Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
51361/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä twisti kirjoitti:

Heidi valehäädetään kun Nabas ja Tuula lähtee leiristä.

Lähteekö Tuulakin leiristä? Mä ajattelisin että Tuula haluaisi äänestää nyt vielä enemmän Merveä ja Lauraa kun näki heidän nimämispisteensä.

Eilen Tuula sanoi Roomassa, että haluaa äänestää Merveä ja Lauraa. Nabaz oli tätä ennen sanonut (Tuula ei ollut siinä), että haluaa äänestää Laura 2 pistettä ja Merve. Ja siis että nimenomaan hän haluaa äänestää näin ja muut äänestää miten haluaa. Toki tämä oli eilen.

Eilen meni vielä Reeo liiton mukaan. Vaihtoehdot oli Laura, Merve ja Mia. Reeo sanoi että ihan sama kuka lähtee näistä kolmesta. Nabbe tykkää Laurasta ja Mervestä.

Vierailija
51362/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisit itse päättää, että kuka talosta tällä viikolla häädetään oikeasti ja kuka valehäädetään, niin ketkä valitsisit ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51363/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula voi jäädä liittoon vaikka Nabbe irtaantuu. Tässä sen näkee että Reeo ohjailee ja muut tottelee.

Höpö höpö. Eilen juuri neuvottelivat ja Reeo sanoi että hänelle sopii tuosta ryhmästä ketkä vaan. Kannattaahan se sumplia, ettei äänet hajoa liikaa, jos eivät halua jäädä alakynteen jatkossa. Nabaz on kuin pikkukakarana, joka ei kykene järjellä ajattelemaan. Miikkakin sanoi, että äänestä ketä haluat.

Vierailija
51364/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki pelais yhtä suoraan ja loogisesti kuin Reeo, niin tuo talon elämä olisi paljon helpompaa. Musta Reeo alkaa olla ainut joka osaa nähdä pelin vaan pelinä, ilman henkilökohtaisuuksia.

Suunnitellaan nimeämiset oman joukkueen kanssa, sitte loppu aika eletään ja ollaan ihan tavallisesti, tehdään tehtävi, ruokaa, jutellaan, kaikki ihan normaalisti toisiaan kohtaan riippumatta siitä että kuka on äänestänyt ketäkin.

Mielestäni Reeo ajattelee pelaavansa ilman henkilökohtaisuuksia, mutta tavoitteet häätää häntä aiemmin nimenneet henkilöt ja aiheuttaa heille epämukava tunne pisteiden antamisesta viittaavat henkilökohtaiseen reaktioon. Miikkakin mainitsi Lauralle ihmettelevänsä tätä Reeon reaktiota jo Aleksin ja Mian kohdalla.

On helppoa ajatella ja sanoa pelaavansa ilman henkilökohtaisuuksia niin kauan kun peli ei kohdistu itseensä. Tämä punnitaan siinä vaiheessa kun on itse tulilinjalla. Nimeämisnuotiolla Sami Kuronen kysyi Reeolta, että vaikuttavatko nähdyt videot hänen pelikirjaansa. Reeo arvio Kuroselle, että eivät vaikuta. Kuitenkin seuraavassa nimeämispalaverissa Reeo kertoi haluavansa nimetä Lauran ja Merven, koska he ovat antaneet hänelle pisteitä edelliset kolme viikkoa. Jokainen voi arvioida, että onko tämä henkilökohtainen reaktio vaiko ei.

Vierailija
51365/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisit itse päättää, että kuka talosta tällä viikolla häädetään oikeasti ja kuka valehäädetään, niin ketkä valitsisit ?

Valehäätö Heidi

oikea häätö Merve

Vierailija
51366/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla sunnuntaina kotiin.

Valehäätö Sofialle.

Vierailija
51367/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari kirjoitti:

Alkaa näköjään tuolla sandaalimiehellä hermo kiristymään. Taitaa jo nähdä itsensä voittajana. Ei onnistu.

Todella kireä tyyppi joka vain esittää  lupsakkaa, ja sitäkään ei enää jaksa tehdä kunnolla.

Kuten Sainiokin sanoi, niin Nabbe ei ole sitä miltä näyttää.

Vierailija
51368/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä twisti kirjoitti:

Lähteekö Tuulakin leiristä? Mä ajattelisin että Tuula haluaisi äänestää nyt vielä enemmän Merveä ja Lauraa kun näki heidän nimämispisteensä.

Eilen Tuula sanoi Roomassa, että haluaa äänestää Merveä ja Lauraa. Nabaz oli tätä ennen sanonut (Tuula ei ollut siinä), että haluaa äänestää Laura 2 pistettä ja Merve. Ja siis että nimenomaan hän haluaa äänestää näin ja muut äänestää miten haluaa. Toki tämä oli eilen.

Eilen meni vielä Reeo liiton mukaan. Vaihtoehdot oli Laura, Merve ja Mia. Reeo sanoi että ihan sama kuka lähtee näistä kolmesta. Nabbe tykkää Laurasta ja Mervestä.

Nabbe nimenomaan eilen sanoi, että Lauran haluaa lähtevän, ettei edes keskustele hänen kanssaan normaalisti.

Vierailija
51369/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaalissa on Sofia (sateenkaarikiintiöllä) ja Miikka. Näin se on , painakaa sanat mieleen.

Vierailija
51370/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa syntyy kapina. Hiljaisella tavalla Reeo määrää liikaa.

Nabben ei kannata olla liitossa koska joutuisi koko ajan äänestämään niitä jotka on hänelle tärkeitä,

Irtaantuminen lisää vaan Nabben suosiota.

Vierailija
51371/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä mitä siitä tulee kun Heidi meinaa mennä puhumaan Milenalle

kun tietäs mitä Milena sanonut..

Milenalla on ulkomaailmassa varmasti asiat päin vit..purkaa tuolla sitä

kun joku vähän sanoo jotain negaa..eukko ei kyllä näytä hyvinvointi valmentajalta vai mikä lie on..voi olla että sekin ottaa päähän meinaa on löystynyt ja tullut melkoinen pullukka.

Vierailija
51372/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Alkaa näköjään tuolla sandaalimiehellä hermo kiristymään. Taitaa jo nähdä itsensä voittajana. Ei onnistu.

Todella kireä tyyppi joka vain esittää  lupsakkaa, ja sitäkään ei enää jaksa tehdä kunnolla.

Kuten Sainiokin sanoi, niin Nabbe ei ole sitä miltä näyttää.

Sainio ei tykkää mutta minä tykkään. Olkoot mitä on mutta on viihdyttävä.

Vierailija
51373/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä Astrassa oli 20min per henkilö liikaa. 10min olisi riittänyt. Minusta tuntuu että Salla, Heidi, Sofia, Miikka, Mia ovat eniten itseänsä turkyttämässä noihin näytelmiin. Ei he edes kysy muilta haluisko joku muukin. Merveltä ja Nabbelta ei edes kysytty.

Vierailija
51374/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twiitin kirjoitti Merve.

Merve sanoi ennen twiittejä Lauralle päällikköhuoneessa ”taasko se Milena tulee keskeyttää”.

Merve sanoi twiittitehtävän alussa kaikkien kuullen ”voi kirjoittaa vaikka että Mia pelaa joka suuntaan, se on ärsyttävä”.

Merve käyttää aivan jatkuvasti sanaa ärsyttävä.

Merve on myöntänyt Lauralle kirjoittaneensa saman tyylisen viestin Heidille. Näitä saman tyylisiä ei ollut montaa.

Merve puhui yhteisymmärryksessä Lauran kanssa että Heidi on kirjoittanut viestin ja alkoi yhtäkkiä paasata että ”siis mä voin vannoa et mä en ainakaan ole sitä kirjoittanut”.

Milena sanoi iltanuotion jälkeen että nyt tietää kuka viestin kirjoitti ja Merve sanoo samalla sekunnilla siihen ”mä haluun jutella sun kaa”. Sen jälkeen Milena alkaa taas syyttää Heidiä ja sanoo ettei tiedä varmasti, ja Merven jutteluhalu unohtuu täysin.

+ reeon mielestä merve näytti kauhistuneelta kun milena tuli nuotiolta ja sano että tietää twiitin kirjottajan

Vierailija
51375/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki pelais yhtä suoraan ja loogisesti kuin Reeo, niin tuo talon elämä olisi paljon helpompaa. Musta Reeo alkaa olla ainut joka osaa nähdä pelin vaan pelinä, ilman henkilökohtaisuuksia.

Suunnitellaan nimeämiset oman joukkueen kanssa, sitte loppu aika eletään ja ollaan ihan tavallisesti, tehdään tehtävi, ruokaa, jutellaan, kaikki ihan normaalisti toisiaan kohtaan riippumatta siitä että kuka on äänestänyt ketäkin.

eihän reeo ole osannut nähdä peliä pelinä, vaan on lähtenyt miikan kanssa kostoretkelle aina sitä pelaajaa kohtaan, joka on äänestänyt jompaa kumpaa ja se kostoretki on nimenomaan ollut kostoretki, ei mitään pelillistä varmistelua.

Vierailija
51376/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asukas näyttää kokevan olonsa epämukavaksi jatkuvan juonittelun ja epävarmuuden takia. 

Näyttää, että kaksi asukasta (Reeo ja Sofia) tuntuvat olevan talossa kuin kala vedessä muiden kipuillessa talon ilmapiiriä. Asukkaiden elämäntyylit talon ulkopuolella vaikuttanevat sietokykyyn talossa. Mahdollisesti joillekin kova peli muiden ihmisten kanssa on arkea muuallakin. Toisaalta joillekin talon meininki on ollut alussa jonkinlainen shokki ja osa heistä on sulkeutunut kuoreensa, eivätkä ole osanneet olla lähellekään luontevia. Sen seurauksena on tullut nopeasti lähtö talosta, joko asukkaisen tai katsojien toimesta.

Ikävää, että moni katsojistakin tämän tyylisissä ohjelmaformaateissa on mennyt siihen käsitykseen mukaan, että taitavin juonittelija ja (terveellä?) pelolla hallitsija, on oikein tapa toimia ihmisten kanssa. Vastaavasti ystävällisyys ja aito hyvä tahto olisivat heikkoutta ja sillä keinoin ei elämässä pärjää.

Vierailija
51377/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twiitin kirjoitti Merve.

Merve sanoi ennen twiittejä Lauralle päällikköhuoneessa ”taasko se Milena tulee keskeyttää”.

Merve sanoi twiittitehtävän alussa kaikkien kuullen ”voi kirjoittaa vaikka että Mia pelaa joka suuntaan, se on ärsyttävä”.

Merve on myöntänyt Lauralle kirjoittaneensa saman tyylisen viestin Heidille. Näitä saman tyylisiä ei ollut montaa.

Merve puhui yhteisymmärryksessä Lauran kanssa että Heidi on kirjoittanut viestin ja alkoi yhtäkkiä paasata että ”siis mä voin vannoa et mä en ainakaan ole sitä kirjoittanut”.

Milena sanoi iltanuotion jälkeen että nyt tietää kuka viestin kirjoitti ja Merve sanoo samalla sekunnilla siihen ”mä haluun jutella sun kaa”. Sen jälkeen Milena alkaa taas syyttää Heidiä ja sanoo ettei tiedä varmasti, ja Merven jutteluhalu unohtuu täysin.

+ reeon mielestä merve näytti kauhistuneelta kun milena tuli nuotiolta ja sano että tietää twiitin kirjottajan

Tietysti koska Merve on nyt tulilinjalla ja Reeon seuraava kohde.

Vierailija
51378/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Reeo ajattelee pelaavansa ilman henkilökohtaisuuksia, mutta tavoitteet häätää häntä aiemmin nimenneet henkilöt ja aiheuttaa heille epämukava tunne pisteiden antamisesta viittaavat henkilökohtaiseen reaktioon. Miikkakin mainitsi Lauralle ihmettelevänsä tätä Reeon reaktiota jo Aleksin ja Mian kohdalla.

On helppoa ajatella ja sanoa pelaavansa ilman henkilökohtaisuuksia niin kauan kun peli ei kohdistu itseensä. Tämä punnitaan siinä vaiheessa kun on itse tulilinjalla. Nimeämisnuotiolla Sami Kuronen kysyi Reeolta, että vaikuttavatko nähdyt videot hänen pelikirjaansa. Reeo arvio Kuroselle, että eivät vaikuta. Kuitenkin seuraavassa nimeämispalaverissa Reeo kertoi haluavansa nimetä Lauran ja Merven, koska he ovat antaneet hänelle pisteitä edelliset kolme viikkoa. Jokainen voi arvioida, että onko tämä henkilökohtainen reaktio vaiko ei.

Hän antoi niille ääniä ennenkuin tiesi tästä. Joten todellisuudessa mikään ei muuttunut paitsi nyt ei tarvitse miettiä äänestääkö jotain muuta kun haluavat selvästi hänet ulos. Sehän ois tyhmää peliä, että joku tietty äänestää sua putkeen, mutta et äänestäisi itse häntä :DD

Vierailija
51379/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twiitin kirjoitti Merve.

Miks näihin pitää aina valita joku +100-kiloinen naisjyrä jota muut pelkää. Viime kaudella Mellu ja nyt tämä toinen.

Vierailija
51380/100630 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä twisti kirjoitti:

No ei todellakaan tykkää laurasta :D mitä ohjelmaa olet katsonut...

Ketju on lukittu.