Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
On kyllä surullista jälleen kerran todeta, että jopa y - la udalla on älykkäämpää keskustelua kuin täällä.
Valkoinen valhe, kutsutaan johnkin ja ei halua tulla ja keksii että oksennustauti, suoranaista valehtelua,
Onko heidi tietoinen lååran kakdinaamaisuudests tätä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannut että jos joku kehuu merveä niin ei tytöltä löydy yhtään nöyryyttä tai sano edes kiitos. On vaan että niin niin joo kyllä. Eilen Tupu kehu luonnetta ja ylisti niin Merve se vaan vastaili että niin niin joo kyllä. Ootin että sanois edes kiitos mut ei. Sama äsken ku kehuivat.
Tämmöisistä asioista juuri erottaa oikean suomalaisen Suomen kansalaisista.
Mun mielestä Mervellä on niin huono itsetunto, että ei vaan osaa ottaa vastaan kohteliaisuuksia. Ikään kuin torjuu ne myötäilemällä, että no joo niin.
Kiero ja ilkeä se ainakin osaa olla. Kaiken lisäksi leikkii jotain pyhimystä. Läyhäjengi on niin raskasta katsottavaa.
Ja silti katsot bb:tä :D kaikkihan tuolla tällä kaudella läyhää. Reeo onnistui läyhäämään jopa viikolla, jolla nimeämisistä puhuminen on kokonaan kiellettyä. ilman rankkua luonnollisesti..
Läyhääminen ja pelaaminen on kaksi ihan eri asiaa
Niin on ja Reeossa ei ollut munaa pelata samoilla säännöillä kuin muut.
Tuo hyvänmielen olento oli tän viikon juttu, rankkuna oli
tanssiminen. Monet rikkoo tuota sääntöä tällä viikolla, myös Reeo, Merve, Laura, Nabbe, Salla jne. Ja he suorittivat siitä rikkeestä aiheutuneet rankun, tanssimisen. Tämän tehtävän rankku oli tuo, eikä siitä kenellekäään mitään isompaa rankkua tule eikä pidä tullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannut että jos joku kehuu merveä niin ei tytöltä löydy yhtään nöyryyttä tai sano edes kiitos. On vaan että niin niin joo kyllä. Eilen Tupu kehu luonnetta ja ylisti niin Merve se vaan vastaili että niin niin joo kyllä. Ootin että sanois edes kiitos mut ei. Sama äsken ku kehuivat.
Tämmöisistä asioista juuri erottaa oikean suomalaisen Suomen kansalaisista.
Mun mielestä Mervellä on niin huono itsetunto, että ei vaan osaa ottaa vastaan kohteliaisuuksia. Ikään kuin torjuu ne myötäilemällä, että no joo niin.
mulla on hyvä itsetunto mutten tykkää jos kehutaan.
En mäkään, taitaa olla aika suomalainen reaktio. Olen opetellut väkisin sanomaan kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.
Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.
kyllähän santeri vaan pelaa rajua peliään. Jotkut vaan on senverran sinisilmäisiä, että eivät sitä tajua.
Sofiahan noista on älykkäin pelaaja
Tiettyyn pisteeseen asti on ihan älykäs ja toimiva, mutta ei se pitemmän päälle ole paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on ihme! Tuula leipomassa aamupalasämpylöitä ja keittämässä kahvia ja puuroa..
Nappella meni nurin se mihin laitetaan "höystöt". Tilannekomiikkaa, nauratti ihan näin aamusta jo
Nappe kotiin huutamaan ja kiroilemaan.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä surullista jälleen kerran todeta, että jopa y - la udalla on älykkäämpää keskustelua kuin täällä.
Toi pakkomielteinen Sofian vihaaja pilaa paljon ja siihen päälle vielä muiden ulkonäköjen ruotimiset tai suoranaiset valehtelut siitä mitä joku asukas teki (Heidi tai Reeo yleensä, koska heillä on pakkomielteisiä faneja jotka keksivät tarinoita).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tietysti voinut näyttää myös Heidin kommentin " olisin joka tapauksessa liipasimella" tuosta lauantain valinnastaan mutta eihän sitä nyt tietenkään oltu otettu mukaan koosteeseen.
Esittelytekstissään Heidi kertoo, ettei hän kestä valehtelua. Kuitenkin eilen koosteessa kertoi sanoneensa 'valkoisen valheen' Sallalle, miksi poisti hänet perjantain päällikköjuhlista. Lisäksi eilen illalla Millan häädön jälkeen Heidi juonitteli pitkään Sallan kanssa tulevista nimeämistä ja ehdotti valkoisten vaheiden keksimistä- Heidi toimii siis kakinaamaisesti.
No boi hellantuuteli, kuule valkoiset valheet ovat ihmiselämässä ihan tarpeellisia että rauha säilyy, niitä kutsutaan hyviksi käytöstavoiksi, ettei loukata toisia turhaan.
Kukaan ei puhu kaikesta totta, se ei ole mahdollista, ihmiset nuijisivat toisensa hengiltä ilman valkoisia valheita. Kaksinaamaisuus on ihan eri asia.Mikä on valehtelun ja valkoisten valheiden ero-ei mikään.
Jokainen hyvätapainen ihminen käyttää valkoisia valheita kun on toisten kanssa tekemisissä. Niitä kutsutaan käytöstavoiksi.
Ilkeät valheet on aivan eri asia.
Onko tää nyt yksi ja sama ihmisoletettu, joka päivästä toiseen jankkaa tätä Santeri-asiaa täällä?
camera 2 n. 9.08, Nappas raamailee, hauskaa, Tuula puhuu hellällä äänellä, kokemus puhuu
Latoperse-Laura aamupuuhissa.
Joku saanut traumat Sofiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannut että jos joku kehuu merveä niin ei tytöltä löydy yhtään nöyryyttä tai sano edes kiitos. On vaan että niin niin joo kyllä. Eilen Tupu kehu luonnetta ja ylisti niin Merve se vaan vastaili että niin niin joo kyllä. Ootin että sanois edes kiitos mut ei. Sama äsken ku kehuivat.
Tämmöisistä asioista juuri erottaa oikean suomalaisen Suomen kansalaisista.
Mun mielestä Mervellä on niin huono itsetunto, että ei vaan osaa ottaa vastaan kohteliaisuuksia. Ikään kuin torjuu ne myötäilemällä, että no joo niin.
Kiero ja ilkeä se ainakin osaa olla. Kaiken lisäksi leikkii jotain pyhimystä. Läyhäjengi on niin raskasta katsottavaa.
Ja silti katsot bb:tä :D kaikkihan tuolla tällä kaudella läyhää. Reeo onnistui läyhäämään jopa viikolla, jolla nimeämisistä puhuminen on kokonaan kiellettyä. ilman rankkua luonnollisesti..
Läyhääminen ja pelaaminen on kaksi ihan eri asiaa
Niin on ja Reeossa ei ollut munaa pelata samoilla säännöillä kuin muut.
Tuo hyvänmielen olento oli tän viikon juttu, rankkuna oli
tanssiminen. Monet rikkoo tuota sääntöä tällä viikolla, myös Reeo, Merve, Laura, Nabbe, Salla jne. Ja he suorittivat siitä rikkeestä aiheutuneet rankun, tanssimisen. Tämän tehtävän rankku oli tuo, eikä siitä kenellekäään mitään isompaa rankkua tule eikä pidä tullakaan.
Ei Reeo siitä mitään rankkua saanut, kun käski nimeämisten aikana äänestämään Lauraa.
Laura on päässyt liian helpolla, kaksi immuniteettia. Toivottavasti ei ole valehäädetty.
Vierailija kirjoitti:
Latoperse-Laura aamupuuhissa.
Milena kertoi että hän on satakiloinen jenkkifutari, on massaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.
Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.
kyllähän santeri vaan pelaa rajua peliään. Jotkut vaan on senverran sinisilmäisiä, että eivät sitä tajua.
Sofiahan noista on älykkäin pelaaja
Niin on. On periaatteessa liittoumassa, mutta ei täysin. Osaa jutella kaikille ja olla halutessaan ystävällinen. Suorapuheinen myös, mikä on virkistävää tuossa joukossa. Huumorintajuinen. Hänen pieni vikansa on jatkuva tylsyyden valittaminen. Toisaalta ymmärrän sen, koska olisin itsekin tylsistynyt tuolla.
Vierailija kirjoitti:
camera 2 n. 9.08, Nappas raamailee, hauskaa, Tuula puhuu hellällä äänellä, kokemus puhuu
Tuosta kun ottaa äänet pois niin huomaa miten huonosti Nabbe näyttelee, tekemällä tehty tilanne.. Nabbe ulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä surullista jälleen kerran todeta, että jopa y - la udalla on älykkäämpää keskustelua kuin täällä.
Toi pakkomielteinen Sofian vihaaja pilaa paljon ja siihen päälle vielä muiden ulkonäköjen ruotimiset tai suoranaiset valehtelut siitä mitä joku asukas teki (Heidi tai Reeo yleensä, koska heillä on pakkomielteisiä faneja jotka keksivät tarinoita).
Ketä meistä mahdar tarkotta, meitä ruttopojan vihaajaa on täällä aika monta.
Huom, väänsin rattopojasta ruttopojan, koska Santeri on ylpeillyt lukuisilla seksitaudeillaan.Monikohan on saanut samalta pöntöltä jo apinarokon ja hivin.
Santerin nsama on täynnä paiseita, jos hänet onnistuu näkemään enben kilon laasteja turvassa. Huono merkki. Myös mathias oli paiseinen.
Eiköhän ne ole ihan finnejä, mitä löytyy suurimman osan naamasta, etenkin Miikan.
Nappella meni nurin se mihin laitetaan "höystöt". Tilannekomiikkaa, nauratti ihan näin aamusta jo