Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Milena ulos seuraavana pahin kaikista valheineen.
Hahaa, nyt Milena, Mia, Laura ja Merve ovat laittamssa Heidin luiskaan. Eli saavat näpeilleen, kun Heidi pullahtaa takaisin torstain valeäänestyksen jälkeen ja saa immuniteetin sunnuntain äänestykseen.
Viikko sitten Reeo painotti Heidiä 3 kertaa jankuttaen muista Merve 2, Laura1. Muistatko varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa häätöäänestyksessä ois Sofia, Laura, Merve ja Nabaz. Siinä ois mielenkiintoa että miten äänet jakaantuis. Sofia tai Laura varmaan ois ekana turvassa.
Nabaz ei tule olemaan häädössä.
Merve on koska Reeo niin kertoi.
Salla taatusti on häädössä.
Reeo laittaa Lauran tai Sofian.
Salla lähtee.
Ai Heidi itkee Tuulan takia, vuosisadan vitsi! Myöntäisi edes isipapalle, että ihan oman itsensä takia parkuu.
Nyt bb talossa seliseliseli kiehuu.
Vierailija kirjoitti:
Ai Heidi itkee Tuulan takia, vuosisadan vitsi! Myöntäisi edes isipapalle, että ihan oman itsensä takia parkuu.
Voiton sivu suun menemisen takia itki. Ja myönsikin Sallalle että pettyi kun ei voittanut.
Toivottavasti Milena saa laittaa Heidin siihen valehäätöön. Hänen ja käärmekerhon pää räjähtäisi, kun tulisi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, nyt Milena, Mia, Laura ja Merve ovat laittamssa Heidin luiskaan. Eli saavat näpeilleen, kun Heidi pullahtaa takaisin torstain valeäänestyksen jälkeen ja saa immuniteetin sunnuntain äänestykseen.
Milenan steroidipää varmaan poksahtaa raivosta.
Miksi tuo Heidin ja Reeon juonittelu on muka parempaa kuin naisten? Mielestäni melkein pahempaa, kun yksi nukkemestari vetelee naruista ja muut lampaina tottelevat. Ei pienintäkään itsenäistä ajattelua tai neuvottelua.
Mistähän tuo Mian nahkapuku on? Aivan ihana.
Vierailija kirjoitti:
Milena on sairas päästään. Valehtelee tuolla muille että Heidi muka näyttelee vain talossa ja hän on joku tyranni häätöpisteitä antaessa mikä ei ole yhtään totta.
No hei, tyyppi joka jaksaa vieläkin jauhaa jostain f...ng tviitistä ei ainakaan loista järjen valolla... Olisko tullut napsittua jotain "lisäravinteita" kasvattamaan tota lihasmassaa ja jotka vaikuttavat myös aivoihin?
Vierailija kirjoitti:
Milena ulos seuraavana pahin kaikista valheineen.
Kyllä se sieltä lentää pihalle hyvin pian. Karmea ämmä.
Ei tuolla talossa ole enää yhtään miellyttävää tyyppiä. Joko he ovat ihan ulalla tapahtumista tai suu vaahdossa haukkuvat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo talon kamerat on liian hyviä :D Näkee jokaikisen iho-ongelman asukkailla.
Siis en tiiä näyttääkö munkin iho tuolta noissa kameroissa vai onko noilla kaikilla vaan h*lvetin huono iho! siis isolla osalla. Vaikka noilla muijillakin on iso kasa meikkiä ja puuteria naamassa niin jokaisella on tommosia ihme ryynejä naamassa.
No kyllä tommosella pakkelilla menee kellä tahansa iho tukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Reeo käskytti jengiään äänestään Lauraa ja Merveä ja antoivatkin heille äänensä viimeksi. Messias Reeo saa manipuloida jenginsä äänestään minkä haluaa.
Miikka ja "tytöt2 uskollisia, mitenköhän hampaaton Tuula iänestää
Onko Nabbe ollut seesteinen nyt muutaman pvän pähkinä episodin jälkeen? Ei ole pelailemassa ja rauhallinen. Miikasta tykkää.
Milenan pää ei kestä kun pääsi päälliköksi. Kusee ylimielisyydessään pelinsä täysin, ei se hyvin ole mennyt tähänkään asti. Ei sovi valta hänelle. Ei edes pieni valta.
Onneksi ei ole pelkoa, että Heidi veisi voiton.
ei ihme. että on kaikilla naamassa näppyjä
BB talon ruoka täyttä paskaa ... pastaa jauhoja yms
missä värit?? salaatit tomaatit paprikat jne
kalaa en ole nähnyt kertaakaan!