Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Reeo niin ammattilainen uutiskatsauksen ideointi ja Tuulan hampaista.
Onneksi on yksi fiksu joukossa Reeo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Miikka. Ihan hyvä et tuo omat fiilikset aidosti esille.
Mä niin fiilaan Miikkaa. Oon aika kovia kokenut itsekin (kiusattuna) niin sitä on tosi ujo ja ns. ihmispelkoinen nykyään. Onneksi mun työ on auttanut selviimään. Mitä enemmän koet sosiaalisia tilanteita, sitä enemmän se auttaa vaikka se stressaakin ja toisinaan ahdistaa, mutta tuo kokemusta lisää ja sitä kautta helpottaa.
Miikka ei ole ujo. Vaan suuna päänä mölyää, kiusaa Nabazia ja laukoo kaikille ilkeitä kommentteja. Miikka vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä, joka saa raivarit tai sulkeutuu, kun pitäisi tehdä jotain mitä ei osaa.
En mä niin sanonutkaan, puhuin itsestäni. Se luetunymmärtäminen.
Miikalla myös rankkaa ollut, häntä kiusattu kun oli lihava ym. Eli et ole selvästikään 24/7 katsoja, jos et tiedä. Koosteessa näytetä puoliakaan mitä asukkaat kertovat omasta elämästään.
Näettkö asukeissa osan omista huonoist piirteist?
teippi-eetu kirjoitti:
Milena on sika. Heittäkää milena ulos !
Se teko vaatisi painijan voimat.
Köh köh köh kirjoitti:
Tuula yskii koko ajan...toiko hammasepisodin myötä jonkun pöpön taloon?
Niin, eihän sitä muuten voi yskiä. Pakko olla heti joku pöpö :D tuolla ramppaavat vähissä vaatteissa kuitenkin jatkuvasti ulkona + nukkuvatkin siellä ja joku vielä ihmettelee miten voi yskittää...
Eikö se nikotiinipussi auta Miikkaa, ku kokoajan huulessa? Ja naama nutturalla aina vaan.
Juhaniii kirjoitti:
teippi-eetu kirjoitti:
Milena on sika. Heittäkää milena ulos !
Se teko vaatisi painijan voimat.
Niin, Milenahan painaa noin 116 kg.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nikotiinipussi auta Miikkaa, ku kokoajan huulessa? Ja naama nutturalla aina vaan.
Lauran naama se vasta nutturalla onkin vaikka ei edes polta tupakkaa 😆
Milenan johtaminen heikkoa... Reeo on selkeä johtaja auktoriteetti sen huomaa neuvotteluhuoneessa..
Sofia haluaa niin päteä olla päsmöröimässä, kun Milena ihan pihalla koko jutusta
Ei toi Milena osaa eikä ymmärrä jos ehdottelee Nabaa uutisten lukijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eilen ruokapöydässä trans kysyi homolta onko sulla iso penis? Homo vastasi et no jo aika iso . Kivoja ruokapöytäkeskusteluja.
🤭 Ai fittu tota porukkaa
Juhaniii kirjoitti:
teippi-eetu kirjoitti:
Milena on sika. Heittäkää milena ulos !
Se teko vaatisi painijan voimat.
Se teko vaatii vaan rahaa. Heh.
Huomaatteko, Milena on nyt saanut pk-huoneessa ohjeistuksen käyttäytymiseen. Heidin suolaus loppunut tällä erää selkeästi.
Lautalla on aina tuo sarjamurhaajan eloton pistävä katse. . . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen ruokapöydässä trans kysyi homolta onko sulla iso penis? Homo vastasi et no jo aika iso . Kivoja ruokapöytäkeskusteluja.
🤭 Ai fittu tota porukkaa
Nabaz vastas kyllä että "normaali".
Vierailija kirjoitti:
Ei toi Milena osaa eikä ymmärrä jos ehdottelee Nabaa uutisten lukijaksi.
Viihdettähän tässä tehdään, olisi komiikkaa.
Onko Milena oikeasti saanut ohjeistuksen ? Jos niin hyvä. Saman ohjeen voisi antaa myös Mervelle. Ensi viikolla nuo kaksi ulos.
Sujuva johtoryhmä kirjoitti:
Huomaatteko, Milena on nyt saanut pk-huoneessa ohjeistuksen käyttäytymiseen. Heidin suolaus loppunut tällä erää selkeästi.
Millaisen ohjeistuksen?
Vierailija kirjoitti:
Tuulan uudet hampaat paremman näköiset kyllä
Kalliiksi tuli maksajalle. Yksi implantti maksaa 2 000 euroa. Kukahan maksaa?
Siis yäk.