Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Milena on kyllä uusi Kirsi, saa todella monen ihmisen olon ahdistuneeksi tuolla.
Voi kun tuo akka lähtis ensi viikolla pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jännittää Naban puolesta miten tuo notskijuttu menee. 😆
Mut eihän Nabas sinne oo menossa ? vai onko täällä annettu väärää infoo. En oo ehtinyt tänään kattoo :D
Ei minunkaan käsityksen mukaan ole mm Nabbe. Vaan nämä Milenan valitsemat.
Vierailija kirjoitti:
Milena on kyllä uusi Kirsi, saa todella monen ihmisen olon ahdistuneeksi tuolla.
Vittumainen ja itsehyväinen hymy päällä.
Tuotannon vastuuta kaipaisin tässä. Kuronen maalitti Heidiä ihan huolella Milenalle.
Turvamiehet nyt Heidille taloon...
Mua rupes oksettamaan tuo notskituokio.🤮
Milena on vahvin ihminen noista neljästä.
On tullut aika selväksi, että Heidi kirjoitti viestin.
Sairas Milena kirjoitti:
Turvamiehet nyt Heidille taloon...
Ja teräaseet piiloon heti.
Vierailija kirjoitti:
Tuotannon vastuuta kaipaisin tässä. Kuronen maalitti Heidiä ihan huolella Milenalle.
Kyllä! tuli ihan kauhea olo Heidin puolesta ja piti sulkea 24/7 kun Milena lähti Kurosen luota. En halua nähdä mitä seuraavaksi tapahtuu. Siis vattu jos se kirjoittaja ei ollut Heidi niin ihan käsittämättömästi heitetty bussin alle syytön.
Vierailija kirjoitti:
Tuotannon vastuuta kaipaisin tässä. Kuronen maalitti Heidiä ihan huolella Milenalle.
Hatunnosto Kuroselle! Hyvin haastatteli.
Kyllä tuo mätisäkki on Suomen BB-historian ylimielisin asukas. Nuotiolta sen olis voinu ohjata suoraan luiskaan ja sekajätteisiin. Missä ohjaaja ja käsikirjoittaja, kun sellaisia tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Milena on vahvin ihminen noista neljästä.
Ei vittumaisin henkilö tarkoita vahvinta ihmistä.
Mä en kestä Milenaa. Todella epämiellyttävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tuotannon vastuuta kaipaisin tässä. Kuronen maalitti Heidiä ihan huolella Milenalle.
Silloin se tarkoittaa sitä, että tuotanto haluaa Heidin valehäätöön ( ja valehäädöstähän on etu asukkaalle, koska oletettavasti pääsee esim. salakuuntelemaan talon puheita)
Vierailija kirjoitti:
Noi rakentelee liiankin selvästi ansaa Milenalle. Heidi halutaan valehäätöön.
Joo nyt on taas kässäri vahvasti läsnä, mutta meneekö Milena nyt taas niiiiin tunteella, ettei hokaa. Tekee juuri niin kuin tuotanto juonii. Toivottavasti Heidin psyyke kestää.
Viestin lähettäjä on onnistuneesti selvitetty, ja se oli Heidi.
YKKÖSinholsi nousi helposti Milena... katkera,kostonhimoinen, ylimielinen