Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
49621/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa tai älkää, mutta iltanuotion jälkeen Sallasta ja Tuulasta tulee Reeon tiimin viralliset jäsenet.

Minäkin uskon näin. Lauran porukka pommittanut Tuulalle, Sallalle ja Reeolle ääniä :D vähän noloa! Laura just eilen huijas Sallaa...

  Tuulahan on ollut tiimin jäsen ja Sallasta tuli viimeistään kun Milla lähti. niin se muuttuu, Sallankin kohdalla

Epävirallisesti joo, kohta virallisesti. Yay!

Vierailija
49622/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidille aukeaa kova maailma. On liian nuori käsittämään, että pelissä on voittajia ja häviäjiä ja että joka viikko joku lähtee. Kaikilla sama meininki. Ei kannata ottaa nokkiinsa. Tulee elämä vaikeaksi kun huomaa että ei voi kaikkia miellyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49623/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidillä alkaa PÄÄ HAJOAMAAN

Montakohan kertaa Jassu itki talossa ja niin vain porskutti voittoon! Kyllä Heidi tästä taas tokenee. Kai tollasessa paikassa yksi jos toinenkin välillä on syvissäkin vesissä.

  Ei Jassulla varsinaisesti ollut hätää, ei ollut juonittelua, 

Sitä suuremmalla syyllä se olikin todella outoa. Ja itki joka kerta kun joutui häätöönkin :D

Vierailija
49624/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö muka Merve ole antanut ääniä Milenalle ? Tässähän näytetään myös muilta viikoilta annetut pisteet.

No kyllä kuule on! 😄

Vierailija
49625/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla yrittää selvästi tehdä Heidistä uutta Millaa. Salla on ollut tänään paljon tekemisissä Heidin kanssa.

Vierailija
49626/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei reeo ole tsemppaamassa alamaistaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49627/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

reeo naureskelee onko heidi antanut pisteitä sallalle, siksi itkee

Vierailija
49628/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuula varmaan saa raivarit nähtyään äänet ja menee vaatimaan kyseiset henkilöt tilille. Go Tuula!

Aivan varmasti Tuula raivostuu. Tänään ei todellakaan ole Tuulan päivä.

Tai sitten se ei reagoi mitenkään, kun on isompia murheita nyt, kun ootteko kuulleet, että siltä tipahti hampaat kesken kaiken? Meinaa koko bb-loma tyssätä. Mutta onneksi Tuula on niin empaattinen, fiksu ja muita ajatteleva, että Jerry hautajaisissakin alkoi puhumaan omista kauniista silmistään. Ja Soffen surressa, Tuula lohdutti niin voimallisesti, että he jo melko pian yhdessä itki Tuulan vaikeuksille. Näin niistä muiden ongelmista päästään yli ja keskitytään Tuulaan, eikä mihinkään höpöhöpö-itkeskelyihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49629/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viimeistään olisin alkanut inhota reeoa! On kyllä syylänaama niin haisevan täynnä itseään, että oksettaa. Heidi itkee Sallalle miten tuntuu pahalta kun kaikki haluaa hänestä eroon ja tää reeon p...a sanoo samaan aikaan Milenalle, että Heidi itkee varmaan siksi kun on mua nimennyt ja nyt pelkää kun mä saan sen tietooni. Mitä he....ttiä????!!! Eiks toi ukon kuvatus mitään muuta osaa ajatella kuin itseään ja tota kirottua peliä?!

Vierailija
49630/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena heitti liittonsa bussin alle ja lähti nuoleskelemaan toista liittoa. Harvoin löytää yhtä lojaalia joukkuepelaajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49631/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... täällä on aika monesti arvosteltu ihmisiä, jotka ovat surreet äänestykseen joutumistaan. Heidi itkee sitä, että on _koko_ kauden aikana saanut paljon ääniä, vaikka ei ole ollut sunnuntaiäänestyksissä aikoihin - onko kertaakaan? Eli Heidi saa surra, mutta muut ei? 

Vierailija
49632/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena oletti varmaan ,että ei ole saanut paljon ääniä. Yllätyksenä tulee se , että Merve antanut äänen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49633/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... täällä on aika monesti arvosteltu ihmisiä, jotka ovat surreet äänestykseen joutumistaan. Heidi itkee sitä, että on _koko_ kauden aikana saanut paljon ääniä, vaikka ei ole ollut sunnuntaiäänestyksissä aikoihin - onko kertaakaan? Eli Heidi saa surra, mutta muut ei? 

Heidi on kovin nuori vielä, sen huomaa. Periaatteessa on hyvä kun on erilaisia ihmisiä, mutta ei kaikki vaan kestä paineita samalla tavalla.

Vierailija
49634/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt viimeistään olisin alkanut inhota reeoa! On kyllä syylänaama niin haisevan täynnä itseään, että oksettaa. Heidi itkee Sallalle miten tuntuu pahalta kun kaikki haluaa hänestä eroon ja tää reeon p...a sanoo samaan aikaan Milenalle, että Heidi itkee varmaan siksi kun on mua nimennyt ja nyt pelkää kun mä saan sen tietooni. Mitä he....ttiä????!!! Eiks toi ukon kuvatus mitään muuta osaa ajatella kuin itseään ja tota kirottua peliä?!

Eikö Heidi ole ollut etunenässä toitottamassa, että TÄÄ ON VAAN PELIÄ eikä pidä ottaa henkilökohtaisesti eikä itseensä mitään? On tainnut tyhmä nuori tyttö sotkeutua nyt vähän liian isoihin kuvioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49635/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes, suositut ja coolit tytöt Milena, Merve, Laura ja Millu pääsee iltanotskille katsomaan ketkä luuserit on heitä nimenneet. Toivottavasti sanovat suorat sanat notskin jälkeen niille. Ihan sairaan makeeta.

Talon läskeimmät akat sinne menossa, toivottavasti penkit kestää.

Vierailija
49636/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Merve on antanut Milenalle pisteitä?

Vierailija
49637/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt viimeistään olisin alkanut inhota reeoa! On kyllä syylänaama niin haisevan täynnä itseään, että oksettaa. Heidi itkee Sallalle miten tuntuu pahalta kun kaikki haluaa hänestä eroon ja tää reeon p...a sanoo samaan aikaan Milenalle, että Heidi itkee varmaan siksi kun on mua nimennyt ja nyt pelkää kun mä saan sen tietooni. Mitä he....ttiä????!!! Eiks toi ukon kuvatus mitään muuta osaa ajatella kuin itseään ja tota kirottua peliä?!

Eikö Heidi ole ollut etunenässä toitottamassa, että TÄÄ ON VAAN PELIÄ eikä pidä ottaa henkilökohtaisesti eikä itseensä mitään? On tainnut tyhmä nuori tyttö sotkeutua nyt vähän liian isoihin kuvioihin.

Pointti oli se, että yks ukko ei osaa ajatella mitään muuta kuin itseään!!! Ei tullut ripaustakaan empatiaa, ei osaa edes kuvitella, että jollain on paha mieli. Kaikki täytyy pyöriä hänen ympärillä. Hyi!

Vierailija
49638/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkitaanko nyt eniten ääniä saaneet? Ois ollu parempi että päällikkö olisi valinnut nuotiolle lähteneet.

Vierailija
49639/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt milena menee taas reeo kelkkaan?

Vierailija
49640/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt viimeistään olisin alkanut inhota reeoa! On kyllä syylänaama niin haisevan täynnä itseään, että oksettaa. Heidi itkee Sallalle miten tuntuu pahalta kun kaikki haluaa hänestä eroon ja tää reeon p...a sanoo samaan aikaan Milenalle, että Heidi itkee varmaan siksi kun on mua nimennyt ja nyt pelkää kun mä saan sen tietooni. Mitä he....ttiä????!!! Eiks toi ukon kuvatus mitään muuta osaa ajatella kuin itseään ja tota kirottua peliä?!

Eikö Heidi ole ollut etunenässä toitottamassa, että TÄÄ ON VAAN PELIÄ eikä pidä ottaa henkilökohtaisesti eikä itseensä mitään? On tainnut tyhmä nuori tyttö sotkeutua nyt vähän liian isoihin kuvioihin.

Pointti oli se, että yks ukko ei osaa ajatella mitään muuta kuin itseään!!! Ei tullut ripaustakaan empatiaa, ei osaa edes kuvitella, että jollain on paha mieli. Kaikki täytyy pyöriä hänen ympärillä. Hyi!

Jos joku tuolla on epäempaattinen niin Heidi. Osasiko Heidi viikonloppuna kuvitella, että muilla oli paha mieli siitä etteivät saaneet läheistensä terveisiä? Ei todellakaan, vaan hieroi vaan omaa onnellisuuttaan muiden naamaan.

Ketju on lukittu.