Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ei paljon huvita katsoa 24/7:aa kun tuo Milena on päällikkönä.
Soffe kerää irtopisteitä tiskaamalla käsin. Onhan tuolla tiskikone.
Tietääkö muut kuin Milena, että edessä on valehäätö?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Hepa teeskenteli täysin köpöä pätkien solmimistehtävässä?
Koska Tsipa ja Dupa piereskeli sohvalla.
Sofia sanoi heti, että ma haluun nuotiolle maa haluun. Kaikesta paistaa ettei tuota kukaan uskalla äänestää, eikö kukaan talossa huomaa missä mättää.
Vierailija kirjoitti:
Soffe kerää irtopisteitä tiskaamalla käsin. Onhan tuolla tiskikone.
Jättimäistä kattilaa pesee. Ei varmaan mahdu tiskariin.
Asukkaat kyseli sohvalla äsken kuka on antanut Aleksille häätöpisteitä. Milena oli kuin ei olisi antanut, vaikka antoi 2 p Aleksille.
Kiusaamiselle stop. Ei aiemmin kausilla ole ollut samaa touhua, kaikki ovat olleet kavereita ja hyvää tarkoittavia. Kiusaajat ulos ja tuotannon kiusaajawäki wake up. Kouluissa ihan tarpeeksi ja työpaikoilla. Kansa puhaltaa yhteen hiileen.
Onko jo kerrottu monelta se iltanuitio on, jotta tietää olla 24/7 ääressä? Ei kai vasta koosteen ja studio-osuuden aikana? 😑
Milena valehtelee ja kalastelee hyväksyntää. Toivottavasti tippuu pian.
Eipä kukaan nauranut, kun Reeo ja Miikka "vitsailevat" Merven savustamisella. Ei mene enää "vitsi vitsi" läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soffe kerää irtopisteitä tiskaamalla käsin. Onhan tuolla tiskikone.
Jättimäistä kattilaa pesee. Ei varmaan mahdu tiskariin.
Tee- ja kahvikuppeja tiskas.
Huomaa, että Miikka saanut tujun mällin huuleensa, suu kay kuin helppoheikillä.
Vierailija kirjoitti:
Reeo: Merve, lopeta toi röhnöttäminen ja istu suorassa. 😂
Hyvä Reeo 👌👌
Vierailija kirjoitti:
Asukkaat kyseli sohvalla äsken kuka on antanut Aleksille häätöpisteitä. Milena oli kuin ei olisi antanut, vaikka antoi 2 p Aleksille.
Antoi pisteet Aleksille ja Mialle. Valehteli jengilleen tuolloin, joten ei olisi missään jengissä, jos saisivat tietää. Kyllä sopii hyvin yhteen valehtelijoiden kerho Mia, Laura ja Milena.
Kyllä nyt mm. SOFIA Santeri selittää Sallalle ja muille nimeämisiä ja Nabaz ymmarratko sä ma olin niin loppu selittää samaa. Milena ihan hädässä olut muiden käärmeiden Merven, Mian, Lauran kanssa selitellyt... Ettei vaan heillä mene vatsa curalle
Säälittää Tuula. Silmät loistivat kun tiesi että sorminäppäryys tehtävä. No sitten Tuula pärjäsi hyvin solmimis tehtävässä. Ja silmät loisti. Sitten kuuli ja näki että hampailla kiinni niin yritti samaa ja hups 3 implantti hammasta irti. No halkeamaa oli hampaissa tai hampaissa. Saas nähdä pystyykö lekurit tekeen uudet implantit ja Tuulan kutsua kiinnitykseen, ehkä. Ja ei menis yli vrk kiinnitykseen. Ja kipulääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soffe kerää irtopisteitä tiskaamalla käsin. Onhan tuolla tiskikone.
Jättimäistä kattilaa pesee. Ei varmaan mahdu tiskariin.
Tee- ja kahvikuppeja tiskas.
Niitä en ehtinyt näkemään. Näin vaan, että kattilaa pesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söffe äi hälyä tytystyä yysiin ihmisiin, se on tylsaaaa. Soffe vain nzzzii uusien ihmisten kanssa ja ne maksaa Soffelle sen ajasta. Nyt Soffe vaan menettää koko ajan rahaa.
Soffen kannattaisi lähteä talosta mahdollisimman pian, jotta pääsee tienaamaan. Ei ole nuori kovin kauaa, kaunis ei ole ollut koskaan.
Kuvitteleeko joku, että tuonne ilmaiseksi meni ja olen varma että voitto pedattu Santerisofialle.
Mitä pelleilyä tämä on, että pelaaja saa nuuskaa pk-huoneesta?