Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nuotiolla näytetään. Ikivanhojako nimeämisiä vai läyhäämis puukotusta. Heidin puukotusta Mervelle olisi hyvä näyttää Mervelle. Milenan Reeolle. Tuulan puukko Lauralle. Miikan puukko Nialle, Lauralle. Sallan ja Heidin puukot Soffelle. Reeon puukot Nervelle ja Lauralle ym. On kyllä jännää. Saavatkohan kertoa muille nuotiolla näkemästään. Toivottavasti ei.
Mitä ihmeen puukkoja? Jokainen tuolla joutuu antamaan äänet ja jokainen ne antaa. En ymmärrä miten voi suuttua siitä :D kannattaako bb:seen lähteä, jos tätäkään ei edes sisäistä, että kuuluu pelin henkeen...
Selkään puukotuksiahan kaikki nuotiolla haluavat nähdä. Kuka ns bb kamu puukottaa eli nimeää ja puhuu pahaa.
En nähnyt tuossa sun listassa yhtäkään todellista selkäänpuukotusta mut mitenkähä vaan :D toivottavasti näyttävät muitakin klippejä, tuolla jauhettu niin paljon pskaa et löytyis varmaa materiaalia ihan kivasti.
Sunnuntaina ei loppuajasta päässyt äänestämään??
Joku toinenkin mainitsi samasta asiasta.
Milla olisi voittanut.
Läppä olisi pudonnut.
Ihme touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.
Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.
ei kai Reeo niin tyhmä oo että aliarvioi Sofian älyn. Reeo katsoo pitemmälle.
Tuotanto suosii Santeri-Sofiaa kaikessa. Aivan erikoinen "rangaistus" tupakointisääntöjen rikkomisesta, kun muut laitetaan tästä kärsimään. On aivan selvää näillä castingista vastaavien päätöksillä, että hänet järjestetään finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se valehäädetty ulos talosta oääse vaan salahuoneeseen joutuu. Sehän ois outoa jos näkisi talon tapahtumia netin, puhelimen kautta. En usko.
Niin, salahuoneeseen, jossa näytetään telkkarista tms. asukkaiden juttuja. Ihan perus, näitä ollu ennnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.
Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.
ei kai Reeo niin tyhmä oo että aliarvioi Sofian älyn. Reeo katsoo pitemmälle.
Ei vaan, että Soffen pelitaktiikka on sellainen että se ei yksinään ole riski. Soffehan antaa äänet aina mitrn sattuu, eikä sovi pisteistä muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tietysti voinut näyttää myös Heidin kommentin " olisin joka tapauksessa liipasimella" tuosta lauantain valinnastaan mutta eihän sitä nyt tietenkään oltu otettu mukaan koosteeseen.
Esittelytekstissään Heidi kertoo, ettei hän kestä valehtelua. Kuitenkin eilen koosteessa kertoi sanoneensa 'valkoisen valheen' Sallalle, miksi poisti hänet perjantain päällikköjuhlista. Lisäksi eilen illalla Millan häädön jälkeen Heidi juonitteli pitkään Sallan kanssa tulevista nimeämistä ja ehdotti valkoisten vaheiden keksimistä- Heidi toimii siis kakinaamaisesti.
No boi hellantuuteli, kuule valkoiset valheet ovat ihmiselämässä ihan tarpeellisia että rauha säilyy, niitä kutsutaan hyviksi käytöstavoiksi, ettei loukata toisia turhaan.
Kukaan ei puhu kaikesta totta, se ei ole mahdollista, ihmiset nuijisivat toisensa hengiltä ilman valkoisia valheita. Kaksinaamaisuus on ihan eri asia.
Heidi on varmasti häädössä tällä viikolla. Nyt pitää toivoa ,että lähtee talosta mitä muut asukkaat luulevat. Onkin valehäädetty. Sitten , kun se joskus selviää niin on siinä ilmeet muijilla. Merve osaa puhua ilkeästi. Sen lisäksi on niin julman näköinen. Eikö mene niin häädetty kävelee ulos mitä muut asukkaat luulevat. Häädetty jää sinne salahuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se valehäädetty ulos talosta oääse vaan salahuoneeseen joutuu. Sehän ois outoa jos näkisi talon tapahtumia netin, puhelimen kautta. En usko.
Niin, salahuoneeseen, jossa näytetään telkkarista tms. asukkaiden juttuja. Ihan perus, näitä ollu ennnekin.
viimeksi Aussien BB
Entä jos päällikkökisan voittaa esim Heidi niin eihän häntä voi äänestää valehäätöön kun immuniteetti. Eli päällikköä ja valehäädettyä ei ulos saa 13 päivään. Aika hyvä etu plus sitten nuotiolla paljastusten näkeminen. Kenties valehäädetty näkee miten muut reagoivat valelähtöönsä.
vedonlyönnissä kerroin 5 Sofia ja Reeo.
Pääasia että pojat ei voita BB 2022
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.
Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.
ei kai Reeo niin tyhmä oo että aliarvioi Sofian älyn. Reeo katsoo pitemmälle.
"sofian älyn" 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
Jos Reeo pelkää antaa pisteitä santerille, johtuu se ainoastaan siitä että tietää mikä cancelimankeli alkaa pyöriä häntä vastaan, tuollasten santeri-friikkien kanssa on nykyään esitettävä olevansa hyvää pataa, muuten lentää varnasti sateenkaaribb:stä ulos. Kukaan ei uskalla kokeilla.
Selittelysi osoittaa että sinulla ei ole kykyä arvioida kenenkään älyä. Emojit eivät asiaa auta, korostavat vain tyhmyyttäsi.
Peliliikkeet kirjoitti:
Jos Heidi ei voita tänään päällikkökisaa, hänet satavarmasti valehäädetään loppuviikosta.
Siitä hän saisi valtavan edun loppukautta varten.
Heidin ja Reeon viimeöinen keskustelu oli taas loistava ja molemmat pelaavat todella hyvin. Heidi näkee myös, että Sofiakin olisi hyvä testauttaa penkillä. Reeo hieman aliarvioi Soffea, eikä halua "suututtaa".
Mutta molemmat YMMÄRTÄVÄT että tämä on VAIN peliä.
Siis miksi ihmeessä juuri Heidi? Onko tämä nyt taas joku salaliittoteoria tuotannon suosikista vai millä logiikalla tähän päädyttiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on resting bitch face - ei voi itse sille mitään.
Voihan. L on sanonyt laittaneensa botoxia naamaan ennen bb-taloon tuloa. Voisi olla ilmeikkäämpi, jos jättäisi jatkossa pistokset vähemmälle.
Huhhuh, kertookin kaiken ton jähmeän kapybaran älyn tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.
Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.
ei kai Reeo niin tyhmä oo että aliarvioi Sofian älyn. Reeo katsoo pitemmälle.
Ei vaan, että Soffen pelitaktiikka on sellainen että se ei yksinään ole riski. Soffehan antaa äänet aina mitrn sattuu, eikä sovi pisteistä muiden kanssa.
Sofia tietää tilanteet, ovela.
Kivipaperisakset kirjoitti:
Juttelivat viime yönä myös Selviytyjistä, Reeo ja Heidi.
Siitä kuinka Paulin olisi pitänyt voittaa. Niin samaa mieltä. Tässä on mun finaalikaksikko. Molemmilla sydän paikallaan.
Sydän paikallaan, Reeolla? No ei todellakaan. Heittäisi Heidinkin luiskaan ihan koska tahansa.
Vierailija kirjoitti:
vedonlyönnissä kerroin 5 Sofia ja Reeo.
Joskus pari viikkoa sitten olisin tämän vielä ymmärtänyt, mutta vieläkö joku pitää Reeoa voittajasuosikkina?
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto suosii Santeri-Sofiaa kaikessa. Aivan erikoinen "rangaistus" tupakointisääntöjen rikkomisesta, kun muut laitetaan tästä kärsimään. On aivan selvää näillä castingista vastaavien päätöksillä, että hänet järjestetään finaaliin.
Vähintään äänestykseen suoraan. Toivottavasti tuo tekopyhä ei ole finaalissa.
Mielestäni noi pisteet on aika loogisesti annettuja. Kukaan ei ole ns. puukottanut omaa läheisintä kaveriaan/liittolaisiaan selkään vaan juuri niitä "vastapuolen" pelaajia. Mut mitenkä vaan.