Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Heidi itkee ja vikisee Tuulan perään vaikka ei edes tykkää Tuulasta. Kaikki on vaan pelipelipelipeli hänelle. Fake snake.
Hamsteria vi***taa, ettei voittanut. Ei mikään muu vingututa.
Heidiä itkettää se että pelkää että jäsen hänen liittoutumastaan mahdollisesti lähtee. Käärme!
Vierailija kirjoitti:
Milena voitti! Mahtavaa. Tuulalla tippui hampaat, nyt tekarit äkkiä
ja Heidi sai itkukohtauksen. Ei hermo kestä.
Vierailija kirjoitti:
Meeven takapuoli ei voi ollluonnollinen, ellei ole afrikkalainen. Vai onko turkkilaisillakin tollaiset ihnepyllyt muka? Ihan omituinen.
Kyllähän samaa taustaa, siis suomalainen äiti ja turkkilainen isä olevalla Jasmiinalla oli samaa muotoa olevia muotoja.
Kohta aidosti huolestunut ton Heidin voinnista, nytkin itkee ja parkuu ja eristäytyy. Liian kovaan peliin joutunut aikuisten naisten ja viiskymppisen äijän käsittelyssä, kaikki vaan manipuloi.
Tuotanto hoi, laittakaa psykologille!!
Ihanat suosikkitytöt iltanuotiolla tänään. Heitä ei voita kukaan. Salla ja Heidi saa kyhjöttää nurkassa kun kauniit ja muodikkaat power girlsit Milena, Merve ja Laura palaavat nuotiolta ja laittavat heidät kärsimään ja itkemään. Nauran power girlsien kanssa kun luuserinördet itkee. LMAO. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meeven takapuoli ei voi ollluonnollinen, ellei ole afrikkalainen. Vai onko turkkilaisillakin tollaiset ihnepyllyt muka? Ihan omituinen.
Kyllähän samaa taustaa, siis suomalainen äiti ja turkkilainen isä olevalla Jasmiinalla oli samaa muotoa olevia muotoja.
Kyllä se on ihan ehta kirurgin tekemä arse.
Vierailija kirjoitti:
Merve tullaan näkemässä päällikön huoneessa makoilemassa. Nyt Milenalle peliin valintoja niin kun oli Heidillä. Nähdään onko hän joukkuepelaaja.
Mahtuuko tämä tolppajalka jengi enää pyöröovista ulos tämän viikon jälkeen. Kunnon mätöt kaupasta ja lisää makaamista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Milena! Ansaittu voitto. Ja mitä ihmettä, Tuulan hampaat irtosivat 🧐🧐
Kuka menetti malttinsa?
Vierailija kirjoitti:
Tuula repi niitä köysiä hampaillaan että hampaat putos... Huh...
Implantit ruuvataan yksi kerrallaan eikä ne ehkä narun kiskomisesta irtoa. Tuulalla ehkä vanhat tekohampaat, hampaat voi liimata proteesiin heti takaisin, naiset itkevät aivankuin Tuula olisi kuolemankielissä. Onneksi Nabbas ei mennyt rikkomaan tekareitaan, siitä se vollotus olisi alkanut.
Eikös syöpähoidot jätä ihan pysyviä jälkiä ihmisen kehoon, myös ikeniin ja suuhun, jolloin tuollaiset hammasimplanttienkin laitto voi epäonnistua, eikä laitto ja käyttö onnistu?
Heidillä paineet purkautuu ja sitten se että Milena meni vielä voittamaan. Ajattelinkin että Milena voisi voittaa.
Ihanaa toi Miikan lakonisuus 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula repi niitä köysiä hampaillaan että hampaat putos... Huh...
Implantit ruuvataan yksi kerrallaan eikä ne ehkä narun kiskomisesta irtoa. Tuulalla ehkä vanhat tekohampaat, hampaat voi liimata proteesiin heti takaisin, naiset itkevät aivankuin Tuula olisi kuolemankielissä. Onneksi Nabbas ei mennyt rikkomaan tekareitaan, siitä se vollotus olisi alkanut.
Ite se sano että implantit irtos.
Vierailija kirjoitti:
Heidiä itkettää se että pelkää että jäsen hänen liittoutumastaan mahdollisesti lähtee. Käärme!
Nyt meni Heidillä häätölaskelmat uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Reeo voittaa582
Reeo kakkoseksi, Heidi voittoon. 💪💞
Tätä toivotaan! Mutta pahoin pelkään että käy kuin Lasselle ja Taaville. Ovat finaaliviikolla, mutta joku kiusaaja läyhäri vie potin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Milena ollu Lauran ja kumppaneiden leirissä?
On. Oletko seurannut koosteita? Wc:ssä on heidän jengillä vääntöä ketkä laitetaan häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Todella harmittava hammasvahinko Tuulalle. Tuula joutuu hammaslääkäriin ja paluu taloon voisi onnistua vasta uuden karanteenin jälkeen. Harmillisesti tämä taitaa tarkoittaa Tuulan kisan loppumista.
Ei tule Tuula enää takaisin. Ei niitä uusia kapuloita noin vain sinne suuhun taiota. Tai sitten tulee takaisin ilman hampaita pilli - soseruokinnalle. Uusien saaminen voi kestää viikkoja ja kestääkin.
Vierailija kirjoitti:
ei ssuatana, implantit irtosi vai???=
Sofialtako?
Todella harmittava hammasvahinko Tuulalle. Tuula joutuu hammaslääkäriin ja paluu taloon voisi onnistua vasta uuden karanteenin jälkeen. Harmillisesti tämä taitaa tarkoittaa Tuulan kisan loppumista.