Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50221/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo Heidin ja Reeon juonittelu on muka parempaa kuin naisten? Mielestäni melkein pahempaa, kun yksi nukkemestari vetelee naruista ja muut lampaina tottelevat. Ei pienintäkään itsenäistä ajattelua tai neuvottelua. 

Just äskenkin Reeo kysyi Sallalta, että kenet haluaisit penkille, kelle annetaan pisteitä. Kysyi useaan otteeseen.

Ja luuletko tosiaan, et jos ei menis äänet Reeon oman maun mukkaan niin suostuis vaihtamaan????

Vierailija
50222/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenassa on jotain tosi pelottavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50223/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Laura voittaa niin on kyllä BB-historian tylsin ja kuivin voittaja ikinä.

Tämä. Olisi mokoma tapetti voinut eilen lähteä Millan sijaan. Ihmttelen kyllä, että kuka laittaa moisen tapetin takia rahaa äänestyksiin? Vanhemmat, kaverit ja sukulaiset kenties urakoivat? Kehui alunperin olevansa oikea läppämachine.. Eipä ole sellaista talossa nähty.

Vierailija
50224/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä pakko offtopicina sanoa, että tuo studioemäntä, jolla on blondit hiukset ja pinkit vaatteet on tosi kuuma muija!

Hjalliksen vaimo?

Hjalliksen miniä. Joelin kihlattu.

Vierailija
50225/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo Heidin ja Reeon juonittelu on muka parempaa kuin naisten? Mielestäni melkein pahempaa, kun yksi nukkemestari vetelee naruista ja muut lampaina tottelevat. Ei pienintäkään itsenäistä ajattelua tai neuvottelua. 

Just äskenkin Reeo kysyi Sallalta, että kenet haluaisit penkille, kelle annetaan pisteitä. Kysyi useaan otteeseen.

Voisko johtua siitä että naisten peli menee henkilökohtaisuuksiin. Haukutaan Heidiä, pilkataan Sallaa, kannetaan kaunaa, valehdellaan...

Vierailija
50226/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenalta nyt päällikkönä kaikki etuudet minimiin, on todella pelottava hahmo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50227/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

psykoosit on niin syvällä mervellä ja lauralla ku nää ei itekkää muista miks vihaa reeoo :D

Aleksi tai Mia heitti kyseisen väärän asian Reeosta. Ja he tekivät sen rikkomalla sääntöjä. Jompikumpi on seurannut lähetyksiä ja pystyneet päättelemään eri asioita Jodelista ja muista medioista. BB:n pitäisi vaan potkia Millun ulos talosta. Tuotanto on vaan niin pelkuri ja he eivät halua tarkistaa asiaa. Olisiko aika laittaa satoja kommentteja Ruudun kautta sääntöjen rikkomuksista.. Todisteena on se ettei Reeo ole äänestänyt Merveä ja Lauraa edes Rooman toimesta aikaisemmilla viikoilla. Lopettakaa siis jo asioiden vääristely tällä palstalla. 

Vierailija
50228/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milenassa on jotain tosi pelottavaa. 

Joo, sais olla varpaillaan koko ajan mitä juttelee hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50229/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Laura voittaa niin on kyllä BB-historian tylsin ja kuivin voittaja ikinä.

Ei tuu tapahtumaan!!

Vierailija
50230/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merve ja Laura - feministien voimanaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50231/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diyana lähti liian aikaisin! Olisi ollut hyvää kontenttia kaiken aikaa! Ja ääntä olisi riittänyt ja energiaa. Mielestäni Diyanna on ehkä paras asukas ikinään ja harmi ettei muut jatsojat tätä samalla tavalla nähnyt.

Vierailija
50232/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena on se joka kertoo, että ulkona sataa vettä, mutta on itse pakko tarkistaa katsomalla ulos kun ei voi uskoa yhtään mitä hän puhuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50233/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merve, Sofia ja Laura kunnon kaksinaismoralisteja.

Vierailija
50234/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo tekee älynystyröitä kutkuttavia peliliikkeitä. Ilman muuta voittaja-ainesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50235/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diyana lähti liian aikaisin! Olisi ollut hyvää kontenttia kaiken aikaa! Ja ääntä olisi riittänyt ja energiaa. Mielestäni Diyanna on ehkä paras asukas ikinään ja harmi ettei muut jatsojat tätä samalla tavalla nähnyt.

Jep. Siinä oli hyvällä tavalla ärsyttävä asukas.

Vierailija
50236/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu on taas hyvä muistutus miksi en pidä savolaisista.

Vierailija
50237/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena on vielä kauheampi ihminen kuin Kirsi. Todella vastenmielinen, ilkeä, omahyväinen ja ylimielinen. Pitää itseään jotenkin pelottavana, vaikka on vain Suomen lihavin muka-pt.

Milena tunnusti Samille Kirsin olevan hänelle läheisin henkilö talossa. Hän ei luota muuhun kuin itseensä. 

Kirsihän oli kuitenkin ihan fiksu ja rauhallinen. Milena on vauhko tollo.

Vierailija
50238/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merve niin kantaa kaunaa Heidille. Pelin takia. Huoh.🥱

Merve on yksi jodelin suosikeista. Laura toinen. 😳

Outo maku siellä on ihmisillä. Kaksi mitäänsanomattominta tapettia. Joutaisivat ulos talosta. Miksi tämä Merve ei ole oikein koskaan nimettynä, tai onnistuu aina keplottelemaan itsenä kuin käärme pois äänestyksistä.

Vierailija
50239/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusiko Reeo että oljenkorsi Lauralle oli se Miikkaan luotto enempi kuin Reeoon.

Ei. Laura oli saanut nähdä videon siskoltaan ja hänen typerä siskonsa oli katsonut netistä voittajavedot. Niihin ei aina ole näin alussa oikein uskomista. Tilanteet muuttuvat talossa koko ajan.

Vierailija
50240/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Daijaana vieläkin vessassa?

Ketju on lukittu.