Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50361/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi botoxin otto ihan normaalia siis, ihan tommoselle perus kirjanpitäjällekin? Ja maksaako paljon? Itselle jotenkin vieras ajatus.

Maksaa satoja euroja, ihan niin kuin huulien täytötkin. Riippuu kuinka paljon litkuja laitetaan.

Vierailija
50362/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin eilen huomiota iltanuotiolla siihen, että miten vahvasti ja aidosti Reeo reagoi Aleksin kommentteihin siitä, että hän on pahoittanut mielen Reeon nälvimisestä. Huomasi kyllä siinä tilanteessa, että oli ihan vilpitön reaktio. Sanoi heti että haluaa pyytää sitä anteeksi Aleksilta.

Ja nyt aloin tarkemmin miettiin, niin eihän kukaan ole koskaan Reeolle sanonut suoraan että pahoittavat mielen Reeon vitseistä. Selän takana kyllä läyhätään ja haukutaan mitä moninaisemmin sanoin. Tosi epäreilua kyllä Reeoa kohtaan, jolle ei ole asiasta suoraan sanottu ja näin ollen ei edes pysty korjaamaan käytöstään.

Voi olla Reeolle vähän yllätys, että miten pahana ja julmana pelaajana häntä on pidetty.

Jatkuvastihan esim Nabas sanoo, että ei ole hauskaa ja on käsittääkseni Mervekin asiasta sanonut. Mutta vastaus on jotain "njää, ei kai tuollainen nyt mene tunteisiin, häh?"

Se on kylläkin Miikka, joka on pahin Naben nälvijä. Ja mun käsityksen mukaan Nabbe ei ole oikeasti pahoittanut mieltä Miikan ja Reeon jutuista. Ei ole ainakaan ikinä koskaan kenellekään siitä puhunut. Nsbellahan on kyllä tapana muille jauhaa, jos oikeasti on jostain suuttunut.

Ei tietenkään puhu. Naben kehonkieli on tyypillisen kiusatun käytöstä, kun vaikenee ja katsoo lannistettuna alaspäin, kun tulee "vitsiä", joka ei pyynnöistä huolimatta loppunut. 

Kun Nabbe suuttuu, hän sanoo suoraan sen mitä ajattelee. Miikalle on kyllä pari kertaa käyttänyt samaa passiivis-aggressiivisuutta kuin Miika häntäkin kohtaan. 

Ei siinä, etteikö Nabbe heistä pitäisi, mutta kyllä jotkut asiat selvästi sattuvat. Juu, kärjistetty esimerkki, mutta esim Koskelan tapauksessa ystävyys on ollut aluksi varmasti juuri tällaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50363/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin eilen huomiota iltanuotiolla siihen, että miten vahvasti ja aidosti Reeo reagoi Aleksin kommentteihin siitä, että hän on pahoittanut mielen Reeon nälvimisestä. Huomasi kyllä siinä tilanteessa, että oli ihan vilpitön reaktio. Sanoi heti että haluaa pyytää sitä anteeksi Aleksilta.

Ja nyt aloin tarkemmin miettiin, niin eihän kukaan ole koskaan Reeolle sanonut suoraan että pahoittavat mielen Reeon vitseistä. Selän takana kyllä läyhätään ja haukutaan mitä moninaisemmin sanoin. Tosi epäreilua kyllä Reeoa kohtaan, jolle ei ole asiasta suoraan sanottu ja näin ollen ei edes pysty korjaamaan käytöstään.

Voi olla Reeolle vähän yllätys, että miten pahana ja julmana pelaajana häntä on pidetty.

Jatkuvastihan esim Nabas sanoo, että ei ole hauskaa ja on käsittääkseni Mervekin asiasta sanonut. Mutta vastaus on jotain "njää, ei kai tuollainen nyt mene tunteisiin, häh?"

Se on kylläkin Miikka, joka on pahin Naben nälvijä. Ja mun käsityksen mukaan Nabbe ei ole oikeasti pahoittanut mieltä Miikan ja Reeon jutuista. Ei ole ainakaan ikinä koskaan kenellekään siitä puhunut. Nsbellahan on kyllä tapana muille jauhaa, jos oikeasti on jostain suuttunut.

Rakkudesta se hevonenkin potkii, suihkutiloissa näytti etteivät voi pitää näppejää irti toisistaan. Uusi lemmenpari.

Vierailija
50364/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla on kyllä niin tuuliviiri, ei osaa päättää missä jengissä pelaa ja hyppelehtii puolelta toiselle sen mukaan kuka sitten sattuukin hänen kanssaan keskustelemaan. En ihmettele ollenkaan jos ei häneen luoteta.

Vierailija
50365/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää valehäätö todellakin menee? Tuollahan  jo su-iltana Milena ja Laura spekuloi tätä vaihtoehtoa?  Häätöpisteet annetaan toisten edessä, entä jos onkin kaksi samoissa pisteissä? Tai keksiikö asukkaat tämän olevan valehäätö ja se johtaa siihen, että häädetyksi tulee joku Sofia.  Ja missä vaiheessa selviää, että samalla häädetty sai immuniteetin tälle viikolle?

Vierailija
50366/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin eilen huomiota iltanuotiolla siihen, että miten vahvasti ja aidosti Reeo reagoi Aleksin kommentteihin siitä, että hän on pahoittanut mielen Reeon nälvimisestä. Huomasi kyllä siinä tilanteessa, että oli ihan vilpitön reaktio. Sanoi heti että haluaa pyytää sitä anteeksi Aleksilta.

Ja nyt aloin tarkemmin miettiin, niin eihän kukaan ole koskaan Reeolle sanonut suoraan että pahoittavat mielen Reeon vitseistä. Selän takana kyllä läyhätään ja haukutaan mitä moninaisemmin sanoin. Tosi epäreilua kyllä Reeoa kohtaan, jolle ei ole asiasta suoraan sanottu ja näin ollen ei edes pysty korjaamaan käytöstään.

Voi olla Reeolle vähän yllätys, että miten pahana ja julmana pelaajana häntä on pidetty.

Jatkuvastihan esim Nabas sanoo, että ei ole hauskaa ja on käsittääkseni Mervekin asiasta sanonut. Mutta vastaus on jotain "njää, ei kai tuollainen nyt mene tunteisiin, häh?"

Se on kylläkin Miikka, joka on pahin Naben nälvijä. Ja mun käsityksen mukaan Nabbe ei ole oikeasti pahoittanut mieltä Miikan ja Reeon jutuista. Ei ole ainakaan ikinä koskaan kenellekään siitä puhunut. Nsbellahan on kyllä tapana muille jauhaa, jos oikeasti on jostain suuttunut.

Ja nabas tekee sitä samaa itse , laskekaapa vaan kuinka monta kertaa Nabbe sanoo katselunne aikana " Ma tsoukki, sa ymmarrat"

Jos joku sanoo Nabbelle, että lopettaa, hän ei todellakaan jatka. Miikka ei lopeta vaikka pyydetään. Ja Miikka on myös huono kestämään itseensä kohdistuvaa naljailua, esim valokuvaustehtävässä otti kierroksia, vaikka itse olisi kyllä jatkanut nälvimistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50367/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehäädetty, jos kaikki menee "normaalisti":

- Millu tai Merve

Valehäädetty twistillä:

- Heidi tai Reeo

Vierailija
50368/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toi botoxin otto ihan normaalia siis, ihan tommoselle perus kirjanpitäjällekin? Ja maksaako paljon? Itselle jotenkin vieras ajatus.

Maksaa satoja euroja, ihan niin kuin huulien täytötkin. Riippuu kuinka paljon litkuja laitetaan.

Riippuu siitä missä laitetaan ja mitä, ja pitää laittaa lisää säännöllisin väliajoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50369/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeon ja Heidin peli on saanut koko talon ihan sekaisin, kukaan ei käsitä ja ymmärrä mitään ja ainoaksi keinoksi jää mustamaalaaminen ja haukkuminen. Loppu naisjoukkko sekoilee, syyttelee toisiaan, ihmettelee, läyhää tuntotolkulla, koska eivät vaan osaa pelata vaan keskittyvät henkilökohtaisuuksiin.

Vierailija
50370/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskasta seurattavaa tuo Milenan, Lauran ja jenginsä läyhääminen.

Mielenkiinto mennyt lopullisesti 24/7 seuraamisesta

Tosi suuri juorukerho. Martta kerholaiset vauhdissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50371/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauraa, Merveä, Miaa ja Milenaa olisi vaikea kestää työkavereina. Kyllä se oma kiero luonne on heiltä paljastunut,.

Vierailija
50372/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää valehäätö todellakin menee? Tuollahan  jo su-iltana Milena ja Laura spekuloi tätä vaihtoehtoa?  Häätöpisteet annetaan toisten edessä, entä jos onkin kaksi samoissa pisteissä? Tai keksiikö asukkaat tämän olevan valehäätö ja se johtaa siihen, että häädetyksi tulee joku Sofia.  Ja missä vaiheessa selviää, että samalla häädetty sai immuniteetin tälle viikolle?

Ehkä jos annetaan normisti kopissa voi tulla yllätystulos. Jos samoissa pisteissä, veikkaan että päällikkö päättää..

Immuniteetti ehkä kerrotaan kun asukas palaa takaisin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50373/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja Heidin peli on saanut koko talon ihan sekaisin, kukaan ei käsitä ja ymmärrä mitään ja ainoaksi keinoksi jää mustamaalaaminen ja haukkuminen. Loppu naisjoukkko sekoilee, syyttelee toisiaan, ihmettelee, läyhää tuntotolkulla, koska eivät vaan osaa pelata vaan keskittyvät henkilökohtaisuuksiin.

Minä taas en ymmärrä, miksi kaikki kakka käännetään Heidin niskaan, jos hän pelaa Reeon ja Miikan kanssa. Miikka ei ole saanut yhtäkään nimeämispistettä, mutta Heidi saa joka kerta pisteet sen takia, että pelaa. 

Vierailija
50374/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla on kyllä niin tuuliviiri, ei osaa päättää missä jengissä pelaa ja hyppelehtii puolelta toiselle sen mukaan kuka sitten sattuukin hänen kanssaan keskustelemaan. En ihmettele ollenkaan jos ei häneen luoteta.

Aikamoinen tyhjäpää on ja kauhea rooli koko ajan päällä. Eilisellä iltanuotiollakin puhui kuin teatterilavalla olisi ollut. Joutui Kuronenkin keskeyttämään 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50375/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin eilen huomiota iltanuotiolla siihen, että miten vahvasti ja aidosti Reeo reagoi Aleksin kommentteihin siitä, että hän on pahoittanut mielen Reeon nälvimisestä. Huomasi kyllä siinä tilanteessa, että oli ihan vilpitön reaktio. Sanoi heti että haluaa pyytää sitä anteeksi Aleksilta.

Ja nyt aloin tarkemmin miettiin, niin eihän kukaan ole koskaan Reeolle sanonut suoraan että pahoittavat mielen Reeon vitseistä. Selän takana kyllä läyhätään ja haukutaan mitä moninaisemmin sanoin. Tosi epäreilua kyllä Reeoa kohtaan, jolle ei ole asiasta suoraan sanottu ja näin ollen ei edes pysty korjaamaan käytöstään.

Voi olla Reeolle vähän yllätys, että miten pahana ja julmana pelaajana häntä on pidetty.

Jatkuvastihan esim Nabas sanoo, että ei ole hauskaa ja on käsittääkseni Mervekin asiasta sanonut. Mutta vastaus on jotain "njää, ei kai tuollainen nyt mene tunteisiin, häh?"

Se on kylläkin Miikka, joka on pahin Naben nälvijä. Ja mun käsityksen mukaan Nabbe ei ole oikeasti pahoittanut mieltä Miikan ja Reeon jutuista. Ei ole ainakaan ikinä koskaan kenellekään siitä puhunut. Nsbellahan on kyllä tapana muille jauhaa, jos oikeasti on jostain suuttunut.

Ja nabas tekee sitä samaa itse , laskekaapa vaan kuinka monta kertaa Nabbe sanoo katselunne aikana " Ma tsoukki, sa ymmarrat"

Jos joku sanoo Nabbelle, että lopettaa, hän ei todellakaan jatka. Miikka ei lopeta vaikka pyydetään. Ja Miikka on myös huono kestämään itseensä kohdistuvaa naljailua, esim valokuvaustehtävässä otti kierroksia, vaikka itse olisi kyllä jatkanut nälvimistä. 

Miikasta ooon kyllä samaa mieltä, menee usein liian pitkälle. Mutta Reeo ja Miikka on kuitenkin ihan eri henkilöitä, ja mun mielestä kaikkea mitä Miikka suoltaa ei voi Reeon piikkiin laittaa. Eikö tässä ihan alunperin puhuttu kuitenkin Reeosta, eikä Miikkasta.

Vierailija
50376/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja Heidin peli on saanut koko talon ihan sekaisin, kukaan ei käsitä ja ymmärrä mitään ja ainoaksi keinoksi jää mustamaalaaminen ja haukkuminen. Loppu naisjoukkko sekoilee, syyttelee toisiaan, ihmettelee, läyhää tuntotolkulla, koska eivät vaan osaa pelata vaan keskittyvät henkilökohtaisuuksiin.

Kyllä se on suurin juoruilija porukka nuo  ämmät.  Tuo juorukerho kokoontuu vessaan ja siellä ruoditaan asukas kerrallaan.  Kyllä Reeon juorukerho ei vedä vertoja tuolle  naisten  marttakerhon juoruporukalle.

Vierailija
50377/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauraa, Merveä, Miaa ja Milenaa olisi vaikea kestää työkavereina. Kyllä se oma kiero luonne on heiltä paljastunut,.

Noiden tyttöjen kanssa ei pysty olemaan 24/7. Varmaan pitävät itseään mukavina mutta näin ei ole.

He, siis Merve, Laura, Millu, Milena ja Sofia äänestävät varmasti Heidiä pois (oli vale tai aito häätö).

Myös Nabbe ja Tuula ovat ailahtelevia, ja voivat hetken mielijohteesta äänestää Heidin pois.

Luotan tässä vaiheessa, että Salla, Miikka ja Reeo eivät Heidiä pois äänestä.

Vierailija
50378/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja Heidin peli on saanut koko talon ihan sekaisin, kukaan ei käsitä ja ymmärrä mitään ja ainoaksi keinoksi jää mustamaalaaminen ja haukkuminen. Loppu naisjoukkko sekoilee, syyttelee toisiaan, ihmettelee, läyhää tuntotolkulla, koska eivät vaan osaa pelata vaan keskittyvät henkilökohtaisuuksiin.

Kuten todettu jo haasteissakin, Reeo on hyvä pelaamaan, Heidi ja Miikka ovat vain hänen opetuslapsiaan ilman omaa suunnitelmaa. Reeo pelaa myös melko siististi ja tarkoitusperäisesti.

"Toinen puoli" yrittää pelata myös, mutta päätyy huonon johtamisen, liian juoruilun ja takinkääntöjen takia jo keskenäänkin riiteleväksi akkalaumaksi, eivät saa ketään penkille tuolla säätämisellä.

Vierailija
50379/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauraa, Merveä, Miaa ja Milenaa olisi vaikea kestää työkavereina. Kyllä se oma kiero luonne on heiltä paljastunut,.

Kyllä minä pärjäisin noista kaikkien muiden paitsi Milenan kanssa. Järkyttävän pitkävihainen eikä näe mitään vikaa itsessään. Tämä koko twiittijuttukin on lopulta Milenan omaa syytä. Porukkaa on ärsyttänyt hänen änkeytymisensä ja joku kirjoitti sen parissa sekunnissa twiittiin. Entä sitten? Itse hän jatkaa sitä änkeilyjään ja nyt tätä mustamaalaamista ja vihanpitoa viikkotolkulla. Miten pihalla pitää olla, että ei osaa asettaa näitä minkäänlaiseen mittakaavaan. 

Vierailija
50380/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

reeo ihan sekona siitä jos salla aikoo äänestää sofia eikä niin mitä HÄN haluaa, uhkaa laittaa häätöön, antaa heidille tehtävän että kertoa tämän , kuningas antaa keskiviikkoon aikaa tehdänpäätöksen

Nyt on kyllä valheellista tekstiä. Reeo puhui siitä, ettö jos Salla nyt oikeasti aikoo vaihtaan jengiä niin se on varma, että Salla tulee istumaan sohvalla heidänkin toimestaan. Onhan tuo Sallan sinkoilu nyt aivan todella epämääräistä ja epäluotettavaa, että sinänsä en ihmettele Reeon tuohtumista. Ei tuossa vaiheessa pysty enää seilaamaan liittojen välillä.

Na vielä aikaisemmin Salla jutteli Reeon kanssa siitä, että mikä on suunnitelma ja Salla oli ihan 100% mukana, sitte joku Laura tai Milena heittää jotain kommenttia niin Salla on ihan valmis taas vaihtamaan leiriä.

Kyllähän se istunto ja juttutuokio Samin, ulkopuolisen, kanssa nuotiolla sai Sallan ajattelemaan peliliikkeitään uusiksi. Tajuaa, että nyt viimeinkin hänen pitää valita puolensa, koska hänellä ei ole vahvaa asemaa yhteisössä kuten esim. Sofialla, joka pystyy vielä toimimaan melko itsenäisesti.

Ketju on lukittu.