Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Sami Kuronen ja tuotanto saisi todellakin pyytää anteeksi sitä, että suorastaan yllytti Milenaa epäilemään Heidiä siitä twiitistä. Sami sanoi iltanuotiolla melkein suoraan, että Heidihän se oli. Todella vastuutonta ja epäammattimaista käytöstä tuotannon jäseneltä. Heidi itki eilen varmaan kolme kertaa sviitissa Milenan kanssa jutellessaan, yritti vannoa, että on syytön. En tiedä uskoiko Milena viimein, en ole vielä tänään seurannut 24/7.
Saapa nähdä mitä tuosta yöllisestä keskustelusta leikataan mukaan koosteeseen vai leikataanko mitään. Tuskin kuvataan ainakaan Heidin ahdistusta. Luultavasti vaan kerrotaan, että asia sovittu ja kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo nosti pisteitään mun silmissä iltanuotiolla. Näki, että oikeasti kolahti kun Aleksi syytti kiusaamisesta ja oli pahoillaan. 24/7 näki kun johtoryhmässä miettivät lastenohjelman opetusta, niin Reeo heitti heti, että kiusaamisen voisi ottaa teemaksi. Jäänyt selvästi vaivaamaan asia. Ihana Reeo, tietäisitpä vain mitä muut tuolla jauhavat selän takana!
Näkispä Reeo mitä paskaa se Aleksi puhui Reeosta selän takana.
Aleksi tuntui olevan ihan mammanpoika. Tuskin mitään osaa tehdä ilman äitiä.
Ihan fiksu nuori mies, kaikille ystävällinen ja kiltti. Sydämellinen. Tossa porukassa ei kovin helppoa talon nuorimmalla (Heidin kanssa kuitenkin n.puoli vuotta vain ikäeroa). Reeo ei ehkä ajatellut et 30 vuotta nuorempi Aleksi ei ihan tajunnut näitä Repan piikittelyjä (Reeo itse käytti tätä sanaa) ja pahoitti mielensä Reeon kommenteista ja halveeraamisesta.
Lisäksi Aleksi asunut 16-vuotiaasta yksin. Eiköhän pärjää ilman äitiä.
Onko tällä kaudella ollut vielä rankkua tai tehtävää, jossa asukkailta otetaan pois kauneudenhoitotuotteet? Sofia varmaan allekirjoittanut jonkun sopparin, ettei hänen meikkejään saa viedä kauden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi on sairaan näköinen. Hiuksetkin aina likaiset.
Nyt on kyllä kipeän näkönen tai väsynyt. Hiukset puhtaat ja ok.
Kun pitää Reeo papan kanssa vatvoa kolmeen asti yöllä Heidi.
Vierailija kirjoitti:
Alkaisi jo nyt nopeasti ne julkiset nimeämiset. Reeo on koko aamun käynyt ohjeistamassa omiaan. Nabbelle yritti heti aamusta Merven nimeä tyrkyttää, Nabbe ei reagoinut mitenkään. Heidi ei halunnut antaa Lauralle pisteitä ja Miikka yritti selittää, että nyt tehdään vääriä peliliikkeitä kun ollaan vain Laura&Merven perässä, mutta Reeo otti niin itseensä niistä nuotion nimeämisvideoista ettei suostu kuuntelemaan aseenkantajansa mielipiteitä.
Reeo on hyvin kartalla siitö, mitä omat jengiläiset haluaa äänestää niin yrittää vaan saada yhtenevän mielipitern siitä ketkä häätöön menijät on. Nabbe aikoo Lauralle antaa 2p nii sen on ainaki oltava häädössä.
Vierailija kirjoitti:
En ole Nabbe-fani, mutta ai että mua nauratti yöllä kun katsoin lastenohjelman läpimenoharjoituksen Nabben taikashown. Tiput ja pallot hukassa, hoono soomi, huonosti harjoiteltu, palloja tippui lattialle, vittuja pääsi suusta, jne. Tahaton komiikka parasta. Aamun virallista taikashowta en nähnyt, mutta tuskin oli yhtä hauska kuin se yön harjoitus :D
Ja se parasta kun Nabbe nauraa itselleen😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi on sairaan näköinen. Hiuksetkin aina likaiset.
Nyt on kyllä kipeän näkönen tai väsynyt. Hiukset puhtaat ja ok.
Talossa olo syö Heidin hengiltä. Eikä vaan Milena, vaan sekin, että Reeo haluaa hoitaa juonittelut öisin ja Heidi valvoo sen takia ihan liian myöhään. Heidi näyttää usein huonovointiselta ja tunteetkin ailahtelevat paljon. Kärsii migreenistä, hysteerisistä itkukohtauksista, tärinäkohtauksista, kasvojen lihakset nykivät ja räpsyvät, välillä ei avaa suutaan kunnes vasta Reeon kanssa yöllä. Niin ja hän kärsii muistinmenetyksistä. Tämä ei ole hänen terveydentilalleen ja psyykelleen sopiva kausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo kolme yöllä kirjoitti:
Varsinainen esimies-alais -keskustelu toi Milena-Heidi juttu keskellä yötä. (Klo 3 viime yönä)
Milena ei katso kahteen päivään Heidiin päin, koska on niin varma että Heidi on twiitin kirjoittanut. Varmasti raskasta tehdä tätä kauppatehtävää kun Milena noin käyttäytyy.
Heidi pyytää anteeksi nimeämisperusteluitaan Milenalle.
Milenan mielestä Heidin olisi pitänyt varoittaa, että on samansuuntaista sanonut päiväkirjahuoneessa. Mutta twiittiä Heidi ei ole kirjoittanut. Milena ehkä uskoo...Heidi myös sanoi päiväkirjahuoneessa että Milena on huono pelaaja.
Taidat olla Milenan kaveri, ainakin osaat yhtälailla valehdella. Käy katsoon koostelähetys jos muistisi sakkaa. Heidi EI sanonut, että Milena on huono pelaaja. MOT!
Minäkin muistelen, että olisi avautunut Milenan huonosta pelaamisesta pk:ssa. Että Milena ei kuulu mihinkään ja pelaa huonosti.
Heidi ei käyttänyt kertaakaan sanaa huono. Sanoi ettei ymmärrä mikä Milenan pelitaktiikka on ja että ei oo ainakaan hänen leirissä. Ei moittinut huonoksi pelaajaksi.
Nabaz sanoiko huonoksi pelaajaksi?
Nabaz sanoo yhdessä nimeämisperustelussa, että "pelaa huono peli".
Nabaz sanoi, että ei palaa, pelaahan se ihan varmasti, ei tässä sentään sokeita olla.
Vierailija kirjoitti:
Soffu halventaa naisia kumipallofetissillään.
Se halventaa muutenkin, pitämällä naisten vaatteita, naisilla joitten siis naisten on kautta historian tiedetty pitävän mekkoja, ei ole munia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo nosti pisteitään mun silmissä iltanuotiolla. Näki, että oikeasti kolahti kun Aleksi syytti kiusaamisesta ja oli pahoillaan. 24/7 näki kun johtoryhmässä miettivät lastenohjelman opetusta, niin Reeo heitti heti, että kiusaamisen voisi ottaa teemaksi. Jäänyt selvästi vaivaamaan asia. Ihana Reeo, tietäisitpä vain mitä muut tuolla jauhavat selän takana!
Ihan fiksu nuori mies, kaikille ystävällinen ja kiltti. Sydämellinen. Tossa porukassa ei kovin helppoa talon nuorimmalla (Heidin kanssa kuitenkin n.puoli vuotta vain ikäeroa). Reeo ei ehkä ajatellut et 30 vuotta nuorempi Aleksi ei ihan tajunnut näitä Repan piikittelyjä (Reeo itse käytti tätä sanaa) ja pahoitti mielensä Reeon kommenteista ja halveeraamisesta.
Eläinrääkkääjä fiksu ja kiltti?Aikuinen mies pitää pierujuttuja hauskoina kuten joku 5-vuotias.Onneksi lähti.
Vierailija kirjoitti:
Sami Kuronen ja tuotanto saisi todellakin pyytää anteeksi sitä, että suorastaan yllytti Milenaa epäilemään Heidiä siitä twiitistä. Sami sanoi iltanuotiolla melkein suoraan, että Heidihän se oli. Todella vastuutonta ja epäammattimaista käytöstä tuotannon jäseneltä. Heidi itki eilen varmaan kolme kertaa sviitissa Milenan kanssa jutellessaan, yritti vannoa, että on syytön. En tiedä uskoiko Milena viimein, en ole vielä tänään seurannut 24/7.
Saapa nähdä mitä tuosta yöllisestä keskustelusta leikataan mukaan koosteeseen vai leikataanko mitään. Tuskin kuvataan ainakaan Heidin ahdistusta. Luultavasti vaan kerrotaan, että asia sovittu ja kaikki hyvin.
Rauhotu jo ettei Heidi lennä ulos talosta kun faninsa noin kiihkomielisiä.
Kelailin eilen 24/7:aa. Aina kun kameraan osui Millu, hänen suusta tuli pieru-, kakka- ja muita alapääjuttuja. Onko tuo enää normaalia käytöstä? Banaanikolmikon tanssiharjoituksissakin Millu lauloi innoissaan: "Ripuli, ripuli, ripuli on märkää kakkaa! Ripuli, ripuli, ripuli on märkää PASKAA!" Nuo kaikki hänen vitsit on niiiin väsyneitä, kuluneita juttuja. Kuten tuo ripulilaulu ja Anu Saukko. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
No Höpöhöpö. Tuotannon on tarkoituskin tuottaa draamaa tonne tylsään taloon. Siksi välillä joillekin näytetään tiettyjä juttuja. Jos olet onneton lapsi, joka ei osaa sanoa yhtä lausetta 10v itseään vanhemmalle naiselle, niin älä lähde BB-taloon. En voi kannattaa ihmistä, joka ei osaa edes sanoa, että nyt riittää, tämä on mennyt jo liian pitkälle. Jotain selkärankaa nyt Heidi. Tottakai säälin Heidiä, mutta BB-taloon hän ei kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se twiitti tarkalleen ottaen meni? Mikä siitä teki niin pahan ja väärän? Oliko siinä jotakin epäasiallista? Loukkasiko se persoonaa? Vai kertoiko se mitä kirjoittaja itse koki?
SE taisi kertoa totuuden Milenasta ja totuus usein sattuu. Milena on kertonut, että häntä on kiusattu, miksiköhän. Sietämätön ihminen, joka myrkyttää nyt koko talon ilmapiirin täysin.
Milena ei näköjään ole sisäistänyt ohjelmaformaattia. Itse kertoo täyttä p-aa omasta käytöksestään, valehtelee, itsereflektio puuttuu ja projisoi Heidiin. BB ei ole terapiatalo. Tuolla pitää olla psyykkisesti riittävän vahva ottamaan vastaan kritiikkiä, ilman helvetillistä draamaa. Saati toisen sarasta ja perätöntä syyllistämistä. Toivon, että Milena pääsee kotiin oikeaan terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikani ei tehnyt kotitöitä koska pidin koulunkäyntiä tärkeänä, ainoa lapseni, astiat pesukoneeseen, sängyn sijasi muuten minä kaikki, muutti n 22 v, opiskeli Hgin yliopistossa ja muutti omaan huusholliin, nyt tekee kaiken tietenkin itse, ei anna mun siivota, ei ikkunoita pestä jne. Eikä oo pyytänyt rahaa. Toki oon antanut mutta ei enään vastaanota koska on jo työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Pride jutut nosee siitä että ei uskotq Jumalan luoneen ihmistä. Kapina päättää itse vaikka sukupuoli.
Pride kulkueeseen en menisi, vaikka siitä minulle maksettaisiin.
Kyllä vanhempien on tiedettävä, saako ne tytön, vaiko pojan. Tyttöä pitää kasvattaa tyttönä ja poikaa poikana. Homot ja lesbot ovat pahasti sairaita ja ne tulisi ohjata hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaisi jo nyt nopeasti ne julkiset nimeämiset. Reeo on koko aamun käynyt ohjeistamassa omiaan. Nabbelle yritti heti aamusta Merven nimeä tyrkyttää, Nabbe ei reagoinut mitenkään. Heidi ei halunnut antaa Lauralle pisteitä ja Miikka yritti selittää, että nyt tehdään vääriä peliliikkeitä kun ollaan vain Laura&Merven perässä, mutta Reeo otti niin itseensä niistä nuotion nimeämisvideoista ettei suostu kuuntelemaan aseenkantajansa mielipiteitä.
Reeo on hyvin kartalla siitö, mitä omat jengiläiset haluaa äänestää niin yrittää vaan saada yhtenevän mielipitern siitä ketkä häätöön menijät on. Nabbe aikoo Lauralle antaa 2p nii sen on ainaki oltava häädössä.
Reeo kuitenkin päättää loppupeleissä keille kolmelle ja kuka minkäkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidistä läyhääminen jatkuu edelleen, Merve ainakin kantaa vieläkin kaunaa, heti komppaamassa mitä tahansa negaa Heidistä. Jostain näyttelemisestä Mia suihkussa puhui, ei kuulunut kunnolla. Milena ilmeillään hyvinkin messissä. Mä en kestä tora naisjoukkiota!
Toi Merve on melkein talon pahin käärme, siis toi käytös varsinkin Heidiä kohtaan on oksettavaa. Reeon on nimennyt 3 kertaa? Ja pokkana valehteli Reeolle ennen sitä nuotiohommaa et antanut pisteitä 1 tai 2 kertaa. Jos toi kiusaaja-Merve ei lennä talosta kun leppäkeihäs kun on häädössä, niin sit voi jumankauta en ymmärrä kuin joku voi äänestää tollasta ihmistä!
Mä toivon hieman enemmän, että Laura tai Mia lähtisi. Sofia mieluiten. En mä Merveäkään jaksa yhtään, mutta noita toisia mä en enää voi sietää.
Kyllä eniten toivon santerin lähtöä talosta, sen paikka ei ole yksinkertaisesti tuolla,
etsiköön porttolansa muualta.
Mikä on Lauralla. Ollut pitkään peiton alla. Heidi vierellä.
Miksi energiajuomia sai vain Miikka ja Salla ja karkkia vain Sofia ja Merve. Miksi 7 asukasta ei mitään herkkuja.