Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan ylisille video Tuulan hampaista, tuleehan?
Heidiä jonnet fanittaa, laitoin viestin ja saanut pajon tykkäyksiä
Heidillä alkaa PÄÄ HAJOAMAAN
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa tai älkää, mutta iltanuotion jälkeen Sallasta ja Tuulasta tulee Reeon tiimin viralliset jäsenet.
Minäkin uskon näin. Lauran porukka pommittanut Tuulalle, Sallalle ja Reeolle ääniä :D vähän noloa! Laura just eilen huijas Sallaa...
Jaa jaa, Milenakin osaa valehtelun jalon taidon. Ei neuvotteluhuoneessa todellakaan ollut mitään järjestystä, että kuka on saanut eniten, toiseksi eniten jne. pisteitä :D
Rauhoittuisi nyt tuo Heidi. No oli tuo arvattavissa , että Milena jättää Heidin pois. Aika kylmä nainen. Makkarissa , kun heitti mene pois siitä mun sängyltä.
Tuula jankkaa "no hard feelings" 😂 Varmaan melkonen sirkus luvassa illalla.
Vierailija kirjoitti:
Heidillä alkaa PÄÄ HAJOAMAAN
Kenelläpä ei. Sitähän bb on.
Voi voi heidi mikä itku iita olet pyhänä pihalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa tai älkää, mutta iltanuotion jälkeen Sallasta ja Tuulasta tulee Reeon tiimin viralliset jäsenet.
Minäkin uskon näin. Lauran porukka pommittanut Tuulalle, Sallalle ja Reeolle ääniä :D vähän noloa! Laura just eilen huijas Sallaa...
Tuulahan on ollut tiimin jäsen ja Sallasta tuli viimeistään kun Milla lähti. niin se muuttuu, Sallankin kohdalla
Reeon ääni ja puhetyyli ovat ihan kuin Petrus Pennasella.
Vierailija kirjoitti:
Heidillä alkaa PÄÄ HAJOAMAAN
Montakohan kertaa Jassu itki talossa ja niin vain porskutti voittoon! Kyllä Heidi tästä taas tokenee. Kai tollasessa paikassa yksi jos toinenkin välillä on syvissäkin vesissä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa jaa, Milenakin osaa valehtelun jalon taidon. Ei neuvotteluhuoneessa todellakaan ollut mitään järjestystä, että kuka on saanut eniten, toiseksi eniten jne. pisteitä :D
Jännä et kaikki nää valehtelijat löytäneet toisensa. Läyhääjäkerhohan on kunnon valehtelijoiden clubi. No, onneksi valheilla on lyhyet jäljet...
Saapa nähdä, miten Reeo reagoi noihin perusteihin. Itse kun en katso koosteita, niin en ole juuri nähnyt nimeämisperusteita, mutta veikkaisin, että siellä on puhuttu siitä, kuinka Reeo 'sanelee', 'on pelottava', 'on aggressiivinen'. Saattaa siinä ukon naama venähtää, että WTF?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidillä alkaa PÄÄ HAJOAMAAN
Kenelläpä ei. Sitähän bb on.
onhan tuo talo nyt kova paikka kun juoTänään voitti Milena jonka Heidi on kauan aikaa halun nut ulos.
Reeo Milenalle: tää voi olla sullekin aseman parannus.
Siis Reeo, KIITOS.
Toi veden kaataminen Heidin naamalle... ööö...läppämasiina, oletko aivan varma...?
Eikö muka Merve ole antanut ääniä Milenalle ? Tässähän näytetään myös muilta viikoilta annetut pisteet.
On tolla Milenalla kyllä pokkaa, itse en pystyisi tuollaiseen mielistelyyn, mä olisin niin nolostunut. Kaikki tietää, Milena itsekin, ettei kukaan usko mitään, mitä se suustaan päästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidillä alkaa PÄÄ HAJOAMAAN
Montakohan kertaa Jassu itki talossa ja niin vain porskutti voittoon! Kyllä Heidi tästä taas tokenee. Kai tollasessa paikassa yksi jos toinenkin välillä on syvissäkin vesissä.
Ei Jassulla varsinaisesti ollut hätää, ei ollut juonittelua,
Uskokaa tai älkää, mutta iltanuotion jälkeen Sallasta ja Tuulasta tulee Reeon tiimin viralliset jäsenet.