Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50181/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärmeluola avautui päällikkö Milenalle.🐍

Kohta pääsevät pahattaret räyhäämään siellä suljettujen oven takana.

Vierailija
50182/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena pullistelee 13vrk ja lentää sitten ulos. Milena kaivaa kuoppaansa tuolla kiihkoilulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50183/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä pakko offtopicina sanoa, että tuo studioemäntä, jolla on blondit hiukset ja pinkit vaatteet on tosi kuuma muija!

Hjalliksen vaimo?

Vierailija
50184/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soffe ja Nabbe pihalle!

Vierailija
50185/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millu sen twiitin kirjotti. Silmistä näkee et valehtelee. ja yhtäkkiä alkoi puolustella Heidiä :D

Tämähän voisi selittää sen Aleksin käytöksen. Jospa hän tiesikin Millun olevan twiitin takana.

Vierailija
50186/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärmeluola avautui päällikkö Milenalle.🐍

Toki, kukapa ei päällikön suosioon pyrkisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50187/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nuo kaikki nuotiot ja tuli sellainen olo, että tuotannon Reeo/Rooma-vastustus näkyi myös noissa Kurosen esittämissä kysymyksissä ja kommententeissa. Ne oli aika johdattelevia. Yritettiin saada Sallaa ja Tuulaa kyseenalaistamaan Reeon luotettavuus, Sami myös antoi Milenan täysin ymmärtää, että twiitti oli Heidin kirjoittama, yms. Ihmeellistä myös, että Kuronen syyllisti Reeoa siitä, että hänen peli on mennyt yli, koska Aleksi syytti Reeoa kiusaamisesta. Kuulemma pelaamisen ja kiusaamisen välillä häilyvä raja. Mitä ihmettä? Aleksi itse on puhunut paljon ilkeämmin muista kuin Reeon jengi. Ja Aleksi itse on nauttien kiduttanut viattomia eläimiä ja sitten itkee pk:ssa, että häntä kiusataan. Just joo. Huomisessa koosteessa luodaan katsojille taas kuvaa, että Reeo on kamala pahis ja kiusaajakin vielä.

Vierailija
50188/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rivi maalipurkkeja 😂😂 loistava kommentti

Sanoi super maalipurkki Jassu.🖌

Jassu on perhepakkaus 😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50189/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella erikoista! Twiitissä vain mainittiin, miten On ärsyttävää kun Milena pakkautuu seuraan. Kuka tämmöisestä edes loukkaantuu? Sehän oli vain yhden mielipide. Voi olla että herkkänahkaisuus tuli siitä kun tämä tuppautuminen julkisesti esitettiin. Mutta luulisi, että aikuinen leppyy yhtänopeasti kuin tulistuu ja rauhoittuu. Niin ainakin yleensä. Tosin Milena voi olla niin peräänantamaton ettei helpolla lepy myöskään, huono juttu.

Vierailija
50190/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä pakko offtopicina sanoa, että tuo studioemäntä, jolla on blondit hiukset ja pinkit vaatteet on tosi kuuma muija!

Hjalliksen vaimo?

Hjalliksen pojan vaimo*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50191/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena valehtelee silmät korvat täyteen mm. siitä, mitä Heidi on muka sanonut ja millä tavalla sanonut pisteitä annettaessa. Väittää väittämästä päästyään, että Heidi sanoi että hän on huono pelaaja. Ei sanonut kertaakaan. Lisäksi väitti että Heidi olisi ollut tyyliltään tiukka ja hyökkäävä (en nyt muista tarkkaa sanaa mitä käytti). Agressiivinen valehteleva kostaja-akka! 😡

Vierailija
50192/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitäs sait Reeo! Osasi Sami taas valita sanansa hyvin - kiusaamisen ja pelaamisen raja on häilyvä. Samoin kuin sanoi Sainio että on välillä Kusipää.

Saas nähdä oppiiko vanha koira.

Et katsonut koko lähetystä loppuun asti? Reeo sanoi pyytävänsä anteeksi Aleksilta ja se merkitsee enemmän kuin Merve, Laura ja Mian kiusaamiset muita asuikkaita kohtaan. Lopettakaa väärien asioiden kertominen ja vääristely. Teette koko ajan samalla tavalla kuin Lauran jengi. Kasva aikuiseksi ja lopeta se kiusaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50193/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin nuo kaikki nuotiot ja tuli sellainen olo, että tuotannon Reeo/Rooma-vastustus näkyi myös noissa Kurosen esittämissä kysymyksissä ja kommententeissa. Ne oli aika johdattelevia. Yritettiin saada Sallaa ja Tuulaa kyseenalaistamaan Reeon luotettavuus, Sami myös antoi Milenan täysin ymmärtää, että twiitti oli Heidin kirjoittama, yms. Ihmeellistä myös, että Kuronen syyllisti Reeoa siitä, että hänen peli on mennyt yli, koska Aleksi syytti Reeoa kiusaamisesta. Kuulemma pelaamisen ja kiusaamisen välillä häilyvä raja. Mitä ihmettä? Aleksi itse on puhunut paljon ilkeämmin muista kuin Reeon jengi. Ja Aleksi itse on nauttien kiduttanut viattomia eläimiä ja sitten itkee pk:ssa, että häntä kiusataan. Just joo. Huomisessa koosteessa luodaan katsojille taas kuvaa, että Reeo on kamala pahis ja kiusaajakin vielä.

Reeo fanit heti uhriutumassa? No semmoista se voi olla kun liikaa fanittaa...

Vierailija
50194/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska miten Reeo vakuutteli porukalle et ei hän mitään kartellia talossa pyöritä, eikä ole sanellut ketä pitää äänestää. Kaikilla omat aivot. Ei Reeo sano et anna piste tolle ja kaksi tolle.

Voi Reiska. Juuri niinhän sä oot tehny kokoajan. Alusta asti. Ja jos ei tee kuten Iso R sanoo, saa varmasti paikan sohvalta sunnuntaina.

Mut kova peluri on.

Niii-i. Siellä se tunti sitten saneli ...tai kyseli Sallalta, että jos oot meiän mukana, niin meitä on kuusi ja tod.näk sinä ja minä ollaan tulituskohteina, että kenet sinä haluat sinne häätöön kanssasi. Tai siis määräsi. Niinku silleen käski kauhesti käski aggressiivisesta käski Sallan valita, mikä olisi mieluinen vastus. Salla sai sitten hädintuskin peloltaan valittua Millun. 

On se kauhia. Kotisohvalla melkein meni kuset housuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50195/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Heidin fanittaminen ihan täysjärkisen ihmisen hommaa ole. Fiksumpaa olisi kumartaa syvään ja hartaasti Reeon suuntaan.

Vierailija
50196/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenalla räjähtää pää. Ei kuuntele yhtään ketään. Sofia yrittää puhua järkeä, mutta ei. Toivottavasti ovat minimaaliset tuon vainoharhaisen päällikön vaikutusmahdollisuudet.

Vierailija
50197/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lettu tuoksahtaa.👃

Vierailija
50198/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla ja Salla järkyimmät paskan puhujat, ja muista valittivat et ne valittaa, huvitti. Myötähäpeä. Ja Sallan meikki, opettais joku meikkaamaan. Sama tyyli kun Romu-transulla.

Vierailija
50199/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisagentti Salla vauhdissa vessassa :D 

Vierailija
50200/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Laurafanit taas ei halua tunnustaa Lauran virheitä. Win win tilanne siis.

Ketju on lukittu.