Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50121/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että salla on talon ainoa fiksu ihminen enää

Vierailija
50122/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami katosi sohvalta. Puf.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50123/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena meinaa sanoa sunnuntaina kun Heidi istuu sohvalla että " kato kun mä pelaan huonosti". Äsken haukkuivat porukalla Heidin huonoa pelitaktiikkaa.

Vierailija
50124/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä ihanainen Heidi ehdottaa Sallalle Lauraa äänestettäväksi. Meidän viaton ja uskollinen tyttösemme!

Vierailija
50125/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuronen horjutti Reeon luottamusta Miikkaan.

Kuuntelin samaa. Mikä ihmeen yritys se oli. Ei muille tommosia jutellut.

Vierailija
50126/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siellä ihanainen Heidi ehdottaa Sallalle Lauraa äänestettäväksi. Meidän viaton ja uskollinen tyttösemme!

Sounds good.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50127/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassun vierailut on parhainta antia tällä kaudella. Seuraa BBtä todella tarkkanäköisesti.

Vierailija
50128/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu sen twiitin kirjotti. Silmistä näkee et valehtelee. ja yhtäkkiä alkoi puolustella Heidiä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50129/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo Heidin ja Reeon juonittelu on muka parempaa kuin naisten? Mielestäni melkein pahempaa, kun yksi nukkemestari vetelee naruista ja muut lampaina tottelevat. Ei pienintäkään itsenäistä ajattelua tai neuvottelua. 

He eivät ota raatohampaisiinsa yhtä ainoaa ihmistä raadeltavaksi vaan pelaavat joukkoa pois. Nää naiset ottaa aina yhden ihmisen kerrallaan raadeltavaksi. Se on kiusaamista.

Vierailija
50130/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuronen horjutti Reeon luottamusta Miikkaan.

Kuuntelin samaa. Mikä ihmeen yritys se oli. Ei muille tommosia jutellut.

Ei kai tuo nyt yllätä. Jatkoo näille studiolähetyksille, jossa Reeo aina on peikkokunkku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50131/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekee pahaa katsoa tätä ohjelmaa. Hirviölauma hyökkää yhden, heille mitään pahaa tekemättömän, asukkaan kimppuun ja tekee hänen talossaolostaan helvettiä. Kaikki pelkän kateuden ja kuvitellun itsekkyyden takia. Näiden paskakasojen ongelmat eivät johdu heidistä vaan heistä itsestään. Hirveitä ihmisiä.

Vierailija
50132/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua tämmöinen nimeämisten näyttäminen vaan osalle. Saa siitä pelietua ja tämähän pitäis olla kaikille.

BB ei ole reilu.

Bb ei ole reilu, mutta en mä tätä epäreilunakaan näe. Saa tuo mäkättävä tyttökerho nenilleen kun nimeämisestä näytetään niille jotka ottavat osumaa eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50133/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu ei oo äänestänyt koskaan Milenaa. 

Vierailija
50134/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millu sen twiitin kirjotti. Silmistä näkee et valehtelee. ja yhtäkkiä alkoi puolustella Heidiä :D

Millu ei ole ikinä hiljaa paitsi kun puhutaan twiitistä. Myös reeo kiinnittää huomiota kun milena paukkas huoneeseen, että tiedän kuka twiitin kirjoitti niin millu ja merve oli ainoat jotka olivat näyttäneet kauhistuneilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50135/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuntuu että salla on talon ainoa fiksu ihminen enää

Aluksi pidin häntä tapettina, mutta hänessä on rohkeutta ja tiettyä suoraselkäisyyttä, jos se noissa oloissa edes on mahdollista.

Vierailija
50136/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, nyt Milena, Mia, Laura ja Merve ovat laittamssa Heidin luiskaan. Eli saavat näpeilleen, kun Heidi pullahtaa takaisin torstain valeäänestyksen jälkeen ja saa immuniteetin sunnuntain äänestykseen. 

Mä niin odotan, että näitten kiusaajien leuat loksahtaa auki.😂

Vierailija
50137/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ei valehtele, on itse sanonut, eilen tunnusti valkoisen valheen. 

Vierailija
50138/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusisivat muut jo, että Milena puhuu omiaan. Ärsyttävä ihminen.

No eihän siihen yksikään asukas luota. Surkea pelaaja.

Vierailija
50139/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo Heidin ja Reeon juonittelu on muka parempaa kuin naisten? Mielestäni melkein pahempaa, kun yksi nukkemestari vetelee naruista ja muut lampaina tottelevat. Ei pienintäkään itsenäistä ajattelua tai neuvottelua. 

He eivät ota raatohampaisiinsa yhtä ainoaa ihmistä raadeltavaksi vaan pelaavat joukkoa pois. Nää naiset ottaa aina yhden ihmisen kerrallaan raadeltavaksi. Se on kiusaamista.

No, yksi kerrallaan tuolta kaikki pois äänestetään... Mutta jokaisella suosikkinsa.

Vierailija
50140/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei valehtele, on itse sanonut, eilen tunnusti valkoisen valheen. 

Joo, jos itse sanoo, että ei valehtele, niin tottahan se sitten on 😅

Ketju on lukittu.