Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Merve on niin empaattinen ihminen.
🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, joku Janne Porkka. Missä Sanna tai SomeLaurat!?😢
Porkka on monin verroin parempi vieras kuin Laurat ja Sanna.
Jokaisella on oma mielipide.
Niin? Oliko muita itsestäänselvyyksiä?
No miksi sitten pitää tulla noin passiivis agressiivisesti sanomaan vastaan kuin kyseessä olisi jokin totuus?
Kuvittelet ihan joutavia.
🥱
Väsyttääkö? Pääppy tyynyyn vaan.
🤷
Mälinämölinän saa pk-huoneesta käsin rauhoittumaan, kun vihjaa että tuollainen aggressiivinen käytös ei tuo bisnekselle asiakkaita. Kyllä se on aina raha joka puhuu.
Voiko Resting bitch facelle tehdä mitään vai onko se synnynäinen ominaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Reeolle tuli heti mieleen et lasten ohjelman aiheena ois kiusaaminen. Hänellä nyt kokemusta tästä kun kiusasi Aleksia talossa. Kuronenkin ojensi Repaa.
Ei sitä Aleksia kukaan kiusannut, Kuronen on tainnut vaan kattoa koosteet, kun jokaisessa melkein Reeoa suolataan. Aleksi ei vaan kestänyt miesten läppää, kun roikkui koko ajan akkojen kainalossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten pitää tulla noin passiivis agressiivisesti sanomaan vastaan kuin kyseessä olisi jokin totuus?
Ja sinun vastauksesi on joutavia. Anna mun pitää mun mielipide äläkä tule sanomaan mulle muuta!
Ei sinua ole kukaan estänyt olemasta mitä mieltä lystäät. Turhia kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Väittääkö Nabbe tosissaan, ettei olis homo? 🙄😂
Ei tiedä mitä homo tarkoittaa, sanoo aina että ma oon niin häpy.
Heidi yrittää pelastaa viime viikonlopun valintojaa osallistumalla joka tehtävään asap 😂
Reeon piti saada rooli tähän viimeiseen, juontajasta puhuivat vielä neukkarissa.
Nähtävästi teknisesti mahdottomuus, joten kamerahemmona edelleen.
Lastenohjelmaa odotellessa...
Miksi Pillulla on sontahattu päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeolle tuli heti mieleen et lasten ohjelman aiheena ois kiusaaminen. Hänellä nyt kokemusta tästä kun kiusasi Aleksia talossa. Kuronenkin ojensi Repaa.
Ei sitä Aleksia kukaan kiusannut, Kuronen on tainnut vaan kattoa koosteet, kun jokaisessa melkein Reeoa suolataan. Aleksi ei vaan kestänyt miesten läppää, kun roikkui koko ajan akkojen kainalossa!
Aleksi kertoi, että haluaa nousta pöydälle ja potkaista Reeoa. Ei kovin tervettä puhetta häneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura yrittää olla joku johtaja mutta ei uskalla puhua Reeolle. Millakin sanoi Reeolle suoraan että hui kun pelottaa sun uhkaukset.
Lauta-Loora on raukkamainen, viikko tolkulla Merven kans haukkunut Reeoa törkeillä haukkumasanoilla mm psykopaatti jne ja antaneet sille ääniä, vaikka Reeo ei ole niitä maalittanut. Nyt muijat miettii, et kun Reeo ei katso silmiin! No ei varmaan kato. Ei ole muijilla pokkaa mennä jutteleen, siitä oljenkorrestahan tuo laudan Reeo psykoosi alkoi.
..ja Jerrysta, Pirkasta, Mathiaksesta ja Illusta ja Yrvästä. He lauloivat aika lailla samaa agendaa.
Myöhemmin tulleet Salla, Karwan, Milla olivatkin sitten selvästi hieman eri linjoilla, mutta vihje ei uponnut Lauraan ja Merveen. Siis se, että tilanteet vaihtelevat ja aina ei kannata takertua liikaa jonkun viikko kahden tai viikko kolmen tilanteeseen.
Eipä näytetty Milenan ripitystä päiväkirjahuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Heidi yrittää pelastaa viime viikonlopun valintojaa osallistumalla joka tehtävään asap 😂
Vai oisko vain ihan sen takia, kun tykkää tehdä? Eikö hän yhtenä vaihtoehtona haluaisi opiskelemaan media-alaa ja tuossahan sitä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myönnään kiusanneeni Aleksia, en pitänyt hänestä lainkaan, vaikka lopetti nyt kakittaa hokemisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinun vastauksesi on joutavia. Anna mun pitää mun mielipide äläkä tule sanomaan mulle muuta!
Ei sinua ole kukaan estänyt olemasta mitä mieltä lystäät. Turhia kuvittelet.
Miksi sitten tulit kertomaan että Porkka on parempi?
Heidillä vissiinkin joku persoonallisuus häiriö, välillä tuntuu olevan kaikkivoipa ja ylimielinen, sit toisessa käänteessä hiirulais juoksututtö joka tekee niinkuin muut käskee.
Pirkka, Jerri, Milena, Salla, Milla, Karvan ja Mathias kaikki varoittivat tiettyjä Reeon päällepäsmäisyydestä äänestysten suhteen. Ei Laura sitä itse kelsinyt. Alkoi vain katsoa tarkemmin epäilyksiään ja oljenkorsi oli viimeinen niitti. Kaikki jotkavaroittanu Reeosta niin ovat joutuneet häätöön. Reeo tuota peliä johtaa, määrää. Heidi pikku assistenttinsa ja Miikka peesaa.
Vierailija kirjoitti:
Heidillä vissiinkin joku persoonallisuus häiriö, välillä tuntuu olevan kaikkivoipa ja ylimielinen, sit toisessa käänteessä hiirulais juoksututtö joka tekee niinkuin muut käskee.
Joo ihme psykoosissa oli eilisessä jakossa
Jodelin kansa saa Lauran voittoon. Se nähtiin jo häätöäänestyksessä. Harmi.