Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuota tviittilappusta ole BB:llä hallussa ja voisi käsialasta paljastaa kirjoittajan? Jos twiitin kirjoittaja ei ole Heidi niin kyllä on tuotannolta suht ilkeä temppu häntä kohtaan.
Mitä tuo Kuronenkin nyt johdatteli tuota aggressiivista naista, et Heidi olis twiitin takana. Se kirjoittaja oli Merve, tunnusti Lauta- Lauralle heti sen jälkeen. Kyllä tulee Heidille kusiset paikat tuon noita Milenan kanssa!
JOS Merve sen kirjoitti niin hän miten voi tuolla olla muina naisina kun Milena syyttää syytöntä ihmistä..
Ihan pokkana Milena valehdellut yhtä sun toista tänä iltana. Että on häpyä! Idiootti ei tajua miltä näyttää katsojien silmissä! Ulos tuo kanttura heti kun mahdollista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuota tviittilappusta ole BB:llä hallussa ja voisi käsialasta paljastaa kirjoittajan? Jos twiitin kirjoittaja ei ole Heidi niin kyllä on tuotannolta suht ilkeä temppu häntä kohtaan.
Mitä tuo Kuronenkin nyt johdatteli tuota aggressiivista naista, et Heidi olis twiitin takana. Se kirjoittaja oli Merve, tunnusti Lauta- Lauralle heti sen jälkeen. Kyllä tulee Heidille kusiset paikat tuon noita Milenan kanssa!
JOS Merve sen kirjoitti niin hän miten voi tuolla olla muina naisina kun Milena syyttää syytöntä ihmistä..
Siksi koska ei pidä heidistä ja on kateellinen tälle. Antaa Milenan raivota syyttömälle. Muistakaa, tämä Merve on kiusaamista vastustava ihminen (kuulemma).
Vierailija kirjoitti:
Eikös sen twiitin kirjoittanut Merve?
Sanoi että kirjoitti Heidistä twiitin
psykoosit on niin syvällä mervellä ja lauralla ku nää ei itekkää muista miks vihaa reeoo :D
Merve ja Laura vässyköitä, eivät uskalla puhua Reeolle suoraan. Ottaisivat Tarinasta mallia joka kohtasi vaikeatkin asiat.
Onneks Sofian voitto on säännöissä niin ei tarvi jännittää. No, hyvä että Laura ja Merve eivät voita.
Voi miten Jasmiina on nättinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena on vahvin ihminen noista neljästä.
Ei vittumaisin henkilö tarkoita vahvinta ihmistä.
Bingo! Repa tärisytti jalkaa ja nyki hiuksiaan, hermona oli.
Vierailija kirjoitti:
Käärmesilmän kirous kirjoitti:
Kyllä tuo mätisäkki on Suomen BB-historian ylimielisin asukas. Nuotiolta sen olis voinu ohjata suoraan luiskaan ja sekajätteisiin. Missä ohjaaja ja käsikirjoittaja, kun sellaisia tarvitaan?
Huoh. Tuohan on juuri suunniteltu ja käsikirjoitettu noin. Saadaan Milena järkytettyä sellaiseen mielentilaan, että tunneihmisenä ei ajattele järjellä yhtään, ajattelee vain Heidi, Heidi, Heidi.
Ja valehäätöön simsalabim saadaan Heidi. Kaikki se pska mitä Heidi joutui tekemään viime viikonloppuna oli pohjustuksena tälle. Toivottavasti Heidille on kerrottu/vihjaistu tänään, mitä tuleman pitää, jotta hän jaksaa.
Sulla on nyt väärä säkki käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Milena on kyllä uusi Kirsi, saa todella monen ihmisen olon ahdistuneeksi tuolla.
Kirsi kakkonen, mutta kahta kauheampi. 🤯
Mä en usko, että Heidi on tämän Milenan twiitin takana.
Tapahtui päivä tai pari näiden twiittien jälkeen. Millu ja Aleksi makoilivat ja jutustelivat sängyllä. Milena pyyhälsi tapansa mukaan paikalle ja alkoi meuhkaamaan tästä häntä loukanneesta twiistä. Aleksi alkoi heti kiusaantuneena vaihtamaan puheenaihetta. Meni hetki ja Milena aloitti vouhkaamisen uudelleen. Taas Aleksi vaivaantuneena vaihtoi puheenaihetta. Silloin tuli vahva tunne, että olisiko se sittenkin Aleksi tämän twiitin takana. Haluan vielä huomauttaa, että minulla ei ole mitään Aleksia vastaan, mutta tässä tilanteessa hän oli eittämättä syyllisen oloinen.
Tällä viikolla annan pisteen ja ens viikolla kaks (koska tykkään Milenasta) - noin se Nabbe sanoi, ja Milena kuuli sen miten sattui.
Varsinainen päällikkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotannon vastuuta kaipaisin tässä. Kuronen maalitti Heidiä ihan huolella Milenalle.
Silloin se tarkoittaa sitä, että tuotanto haluaa Heidin valehäätöön ( ja valehäädöstähän on etu asukkaalle, koska oletettavasti pääsee esim. salakuuntelemaan talon puheita)
Vähän on turhan kallis hinta tämä. Kai pitäisi jonkinlaista vastuuta olla, eikä lyödä yhtä ihmistä kuin vierasta sikaa?
Miten häntä nyt sitten on lyöty ? On ollut päällikkö, on pelastunut häädöstä, on saanut ainoana viestin kotoa ( tai no Laura sai, mutta persiilleen meni hänen siskonsa arvio), on saanut juhlia, on ollut molempien "puolien " lapsonen yms.
Heidi voitti sen päällikkyyden, eikä tiennyt mihin silmukkaan joutuu.
Jos vielä valelähdöllä Heidiä kiusataan, eikä hänelle asiasta kerrota etukäteen talon homissa ei ole enää järjen häivää. Liehuletti vielä kiihotti Melenaa Heidiraivoon, kaheli hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena on vahvin ihminen noista neljästä.
Ei vittumaisin henkilö tarkoita vahvinta ihmistä.
Eikä vanhinta, vaan toiseksi vanhinta, kunnes muori poistuu legojen perään.
Heidi sen viestin kirjoitti. Turhaa väittää muuta.
Epäreilua tämmöinen nimeämisten näyttäminen vaan osalle. Saa siitä pelietua ja tämähän pitäis olla kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Kuka uskaltaa Milenan kanssa puhua yhtään mistään tuon jälkeen?! Tulee tuonne paasaamaan, että miten on hyvä pelaaja, kun on päällikkö ja tietää, kuka sen kirotun viestin kirjoitti, vaikka ei tiedä paskaakaan.
Niin, miten hän nyt on hyvä pelaaja? Voitti yhden kilpailun? Eikä tule hetkeäkään mieleen että ehkä useampi on ärsyyntynyt hänen änkemisestään. Sanoihan Miikakin saman asian vähän eri tavalla. Olisiko peiliin katsomisen paikka tuon lällättelyn sijaan?
Ja tämä on todettu luotettavasti missä?