Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
49141/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä nyt pohditaan Soffelle pisteiden antamista, Reeo & co

Vierailija
49142/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat suun nittelee ja Salla mukana, Salla pelkää lähtevänsä seuraavana ulos, toivottavasti. Milena saisi voittaa, reipas ja panee tuleemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49143/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Mia huutaa ja kiroilee.

Yllätys...😅

Eikö vielä ole "tuulettanut" taloa pieruillaan?

Empiirisen tutkimukseni perusteella sanon, että piereskely antaa viiden pisteen vihjeen jotta kaapelia on tulossa. Siis mars toilettiin isolle.

Muuten, miksi muut sietävät piereskelyä jota asianomainen ei edes osaa hävetä?

Sehän on BB talo, johon on koottu määrätynlainen lauma kiusaamaan toinen toisiaan.  Makkaria vilkaisin, aivankuin kokonainen mursulauma olisi rantautunut, ääntelevätkin samaan malliin,  yksi mursu heiluttaa häntäänsä.

Vierailija
49144/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Casting: ei enää yhtään Laura nimistä asukkaaksi, eikä koostelähetysten kommentaattoriksi. Loora, Lörö, Late yök!

eikä Miaa...kertoi kakkajuttuja aamupaalla..pieru ja kakka vaan mielessä.

Pöpilästä se haettiin tonne. Sinne se viedään takasin kohta. Tunnetaan isastolla nimeltä Pieruiita tai Kaasuvuoto.

Vierailija
49145/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettaa toi miten Reeo taas sanelee miten kukin antaa pisteitä. Heidi, Nabaz ja Tuula ei ole edes keskustelussa mukana, mut Reeo päättänyt kuka antaa mitäkin

Se oli kylläkin Heidi joka päätti nuo pistehommat :D Reeo vaan tekee tuon likasen työn!

Vierailija
49146/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia on aika tylsä asukas. Haahuilee vaan talossa sininen turkki päällä ja kovat meikit naamassa. Valittaa heti, jos joutuu ulos tms. Asukkaat vissiin tykkää, kun eivät anna pisteitä. 

Tuotanto tykkää ja se näköjään riittää, outo veto jopa BB:n taholta, maksaako Sofialle  kunnolla ettei jää miinukselle. Kertoi tienaavansa 120 t kuussa.

12 000 , ei tee paljon duunia 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49147/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mervellä makuuhaava naamassa, anteeksi ei mikään naurun asia. Talo täynnä purkkia ja purnukkaa, eikö moinen tule heti hoitaa asiallisesti.

😂 Oikeesti?

Ihan oikein sille. 👍

Vierailija
49148/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas Reeo kertoo hovilleen, ketä äänestää. "Milenalla 2, Mervelle 1, sulta Sofialle 2, Mervelle 1..." Toivottavasti Salla vuotaa tiedot vastapuolelle.

Voi että sitä ollaan taas pihalla, nimenomaan Salla ja Heidi nuo pisteiden annot jo eilen suunnitteli. Nyt vaan Reeo varmistelee että miten ne menee, ja kerää samalla kaiken loan niskaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49149/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kestäisi tota Reeon jatkuvaa manipulointia. Tekisin varmaan just päinvastoin ihan vaa ku vituttas moinen.

Tää on just se miten Reeo saadaan näyttään pahikselta. Eihän Reeo ole edes itse nuita pisteiden antoja päättänyt. Ainoa vaa jolla on rohkeutta ja kykyä ääneen alkaa kasamaan pisteitä ja puhumaan siitä muille liittolaisille.

Vierailija
49150/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettaa toi miten Reeo taas sanelee miten kukin antaa pisteitä. Heidi, Nabaz ja Tuula ei ole edes keskustelussa mukana, mut Reeo päättänyt kuka antaa mitäkin

Se oli kylläkin Heidi joka päätti nuo pistehommat :D Reeo vaan tekee tuon likasen työn!

Vituttaa nää ihmiset jotka katsoo hetken sieltä toisen täältä ja sitten alkaa kertoa joko ihan suoranaisia valheita tai sitten vääristeltyä tarinaa. Nimenomaan, tuo Heidin ja Sallan kaksikko halusi sitä Soffea esimerkiksi keskipenkille. 

En kyllä ymmärrä miten Reeo luulee saavansa Nabben nimeämään Merven, Nabbe ei valitettavasti ymmärrä millainen hirviö se akka on. Eihän hän pahemmin ole noissa ämmäkerhon paskanjauhannoissa kuulemassa niitä selän takana puhuttavia ilkeyksiä. Jos kuulisi mitä on Reeosta ja Miikasta puhuneet noi kiusaajat, niin saattaisi ääni kellossa muuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49151/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kestäisi tota Reeon jatkuvaa manipulointia. Tekisin varmaan just päinvastoin ihan vaa ku vituttas moinen.

Siis kyllähän se toinenkin leiri manipuloi ja supisee ja valehtelee. Laurakin valehteli MIllalle ja Sallalle että Reon porukka antanut Millan ja Sallan häätöpisteet,vaikka tämä tyttönelikko ne äänet antoi. Inhoan valehtelua ja kusetusta. Joten Reon porukka voittakoon tänään.

Vierailija
49152/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä nyt pohditaan Soffelle pisteiden antamista, Reeo & co

Hauska ku Reeo saadaan syylliseksi kaikkeen. Reeo ei ois edes itse halunnut Soffea vielä häätöön. Se idea on tullut Sallan ja Millan toimesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49153/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi yleisö äänesti Miikkaa.. minusta hän käyttäytyy erittäin kateellisesti ja on vikissyt Lauran 'vapaamatkustusta' jo liikaa, aikuinen mies, ryhdistäydy jo. Hän itse vapaamatkustaa Reeon selän takana kaiken aikaa. Pitäisi nähdä, miten hänen kävisi ilma Reeoa. Koosteissa ei näy hänen ja Reeon 'huumorintajua', josta talossa olevat puhuvat, vai tarkoittavatko he mustaa huumoria ..

Tuula on pilkannut jo useampaan kertaan Jumalaa/uskovia omilla eleillään, siksi hän voisi jo lähteä kotiin, talo on muutenkin liian raskas hänelle, monien itkujen perusteella. 

Reeo puhuu naisista ja naisille (yhdessä Miikkan kanssa) aika alentuvaan sävyyn ja nimittelee rumasti. Yleisön suosiota en ymmärrä hänen kohdalla ollenkaan. Vaikka hän osaakin häätää ihmisiä ulos, ei se riitä BB voittoon, siihen täytyy olla mieleenpainuvampi persoona.

Nabaz on värikäs hahmo, ainoa noista, joka huvittaa minua. En ehkä jaksaisi tosielämässä hänen seuraa, mutta TV:ssä hän on viihdyttäjä ja parhaiten silloin, kun hän toimii tahattomasti. Vihainen kärpänen oli mainio ja monta muutakin huvittavaa tilannetta häneltä.

Sofia voisi olla voittajasuosikki, mutta hänen ammattinsa takia en häntä äänestä. En halua kannustaa siihen nuoria naisia äänestämällä häntä. Hän myös tienaa jo tarpeeksi, eikä tarvitse tätä voittosummaa, ehkä hän vain mainostaa ammattiaan talossa.

Milenan käytös on sellainen, joka jostain syystä jättää ainakin minut katsojana kylmäksi. 

Mia on hauskaa katseltavaa ja savon murretta on kiva kuulla. Ehkä talossa hänen äänekkyys voi olla raskasta, mutta hän ei vaikuta niin kierolta kuin jotkut muut, ainakin katsojaa kohden näyttää aika aidolta. Minua harmitti, kun Aleksi häädettiin, mutta toisaalta Mia kääntyi ulospäin kommunikoimaan muiden kanssa enemmän.

Merve ja Laura osoittavat, että naisetkin voivat olla ystäviä, eikä kaikessa aina kateellisia toisilleen, mutta heidän pelitaktiikkansa voisi olla parempi. Miksi naiset (Laura, Merve, Mia), jota pelkäävät Reeon peliä, eivät anna hänelle 2 häätöpistettä silloin kun voisi antaa ? Yhden pisteen korkeintaan. He pelaavat liikaa tunteella, eivätkä muodosta kunnollista yhteistä suunnitelmaa.

Salla on mysteeri ehkä liikaa, katsoja haluaa nähdä selviä suhde-ja pelikuvioita. Hän vaikuttaa itsekeskeiseltä, siksikään en katsojana oikein lämpene. Tai sitten se johtuu siitä, ettei hän ole valinnut ryhmää, johon haluaisi liittyä.

Nuorin asukas (unohdin nimen..) on ollut mielenkiintoinen, mutta ei voittajasuosikki. Nuori ikä on vaikuttanut hänen peliinsä hyvällä ja huonolla tavalla, mutta se on ymmärrettävää.

Uskon, että Nabaz voittaa tämän vuoden BigBrotherin.

Vierailija
49154/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.

No on. Komea ja raamikas mies. Mutta ei kyllä yhtään nappaa. Lapselliset sössötykset, sipsutus, kiukunpuuskat, mökötys ja draama. Vaikka ulkonäkö on hot, niin ei yhtään sytytä.

Kumma ristiriita muuutenkin luonteessa ja ulkoisessa habituksessa, kaikki hänen tatuointinsa, mm. kaulakoru ja tatuoitu ase lanteilla. Niistä tulee mieleen joku jengiläinen. Ja sitten millainen hän on muuten.

Huono suomi, joka ei parane. Ihmeelliset kiukunpuuskat salamana taivaalta.

Voiko olla joku näytelmä koko mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
49155/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ostakaa 24/7 ja ei maksa paljon mitään, 

En todellakaan maksaisi tuollaisesta sonnasta mitään. Saati, että laittaisin äänestyksiin rahaa. Voittakoon vaan kaikki mulkerot, aivan sama.

moi

Vierailija
49156/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soffe aina nyhjää Mervessä kiimasena kiinni todennäköisesti..

Haluisin nähdä Merven ilmeen kun se katsoo tuon videon saati Tuula😁😁😁

ai kauheeta kun laittaisivat talon teeveeseen katseltavaksi.

Vierailija
49157/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi yleisö äänesti Miikkaa.. minusta hän käyttäytyy erittäin kateellisesti ja on vikissyt Lauran 'vapaamatkustusta' jo liikaa, aikuinen mies, ryhdistäydy jo. Hän itse vapaamatkustaa Reeon selän takana kaiken aikaa. Pitäisi nähdä, miten hänen kävisi ilma Reeoa. Koosteissa ei näy hänen ja Reeon 'huumorintajua', josta talossa olevat puhuvat, vai tarkoittavatko he mustaa huumoria ..

Tuula on pilkannut jo useampaan kertaan Jumalaa/uskovia omilla eleillään, siksi hän voisi jo lähteä kotiin, talo on muutenkin liian raskas hänelle, monien itkujen perusteella. 

Reeo puhuu naisista ja naisille (yhdessä Miikkan kanssa) aika alentuvaan sävyyn ja nimittelee rumasti. Yleisön suosiota en ymmärrä hänen kohdalla ollenkaan. Vaikka hän osaakin häätää ihmisiä ulos, ei se riitä BB voittoon, siihen täytyy olla mieleenpainuvampi persoona.

Nabaz on värikäs hahmo, ainoa noista, joka huvittaa minua. En ehkä jaksaisi tosielämässä hänen seuraa, mutta TV:ssä hän on viihdyttäjä ja parhaiten silloin, kun hän toimii tahattomasti. Vihainen kärpänen oli mainio ja monta muutakin huvittavaa tilannetta häneltä.

Sofia voisi olla voittajasuosikki, mutta hänen ammattinsa takia en häntä äänestä. En halua kannustaa siihen nuoria naisia äänestämällä häntä. Hän myös tienaa jo tarpeeksi, eikä tarvitse tätä voittosummaa, ehkä hän vain mainostaa ammattiaan talossa.

Milenan käytös on sellainen, joka jostain syystä jättää ainakin minut katsojana kylmäksi. 

Mia on hauskaa katseltavaa ja savon murretta on kiva kuulla. Ehkä talossa hänen äänekkyys voi olla raskasta, mutta hän ei vaikuta niin kierolta kuin jotkut muut, ainakin katsojaa kohden näyttää aika aidolta. Minua harmitti, kun Aleksi häädettiin, mutta toisaalta Mia kääntyi ulospäin kommunikoimaan muiden kanssa enemmän.

Merve ja Laura osoittavat, että naisetkin voivat olla ystäviä, eikä kaikessa aina kateellisia toisilleen, mutta heidän pelitaktiikkansa voisi olla parempi. Miksi naiset (Laura, Merve, Mia), jota pelkäävät Reeon peliä, eivät anna hänelle 2 häätöpistettä silloin kun voisi antaa ? Yhden pisteen korkeintaan. He pelaavat liikaa tunteella, eivätkä muodosta kunnollista yhteistä suunnitelmaa.

Salla on mysteeri ehkä liikaa, katsoja haluaa nähdä selviä suhde-ja pelikuvioita. Hän vaikuttaa itsekeskeiseltä, siksikään en katsojana oikein lämpene. Tai sitten se johtuu siitä, ettei hän ole valinnut ryhmää, johon haluaisi liittyä.

Nuorin asukas (unohdin nimen..) on ollut mielenkiintoinen, mutta ei voittajasuosikki. Nuori ikä on vaikuttanut hänen peliinsä hyvällä ja huonolla tavalla, mutta se on ymmärrettävää.

Uskon, että Nabaz voittaa tämän vuoden BigBrotherin.

Hassua miten eri lailla ihmiset näkee henkilöt ja tapahtumat. Olen lähes kaikesta eri mieltä.

Vierailija
49158/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi yleisö äänesti Miikkaa.. minusta hän käyttäytyy erittäin kateellisesti ja on vikissyt Lauran 'vapaamatkustusta' jo liikaa, aikuinen mies, ryhdistäydy jo. Hän itse vapaamatkustaa Reeon selän takana kaiken aikaa. Pitäisi nähdä, miten hänen kävisi ilma Reeoa. Koosteissa ei näy hänen ja Reeon 'huumorintajua', josta talossa olevat puhuvat, vai tarkoittavatko he mustaa huumoria ..

Tuula on pilkannut jo useampaan kertaan Jumalaa/uskovia omilla eleillään, siksi hän voisi jo lähteä kotiin, talo on muutenkin liian raskas hänelle, monien itkujen perusteella. 

Reeo puhuu naisista ja naisille (yhdessä Miikkan kanssa) aika alentuvaan sävyyn ja nimittelee rumasti. Yleisön suosiota en ymmärrä hänen kohdalla ollenkaan. Vaikka hän osaakin häätää ihmisiä ulos, ei se riitä BB voittoon, siihen täytyy olla mieleenpainuvampi persoona.

Nabaz on värikäs hahmo, ainoa noista, joka huvittaa minua. En ehkä jaksaisi tosielämässä hänen seuraa, mutta TV:ssä hän on viihdyttäjä ja parhaiten silloin, kun hän toimii tahattomasti. Vihainen kärpänen oli mainio ja monta muutakin huvittavaa tilannetta häneltä.

Sofia voisi olla voittajasuosikki, mutta hänen ammattinsa takia en häntä äänestä. En halua kannustaa siihen nuoria naisia äänestämällä häntä. Hän myös tienaa jo tarpeeksi, eikä tarvitse tätä voittosummaa, ehkä hän vain mainostaa ammattiaan talossa.

Milenan käytös on sellainen, joka jostain syystä jättää ainakin minut katsojana kylmäksi. 

Mia on hauskaa katseltavaa ja savon murretta on kiva kuulla. Ehkä talossa hänen äänekkyys voi olla raskasta, mutta hän ei vaikuta niin kierolta kuin jotkut muut, ainakin katsojaa kohden näyttää aika aidolta. Minua harmitti, kun Aleksi häädettiin, mutta toisaalta Mia kääntyi ulospäin kommunikoimaan muiden kanssa enemmän.

Merve ja Laura osoittavat, että naisetkin voivat olla ystäviä, eikä kaikessa aina kateellisia toisilleen, mutta heidän pelitaktiikkansa voisi olla parempi. Miksi naiset (Laura, Merve, Mia), jota pelkäävät Reeon peliä, eivät anna hänelle 2 häätöpistettä silloin kun voisi antaa ? Yhden pisteen korkeintaan. He pelaavat liikaa tunteella, eivätkä muodosta kunnollista yhteistä suunnitelmaa.

Salla on mysteeri ehkä liikaa, katsoja haluaa nähdä selviä suhde-ja pelikuvioita. Hän vaikuttaa itsekeskeiseltä, siksikään en katsojana oikein lämpene. Tai sitten se johtuu siitä, ettei hän ole valinnut ryhmää, johon haluaisi liittyä.

Nuorin asukas (unohdin nimen..) on ollut mielenkiintoinen, mutta ei voittajasuosikki. Nuori ikä on vaikuttanut hänen peliinsä hyvällä ja huonolla tavalla, mutta se on ymmärrettävää.

Uskon, että Nabaz voittaa tämän vuoden BigBrotherin.

Hyvää analysointia👍Minuakin huvittaa Nabazin koominen hahmo, joka nauraa itselleen. Eniten naurua tuottanut minussa.

Vierailija
49159/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi yleisö äänesti Miikkaa.. minusta hän käyttäytyy erittäin kateellisesti ja on vikissyt Lauran 'vapaamatkustusta' jo liikaa, aikuinen mies, ryhdistäydy jo. Hän itse vapaamatkustaa Reeon selän takana kaiken aikaa. Pitäisi nähdä, miten hänen kävisi ilma Reeoa. Koosteissa ei näy hänen ja Reeon 'huumorintajua', josta talossa olevat puhuvat, vai tarkoittavatko he mustaa huumoria ..

Tuula on pilkannut jo useampaan kertaan Jumalaa/uskovia omilla eleillään, siksi hän voisi jo lähteä kotiin, talo on muutenkin liian raskas hänelle, monien itkujen perusteella. 

Reeo puhuu naisista ja naisille (yhdessä Miikkan kanssa) aika alentuvaan sävyyn ja nimittelee rumasti. Yleisön suosiota en ymmärrä hänen kohdalla ollenkaan. Vaikka hän osaakin häätää ihmisiä ulos, ei se riitä BB voittoon, siihen täytyy olla mieleenpainuvampi persoona.

Nabaz on värikäs hahmo, ainoa noista, joka huvittaa minua. En ehkä jaksaisi tosielämässä hänen seuraa, mutta TV:ssä hän on viihdyttäjä ja parhaiten silloin, kun hän toimii tahattomasti. Vihainen kärpänen oli mainio ja monta muutakin huvittavaa tilannetta häneltä.

Sofia voisi olla voittajasuosikki, mutta hänen ammattinsa takia en häntä äänestä. En halua kannustaa siihen nuoria naisia äänestämällä häntä. Hän myös tienaa jo tarpeeksi, eikä tarvitse tätä voittosummaa, ehkä hän vain mainostaa ammattiaan talossa.

Milenan käytös on sellainen, joka jostain syystä jättää ainakin minut katsojana kylmäksi. 

Mia on hauskaa katseltavaa ja savon murretta on kiva kuulla. Ehkä talossa hänen äänekkyys voi olla raskasta, mutta hän ei vaikuta niin kierolta kuin jotkut muut, ainakin katsojaa kohden näyttää aika aidolta. Minua harmitti, kun Aleksi häädettiin, mutta toisaalta Mia kääntyi ulospäin kommunikoimaan muiden kanssa enemmän.

Merve ja Laura osoittavat, että naisetkin voivat olla ystäviä, eikä kaikessa aina kateellisia toisilleen, mutta heidän pelitaktiikkansa voisi olla parempi. Miksi naiset (Laura, Merve, Mia), jota pelkäävät Reeon peliä, eivät anna hänelle 2 häätöpistettä silloin kun voisi antaa ? Yhden pisteen korkeintaan. He pelaavat liikaa tunteella, eivätkä muodosta kunnollista yhteistä suunnitelmaa.

Salla on mysteeri ehkä liikaa, katsoja haluaa nähdä selviä suhde-ja pelikuvioita. Hän vaikuttaa itsekeskeiseltä, siksikään en katsojana oikein lämpene. Tai sitten se johtuu siitä, ettei hän ole valinnut ryhmää, johon haluaisi liittyä.

Nuorin asukas (unohdin nimen..) on ollut mielenkiintoinen, mutta ei voittajasuosikki. Nuori ikä on vaikuttanut hänen peliinsä hyvällä ja huonolla tavalla, mutta se on ymmärrettävää.

Uskon, että Nabaz voittaa tämän vuoden BigBrotherin.

Hassua miten eri lailla ihmiset näkee henkilöt ja tapahtumat. Olen lähes kaikesta eri mieltä.

Samaa mietin :D vaikka katson sekä koosteet, että 24/7 enkä siltikään voi samaistua yhtään.

Vierailija
49160/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas Reeo kertoo hovilleen, ketä äänestää. "Milenalla 2, Mervelle 1, sulta Sofialle 2, Mervelle 1..." Toivottavasti Salla vuotaa tiedot vastapuolelle.

No eihän tuo tämän vuoden bb:ssä ole muuta kuin hyvää suunnittelua sille, että halutut henkilöt saataisiin penkille. Monilla Reeonkin porukasta on esteitä ettei voi antaa pisteitä tuolle tai tälle. Kai nyt jokainen järkevä ihminen kuitenkin itse loppupeleissä päättää ketä äänestää ja osaa sanoa ei tarvittaessa. Jos ei osaa, niin kai se on jo hyvä että joku kertoo miten voisi äänestää. Eikä Reeo ketään sentään pakota äänestämään suunnitelman mukaan, ei edes maanittele.

Ketju on lukittu.