Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

50101/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme.  että on kaikilla  naamassa näppyjä

BB talon ruoka täyttä paskaa ...  pastaa jauhoja yms

missä värit??   salaatit tomaatit paprikat  jne

kalaa en ole nähnyt kertaakaan!

Vierailija
50102/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena ulos seuraavana pahin kaikista valheineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50103/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, nyt Milena, Mia, Laura ja Merve ovat laittamssa Heidin luiskaan. Eli saavat näpeilleen, kun Heidi pullahtaa takaisin torstain valeäänestyksen jälkeen ja saa immuniteetin sunnuntain äänestykseen. 

Vierailija
50104/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten Reeo painotti Heidiä 3 kertaa jankuttaen muista Merve 2, Laura1. Muistatko varmasti.

Vierailija
50105/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa häätöäänestyksessä ois Sofia, Laura, Merve ja Nabaz. Siinä ois mielenkiintoa että miten äänet jakaantuis. Sofia tai Laura varmaan ois ekana turvassa.

Nabaz ei tule olemaan häädössä.

Merve on koska Reeo niin kertoi.

Salla taatusti on häädössä.

Reeo laittaa Lauran tai Sofian.

Salla lähtee.

Vierailija
50106/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Heidi itkee Tuulan takia, vuosisadan vitsi! Myöntäisi edes isipapalle, että ihan oman itsensä takia parkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50107/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt bb talossa seliseliseli kiehuu.

Vierailija
50108/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Heidi itkee Tuulan takia, vuosisadan vitsi! Myöntäisi edes isipapalle, että ihan oman itsensä takia parkuu.

Voiton sivu suun menemisen takia itki. Ja myönsikin Sallalle että pettyi kun ei voittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50109/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Milena saa laittaa Heidin siihen valehäätöön. Hänen ja käärmekerhon pää räjähtäisi, kun tulisi takaisin.

Vierailija
50110/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, nyt Milena, Mia, Laura ja Merve ovat laittamssa Heidin luiskaan. Eli saavat näpeilleen, kun Heidi pullahtaa takaisin torstain valeäänestyksen jälkeen ja saa immuniteetin sunnuntain äänestykseen. 

Milenan steroidipää varmaan poksahtaa raivosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50111/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo Heidin ja Reeon juonittelu on muka parempaa kuin naisten? Mielestäni melkein pahempaa, kun yksi nukkemestari vetelee naruista ja muut lampaina tottelevat. Ei pienintäkään itsenäistä ajattelua tai neuvottelua. 

Vierailija
50112/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tuo Mian nahkapuku on? Aivan ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50113/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena on sairas päästään. Valehtelee tuolla muille että Heidi muka näyttelee vain talossa ja hän on joku tyranni häätöpisteitä antaessa mikä ei ole yhtään totta. 

No hei, tyyppi joka jaksaa vieläkin jauhaa jostain f...ng tviitistä ei ainakaan loista järjen valolla... Olisko tullut napsittua jotain "lisäravinteita" kasvattamaan tota lihasmassaa ja jotka vaikuttavat myös aivoihin?

Vierailija
50114/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena ulos seuraavana pahin kaikista valheineen.

Kyllä se sieltä lentää pihalle hyvin pian. Karmea ämmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50115/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla talossa ole enää yhtään miellyttävää tyyppiä. Joko he ovat ihan ulalla tapahtumista tai suu vaahdossa haukkuvat toisiaan.

Vierailija
50116/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo talon kamerat on liian hyviä :D Näkee jokaikisen iho-ongelman asukkailla.

Siis en tiiä näyttääkö munkin iho tuolta noissa kameroissa vai onko noilla kaikilla vaan h*lvetin huono iho! siis isolla osalla. Vaikka noilla muijillakin on iso kasa meikkiä ja puuteria naamassa niin jokaisella on tommosia ihme ryynejä naamassa.

No kyllä tommosella pakkelilla menee kellä tahansa iho tukkoon.

Vierailija
50117/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo käskytti jengiään äänestään Lauraa ja Merveä ja antoivatkin heille äänensä viimeksi. Messias Reeo saa manipuloida jenginsä äänestään minkä haluaa.

Miikka ja "tytöt2 uskollisia, mitenköhän hampaaton Tuula iänestää

Vierailija
50118/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nabbe ollut seesteinen nyt muutaman pvän pähkinä episodin jälkeen? Ei ole pelailemassa ja rauhallinen. Miikasta tykkää.

Vierailija
50119/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenan pää ei kestä kun pääsi päälliköksi. Kusee ylimielisyydessään pelinsä täysin, ei se hyvin ole mennyt tähänkään asti. Ei sovi valta hänelle. Ei edes pieni valta.

Vierailija
50120/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole pelkoa, että Heidi veisi voiton.

Ketju on lukittu.