Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Ketä sinne notskille ny menee??
reeo tuula milena salla
Heidillä alkaa pää hajoon,kun peli ei mene ihan niinkuin toivoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niiden piti tehdä kilpailussa, kun hampaatkin irtoilevat?
Itse Tuula solmi niitä naruja ja veti hampailla niitä tiukemmalle. Ihan oma moka. Kun kerran jo aikaisemminkin implantit irronneet niin luulis ettei tommosta mene tekemään.
Tuula ollut pyörä onnettomuudessa niin ilmeisesti meni ne 3 hammasta.
En usko, että Tuula on ollut pyörä. Ei onnettomuudessa eikä muulloinkaan.
äsken kertoi 247
Ei taatusti kertonut olleensa pyörä. Höpö höpö.
täytyy uudelleen kelata ja katsoa, joko meikä alkaa dementoituun ja naurat päälle
Ihan oikeastiko väität edelleen Tuulan olleen pyörä?
jos haluaa pilikkua nu------ssia, voi jestas sentään mitkä pinnat ....pkele
Vierailija kirjoitti:
Lammasmainen ratkaisu poistaa Heidi iltanuotiolta. Reeo saa taas ilmaista informaatiota lahjana.
Jostain ihme syystä nuo naiset pelkää tuota Reoa ihan oikeasti, en ymmärrä? Joku joukkopsygoosi.
Milena kertoi, että laittaa aina joukkueen edun oman edun edelle. Heti kun tätä testattiin ensimmäisen kerran, hän valitsi oman edun liittonsa edun edelle...
Joko Reeo ja Miikka ovat aloittaneet Milenan mielistelyn?
Pelin kannalta ainoa oikea ratkaisu olisi ollut pudottaa Reeo pois iltanuotiolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saadaan kuulla loppukausi Tuula ja Tuulan hampaita jos jää..
Tuli tuotannollekiin ylläri miten toimia koska tuota siltaa ei tuolla laiteta ja sitten joutuu karanteeniin..Varmaan valinta, meneekö hammaslääkäriin, mutta karanteenin vuoksi ei pääse takaisin taloon vai jääkö taloon ja elää implantitta loppukauden. Käsittääkseni haitta on nyt lähinnä kosmeettinen, pitää maskia, koska jotain kauheita tynkiä/ei mitään suussa näkyvillä.
näin me naiset ollaan turhamaisia mummo iässäkin
Onko Mialla IBS? Oireet viittaavat siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Tuulan hampaat eivät sitten irronneet jo siinä aikaisemmassa tehtävässä, jossa piti kuljettaa suussa niitä rakennelman palasia?
implantit on niin miksi riskeerata. Voitontahto. Nyt Tuulan kuuluu voittaa että saa implantit.
Eiköhän työssäkäyvä ihminen pysty hankkimaan implantit ilman BB voittoakin.
vitsinä heitin,
Implantti on yksittäinen hammas ja silta laitetaan kahteen typistettyyn hampaaseen. Ei kait implantti irtoa. Se on nastassa kiinni ja on kuin oikea hammas.
Vierailija kirjoitti:
Heidillä alkaa pää hajoon,kun peli ei mene ihan niinkuin toivoisi.
ei mene ja tuo vielä BB talo, ei aina voi VOITTAA
Vierailija kirjoitti:
Implantti on yksittäinen hammas ja silta laitetaan kahteen typistettyyn hampaaseen. Ei kait implantti irtoa. Se on nastassa kiinni ja on kuin oikea hammas.
onko ruuvi löystynyt, 2019 laitettu ja kerran aiemmin lähtenyt. Muuten Tuulalla kai omat hampaat mutta 3 imblanttia (n 1500 euroa)
Miten on Salla pärjännyt talossa nyt? Onko löytynyt uusia kavereita hälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Implantti on yksittäinen hammas ja silta laitetaan kahteen typistettyyn hampaaseen. Ei kait implantti irtoa. Se on nastassa kiinni ja on kuin oikea hammas.
onko ruuvi löystynyt, 2019 laitettu ja kerran aiemmin lähtenyt. Muuten Tuulalla kai omat hampaat mutta 3 imblanttia (n 1500 euroa)
yksi implantti n 1500, jotkut ottaa osaproteesin, tulee halvemmaksi, en tiijä kun on omat hyvät hampaat , toki paikattu osa
Vierailija kirjoitti:
Miten on Salla pärjännyt talossa nyt? Onko löytynyt uusia kavereita hälle?
Sallahan on Reijon tiimissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä sinne notskille ny menee??
reeo tuula milena salla
Eikö niitä pitäny 6 mennä?
Iltanuotiolle pääsee kauden aikana eniten häätöpisteitä saaneet asukkaat (paitsi Heidi, jonka Milena poisti).
Eli Reeo Milena Tuula ja Salla.
Milena kylläkään ei uskonut, että on eniten häätöpisteitä saaneiden joukossa.
Myrkyllinen itsekäs "pt"
Vierailija kirjoitti:
Implantti on yksittäinen hammas ja silta laitetaan kahteen typistettyyn hampaaseen. Ei kait implantti irtoa. Se on nastassa kiinni ja on kuin oikea hammas.
Big Brother -talon niin sanottu päällikkökisa päättyi tänään dramaattisesti.
Talossa kauden alusta lähtien asuneen Tuulan, 59, kolme hammaslaminaattia irtosi kesken kisan.
No tuossahan tuo on Iltalehden jutussa. Samaa kamaa suussa kuin Almalla, joka pilasi ulkonäkönsä noilla kaakelilaatoilla.
V...u että ihmiset on tyhmiä.
Kun laminaatit laitetaan alkuperäinen hammas hiotaan aika nysäksi, ja päälle lyödään laminaatti. Eli alkuperäinen hammas on sitten tuhottu ulkonäöltään.
Heidin pää on kyllä turhan kovilla tuolla. Koville ottaa, että ei voittanut kisaa, kun on niin tottunut voittamiseen. Inhimillisesti hän on huolissaan Tuulasta, mutta varmasti tuossa itkussa purkautuu kaikenlaisia paineita.