Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
52181/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää lasten ohjelmien osio loistava. Paitsi Sofia pilasi tän. Sexiä ei pidä sotkea lasten ohjelmaan. Piti sitten muovitissejään kouria lasten ohjelmassa.

Tuputetaanhan jo pikkulapsillekin sateenkaarijuttuja. Sekä ilmastonmuutospotaskaa.. että ei sen puoleen. Sairasta, mutta minkäs teet.

Ei onneksi tuputeta kaikille lapsille, on vanhempien tehtävä seurata missä mennään ja puuttua siihen. Minun lapseni koulussa ei käynyt näitä sateenkaarihenkilöitä, miksi ja mitä he lapsille tämän päivän tarhassa ja koulussa syöttävät. Siis jo ala-asteella ja millä oikeudella.

Vierailija
52182/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänipöydässä on nappuloita joilla voi noita asukkaiden äänenvoimakkuuksia säädellä, eivät viitsi, katsojan tarvitsee säädellä telkkarin ääntä jos haluais kuulla mitä hiljaa puhutaan, laiskat on työntekijät tuotannossa, kuhan on sinnepäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52183/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidistä läyhääminen jatkuu edelleen, Merve ainakin kantaa vieläkin kaunaa, heti komppaamassa mitä tahansa negaa Heidistä. Jostain näyttelemisestä Mia suihkussa puhui, ei kuulunut kunnolla. Milena ilmeillään hyvinkin messissä. Mä en kestä tora naisjoukkiota!

Toi Merve on melkein talon pahin käärme, siis toi käytös varsinkin Heidiä kohtaan on oksettavaa. Reeon on nimennyt 3 kertaa? Ja pokkana valehteli Reeolle ennen sitä nuotiohommaa et antanut pisteitä 1 tai 2 kertaa. Jos toi kiusaaja-Merve ei lennä talosta kun leppäkeihäs kun on häädössä, niin sit voi jumankauta en ymmärrä kuin joku voi äänestää tollasta ihmistä!

Mä toivon hieman enemmän, että Laura tai Mia lähtisi. Sofia mieluiten. En mä Merveäkään jaksa yhtään, mutta noita toisia mä en enää voi sietää.

Vierailija
52184/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on todellakin kirjoittanut sen anonyymin viestin! Nyt koko ajan nyt pohjustaa tarinaa dementiasta kiinnijäämisen varalta.

Vierailija
52185/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo ei näytä pääsevän ylitse kostoretkestään Lauraa ja Merveä kohtaan. Hän kertoo päiväkirjahuoneessa ja Kuroselle nimeämisnuotiolla, että muiden hänelle antamat äänet eivät vaikuta hänen pelikirjaansa. Kuitenkin todellisuudessa tämä on pääasia, jolla hän nimeää ja jolla hän rekrytoi muita nimeämään. Tietenkin kostaminen on ymmärrettävä pelitaktiikka, mutta pitäisi olla kanttia myöntää se myös päiväkirjahuoneessa ja Kuroselle. Tätä ei Reeolta kuitenkaan löydy, valitettavasti.

Vierailija
52186/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Heidin pitää olla pahoillaan siitä millainen on Pk: ssa. Ja nyt soimaa itseään täysin normaaleista nimeämisperusteluista.

Vierailija
52187/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää millanen ihminen merve on jos on kirjottanut sen twiitin? (Kun milena tuli nuotiolta ja sano, että hän tietää kuka sen on kirjottanut, merve oli aivan kauhistunut ja sanoi, että milena mä haluu puhuu sun kanssa, mutta se jäi kun "syyllinen" olikin mukamas heidi)

Sen lisäksi, että katsoo, että heidiä syytetään ja mollataan, Lähtee vielä itse mukaan siihen haukkumiseen!! merve ulos talosta samantien.

Vierailija
52188/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää lasten ohjelmien osio loistava. Paitsi Sofia pilasi tän. Sexiä ei pidä sotkea lasten ohjelmaan. Piti sitten muovitissejään kouria lasten ohjelmassa.

Tuputetaanhan jo pikkulapsillekin sateenkaarijuttuja. Sekä ilmastonmuutospotaskaa.. että ei sen puoleen. Sairasta, mutta minkäs teet.

Kaverini sai jonkun aikaa sitten vauvan, kyselin tottakai innoissani kumpi, tyttö vai poika. Ihan siitäkin syystä, että osaisi ostaa lahjoja, tehdä kortin ym. kivaa/normaalia, mutta tämä ei halunnut kertoa. Ei kuulemma määrittele hänen sukupuoltaan. Olin ihan ihmeissäni, että öö okei?! Huomasin, että loukkaantui kun edes kysyin. Onko ihmiset oikeasti näin sekaisin nykyään?? Ja kyseessä ei ole edes mikään sateenkaariperhe vaikka kannattavatkin pridea. Noh, babyshowereihin sain kutsun, mutta ristiäisiin en. Sukupuoli tiedossa, mutta enpä kuullut sitäkään vanhempien suusta vaan toisen kaverin kautta.

Kai sekin mahdollisuus on että lapsi on intersukupuolinen, siis selkeästi niin ettei oikeasti pysty sanomaan kumpi on? Tää on tietysti tod harvinaista. Voihan olla että vanhemmat on vielä hämillään asiasta eikä tiedä kannattaako moista kertoa julkisesti vai onko parempi ottaa tuo kanta että lapsi saa sitten itse määritellä aikanaan.

Jaa, että hoidellaan oletettua, lapsi saa itse päättää kaikesta. Kouluissa kiertelee opastajia ja koulun porteilla huumekauppiaat. Lapsi saa ihan itse päättää ostaako huumeita ja mitä puuhailee, ei tiedä nimeään eikä sukupuoltaan ei siittäjää aikä synnyttäjää. Tätä on jatkunut jo tovin aikaa ja tulokset jo nähtävissä.

Vierailija
52189/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei voita bigbrotheria.

Finaaliviikolle menossa kuitenkin, kuten Reeo ja Miikka, ehkä Laurakin. Ja sitten taas vaan antamaan alanuolia tällekin mielipteelle.

Vierailija
52190/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi on todellakin kirjoittanut sen anonyymin viestin! Nyt koko ajan nyt pohjustaa tarinaa dementiasta kiinnijäämisen varalta.

Heidi varmaan kirjotti myös sen sinisilmä viestin heidistä? :D

Vierailija
52191/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onneksi tuputeta kaikille lapsille, on vanhempien tehtävä seurata missä mennään ja puuttua siihen. Minun lapseni koulussa ei käynyt näitä sateenkaarihenkilöitä, miksi ja mitä he lapsille tämän päivän tarhassa ja koulussa syöttävät. Siis jo ala-asteella ja millä oikeudella.

Miten vanhempi voi määrätä mitä tarhoissa, eskareissa ja kouluissa puhutaan tai opetetaan? Toki kotona voi keskustella asioista ja näin, mutta ei kai sille oikein voi mitään muuten? Koulukirjojakin muokkaillaan ym.

Vierailija
52192/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei voita bigbrotheria.

Finaaliviikolle menossa kuitenkin, kuten Reeo ja Miikka, ehkä Laurakin. Ja sitten taas vaan antamaan alanuolia tällekin mielipteelle.

Toivottavasti ei ainakaan tota läyhääjä-Lauraa 🤐

Vierailija
52193/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo ei näytä pääsevän ylitse kostoretkestään Lauraa ja Merveä kohtaan. Hän kertoo päiväkirjahuoneessa ja Kuroselle nimeämisnuotiolla, että muiden hänelle antamat äänet eivät vaikuta hänen pelikirjaansa. Kuitenkin todellisuudessa tämä on pääasia, jolla hän nimeää ja jolla hän rekrytoi muita nimeämään. Tietenkin kostaminen on ymmärrettävä pelitaktiikka, mutta pitäisi olla kanttia myöntää se myös päiväkirjahuoneessa ja Kuroselle. Tätä ei Reeolta kuitenkaan löydy, valitettavasti.

Katsoppa viimeiset nimeämiset, jotka tapahtuivat ennen Kurosen iltanuotiota. Reeo antoi häätöäänensä Mervelle ja Lauralle. Että nuotio näkemisillä ei merkitystä. Eli Reeon jengi päätti nimetä Lauraa ja Merveä jo aiemmin.

Vierailija
52194/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo 8n jotenkin väsynyt ja hämmentynyt. Vaikea pitää yllä tasapainoa käärmeidenpesässä vaikka kukin toki juonii peliään. Ilkeily on prsiistä, mitä reeo ei taas tee. Tytöt pahoja. Ja nabbe vetä oma shöy.

Vierailija
52195/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena syytti Heidiä niistä nimeämisperusteluista vaikka niiden antaja oli Napas. Koko soppa ei ole vieläkään taputeltu.

Nyt Isoveli: NÄYTÄ NE HEIDIN PERUSTELUT JA HETI PERÄÄN NAPAKSEN PETUSTELUT Mirenalle uudelleen. Ja hidastettuna vaikka viiteen kertaan.

Ja niin että kaikki asukit näkevät.

Vierailija
52196/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se twiitti tarkalleen ottaen meni? Mikä siitä teki niin pahan ja väärän? Oliko siinä jotakin epäasiallista? Loukkasiko se persoonaa? Vai kertoiko se mitä kirjoittaja itse koki?

Vierailija
52197/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, että Reeo olisi kostoretkellä. Nimesi Lauran ja Merven jo ennen iltanuotiota. Haluaa jatkaa saman suunnitelman mukaisesti, mikä viittanee siihen, ettei koe tarpeelliseksi muuttaa aikaisempaa pelikirjaansa.

Toivon Reeon voittavan 👍

Vierailija
52198/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeohan käyttäytyi täsmälleen samalla tavalla myös hänen nimeämää "TikTok" kaksikkoa kohtaan. Harmittavasti Reeo on katkera ja kostonhaluinen asukas. Miikkakin ihmetteli tätä Reeon toimintaa Lauralle. Miikka haluaisi äänestää sohvalle henkilöt, jotka eivät ole siinä vielä olleet. Miikka joutuu kuitenkin taipumaan Reeon tahtoon.

Vierailija
52199/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini sai jonkun aikaa sitten vauvan, kyselin tottakai innoissani kumpi, tyttö vai poika. Ihan siitäkin syystä, että osaisi ostaa lahjoja, tehdä kortin ym. kivaa/normaalia, mutta tämä ei halunnut kertoa. Ei kuulemma määrittele hänen sukupuoltaan. Olin ihan ihmeissäni, että öö okei?! Huomasin, että loukkaantui kun edes kysyin. Onko ihmiset oikeasti näin sekaisin nykyään?? Ja kyseessä ei ole edes mikään sateenkaariperhe vaikka kannattavatkin pridea. Noh, babyshowereihin sain kutsun, mutta ristiäisiin en. Sukupuoli tiedossa, mutta enpä kuullut sitäkään vanhempien suusta vaan toisen kaverin kautta.

Kai sekin mahdollisuus on että lapsi on intersukupuolinen, siis selkeästi niin ettei oikeasti pysty sanomaan kumpi on? Tää on tietysti tod harvinaista. Voihan olla että vanhemmat on vielä hämillään asiasta eikä tiedä kannattaako moista kertoa julkisesti vai onko parempi ottaa tuo kanta että lapsi saa sitten itse määritellä aikanaan.

Jaa, että hoidellaan oletettua, lapsi saa itse päättää kaikesta. Kouluissa kiertelee opastajia ja koulun porteilla huumekauppiaat. Lapsi saa ihan itse päättää ostaako huumeita ja mitä puuhailee, ei tiedä nimeään eikä sukupuoltaan ei siittäjää aikä synnyttäjää. Tätä on jatkunut jo tovin aikaa ja tulokset jo nähtävissä.

Palaan taas asiaan, jota olen täällä monesti ihmetellyt. Seta yritti translakia, että 6-vuotiaat saisivat jo päättää siitä, haluavatko vaihtaa sukupuoltaan. Pitäisikö samalla logiikalla antaa myös äänioikeus 6-vuotiaalle. Ja autokorttikin varmaan kiinostaisi pienokaisia jo tuossa iässä. Melkoista ikärasismia, että lapset oppivelvollisuuslain nojalla pakotetaan koulunpenkille jo 6-7 vuotiaina. APUA!

Vierailija
52200/100630 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vaikka Reeo antaa nyt pisteet Mervelle ja Lauralle , kun he ovat tähän asti antaneet Reeolle. Merve vielä puhunut törkeästi Reeosta. Aika moni muukin antaisi. Varmasti jatkossa nuo kaksi tulee nimeämään Reeo. Heidin tietenkin haluavat ensin ulos. 

Ketju on lukittu.