Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä on tällä neljän muijan koplalla: kiusaaminen ja läyhääminen. Järkyttävä kausi. Kertoo ehkä jotain tästä ajasta.
Mulla on ikävä alkukausia kun voittajat olivat oikeasti mukavia ihmisiä, kuten Perttu (2005), Sari (2006)ja Sauli (2007). Perttua kohteli kaltoin samantyylinen naisporukka kuin Laura, Merve ja Millu, mutta katsojat hoitivat heidät ulos ja pelastivat Pertun häädöstä kerta toisensa jälkeen. Lopulta katsojat myös äänestivät Perttua kiusanneet Iinan, Minnan ja Hannan ulos heti kun mahdollista. Harmi kun nykyään katsojat kannattavat kiusaajia. :(
Lapin mies oli myös mukava voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Lauran äidin twiitti herätti selvästi ihmiset äänestämään Lauran turvaan. Äidit 🥰🥰
Mikä ihmeen twiitti?
eniten ääniä saa kenties Heidi
Katseliko Reeo Merveä ihan ihastuneena, kun Mervellä oli blondit kiehkurat? Onhan Merve aika näyttävä nainen!
Vierailija kirjoitti:
Mian pelkäsin tippuvan, tuohan Mia iloisuutta ja on sanavalmis, Aleksi oli yleisössä
Aleksi itki kun Mia ei tullutkaan
Vierailija kirjoitti:
Sofia tai Merve päälliköksi
Sittenhän se päällikön huone muuttuisi oikeaksi käärmeluolaksi.🐍
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Heidi kerää pisteet eli valehäätö
Ja neljä viikkoa vähintään talossa vapaamatkustusta on taattu.
Ketkäs siellä on taas ulkona juonittelemassa. Ei oo Laura eikä Merve vaa SALLA ja HEIDI. Siellä jo laskevat kelle annetaan äänet.
Jokainen äänestää kenet haluaa, itse en äänestä , jos äänestän niin oman "maun" mukaan
Sofia varmaan kateellinen Millalle,
Reeon katseista näkee että haluis liittyä Ateenaan. Katsoo ihaillen aina Merveä.
tuli seuraskuntavaali ehdokkaat, heidin roskiin
Vierailija kirjoitti:
hitmix-mia monenkymmenen prosenttiyksikön hyppäys viimeisellä minuutilla!!! Hyvä firma ja tuotanto?
Kyllä nelosella rahaa riittää 😁
Laura taas päälliköksi, hahah! Siinä sitä olisi ja sopii minulle vatsin hyvin.
nauraa, 3 virhettä yhdessä "lauseessa" hurijaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Heidi kerää pisteet eli valehäätö
Ja neljä viikkoa vähintään talossa vapaamatkustusta on taattu.
Saa kiekua yksin jossain salahuoneessa. Toivottavasti saa herkkuja niin jaksaa.
Kuoppasilmä jäi ja erja häkkinen lähti.
Tulee KOVA päällikkö skaba. Hauskaa, huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia tai Merve päälliköksi
Sittenhän se päällikön huone muuttuisi oikeaksi käärmeluolaksi.🐍
Kyllä. Siellähän ne olis läyhäämässä Mia, Soffe, Milena sekä Laura.
Aikun mukava kun Sofiakin harjailee hiuksiaan ja laittautuu yhdessä tyttöjen kanssa! Hahah alkaa naurattamaan kun ajattelenkin asiaa...