Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katotaan vaan, mummu möläyttää heti ekana että SAMI oli siellä. Ja pilaa yllätyksen niin kuin pilasi Väinön.
Öh, miksi sitä ei saisi sanoa?
Kysyy hän, vaikka vastaus on jo lauseessa: yllätyksen takia, jonka he sopivat itse. Mut hyvinhän tuo mummu nyt pitää suunsa.
Kaikkihan kai jo tiesikin, että Sami oli siellä. Eikö siitä kerrottu, jo ennen kuin menivät suorittamaan päällikkökilpailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi rakentelee liiankin selvästi ansaa Milenalle. Heidi halutaan valehäätöön.
Joo nyt on taas kässäri vahvasti läsnä, mutta meneekö Milena nyt taas niiiiin tunteella, ettei hokaa. Tekee juuri niin kuin tuotanto juonii. Toivottavasti Heidin psyyke kestää.
Valehäätö on kyllä vaikea paikka Heidille, jos siihen joutuu. Toivon silti että hänet siihen äänestetään.
Mile varmaan rupee kiusaamaan Heidiä. Ainakin rupee piikittelemään.
Milena on vahva. Milena on ihana! Milena ei ole mikään vässykkä, joka ramppaa pussihousurepan perässä!
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuota tviittilappusta ole BB:llä hallussa ja voisi käsialasta paljastaa kirjoittajan? Jos twiitin kirjoittaja ei ole Heidi niin kyllä on tuotannolta suht ilkeä temppu häntä kohtaan.
Mitä tuo Kuronenkin nyt johdatteli tuota aggressiivista naista, et Heidi olis twiitin takana. Se kirjoittaja oli Merve, tunnusti Lauta- Lauralle heti sen jälkeen. Kyllä tulee Heidille kusiset paikat tuon noita Milenan kanssa!
Milena on vielä kauheampi ihminen kuin Kirsi. Todella vastenmielinen, ilkeä, omahyväinen ja ylimielinen. Pitää itseään jotenkin pelottavana, vaikka on vain Suomen lihavin muka-pt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotannon vastuuta kaipaisin tässä. Kuronen maalitti Heidiä ihan huolella Milenalle.
Silloin se tarkoittaa sitä, että tuotanto haluaa Heidin valehäätöön ( ja valehäädöstähän on etu asukkaalle, koska oletettavasti pääsee esim. salakuuntelemaan talon puheita)
Vähän on turhan kallis hinta tämä. Kai pitäisi jonkinlaista vastuuta olla, eikä lyödä yhtä ihmistä kuin vierasta sikaa?
Kaikki vaihtoehdot on kartoitettu ja punnittu. Heidi on todettu viestin lähettäjäksi. Koko yhteisö on syvästi järkyttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi rakentelee liiankin selvästi ansaa Milenalle. Heidi halutaan valehäätöön.
Joo nyt on taas kässäri vahvasti läsnä, mutta meneekö Milena nyt taas niiiiin tunteella, ettei hokaa. Tekee juuri niin kuin tuotanto juonii. Toivottavasti Heidin psyyke kestää.
Valehäätö on kyllä vaikea paikka Heidille, jos siihen joutuu. Toivon silti että hänet siihen äänestetään.
Kyllä olis hyvä jos siihen joutuisi. Milenan ilme olisi kiva nähdä kun Heidiä ei häädettäisikään.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katotaan vaan, mummu möläyttää heti ekana että SAMI oli siellä. Ja pilaa yllätyksen niin kuin pilasi Väinön.
Öh, miksi sitä ei saisi sanoa?
Kysyy hän, vaikka vastaus on jo lauseessa: yllätyksen takia, jonka he sopivat itse. Mut hyvinhän tuo mummu nyt pitää suunsa.
Kaikkihan kai jo tiesikin, että Sami oli siellä. Eikö siitä kerrottu, jo ennen kuin menivät suorittamaan päällikkökilpailua?
Eivät olleet varmoja onko Kuronen oikeasti paikalla, arvelivat, mutta eivät olleet varmoja.
Vierailija kirjoitti:
Mua rupes oksettamaan tuo notskituokio.🤮
Jo oli tyhjänpäiväinen juttu, joikainen tietää jo kuka äänesti, äänestää ketäkin, yritetään kaivella lisää kränää porukan kesken. Kuningatar hratsu myhäilee tyyttäväisenä, jostakin syystä?. Ällöttävää, porukka selvästi toki otettu kun näki ihkaelävän julkkiksen. Helsingissä Aleksilla noita kävelee vastaa harva se päivä, ei noiden vuoksi BB-taloon kyllä kannata mennä.
Käärmesilmän kirous kirjoitti:
Kyllä tuo mätisäkki on Suomen BB-historian ylimielisin asukas. Nuotiolta sen olis voinu ohjata suoraan luiskaan ja sekajätteisiin. Missä ohjaaja ja käsikirjoittaja, kun sellaisia tarvitaan?
Huoh. Tuohan on juuri suunniteltu ja käsikirjoitettu noin. Saadaan Milena järkytettyä sellaiseen mielentilaan, että tunneihmisenä ei ajattele järjellä yhtään, ajattelee vain Heidi, Heidi, Heidi.
Ja valehäätöön simsalabim saadaan Heidi. Kaikki se pska mitä Heidi joutui tekemään viime viikonloppuna oli pohjustuksena tälle. Toivottavasti Heidille on kerrottu/vihjaistu tänään, mitä tuleman pitää, jotta hän jaksaa.
Sofia kysy, kirjoitinks mä sen twiitin?
.....
Merve sanoi, että haluu jutella Milenan kanssa...
.....
Heidi ei kirjoittanut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Milena on vahva. Milena on ihana! Milena ei ole mikään vässykkä, joka ramppaa pussihousurepan perässä!
🤮
Vierailija kirjoitti:
Viestin lähettäjä on onnistuneesti selvitetty, ja se oli Heidi.
Ei ole, on Merve, se sanoikin äsken, et haluaa puhua Milenan kanssa.
Muistakaa ottaa covid vaccination, se on ihan todella viksua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotannon vastuuta kaipaisin tässä. Kuronen maalitti Heidiä ihan huolella Milenalle.
Silloin se tarkoittaa sitä, että tuotanto haluaa Heidin valehäätöön ( ja valehäädöstähän on etu asukkaalle, koska oletettavasti pääsee esim. salakuuntelemaan talon puheita)
Vähän on turhan kallis hinta tämä. Kai pitäisi jonkinlaista vastuuta olla, eikä lyödä yhtä ihmistä kuin vierasta sikaa?
Miten häntä nyt sitten on lyöty ? On ollut päällikkö, on pelastunut häädöstä, on saanut ainoana viestin kotoa ( tai no Laura sai, mutta persiilleen meni hänen siskonsa arvio), on saanut juhlia, on ollut molempien "puolien " lapsonen yms.
Eikös sen twiitin kirjoittanut Merve?
Kuka uskaltaa Milenan kanssa puhua yhtään mistään tuon jälkeen?! Tulee tuonne paasaamaan, että miten on hyvä pelaaja, kun on päällikkö ja tietää, kuka sen kirotun viestin kirjoitti, vaikka ei tiedä paskaakaan.
Toivottavasti Milenalle ei anneta minkäänlaista valtaa päällikkönä. Hän on aivan kamala kostonhimoinen perna.