Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50321/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Milenan kaltainen siinä mielessä että en ymmärrä tuollaista halailua.

Vierailija
50322/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen koko setin kun makkarissa naiset Milenan johdolla suolsivat Heidistä sellaista tekstiä että minulla on vieläkin näin aamulla fyysisesti paha olo. Nyt on pakko laittaa hetkeksi BB tauolle ja keskittyä omaan elämään. Jännä miten joku TV-ohjelma voi vaikuttaa noin kovin itseeni.

Mää vaan toivon, että oikeus toteutuisi ja koko tämä naiskööri lentäisi ulos talosta. Tai oikeastaan toivon että tuo älytön jauhaminen näytettäisiin koko talolle telkkarissa, ja siinäpän yrittäisi Milena ja muut kiemurrella. Aivan järkyttävää miten petollisia naiset ovat toisilleen, miten helposti Laurakin lähtee mukaan ja uskoo Milenaa vaikka muka on niin kaveria Heidille : (

Reeo(ja Miikka)on tällä hetkellä ainoat kaverit Heidillä talossa.

Toivottavasti koosteissa näytetään tuo toiminta kokonaisuudessaan ja kukaan katsojista ei ole tuon läyhäringin puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50323/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuronenkin heitti vettä myllyyn että ratkesiko tviitti

Vierailija
50324/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kaikkia nikotiinituotteita ole otettu pois?

Vierailija
50325/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juurikaan ajatellut tota Kurosta aiemmin, mut ai että kyllä oli miehekäs mies eilen notskilla. Ihanan rauhallinen ja empaattinen. Olisipa tollanen mies tuolla talossa nyt.

Vierailija
50326/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millu on taas hyvä muistutus miksi en pidä savolaisista.

Savossa ei tarvita sinun hyväksyntää tai mielipidettä. Osaamme olla aitoja ilman sinun ääliömäistä kommenttiasi. Mialle lähtee tästä hyvästä ääni joka äänestyksessä! Kiitti vinkistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50327/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula nukkui maskin kanssa...?!!!!

Vierailija
50328/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 herätys kirjoitti:

Milena saattaa masinoida koko talon porukan äänestämään Heidiä ulos talosta, ainoa joka ei äänestä, voi olla Reeo.

Kaikki muut ovat manipuloitavissa.

Ja Heidi valehäädetään.

Nyt todella kannattaisi tulla valehäädetyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50329/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen makkarissa kun Milena suolsi skeidaa käärmeille Mervelle, Lauralle ja Mialle, niin Laura pohti, että Heidin imago katsojien silmissä ei taida olla kovin hyvä ulkomaailmassa. Voi tietäisivätpä nuo itse, mitä heistä ajatellaan 😂

Vierailija
50330/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

reeo ihan sekona siitä jos salla aikoo äänestää sofia eikä niin mitä HÄN haluaa, uhkaa laittaa häätöön, antaa heidille tehtävän että kertoa tämän , kuningas antaa keskiviikkoon aikaa tehdänpäätöksen

Nyt on kyllä valheellista tekstiä. Reeo puhui siitä, ettö jos Salla nyt oikeasti aikoo vaihtaan jengiä niin se on varma, että Salla tulee istumaan sohvalla heidänkin toimestaan. Onhan tuo Sallan sinkoilu nyt aivan todella epämääräistä ja epäluotettavaa, että sinänsä en ihmettele Reeon tuohtumista. Ei tuossa vaiheessa pysty enää seilaamaan liittojen välillä.

Na vielä aikaisemmin Salla jutteli Reeon kanssa siitä, että mikä on suunnitelma ja Salla oli ihan 100% mukana, sitte joku Laura tai Milena heittää jotain kommenttia niin Salla on ihan valmis taas vaihtamaan leiriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50331/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh kirjoitti:

Tuula nukkui maskin kanssa...?!!!!

Kosmeettinen haitta on hänelle raskaampi kuin dentitionaalinen.

Vierailija
50332/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen koko setin kun makkarissa naiset Milenan johdolla suolsivat Heidistä sellaista tekstiä että minulla on vieläkin näin aamulla fyysisesti paha olo. Nyt on pakko laittaa hetkeksi BB tauolle ja keskittyä omaan elämään. Jännä miten joku TV-ohjelma voi vaikuttaa noin kovin itseeni.

Mää vaan toivon, että oikeus toteutuisi ja koko tämä naiskööri lentäisi ulos talosta. Tai oikeastaan toivon että tuo älytön jauhaminen näytettäisiin koko talolle telkkarissa, ja siinäpän yrittäisi Milena ja muut kiemurrella. Aivan järkyttävää miten petollisia naiset ovat toisilleen, miten helposti Laurakin lähtee mukaan ja uskoo Milenaa vaikka muka on niin kaveria Heidille : (

Reeo(ja Miikka)on tällä hetkellä ainoat kaverit Heidillä talossa.

Toivottavasti koosteissa näytetään tuo toiminta kokonaisuudessaan ja kukaan katsojista ei ole tuon läyhäringin puolella.

Mikä oikeus? Kaikki saavat juonitella ja kaikki sitä tekevät. Heidikin muistuttaa aika usein, että "tämä on vaan peliä", vaikka sitten itkee, kun kohdistuu häneen itseensä. Inhottavaa peliä, siitä olen samaa mieltä. Toivottavasti tuolla on joku psykologi aina välillä juttelemassa kilpailijoiden kanssa, koska ei tuo talo voi kenellekään hyväksi olla. Toivottavasti jää ainutkertaiseksi kokeiluksi tällainen juonittelukausi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50333/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula saa erivapauksia ku meni pudottaa hampaansa. Ja kuvittelee varmaan myös et ihmiset säälii häntä ku niin kovia kokenut (miljonäärin vaimo) ja äänestää super-Tupun voittoon. Se olis hirveintä ikinä.

Vierailija
50334/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä pettynyt, ettei puolessa välissä tullut enää uusia asukkaita taloon. Alkaa olla niin nähty tää porukka. Eikä tästä sakista oikein ole löytynyt edes voittajasuosikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50335/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

reeo ihan sekona siitä jos salla aikoo äänestää sofia eikä niin mitä HÄN haluaa, uhkaa laittaa häätöön, antaa heidille tehtävän että kertoa tämän , kuningas antaa keskiviikkoon aikaa tehdänpäätöksen

Nyt on kyllä valheellista tekstiä. Reeo puhui siitä, ettö jos Salla nyt oikeasti aikoo vaihtaan jengiä niin se on varma, että Salla tulee istumaan sohvalla heidänkin toimestaan. Onhan tuo Sallan sinkoilu nyt aivan todella epämääräistä ja epäluotettavaa, että sinänsä en ihmettele Reeon tuohtumista. Ei tuossa vaiheessa pysty enää seilaamaan liittojen välillä.

Na vielä aikaisemmin Salla jutteli Reeon kanssa siitä, että mikä on suunnitelma ja Salla oli ihan 100% mukana, sitte joku Laura tai Milena heittää jotain kommenttia niin Salla on ihan valmis taas vaihtamaan leiriä.

Salla on kuin Milena itse. Vaihtaa kokoajan leiriä ja puhelee kaikille nimeämisistä. Reeolla ei 100% luottoa Sallaan, mikä on ihan ymmärrettävää ja osittainhan se on tottakin. Sallan pk-keskustelu ennen häätötilannettakin sen paljasti kun kommentoi "pidä vihollinen lähellä" tms. Tarkoitti tuolla Reeoa. Nyt kuitenkin kun Sallakin näki ketkä hänelle antaneet pisteitä eli Lauran porukka suurimmaksi osin niin varmasti luottaa Reeoon yhä enemmän.

Vierailija
50336/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kaikkia nikotiinituotteita ole otettu pois?

Samaa ihmettelen. Onhan tuo huvittavaa seurata esim. Miikkaa, kun ylähuuli koholla selittää kuinka helppoa on ollut polttamatta...

Vierailija
50337/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena kuvaili , että Heidi on varmasti näyttelijä. Täällä se esittää ihan muuta. Olisitte nähneet siinä videolla. Kuvailiko Milena itseensä vai mitä selitti. Tuollainen viha ja kertoo naisesta jotain. Ei tule pärjäämään talossa.

Vierailija
50338/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 herätys kirjoitti:

Milena saattaa masinoida koko talon porukan äänestämään Heidiä ulos talosta, ainoa joka ei äänestä, voi olla Reeo.

Kaikki muut ovat manipuloitavissa.

Ja Heidi valehäädetään.

Valitettavasti myös Reeo voi pelin nimessä antaa viimehädässä Heidille äänen. Ihan vaan sen takia, että tuossa tapauksessa luo luottamusta uusille liitoille, joita vääjäämättä pitäis tehdä jos Heidi lähtis oikeasti.

Toki en tätä missään nimessä toivo, mutta en pidä mahdottomana. Asia voidaan vielä esittää Reeolle niin, että se on joko Heidi tai Reeo, jolloin Reeon ainoa keino pyayä talossa on kääntyä Heidiä vastaan.

Toivottavastj ymmärtävät että tulossa on vaan valehäätö!

Vierailija
50339/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena kuvaili , että Heidi on varmasti näyttelijä. Täällä se esittää ihan muuta. Olisitte nähneet siinä videolla. Kuvailiko Milena itseensä vai mitä selitti. Tuollainen viha ja kertoo naisesta jotain. Ei tule pärjäämään talossa.

Tästä olisi hyvä tulla esim Lauralle joku palkinto/oljenkorsi tms, jossa hänelle näytettäisiin Heidin nimeämisperusteet. Siinä sopisi miettiä, miten sekaisin tuo Milena on, kun vaahtosi niistä tuntitolkulla. 

Vierailija
50340/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän oli tuotantotiimin pointti usuttaa Milena-twiitin tiimoilta vielä kerta toisensa jälkeen Milena Heidin kimppuun? Sairasta.

Kumman kaa ja pierujutut//seksijutut by Millu & Sofia myös kuultu

Ketju on lukittu.