Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Milenassa on jotain tosi pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Laura voittaa niin on kyllä BB-historian tylsin ja kuivin voittaja ikinä.
Tämä. Olisi mokoma tapetti voinut eilen lähteä Millan sijaan. Ihmttelen kyllä, että kuka laittaa moisen tapetin takia rahaa äänestyksiin? Vanhemmat, kaverit ja sukulaiset kenties urakoivat? Kehui alunperin olevansa oikea läppämachine.. Eipä ole sellaista talossa nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä pakko offtopicina sanoa, että tuo studioemäntä, jolla on blondit hiukset ja pinkit vaatteet on tosi kuuma muija!
Hjalliksen vaimo?
Hjalliksen miniä. Joelin kihlattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Heidin ja Reeon juonittelu on muka parempaa kuin naisten? Mielestäni melkein pahempaa, kun yksi nukkemestari vetelee naruista ja muut lampaina tottelevat. Ei pienintäkään itsenäistä ajattelua tai neuvottelua.
Just äskenkin Reeo kysyi Sallalta, että kenet haluaisit penkille, kelle annetaan pisteitä. Kysyi useaan otteeseen.
Voisko johtua siitä että naisten peli menee henkilökohtaisuuksiin. Haukutaan Heidiä, pilkataan Sallaa, kannetaan kaunaa, valehdellaan...
Milenalta nyt päällikkönä kaikki etuudet minimiin, on todella pelottava hahmo.
Vierailija kirjoitti:
psykoosit on niin syvällä mervellä ja lauralla ku nää ei itekkää muista miks vihaa reeoo :D
Aleksi tai Mia heitti kyseisen väärän asian Reeosta. Ja he tekivät sen rikkomalla sääntöjä. Jompikumpi on seurannut lähetyksiä ja pystyneet päättelemään eri asioita Jodelista ja muista medioista. BB:n pitäisi vaan potkia Millun ulos talosta. Tuotanto on vaan niin pelkuri ja he eivät halua tarkistaa asiaa. Olisiko aika laittaa satoja kommentteja Ruudun kautta sääntöjen rikkomuksista.. Todisteena on se ettei Reeo ole äänestänyt Merveä ja Lauraa edes Rooman toimesta aikaisemmilla viikoilla. Lopettakaa siis jo asioiden vääristely tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Milenassa on jotain tosi pelottavaa.
Joo, sais olla varpaillaan koko ajan mitä juttelee hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos Laura voittaa niin on kyllä BB-historian tylsin ja kuivin voittaja ikinä.
Ei tuu tapahtumaan!!
Merve ja Laura - feministien voimanaiset.
Diyana lähti liian aikaisin! Olisi ollut hyvää kontenttia kaiken aikaa! Ja ääntä olisi riittänyt ja energiaa. Mielestäni Diyanna on ehkä paras asukas ikinään ja harmi ettei muut jatsojat tätä samalla tavalla nähnyt.
Milena on se joka kertoo, että ulkona sataa vettä, mutta on itse pakko tarkistaa katsomalla ulos kun ei voi uskoa yhtään mitä hän puhuu.
Merve, Sofia ja Laura kunnon kaksinaismoralisteja.
Reeo tekee älynystyröitä kutkuttavia peliliikkeitä. Ilman muuta voittaja-ainesta.
Vierailija kirjoitti:
Diyana lähti liian aikaisin! Olisi ollut hyvää kontenttia kaiken aikaa! Ja ääntä olisi riittänyt ja energiaa. Mielestäni Diyanna on ehkä paras asukas ikinään ja harmi ettei muut jatsojat tätä samalla tavalla nähnyt.
Jep. Siinä oli hyvällä tavalla ärsyttävä asukas.
Millu on taas hyvä muistutus miksi en pidä savolaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena on vielä kauheampi ihminen kuin Kirsi. Todella vastenmielinen, ilkeä, omahyväinen ja ylimielinen. Pitää itseään jotenkin pelottavana, vaikka on vain Suomen lihavin muka-pt.
Milena tunnusti Samille Kirsin olevan hänelle läheisin henkilö talossa. Hän ei luota muuhun kuin itseensä.
Kirsihän oli kuitenkin ihan fiksu ja rauhallinen. Milena on vauhko tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve niin kantaa kaunaa Heidille. Pelin takia. Huoh.🥱
Merve on yksi jodelin suosikeista. Laura toinen. 😳
Outo maku siellä on ihmisillä. Kaksi mitäänsanomattominta tapettia. Joutaisivat ulos talosta. Miksi tämä Merve ei ole oikein koskaan nimettynä, tai onnistuu aina keplottelemaan itsenä kuin käärme pois äänestyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Tajusiko Reeo että oljenkorsi Lauralle oli se Miikkaan luotto enempi kuin Reeoon.
Ei. Laura oli saanut nähdä videon siskoltaan ja hänen typerä siskonsa oli katsonut netistä voittajavedot. Niihin ei aina ole näin alussa oikein uskomista. Tilanteet muuttuvat talossa koko ajan.
Onko Daijaana vieläkin vessassa?
Ja luuletko tosiaan, et jos ei menis äänet Reeon oman maun mukkaan niin suostuis vaihtamaan????