Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Milena ei kyllä handlaa tätä tehtävää. Noi joutuu taas käsikirjoittamaan yölläkin kun on aikataulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Looran botoksijuttu vähän yllätti. Aika pinnallista. Ja muutenkin naama täysin ilmeetön, ilman botoxiakin. Huh. Ihme eukko.
Ja voittorahat käyttäisi merkkilaukkuun. Pinnallinen, persoonaton ja ilmeetön henkilö. Lisäksi paljastunut ilkeäksi selän takana paskanpuhujaksi.
ei se merkkilaukku maksa 30 000 miinus verot
Sofia haluaa niin julkisuuteen ja Mia luulivat heti... Sofia oikein hinkuu esiin.. Korosti haluaan hyväilemällä rintoja paidan läpi... Toivottavasti epäonnistuu tää kauppatehtävä, no me päätämme
Inhoon tota Lauraa. Miikka vielä buustaa ton ääliön itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Looran botoksijuttu vähän yllätti. Aika pinnallista. Ja muutenkin naama täysin ilmeetön, ilman botoxiakin. Huh. Ihme eukko.
Ja voittorahat käyttäisi merkkilaukkuun. Pinnallinen, persoonaton ja ilmeetön henkilö. Lisäksi paljastunut ilkeäksi selän takana paskanpuhujaksi.
Munkin mielestä se merkkilaukkujuttu oli aika erikoinen tuon ikäiseltä.
Niinpä. Itsetunto niin huono, että sitä pitää sitten boostata kalliilla laukulla? Keksisin kyllä parempaakin käyttöä 30k:lle.
Ei tunnu olevan rahasta puutetta Lauralla. Mennyt vissiin BB-taloon vain julkisuuden takia.
Oispa kiva kun olisi kierrätysmyymälä kirppis emäntä Tuula. Myymälässä olisi silmälaseista hampaisiin, keinohiuksiin kaikkea tarjolla. Mitä asiakas vaan haluaisi. Tupu ois hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Milena kertoi juuri, että isänsä puoliso on 21 tai 22.
siinä kulttuurissa normaalia
Ihan turha tulla valittamaan että Laura ja Merve olisivat Reeon uhreja jos aikoinaan ei ollut Tarinan puolella. Kaksinaismoralismi hehkuu kirkkaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena halusi Kirsin paikalle ja siinä hän nyt on.
Ihan sairasta maalittamista Heidiä kohtaan molemmilla.Talossa voi pelata ja juonitella, se on ok ja paikoiten viihdyttävää. Kiusaaminen pitäisi olla nollatoleranssi.
En voi uskoa mitä varsinkin Milenan käytös oli eilen 24/7. Kuvottavaa. Kusi nousi hattuun päälikkönä olemisesta, jaksaa jauhaa twiitistä ja puhua suorastaan paskaa.
Milenasta on alusta asti tullut epämiellyttävä fiilis. Pelaa joka suuntaan ja tottahan se twiitti oli, moni asukas huomannut sen (joten voisi olla keltä vaan). Mitta eilinen kruunasi kaiken tästä naisesta.
Jos twiitin kirjoitti Merve niin laskee hänenkin pisteet täysin, että antaa ymmärtä Heidin sen kirjoittaja.
Ei ikinä tällaista kautta enää!!
Niin, tuokin vielä. Hän voitti YHDEN narujensolmintakilpailun ja pitää nyt itseään talon taitavimpana pelaajana, josta kaikki muka pitävät ja johon kaikki luottavat. Taitaa hieman nakertaa sekin, että Laura valittiin toisen kerran päälliköksi hänen sijastaan. Onhan tuo nyt aika karu merkki siitä, että häntä nimenomaan ei haluttu.
Onko tuontannossa kukaana ajatellut järkevästi? Jos kerran valehäädöstä selviää häädetty ja päällikkö on suojassa, niin silloin on kaksi, joita ei voi äänestää. Miksi kukaan muu ei ole täällä tätä asiaa huomannut?
Ehkäpä ei voida äänestää SEURAAVASSA eli juurikin siinä torstain häädössä...mutta seuraavassa eli viikonlopun jo voi? Eihän tuossa mitään ideaa muuten ole ;)
Vierailija kirjoitti:
Varastomies joutuu taas epämukavuusalueelleen. Ilme on että huh huh.
Niin. Tottakai tuolla on tehtäviä, jossa ihmiset joutuvat epämukavuusalueelle. Miikalle ne ovat tuollaiset näyttelemiseen liittyvät jutut, Sofialle ja Nabelle ulkona oleminen, ja Sofialle myös unen puute ( tuosta on sanonut kyllä tosi moni muukin), Tuulalle se olisi ruuanlaitto, Sallalle se, jos joutuisi olemaan tosi sotkuisessa pitkän aikaa jne.
Tuulan nämä hampaat aidomman näköisemmät kuin ne tippuneet.
Ei toi Milenan käytös ole kiusaamista. Se kertoo omia tunteitaan muille ihmisille johon sillä on oikeus. Se miten se muuttelee totuutta omassa päässään on sen oma kokemus asioista. Ei se Heidiä ole kiusannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaakohan BB Tuulan hampi impparit koska tapahtui BB:n tiloissa. Eikö Tuula sitten tiennyt että ei saa purra köyttä.
Tuskin, Tuula just kertoi että ollut pidempi prosessi joka johtanut tuohon tilanteeseen, ei vain tuo pureminen/vetäminen narua.
Kun ikää tulee hampaatkin haurastuvat, sille ei mitään voi. Olenkin pitänyt huolen lasteni hapaista, vauvasta lähtien. Hammashoito vaihtelee kunnittain, vanhempien vastuulla pienten lasten hampaat. Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.
Miikan kehonkieli: älkää tulko mun lähelle.
Onko miikalla esiintymisestä/roolileikeistä joku trauma. Ihan poissatolaltaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Looran botoksijuttu vähän yllätti. Aika pinnallista. Ja muutenkin naama täysin ilmeetön, ilman botoxiakin. Huh. Ihme eukko.
Ja voittorahat käyttäisi merkkilaukkuun. Pinnallinen, persoonaton ja ilmeetön henkilö. Lisäksi paljastunut ilkeäksi selän takana paskanpuhujaksi.
ei se merkkilaukku maksa 30 000 miinus verot
Kyllä jotkut laukut maksavat esim. 10k. Laukkuun Laura on kertonut voittorahansa käyttävänsä jos voittaa (mitä ei tule tapahtumaan).
Vierailija kirjoitti:
Ei toi Milenan käytös ole kiusaamista. Se kertoo omia tunteitaan muille ihmisille johon sillä on oikeus. Se miten se muuttelee totuutta omassa päässään on sen oma kokemus asioista. Ei se Heidiä ole kiusannut.
Niinpä. Milena voittoon eikä mitään tylsäke Lauraa!
Miikan kehonkieli jo kertoo kuinka vastenmielinen tehtävä.. Boss Lady Milena oli jo tehtävän annossa pihalla ja Milena ei osaa johtaa.
Reeon rauhallinen tyyli ainoa valtti heillä
Muutkin jo vi t tuilee, että sofia on pääosassa joka näytelmässä. Sofia yrittää naureskella, että ei nyt oikeesti.. ihan tosissaan oli, että haluaa olla esillä joka v itun roolissa.