Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
49921/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Milenalle ei anneta minkäänlaista valtaa päällikkönä. Hän on aivan kamala kostonhimoinen perna.

Vierailija
49922/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katotaan vaan, mummu möläyttää heti ekana että SAMI oli siellä. Ja pilaa yllätyksen niin kuin pilasi Väinön.

Öh, miksi sitä ei saisi sanoa?

Kysyy hän, vaikka vastaus on jo lauseessa: yllätyksen takia, jonka he sopivat itse. Mut hyvinhän tuo mummu nyt pitää suunsa. 

Kaikkihan kai jo tiesikin, että Sami oli siellä. Eikö siitä kerrottu, jo ennen kuin menivät suorittamaan päällikkökilpailua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49923/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi rakentelee liiankin selvästi ansaa Milenalle. Heidi halutaan valehäätöön.

Joo nyt on taas kässäri vahvasti läsnä, mutta meneekö Milena nyt taas niiiiin tunteella, ettei hokaa. Tekee juuri niin kuin tuotanto juonii. Toivottavasti Heidin psyyke kestää.

Valehäätö on kyllä vaikea paikka Heidille, jos siihen joutuu. Toivon silti että hänet siihen äänestetään.

Vierailija
49924/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mile varmaan rupee kiusaamaan Heidiä. Ainakin rupee piikittelemään.

Vierailija
49925/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena on vahva. Milena on ihana! Milena ei ole mikään vässykkä, joka ramppaa pussihousurepan perässä!

Vierailija
49926/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuota tviittilappusta ole BB:llä hallussa ja voisi käsialasta paljastaa kirjoittajan? Jos twiitin kirjoittaja ei ole Heidi niin kyllä on tuotannolta suht ilkeä temppu häntä kohtaan.

Mitä tuo Kuronenkin nyt johdatteli tuota aggressiivista naista, et Heidi olis twiitin takana. Se kirjoittaja oli Merve, tunnusti Lauta- Lauralle heti sen jälkeen. Kyllä tulee Heidille kusiset paikat tuon noita Milenan kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49927/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena on vielä kauheampi ihminen kuin Kirsi. Todella vastenmielinen, ilkeä, omahyväinen ja ylimielinen. Pitää itseään jotenkin pelottavana, vaikka on vain Suomen lihavin muka-pt.

Vierailija
49928/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotannon vastuuta kaipaisin tässä. Kuronen maalitti Heidiä ihan huolella Milenalle.

Silloin se tarkoittaa sitä, että tuotanto haluaa Heidin valehäätöön ( ja valehäädöstähän on etu asukkaalle, koska oletettavasti pääsee esim. salakuuntelemaan talon puheita)

Vähän on turhan kallis hinta tämä. Kai pitäisi jonkinlaista vastuuta olla, eikä lyödä yhtä ihmistä kuin vierasta sikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49929/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaihtoehdot on kartoitettu ja punnittu. Heidi on todettu viestin lähettäjäksi. Koko yhteisö on syvästi järkyttynyt.

Vierailija
49930/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi rakentelee liiankin selvästi ansaa Milenalle. Heidi halutaan valehäätöön.

Joo nyt on taas kässäri vahvasti läsnä, mutta meneekö Milena nyt taas niiiiin tunteella, ettei hokaa. Tekee juuri niin kuin tuotanto juonii. Toivottavasti Heidin psyyke kestää.

Valehäätö on kyllä vaikea paikka Heidille, jos siihen joutuu. Toivon silti että hänet siihen äänestetään.

Kyllä olis hyvä jos siihen joutuisi. Milenan ilme olisi kiva nähdä kun Heidiä ei häädettäisikään.🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49931/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katotaan vaan, mummu möläyttää heti ekana että SAMI oli siellä. Ja pilaa yllätyksen niin kuin pilasi Väinön.

Öh, miksi sitä ei saisi sanoa?

Kysyy hän, vaikka vastaus on jo lauseessa: yllätyksen takia, jonka he sopivat itse. Mut hyvinhän tuo mummu nyt pitää suunsa. 

Kaikkihan kai jo tiesikin, että Sami oli siellä. Eikö siitä kerrottu, jo ennen kuin menivät suorittamaan päällikkökilpailua?

Eivät olleet varmoja onko Kuronen oikeasti paikalla, arvelivat, mutta eivät olleet varmoja. 

Vierailija
49932/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua rupes oksettamaan tuo notskituokio.🤮

Jo oli tyhjänpäiväinen juttu, joikainen  tietää jo kuka äänesti, äänestää ketäkin, yritetään kaivella lisää kränää porukan kesken.  Kuningatar hratsu  myhäilee tyyttäväisenä, jostakin syystä?. Ällöttävää, porukka selvästi toki otettu kun näki ihkaelävän julkkiksen. Helsingissä Aleksilla noita kävelee vastaa harva se päivä, ei noiden vuoksi BB-taloon kyllä kannata mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49933/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmesilmän kirous kirjoitti:

Kyllä tuo mätisäkki on Suomen BB-historian ylimielisin asukas. Nuotiolta sen olis voinu ohjata suoraan luiskaan ja sekajätteisiin. Missä ohjaaja ja käsikirjoittaja, kun sellaisia tarvitaan?

Huoh. Tuohan on juuri suunniteltu ja käsikirjoitettu noin. Saadaan Milena järkytettyä sellaiseen mielentilaan, että tunneihmisenä ei ajattele järjellä yhtään, ajattelee vain Heidi, Heidi, Heidi.

Ja valehäätöön simsalabim saadaan Heidi. Kaikki se pska mitä Heidi joutui tekemään viime viikonloppuna oli pohjustuksena tälle. Toivottavasti Heidille on kerrottu/vihjaistu tänään, mitä tuleman pitää, jotta hän jaksaa.

Vierailija
49934/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia kysy, kirjoitinks mä sen twiitin?

.....

Merve sanoi, että haluu jutella Milenan kanssa...

.....

Heidi ei kirjoittanut sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49935/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena on vahva. Milena on ihana! Milena ei ole mikään vässykkä, joka ramppaa pussihousurepan perässä!

 🤮

Vierailija
49936/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestin lähettäjä on onnistuneesti selvitetty, ja se oli Heidi.

Ei ole, on Merve, se sanoikin äsken, et haluaa puhua Milenan kanssa.

Vierailija
49937/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ottaa covid vaccination, se on ihan todella viksua

Vierailija
49938/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotannon vastuuta kaipaisin tässä. Kuronen maalitti Heidiä ihan huolella Milenalle.

Silloin se tarkoittaa sitä, että tuotanto haluaa Heidin valehäätöön ( ja valehäädöstähän on etu asukkaalle, koska oletettavasti pääsee esim. salakuuntelemaan talon puheita)

Vähän on turhan kallis hinta tämä. Kai pitäisi jonkinlaista vastuuta olla, eikä lyödä yhtä ihmistä kuin vierasta sikaa?

 

Miten häntä nyt sitten on lyöty ? On ollut päällikkö, on pelastunut häädöstä, on saanut ainoana viestin kotoa ( tai no Laura sai, mutta persiilleen meni hänen siskonsa arvio), on saanut juhlia, on ollut molempien "puolien " lapsonen yms.

Vierailija
49939/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sen twiitin kirjoittanut Merve?

Vierailija
49940/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskaltaa Milenan kanssa puhua yhtään mistään tuon jälkeen?! Tulee tuonne paasaamaan, että miten on hyvä pelaaja, kun on päällikkö ja tietää, kuka sen kirotun viestin kirjoitti, vaikka ei tiedä paskaakaan.

Ketju on lukittu.