Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50301/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia ei ole vaarassa vaikka joutuisi häätöön. Santerivihaaja on ihan yksin noissa fobioissaan.

Vierailija
50302/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia ei kyllä tällä hetkellä tuo mitään taloon. Ei ärsytä eikä myöskään viihdytä. Todella näkymätön. Jos pääsee siivellä finaaliviikolle, niin tuskin voittaa. Ei siinä mielessä ole uhka. 

Heidillä on selkeästi jotain henkistä ongelmaa. Tuollainen jatkuva alakuloisuus ja huono itsetunto on ahdistavaa ja ärsyttävää katsoa. Jos joutuu sunnuntaina häätöäänestykseen, niin vaarana pudota. 

Milena luulee olevansa hyvä peluri, kun voitti päällikkökisan. Yksittäisen kisan voitto ei kerro pelitaidoista mitään. Ensi viikolla häädössä, jos ei saa tuurilla immuniteettia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50303/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Reeo oli taas kuvottava eilisessä koosteessa. Lässyttävällä äänellä känisevä vanhus.

Vierailija
50304/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia ei ole vaarassa vaikka joutuisi häätöön. Santerivihaaja on ihan yksin noissa fobioissaan.

Sofia on moneen kertaan tuonut esille, että olosi mielummin muualla kuin talossa. Miksei sitä hänelle suotaisi? Talossa hän on monia monia kertoja hokenut miten tylsää siellä on.

Vierailija
50305/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi kertoi Reeolle mitä Salla aikoo. Heidi epäluotettava.

Niin on. Kaikista itsekkäin ja epäluotettavin. Mut ei nää täällä palstalla sitä nää, vaikka Heidi tekis mitä

Mistä tää epäluottamus kumpuaa? Reeo, Heidi ja Miikka ollut alusta asti kimpassa, jos ette ole huomanneet. Reeon mielestä su häädöt ovat menneet ihan oikein (lukuunot. Millan lähtöä, se ei mennyt ihan pelikuvioiden mukaisesti).

Epäluottamus tulee siitä, että Heidi ei suostu pelamaan Reeoa ja Miikkaa vastaan. Porukkka tuolla ei oikejn tunnu ymmärtävän, että kuinka vahva Reeon ja Heidin liitto oikeasti on. Kyllähän siinäkin on ollut epäluottamusta suuntaam ja toiseen alkuaikoina, mutta nyt ovat jo pitkään olleet tosi kovassa liitossa.

Niin siis eikö tuo ole luottamusta? Ei epäluottamusta. Heidiin luotetaan heidän liitossa ja Heidi aidosti luottaa myös heidän liittoonsa. Eli siis mikä ongelma? Heidinkö pitäisi nyt sitten pettää oma liittonsa? Eihän siinä olisi mitään järkeä kun on noin toimiva kopla 🤔 eikä Heidillä olisi mitään asiaa Laurankaan liittoon kun yrittävät savustaa nimenomaan Heidiä ulos..

Reeohan on sanonut monta kertaa että Heidi luiskaan. Ei oo sanonut vähään aikaan. Katuu varmaan että on sanonut. Epäedullista Reeolle. Rumaa katsojan kannalta.

Ei Reeo itse ole halunnut Heidiä ulos heittää, se on ollut Miikka. Reeo oli kyllä yhdessä välissä tosi epäilevöinen Heidin suhteen, luuli että Heidi on loikannut sinne toiselle puolelle jossa ollaan Reeoa vastaan. Siksi oli aika nihkeä Heidiä kohtaan välissä. Kyllähän Reeo osittain ihan oikeassa olikin, kun Laura ja muut lähes onnistui Heidim uskomaan että Reeo on hirvee manipuloija ja pitää Heidiä pelinappulana. Epäluottamusta siis molempiin suuntiin.

Vierailija
50306/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko turnausväsymys kun kukaan ei enää herää aikasin aamulla? Ei Nabaskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50307/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi on kyllä kunnon liero ja niin täysin Reeon näpeissä.

Erikoinen asetelma muutenkin kun talon nuorin asukas, tytsy, ja toisiksi vanhin asukas, keski-ikäinen äijä, on ollut kimpassa alusta asti.

Joku Tukholma-syndrooma?

Jotain muutakin kuin pelaamista on tuo Heidi-Reeo asetelma.  

Vierailija
50308/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenasta tulee mieleen narsisti. Ei ollut yhtään aidon oloinen nuotiolla, ihme roolia veti ja naureskeli teennäisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50309/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia ei kyllä tällä hetkellä tuo mitään taloon. Ei ärsytä eikä myöskään viihdytä. Todella näkymätön. Jos pääsee siivellä finaaliviikolle, niin tuskin voittaa. Ei siinä mielessä ole uhka. 

Heidillä on selkeästi jotain henkistä ongelmaa. Tuollainen jatkuva alakuloisuus ja huono itsetunto on ahdistavaa ja ärsyttävää katsoa. Jos joutuu sunnuntaina häätöäänestykseen, niin vaarana pudota. 

Milena luulee olevansa hyvä peluri, kun voitti päällikkökisan. Yksittäisen kisan voitto ei kerro pelitaidoista mitään. Ensi viikolla häädössä, jos ei saa tuurilla immuniteettia.

Mun mielestä Heidi ei kyllä ole jatkuvasti alakuloinen, eilen oli huono päivä. Eikä muutenkaan vaikuta siltä, että on huono itsetunto. Hyvällä itseluottamuksellahan Heidi on tuolla vetänyt, mutta nyt varmaati aistii että tuo naisten porukka on häntä vastaan ja se voi toki vähän vetää mielen matalaksi.

Vierailija
50310/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenellä 24/7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50311/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen koko setin kun makkarissa naiset Milenan johdolla suolsivat Heidistä sellaista tekstiä että minulla on vieläkin näin aamulla fyysisesti paha olo. Nyt on pakko laittaa hetkeksi BB tauolle ja keskittyä omaan elämään. Jännä miten joku TV-ohjelma voi vaikuttaa noin kovin itseeni.

Vierailija
50312/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenaa äänestäneet Heidi joka kerta, Nabbe, Tuula kai kerran ja Karvan kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50313/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milenasta tulee mieleen narsisti. Ei ollut yhtään aidon oloinen nuotiolla, ihme roolia veti ja naureskeli teennäisesti.

Miikasta tulee mieleen apukoululainen. Osaakohan lukea?

peruskoulun käynyt,

Vierailija
50314/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milenaa äänestäneet Heidi joka kerta, Nabbe, Tuula kai kerran ja Karvan kerran.

Salla kai

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50315/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milenaa äänestäneet Heidi joka kerta, Nabbe, Tuula kai kerran ja Karvan kerran.

sekä Miikka, Salla ja Milla

Vierailija
50316/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin eilen huomiota iltanuotiolla siihen, että miten vahvasti ja aidosti Reeo reagoi Aleksin kommentteihin siitä, että hän on pahoittanut mielen Reeon nälvimisestä. Huomasi kyllä siinä tilanteessa, että oli ihan vilpitön reaktio. Sanoi heti että haluaa pyytää sitä anteeksi Aleksilta.

Ja nyt aloin tarkemmin miettiin, niin eihän kukaan ole koskaan Reeolle sanonut suoraan että pahoittavat mielen Reeon vitseistä. Selän takana kyllä läyhätään ja haukutaan mitä moninaisemmin sanoin. Tosi epäreilua kyllä Reeoa kohtaan, jolle ei ole asiasta suoraan sanottu ja näin ollen ei edes pysty korjaamaan käytöstään.

Voi olla Reeolle vähän yllätys, että miten pahana ja julmana pelaajana häntä on pidetty.

Vierailija
50317/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milenasta tulee mieleen narsisti. Ei ollut yhtään aidon oloinen nuotiolla, ihme roolia veti ja naureskeli teennäisesti.

Miikasta tulee mieleen apukoululainen. Osaakohan lukea?

Sinulla taitaa olla huonot tiedot siitä, millaista on nykyään varastomiehen työ. Se ei ole sitä, että vahvaselkäiset miehet kärräävät ja nostelevat hyllyille isoja laatikoita niin, että selän takana on pomo sanomassa, mitä pitää tehdä ja miten.

Vierailija
50318/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen koko setin kun makkarissa naiset Milenan johdolla suolsivat Heidistä sellaista tekstiä että minulla on vieläkin näin aamulla fyysisesti paha olo. Nyt on pakko laittaa hetkeksi BB tauolle ja keskittyä omaan elämään. Jännä miten joku TV-ohjelma voi vaikuttaa noin kovin itseeni.

Sama täällä. Tuollainen pahansuopaisuus ja ilkeys menee itsellänikin ihon alle. Hyi mitä naisia. Ikinä muista minkään tv ohjelman vaikuttaneen itseeni näin 😯

Vierailija
50319/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena saattaa masinoida koko talon porukan äänestämään Heidiä ulos talosta, ainoa joka ei äänestä, voi olla Reeo.

Kaikki muut ovat manipuloitavissa.

Ja Heidi valehäädetään.

Vierailija
50320/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

reeo ihan sekona siitä jos salla aikoo äänestää sofia eikä niin mitä HÄN haluaa, uhkaa laittaa häätöön, antaa heidille tehtävän että kertoa tämän , kuningas antaa keskiviikkoon aikaa tehdänpäätöksen

Ketju on lukittu.