Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Milenan pää ei kestä kun pääsi päälliköksi. Kusee ylimielisyydessään pelinsä täysin, ei se hyvin ole mennyt tähänkään asti. Ei sovi valta hänelle. Ei edes pieni valta.
Minkäköhänlainen hän on alaisilleen töissä.🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä ihanainen Heidi ehdottaa Sallalle Lauraa äänestettäväksi. Meidän viaton ja uskollinen tyttösemme!
Sounds good.
Erittäin hyvä suunnitelma 👍
Vierailija kirjoitti:
Kuronen horjutti Reeon luottamusta Miikkaan.
oljenkorsi
Todella surullista että kieroilu, valehtelu, haukkuminen, selän takana paskan puhuminen ja kaikenlainen negatiivinen käyttäytyminen on sallittua ja jopa suositeltavaa tämän vuoden bb:ssä.
Tällaisena aikana, jolloin pitäisi arvostaa kiltteyttä, ystävällisyyttä, auttamista, rehellistä peliä.
Muutenkin big brother heittää bensaa liekkeihin antamalla mielivaltaisia rangaistuksia.
Nabbe varasti TIETOISESTI toisen omaisuutta ja sai vain henkilökohtaisen rankun.
Sofia testasi VAHINGOSSA sähkötupakkan toimivuutta ja bb antoi vittumaisen rankun rankaisemalla muitakin kuin Sofiaa.
Sofiaa kun ei ole laitettu häätöäänestykseen niin bb auttaa omalla tavallaan siinä.
Tästä lähtien rikkeistä rangaistus kaikille, ei vain tekijälle.
Käärmeet Laura, Merve, Mia ja Milena sängyssä. En tiedä huomasitteko, mutta Mia antoi ymmärtää, että Heidi olisi jotenkin jälkeenjäänyt, tai erityistarpeinen. Taitaa olla fiksuin tuosta naisporukasta 😄
Jotenkin kiva, että Sallasta ja Millasta tuli kavereita. Pieni pilkahdus positiivisuutta kaiken negatiivisuuden keskellä.
Miten Milenan kasetti kestää ulkomaailmassa kaiken someraivon,kun yhdestä twiitistäkin menee pata jumiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, nyt Milena, Mia, Laura ja Merve ovat laittamssa Heidin luiskaan. Eli saavat näpeilleen, kun Heidi pullahtaa takaisin torstain valeäänestyksen jälkeen ja saa immuniteetin sunnuntain äänestykseen.
Mä niin odotan, että näitten kiusaajien leuat loksahtaa auki.😂
Tietäisivätpä myös että minkälaisia katsojien suosikkeja ovat ulkomaailmassa 🤣 voittajamatskua NOT
Vierailija kirjoitti:
Käärmeet Laura, Merve, Mia ja Milena sängyssä. En tiedä huomasitteko, mutta Mia antoi ymmärtää, että Heidi olisi jotenkin jälkeenjäänyt, tai erityistarpeinen. Taitaa olla fiksuin tuosta naisporukasta 😄
Heidi siis fiksuin tarkoitin.
Älä Milla turhaan peru puheitasi Sofiasta.
Melkein säälittää Heidi... ei voi olla sekä Reeon joukoissa että olla Lauran bestis. No ei oikeasti säälitä kumminkaan. Kun ohjelma on ohi, niin Reeo palaa perheensä luo ja Heidi unohtuu mielestä heti. Lauran kanssa voisi ehkä olla jotain oikean elämän tuttavuuttakin, teoriassa ainakin.
Millu on kyllä valehtelun maailmanmestari.
Ei yhtään Millun tyylistä kirjottaa tollasta haukkumistwiittiä. Ei ole ollut Millu. Eikä Merve.
Se oli Heidi. Heidi valehtelee niin, että korvat heiluu. Näkee silmistä ja kaikesta, joka kerta kun valehtelee päin pläsiä ihmisille.
Heidi myös muisti jännästi heti, mitä sanonut samalla viikolla Milenasta päiväkirjahuoneessa, kun twiitti kirjoitettiin. Reeolle kertoi heti, et pelottaa mitä Milena ajattelee nyt, kun näki videot missä Heidi antanut pisteitä ja maininnut et Milena tunkee joka keskusteluun.
Erikoista, et muisti näin hyvin. Vaikka omaakin valokuvamuistin ...
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Milena saa laittaa Heidin siihen valehäätöön. Hänen ja käärmekerhon pää räjähtäisi, kun tulisi takaisin.
Heidi su häätöön. Ei vale
Vierailija kirjoitti:
Miten Milenan kasetti kestää ulkomaailmassa kaiken someraivon,kun yhdestä twiitistäkin menee pata jumiin.
Sen pää varmaan räjähtää kun pääsee lukemaan tän ketjun juttuja hänestä.🤭
Reeo sen sanokin. Heidi su häätöön ja ulos
Naiset tarvitsee aina yhden jota kohtaan hyökätä porukalla. Reeosta vaihdettu Heidiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärmeet Laura, Merve, Mia ja Milena sängyssä. En tiedä huomasitteko, mutta Mia antoi ymmärtää, että Heidi olisi jotenkin jälkeenjäänyt, tai erityistarpeinen. Taitaa olla fiksuin tuosta naisporukasta 😄
Heidi siis fiksuin tarkoitin.[/quotAivan ehdottomasti on. Salla toisena.
Miten lapsellinen joku voi olla kun lähtee henkilökohtaiselle ristiretkelle jonkun melko viattoman twiitin takia? Mielestäni siinä twiitissä ei ollut mitään pahaa, mutta jonkunlaista totuutta se sisälsi. Arvatenkin jotkut loukkaantuu totuudesta ja varsinkin jos se itseä koskee.
Luuleeko kuulostavansa jotenkin hienolta niinkön niinkön 😂😂 varsinainen pelle