Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia ei kyllä tällä hetkellä tuo mitään taloon. Ei ärsytä eikä myöskään viihdytä. Todella näkymätön. Jos pääsee siivellä finaaliviikolle, niin tuskin voittaa. Ei siinä mielessä ole uhka.
Heidillä on selkeästi jotain henkistä ongelmaa. Tuollainen jatkuva alakuloisuus ja huono itsetunto on ahdistavaa ja ärsyttävää katsoa. Jos joutuu sunnuntaina häätöäänestykseen, niin vaarana pudota.
Milena luulee olevansa hyvä peluri, kun voitti päällikkökisan. Yksittäisen kisan voitto ei kerro pelitaidoista mitään. Ensi viikolla häädössä, jos ei saa tuurilla immuniteettia.
Mun mielestä Heidi ei kyllä ole jatkuvasti alakuloinen, eilen oli huono päivä. Eikä muutenkaan vaikuta siltä, että on huono itsetunto. Hyvällä itseluottamuksellahan Heidi on tuolla vetänyt, mutta nyt varmaati aistii että tuo naisten porukka on häntä vastaan ja se voi toki vähän vetää mielen matalaksi.
Tulisi pohtia sitä, onko hyvä päätös pitää Heidi talossa vai olisiko sen sijaan parempi hänen olla jossain muualla. Edellisiltä kausilta on hyvässä muistissa ikäviä tapauksia, kun henkinen kuormitus käy liian raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia ei ole vaarassa vaikka joutuisi häätöön. Santerivihaaja on ihan yksin noissa fobioissaan.
Sofia on moneen kertaan tuonut esille, että olosi mielummin muualla kuin talossa. Miksei sitä hänelle suotaisi? Talossa hän on monia monia kertoja hokenut miten tylsää siellä on.
Kaipaa töihinsä, selvästi tykkää duunistaan, yötöistään. Äsken heränneet ja maakaavat sohvalla vaakatasossa, Santerilla pehmopupu kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin eilen huomiota iltanuotiolla siihen, että miten vahvasti ja aidosti Reeo reagoi Aleksin kommentteihin siitä, että hän on pahoittanut mielen Reeon nälvimisestä. Huomasi kyllä siinä tilanteessa, että oli ihan vilpitön reaktio. Sanoi heti että haluaa pyytää sitä anteeksi Aleksilta.
Ja nyt aloin tarkemmin miettiin, niin eihän kukaan ole koskaan Reeolle sanonut suoraan että pahoittavat mielen Reeon vitseistä. Selän takana kyllä läyhätään ja haukutaan mitä moninaisemmin sanoin. Tosi epäreilua kyllä Reeoa kohtaan, jolle ei ole asiasta suoraan sanottu ja näin ollen ei edes pysty korjaamaan käytöstään.
Voi olla Reeolle vähän yllätys, että miten pahana ja julmana pelaajana häntä on pidetty.
Jatkuvastihan esim Nabas sanoo, että ei ole hauskaa ja on käsittääkseni Mervekin asiasta sanonut. Mutta vastaus on jotain "njää, ei kai tuollainen nyt mene tunteisiin, häh?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen koko setin kun makkarissa naiset Milenan johdolla suolsivat Heidistä sellaista tekstiä että minulla on vieläkin näin aamulla fyysisesti paha olo. Nyt on pakko laittaa hetkeksi BB tauolle ja keskittyä omaan elämään. Jännä miten joku TV-ohjelma voi vaikuttaa noin kovin itseeni.
Mää vaan toivon, että oikeus toteutuisi ja koko tämä naiskööri lentäisi ulos talosta. Tai oikeastaan toivon että tuo älytön jauhaminen näytettäisiin koko talolle telkkarissa, ja siinäpän yrittäisi Milena ja muut kiemurrella. Aivan järkyttävää miten petollisia naiset ovat toisilleen, miten helposti Laurakin lähtee mukaan ja uskoo Milenaa vaikka muka on niin kaveria Heidille : (
Reeo(ja Miikka)on tällä hetkellä ainoat kaverit Heidillä talossa.Toivottavasti koosteissa näytetään tuo toiminta kokonaisuudessaan ja kukaan katsojista ei ole tuon läyhäringin puolella.
Mikä oikeus? Kaikki saavat juonitella ja kaikki sitä tekevät. Heidikin muistuttaa aika usein, että "tämä on vaan peliä", vaikka sitten itkee, kun kohdistuu häneen itseensä. Inhottavaa peliä, siitä olen samaa mieltä. Toivottavasti tuolla on joku psykologi aina välillä juttelemassa kilpailijoiden kanssa, koska ei tuo talo voi kenellekään hyväksi olla. Toivottavasti jää ainutkertaiseksi kokeiluksi tällainen juonittelukausi.
Hyvä huomio, tämä on JUONITTELUKAUSI, ei sentään mikään koulukiusaajien läyhäyskausi, vaikkakin se ikävä kyllä enemmän siltä kuulostaa ja näyttää näiden ihanien akkojen toimesta... joku raja pitää sentään olla!
Sirkusnorsulla tuli kuulemma vilu päällikön huoneessa. Nukkui huonosti. Vali vali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen koko setin kun makkarissa naiset Milenan johdolla suolsivat Heidistä sellaista tekstiä että minulla on vieläkin näin aamulla fyysisesti paha olo. Nyt on pakko laittaa hetkeksi BB tauolle ja keskittyä omaan elämään. Jännä miten joku TV-ohjelma voi vaikuttaa noin kovin itseeni.
Mää vaan toivon, että oikeus toteutuisi ja koko tämä naiskööri lentäisi ulos talosta. Tai oikeastaan toivon että tuo älytön jauhaminen näytettäisiin koko talolle telkkarissa, ja siinäpän yrittäisi Milena ja muut kiemurrella. Aivan järkyttävää miten petollisia naiset ovat toisilleen, miten helposti Laurakin lähtee mukaan ja uskoo Milenaa vaikka muka on niin kaveria Heidille : (
Reeo(ja Miikka)on tällä hetkellä ainoat kaverit Heidillä talossa.Toivottavasti koosteissa näytetään tuo toiminta kokonaisuudessaan ja kukaan katsojista ei ole tuon läyhäringin puolella.
Mikä oikeus? Kaikki saavat juonitella ja kaikki sitä tekevät. Heidikin muistuttaa aika usein, että "tämä on vaan peliä", vaikka sitten itkee, kun kohdistuu häneen itseensä. Inhottavaa peliä, siitä olen samaa mieltä. Toivottavasti tuolla on joku psykologi aina välillä juttelemassa kilpailijoiden kanssa, koska ei tuo talo voi kenellekään hyväksi olla. Toivottavasti jää ainutkertaiseksi kokeiluksi tällainen juonittelukausi.
No mun mielestä esim. tuo Milenan teksti Heidistä ei vaan ole enää pelillistä, vaan ihan puhdasta kiusaamista. Joku raja tuolla pelaamisellakin kuitenkin.
Ulos ulos ulos kirjoitti:
Mikähän oli tuotantotiimin pointti usuttaa Milena-twiitin tiimoilta vielä kerta toisensa jälkeen Milena Heidin kimppuun? Sairasta.
Kumman kaa ja pierujutut//seksijutut by Millu & Sofia myös kuultu
No mistäs tuotanto olisi voinut tietää, että tuon ihmisen kahden aivosolun kohtaaminen saa aikaan tällaisen reaktion. Kun tuotanto ei nyt jättäisi asiaa tähän vaan asia tulisi jossain vaiheessa ilmi esim valehäädön yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen makkarissa kun Milena suolsi skeidaa käärmeille Mervelle, Lauralle ja Mialle, niin Laura pohti, että Heidin imago katsojien silmissä ei taida olla kovin hyvä ulkomaailmassa. Voi tietäisivätpä nuo itse, mitä heistä ajatellaan 😂
Laura istui sohvalla ja tuli ensimmäisenä pelastetuksi. Sellaista hänestä ajatellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia ei kyllä tällä hetkellä tuo mitään taloon. Ei ärsytä eikä myöskään viihdytä. Todella näkymätön. Jos pääsee siivellä finaaliviikolle, niin tuskin voittaa. Ei siinä mielessä ole uhka.
Heidillä on selkeästi jotain henkistä ongelmaa. Tuollainen jatkuva alakuloisuus ja huono itsetunto on ahdistavaa ja ärsyttävää katsoa. Jos joutuu sunnuntaina häätöäänestykseen, niin vaarana pudota.
Milena luulee olevansa hyvä peluri, kun voitti päällikkökisan. Yksittäisen kisan voitto ei kerro pelitaidoista mitään. Ensi viikolla häädössä, jos ei saa tuurilla immuniteettia.
Mun mielestä Heidi ei kyllä ole jatkuvasti alakuloinen, eilen oli huono päivä. Eikä muutenkaan vaikuta siltä, että on huono itsetunto. Hyvällä itseluottamuksellahan Heidi on tuolla vetänyt, mutta nyt varmaati aistii että tuo naisten porukka on häntä vastaan ja se voi toki vähän vetää mielen matalaksi.
Tulisi pohtia sitä, onko hyvä päätös pitää Heidi talossa vai olisiko sen sijaan parempi hänen olla jossain muualla. Edellisiltä kausilta on hyvässä muistissa ikäviä tapauksia, kun henkinen kuormitus käy liian raskaaksi.
Kai sitä nyt kuka vaan ahdistuisi kun on jatkuvasti jonkun silmätikkuna. Ensiksi Kirsi kiusaamassa, Heidistä silloinkin oikein näki kun Kirsi lähti miten helpottunut oli. Nyt vuorostaan Milena tekee Heidin olosta epämukavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen makkarissa kun Milena suolsi skeidaa käärmeille Mervelle, Lauralle ja Mialle, niin Laura pohti, että Heidin imago katsojien silmissä ei taida olla kovin hyvä ulkomaailmassa. Voi tietäisivätpä nuo itse, mitä heistä ajatellaan 😂
Laura istui sohvalla ja tuli ensimmäisenä pelastetuksi. Sellaista hänestä ajatellaan.
Parin hassun % voimin, ei sellaisesta voi tuollaista johtopäätöstä vetää. Tippuihan Kirsikin heti seuraavaksi, vieläpä hävisi rutkasti juuri tulleille uusille asukkaille 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin eilen huomiota iltanuotiolla siihen, että miten vahvasti ja aidosti Reeo reagoi Aleksin kommentteihin siitä, että hän on pahoittanut mielen Reeon nälvimisestä. Huomasi kyllä siinä tilanteessa, että oli ihan vilpitön reaktio. Sanoi heti että haluaa pyytää sitä anteeksi Aleksilta.
Ja nyt aloin tarkemmin miettiin, niin eihän kukaan ole koskaan Reeolle sanonut suoraan että pahoittavat mielen Reeon vitseistä. Selän takana kyllä läyhätään ja haukutaan mitä moninaisemmin sanoin. Tosi epäreilua kyllä Reeoa kohtaan, jolle ei ole asiasta suoraan sanottu ja näin ollen ei edes pysty korjaamaan käytöstään.
Voi olla Reeolle vähän yllätys, että miten pahana ja julmana pelaajana häntä on pidetty.Jatkuvastihan esim Nabas sanoo, että ei ole hauskaa ja on käsittääkseni Mervekin asiasta sanonut. Mutta vastaus on jotain "njää, ei kai tuollainen nyt mene tunteisiin, häh?"
Se on kylläkin Miikka, joka on pahin Naben nälvijä. Ja mun käsityksen mukaan Nabbe ei ole oikeasti pahoittanut mieltä Miikan ja Reeon jutuista. Ei ole ainakaan ikinä koskaan kenellekään siitä puhunut. Nsbellahan on kyllä tapana muille jauhaa, jos oikeasti on jostain suuttunut.
Tuula lähti nyt hammashuoltoon. Saa nähdä tuleeko takaisin.
Jos ei, ja jos Sallakin siirtyy "sirkusnorsun" leiriin,
Heidin valehäätö on täysin mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen makkarissa kun Milena suolsi skeidaa käärmeille Mervelle, Lauralle ja Mialle, niin Laura pohti, että Heidin imago katsojien silmissä ei taida olla kovin hyvä ulkomaailmassa. Voi tietäisivätpä nuo itse, mitä heistä ajatellaan 😂
Laura istui sohvalla ja tuli ensimmäisenä pelastetuksi. Sellaista hänestä ajatellaan.
Todellisuudessa on voinut olla jopa yhdestä äänestä kiinni sekin :) ei kannata unohtaa mitä Kirsillekin kävi. Häädöt ei ole koskaan mikään läpihuutojuttu. Nytkin on tapahtunut paljon sen jälkeenkin kun Laura pelastui. Tänään toivottavasti näytetään koosteessa eilisiä tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin eilen huomiota iltanuotiolla siihen, että miten vahvasti ja aidosti Reeo reagoi Aleksin kommentteihin siitä, että hän on pahoittanut mielen Reeon nälvimisestä. Huomasi kyllä siinä tilanteessa, että oli ihan vilpitön reaktio. Sanoi heti että haluaa pyytää sitä anteeksi Aleksilta.
Ja nyt aloin tarkemmin miettiin, niin eihän kukaan ole koskaan Reeolle sanonut suoraan että pahoittavat mielen Reeon vitseistä. Selän takana kyllä läyhätään ja haukutaan mitä moninaisemmin sanoin. Tosi epäreilua kyllä Reeoa kohtaan, jolle ei ole asiasta suoraan sanottu ja näin ollen ei edes pysty korjaamaan käytöstään.
Voi olla Reeolle vähän yllätys, että miten pahana ja julmana pelaajana häntä on pidetty.Jatkuvastihan esim Nabas sanoo, että ei ole hauskaa ja on käsittääkseni Mervekin asiasta sanonut. Mutta vastaus on jotain "njää, ei kai tuollainen nyt mene tunteisiin, häh?"
Se on kylläkin Miikka, joka on pahin Naben nälvijä. Ja mun käsityksen mukaan Nabbe ei ole oikeasti pahoittanut mieltä Miikan ja Reeon jutuista. Ei ole ainakaan ikinä koskaan kenellekään siitä puhunut. Nsbellahan on kyllä tapana muille jauhaa, jos oikeasti on jostain suuttunut.
Ja nabas tekee sitä samaa itse , laskekaapa vaan kuinka monta kertaa Nabbe sanoo katselunne aikana " Ma tsoukki, sa ymmarrat"
Oon kyllä pettynyt, ettei puolessa välissä tullut enää uusia asukkaita taloon. Alkaa olla niin nähty tää porukka. Eikä tästä sakista oikein ole löytynyt edes voittajasuosikkia.
Raskasta seurattavaa tuo Milenan, Lauran ja jenginsä läyhääminen.
Mielenkiinto mennyt lopullisesti 24/7 seuraamisesta
Laura ottanut otsaan botoxia. Alkaa kuulemma häviää vaikutus 10 viikon jälkeen.
Onko toi botoxin otto ihan normaalia siis, ihan tommoselle perus kirjanpitäjällekin? Ja maksaako paljon? Itselle jotenkin vieras ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Laura ottanut otsaan botoxia. Alkaa kuulemma häviää vaikutus 10 viikon jälkeen.
Hyi..
Juonittelu onkin aivan eri asia kuin yhden ihmisen joukkolynkkaus, mutta mitenkähän vaan. Teitä koulukiusaajia/kiusaajien puolustajia löytyy aina, ikävä kyllä.