Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tulla Bulla saa slaagin jos näkee itselle annetut pisteytyksensä, oli ne mitä tahansa :D
Tuotanto suosii joitain. Sofiaa koska on Sofian pyytänyt bb.hen.
Sofia rikkoo sääntöä ja muut kärsii rangaistuksen.
Nabbe rikkoo sääntöä ja hän kärsii rangaistuksen itse.
Sofian lisäksi tuotanto suosii tyttöporukkaa koska koosteissa näytetään vain Reon ja Miikan juonittelut,ei tuon käärmenelikon, joten jos katsoo vain koosteet niin Reon jengi on kamala kun taas tytöt pulmusia.
Lisäksi suositaan Millua, joka on bb.n yhteistyökumppanin lellikki ja työntekijä. Millua joka kiroilee, piereskelee ,huutaa, valehtelee ja puhuu alapää juttuja koko ajan, hänellä jopa alapää deodorantti. YÖK.
Eli tuotannon suosikit joista voittaja valitaan on Sofia tai Millu. Sen takia jätin katsomatta enää.
Joku x on pommittanut viime minuuteilla Millun kärkipaikalle vaikka oli jonon hännillä meidän, katsojien mielestä ja toimesta.
Milla sai kärsiä sen takia ja lähtöpassit.
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun Laura tai Merve voittaisi päällikkyyden. Alkaisi Heidikin vapista ja änkyttää.
Heidi kyllä vapisee, heiluu ja änkyttää muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä nyt pohditaan Soffelle pisteiden antamista, Reeo & co
Hauska ku Reeo saadaan syylliseksi kaikkeen. Reeo ei ois edes itse halunnut Soffea vielä häätöön. Se idea on tullut Sallan ja Millan toimesta.
Miksi Reeo äänestäisi Sofian pois, raavas mies varmasti tykkää katsella puolialastonta naiseksi tälläytynyttä nuorta miestä, kotikylillä harvemmin vastaan kävelee moinen kuvatus. Tuskin koskee pitkällä tikullakaan, eikä ole Sofia istunut Reeon sylissä hieromassa itseään Reeon värkkeihin.
Reeon ilmeet on huvittuneita ja inhon sekaisia kun friikkiin katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Tulla Bulla saa slaagin jos näkee itselle annetut pisteytyksensä, oli ne mitä tahansa :D
Ja menee itkemään ja sanoo kun hän on niin hyvä ihminen. Miksi häntä äänestetty. Ja huutaa kosto elää.
Vierailija kirjoitti:
Millu se vaan jotenkin pääsee iltanuotiolle uskokaa pois..
Tuotanto pani palkit kaakkoon kahdessa minuutissa eilen
eikä nuuskaa oteta pois Miikka hermona muutenkin kun ei röökiä ua sitten
vielä näpertely kisa ei voi voittaa...
No ei tarviis päästä. Sitähän viituttas se kun ei pääse.
Inhokkeja ovat: Laura, Mia, Merve Sofia, Nabaz - pahin Sofia feikki nais/mies.
Muuta menettelee. Suosikki ehdottomasti Heidi.
Se joka voittaa valitsee ne nuotiolle mitkä on omassa jengissään. Heidin äänet Mervelle ja Milenan takin kääntö näkyis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä nyt pohditaan Soffelle pisteiden antamista, Reeo & co
Hauska ku Reeo saadaan syylliseksi kaikkeen. Reeo ei ois edes itse halunnut Soffea vielä häätöön. Se idea on tullut Sallan ja Millan toimesta.
Miksi Reeo äänestäisi Sofian pois, raavas mies varmasti tykkää katsella puolialastonta naiseksi tälläytynyttä nuorta miestä, kotikylillä harvemmin vastaan kävelee moinen kuvatus. Tuskin koskee pitkällä tikullakaan, eikä ole Sofia istunut Reeon sylissä hieromassa itseään Reeon värkkeihin.
Reeo on Kalliosta. Ei ole niin milläskään Sofian suhteen päin vastoin kun skutsissa kasvaneet palstaj jankuttajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi yleisö äänesti Miikkaa.. minusta hän käyttäytyy erittäin kateellisesti ja on vikissyt Lauran 'vapaamatkustusta' jo liikaa, aikuinen mies, ryhdistäydy jo. Hän itse vapaamatkustaa Reeon selän takana kaiken aikaa. Pitäisi nähdä, miten hänen kävisi ilma Reeoa. Koosteissa ei näy hänen ja Reeon 'huumorintajua', josta talossa olevat puhuvat, vai tarkoittavatko he mustaa huumoria ..
Tuula on pilkannut jo useampaan kertaan Jumalaa/uskovia omilla eleillään, siksi hän voisi jo lähteä kotiin, talo on muutenkin liian raskas hänelle, monien itkujen perusteella.
Reeo puhuu naisista ja naisille (yhdessä Miikkan kanssa) aika alentuvaan sävyyn ja nimittelee rumasti. Yleisön suosiota en ymmärrä hänen kohdalla ollenkaan. Vaikka hän osaakin häätää ihmisiä ulos, ei se riitä BB voittoon, siihen täytyy olla mieleenpainuvampi persoona.
Nabaz on värikäs hahmo, ainoa noista, joka huvittaa minua. En ehkä jaksaisi tosielämässä hänen seuraa, mutta TV:ssä hän on viihdyttäjä ja parhaiten silloin, kun hän toimii tahattomasti. Vihainen kärpänen oli mainio ja monta muutakin huvittavaa tilannetta häneltä.
Sofia voisi olla voittajasuosikki, mutta hänen ammattinsa takia en häntä äänestä. En halua kannustaa siihen nuoria naisia äänestämällä häntä. Hän myös tienaa jo tarpeeksi, eikä tarvitse tätä voittosummaa, ehkä hän vain mainostaa ammattiaan talossa.
Milenan käytös on sellainen, joka jostain syystä jättää ainakin minut katsojana kylmäksi.
Mia on hauskaa katseltavaa ja savon murretta on kiva kuulla. Ehkä talossa hänen äänekkyys voi olla raskasta, mutta hän ei vaikuta niin kierolta kuin jotkut muut, ainakin katsojaa kohden näyttää aika aidolta. Minua harmitti, kun Aleksi häädettiin, mutta toisaalta Mia kääntyi ulospäin kommunikoimaan muiden kanssa enemmän.
Merve ja Laura osoittavat, että naisetkin voivat olla ystäviä, eikä kaikessa aina kateellisia toisilleen, mutta heidän pelitaktiikkansa voisi olla parempi. Miksi naiset (Laura, Merve, Mia), jota pelkäävät Reeon peliä, eivät anna hänelle 2 häätöpistettä silloin kun voisi antaa ? Yhden pisteen korkeintaan. He pelaavat liikaa tunteella, eivätkä muodosta kunnollista yhteistä suunnitelmaa.
Salla on mysteeri ehkä liikaa, katsoja haluaa nähdä selviä suhde-ja pelikuvioita. Hän vaikuttaa itsekeskeiseltä, siksikään en katsojana oikein lämpene. Tai sitten se johtuu siitä, ettei hän ole valinnut ryhmää, johon haluaisi liittyä.
Nuorin asukas (unohdin nimen..) on ollut mielenkiintoinen, mutta ei voittajasuosikki. Nuori ikä on vaikuttanut hänen peliinsä hyvällä ja huonolla tavalla, mutta se on ymmärrettävää.
Uskon, että Nabaz voittaa tämän vuoden BigBrotherin.
Jopa oli taas tuutintäydeltä soopaa.
Juuri Nabaz kertoo tulleensa äänille allergiseksi. Voi kun sössö tietäisi kuinka allerginen minä olen hänelle, ehkä joku muukin.
Vierailija kirjoitti:
Joo tuollaisia nabbeja ne kaikki ovat ja suomalaiset tyhmät muijat menee lankaan.
Oi oi kun on niin ihanat silmät ja kohteliaita.
Mutta kun arki astuu esiin.
Niin muijat saavat tu.....r....p....aa....nsa mennen tullen. Jos eivät heti tottele. Mitä nabbet haluavat ja vaativat.
Häh. Miten niin tyhmät muijat? Eikö kuitenkin tyhmät äijät? Eikö Nabbe ole enemmän miehiin päin kallellaan?
Ja koskaa ei ole suomalainen mies suomalaista ja minkään muunkaan maalaista naista lyönyt. Ei koskaan. Matin Mervikin kaatui vain ruusupuskaan ja eka vaimo käveli häämatkalla päin ovea kännipäissään.
Pätkii taas Ruutu koko ajan 🤬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas Reeo kertoo hovilleen, ketä äänestää. "Milenalla 2, Mervelle 1, sulta Sofialle 2, Mervelle 1..." Toivottavasti Salla vuotaa tiedot vastapuolelle.
No eihän tuo tämän vuoden bb:ssä ole muuta kuin hyvää suunnittelua sille, että halutut henkilöt saataisiin penkille. Monilla Reeonkin porukasta on esteitä ettei voi antaa pisteitä tuolle tai tälle. Kai nyt jokainen järkevä ihminen kuitenkin itse loppupeleissä päättää ketä äänestää ja osaa sanoa ei tarvittaessa. Jos ei osaa, niin kai se on jo hyvä että joku kertoo miten voisi äänestää. Eikä Reeo ketään sentään pakota äänestämään suunnitelman mukaan, ei edes maanittele.
Tämä. Itse jos olisin tuolla jossain liitossa (ja vähän pakko olisi, jos meinaisi pärjätä), niin olisin myös heti sunnuntai-iltana häädön jälkeen varmistamassa, miten liitto äänestää seuraavissa kinkereissä. Koska koskaan ei voi tietää, milloin tulee joku juonittelukielto, niin on hyvä selvittää kuka äänestää ketäkin. Nabbe ei äänestä Soffea, Mummu ainakin väitti, ettei äänestä Merveä koskaan, muille käy kuka vain. Siispä kannattaa Nabbelle ja Mummulle ehdottaa Milenaa kohteeksi 4 p + yksi piste kummaltakin Mervelle ja jos Mummu ei suostu, niin sitten antaa hajapisteensä kelle haluaa. Miikka ja Reeo antaa 4 p Mervelle ja kaksi pistettä Soffelle. Heidi ja Salla antaa 4 pistettä Soffelle ja 2 pistettä Milenalle. Kyllä tuo kuulostaa järkevältä ja hyvältä.
Lauran ja Merven liitto on sortunut huonoon pelaamiseen - he keskittyvät toisten selän takana muiden arvostelemiseen, jopa haukkumiseen, eli pelaaminen menee läyhäämiseksi, tehottomaksi hölötykseksi ja lopputulos on että liittoutumasta kolme joutui häätöäänestykseen ja Merve sai itsensä epäitsekkäästi pelastettua. Ei näin.
Hyvinhän pelasivat. 2 häätöön joista toinen lähti ja Merve pelasti voitollaan itsensä. Hyvin pelattu pienemmällä jengillä. Nyt vaan voittoja, päällikkyys, valehäätö ja katsojat äänestää Reeolaisen veks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä nyt pohditaan Soffelle pisteiden antamista, Reeo & co
Hauska ku Reeo saadaan syylliseksi kaikkeen. Reeo ei ois edes itse halunnut Soffea vielä häätöön. Se idea on tullut Sallan ja Millan toimesta.
Miksi Reeo äänestäisi Sofian pois, raavas mies varmasti tykkää katsella puolialastonta naiseksi tälläytynyttä nuorta miestä, kotikylillä harvemmin vastaan kävelee moinen kuvatus. Tuskin koskee pitkällä tikullakaan, eikä ole Sofia istunut Reeon sylissä hieromassa itseään Reeon värkkeihin.
Reeo on Kalliosta. Ei ole niin milläskään Sofian suhteen päin vastoin kun skutsissa kasvaneet palstaj jankuttajat.
Hmm. Silti Soffe saa maaseudulla olla rauhassa, mutta stadin vessoissa hän saa turpaansa.
No, ne vessat on varmaan täynnä maalta tulleita juntteja, tietty. Vai olisko kuitenkin ihan vain stadilaisia elämämkalluja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä nyt pohditaan Soffelle pisteiden antamista, Reeo & co
Hauska ku Reeo saadaan syylliseksi kaikkeen. Reeo ei ois edes itse halunnut Soffea vielä häätöön. Se idea on tullut Sallan ja Millan toimesta.
Miksi Reeo äänestäisi Sofian pois, raavas mies varmasti tykkää katsella puolialastonta naiseksi tälläytynyttä nuorta miestä, kotikylillä harvemmin vastaan kävelee moinen kuvatus. Tuskin koskee pitkällä tikullakaan, eikä ole Sofia istunut Reeon sylissä hieromassa itseään Reeon värkkeihin.
Miksi kaiken pitää aina mukamas olla noin seksististä? Että Reeon kaltainen mies ei voisi tulla hyvin juttuun Sofian kanssa ilman, että siinä olisi jotain tollasta... itse näen aitoa ystävyyttä, tulevat hyvin juttuun keskenään. Välillä oikeasti inhottaa tuollaiset kommentit. Reeolla sentään vaimo ja lapsetkin kotona odottamassa.
No miksihän😂.
En oo se joka tuon kommentin kirjotti, mutta todellakin ymmärrän miksi.
Itse en näe todellakaan nöe "aitoa ystävyyttä" noiden välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä nyt pohditaan Soffelle pisteiden antamista, Reeo & co
Hauska ku Reeo saadaan syylliseksi kaikkeen. Reeo ei ois edes itse halunnut Soffea vielä häätöön. Se idea on tullut Sallan ja Millan toimesta.
Miksi Reeo äänestäisi Sofian pois, raavas mies varmasti tykkää katsella puolialastonta naiseksi tälläytynyttä nuorta miestä, kotikylillä harvemmin vastaan kävelee moinen kuvatus. Tuskin koskee pitkällä tikullakaan, eikä ole Sofia istunut Reeon sylissä hieromassa itseään Reeon värkkeihin.
Reeo on Kalliosta. Ei ole niin milläskään Sofian suhteen päin vastoin kun skutsissa kasvaneet palstaj jankuttajat.
Tuskin Kalliossa Piritorin nurkillakaan noin upeaa hienostohraa sentään tepastelee, juuri niitähän Sofia halveksii yli kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas Reeo kertoo hovilleen, ketä äänestää. "Milenalla 2, Mervelle 1, sulta Sofialle 2, Mervelle 1..." Toivottavasti Salla vuotaa tiedot vastapuolelle.
Voi että sitä ollaan taas pihalla, nimenomaan Salla ja Heidi nuo pisteiden annot jo eilen suunnitteli. Nyt vaan Reeo varmistelee että miten ne menee, ja kerää samalla kaiken loan niskaansa.
Se meni näin. Salla ja Heidi juttelivat nimeämisistä Millan lähdettyä. Kun muut nukkuun Heidi kertoi Reeolle miten suunnitellut ja Reeo sanoi hän laskenut päässään samat henkilöt paitsi Sofiaa ei ois vielä. Molemmat laski 6, 6, 6 pistettä kaikille, 3 häätöön. Molemmat laski ettei Tuula ja Nabbe Sofiaa äänestä mut he voi ja Mervelle kaikki 1p ja Nabbe ylipuhua. Kyllä Reeo ja Heidi molemmat laskelmoivia pelureitten pelureita.
Juu Heidi tuon oli suunnitellut. Hän haluaa Sofian pois. En jaksa nyt selittää miksi, mutta minulla on oma teoriani.
Kerro vaan miksi. Alussa vaikutti hyvinkin tykästyneeltä Sofiaan.
Miksi Heidin pitäis tykätä ihmisestä joka haukkui ja valehteli hänestä viime viikolla, niin että Heidi takuulla kuuli.
Heidi kyllä näkee ja kuulee asioita, mitä ihmettelemistä siinä on.
Eri
Tuula mummo ihan "liekeissä". Ai että mitä draamaa tulis kun mummeli pääsisi kuuleen notskille nimeämisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä nyt pohditaan Soffelle pisteiden antamista, Reeo & co
Hauska ku Reeo saadaan syylliseksi kaikkeen. Reeo ei ois edes itse halunnut Soffea vielä häätöön. Se idea on tullut Sallan ja Millan toimesta.
Miksi Reeo äänestäisi Sofian pois, raavas mies varmasti tykkää katsella puolialastonta naiseksi tälläytynyttä nuorta miestä, kotikylillä harvemmin vastaan kävelee moinen kuvatus. Tuskin koskee pitkällä tikullakaan, eikä ole Sofia istunut Reeon sylissä hieromassa itseään Reeon värkkeihin.
Reeo on Kalliosta. Ei ole niin milläskään Sofian suhteen päin vastoin kun skutsissa kasvaneet palstaj jankuttajat.
Tuskin Kalliossa Piritorin nurkillakaan noin upeaa hienostohraa sentään tepastelee, juuri niitähän Sofia halveksii yli kaiken.
Saivartelua: Piritori on Harjun puolella. Mutta itse asiaan: Kalliossa näkee siis ihan mitä tahansa voisi kuvitella ja vielä paljon ohikin sen mihin oma mielikuvitus riittää.
Tämä. Itse jos olisin tuolla jossain liitossa (ja vähän pakko olisi, jos meinaisi pärjätä), niin olisin myös heti sunnuntai-iltana häädön jälkeen varmistamassa, miten liitto äänestää seuraavissa kinkereissä. Koska koskaan ei voi tietää, milloin tulee joku juonittelukielto, niin on hyvä selvittää kuka äänestää ketäkin. Nabbe ei äänestä Soffea, Mummu ainakin väitti, ettei äänestä Merveä koskaan, muille käy kuka vain. Siispä kannattaa Nabbelle ja Mummulle ehdottaa Milenaa kohteeksi 4 p + yksi piste kummaltakin Mervelle ja jos Mummu ei suostu, niin sitten antaa hajapisteensä kelle haluaa. Miikka ja Reeo antaa 4 p Mervelle ja kaksi pistettä Soffelle. Heidi ja Salla antaa 4 pistettä Soffelle ja 2 pistettä Milenalle. Kyllä tuo kuulostaa järkevältä ja hyvältä.
Lauran ja Merven liitto on sortunut huonoon pelaamiseen - he keskittyvät toisten selän takana muiden arvostelemiseen, jopa haukkumiseen, eli pelaaminen menee läyhäämiseksi, tehottomaksi hölötykseksi ja lopputulos on että liittoutumasta kolme joutui häätöäänestykseen ja Merve sai itsensä epäitsekkäästi pelastettua. Ei näin.