Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Lauran äidin twiitti herätti selvästi ihmiset äänestämään Lauran turvaan. Äidit 🥰🥰
Eikö Lauran äitikään jaksa häntä ja mieluummin pitää hänet talossa?
Santerin pitäisi saada rangaistuksena suoraan häätö tai häätöäänestykseen joutuminen. Ei valehäätöön tietenkään Santeria saa laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa Sofia ja Mia ulos!
Tottakai, viikon 12. lopussa.
Milla sinussa oli tyyliä. Laura ja Mia painii ihan eri sarjassa. Harmi että et päässyt turvaan, läheltä piti.
valehäätö tulee to, aiku hauskaa
Eiköhän Heidi kerää pisteet eli valehäätö
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto seuraa häädössä lopputilannetta aina ja jos alkaa näyttää pahalta ohjelman ja tuotannon kannalta, sieltä paukuttaa tuotanto "muutamat" äänet mukaan. Näinhän tää on mennyt aina.
Lähetyshän loppuu välillä aikaisemmin.Äänestys voidaan lopettaa sopivassa kohdassa, jos näyttää että haluttu kontektia tuova asukas on johdossa juuri silloin.
Jonkunhan tuolta on lähdettävä.
Merve ei pelastananut ketään muuta häädöltä. Vähän pahempi olla häädössä kuin se että joutuu nukkumaan yhden yön ulkona.
Hyvä lähti ja harmi niin, sillä Millassa olisi voinut olla hyvää kontenttia enemmänkin. Mutta pääasia, että Laura pääsi turvaan ja toivottavasti ei joudu häätöihin enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa Sofia ja Mia ulos!
Tottakai, viikon 12. lopussa.
Ei vaan mahdollisimman pian. Sofia on oksettava ja Mia peesaamassa. Kumpikin pihalle heti.
Pelaako Sanoma Mian voittoon? Sovittu juttu. Aleksi varma Mian voitosta.
Mian pelkäsin tippuvan, tuohan Mia iloisuutta ja on sanavalmis, Aleksi oli yleisössä
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto seuraa häädössä lopputilannetta aina ja jos alkaa näyttää pahalta ohjelman ja tuotannon kannalta, sieltä paukuttaa tuotanto "muutamat" äänet mukaan. Näinhän tää on mennyt aina.
Todisteet kehiin. Et kestä tappiotasi. Tässä kävi juuri niin kun arvelin.
Tylsin lähti pois.
Reeo valehäätöön. Siinä olisi hyvä koukku läyhääjille.
vedonlyöjien kerroin 5 Reeo ja Sofia, Heidi 6, Miikka 9 ja Nappe 12, muut tulee kaukana
hitmix-mia monenkymmenen prosenttiyksikön hyppäys viimeisellä minuutilla!!! Hyvä firma ja tuotanto?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka Milena voi olla niin älytön? Kirsin piirteitä. Toitotti Heidin valintaa itsekkääksi "Kyllä ois pitäny toisten etua aatella". Huh mikä marttyyri!
Jyrääjä.
Heidihän teki itsekkään valinnan. Itki sen jälkeen ja sanoi vielä toisille, ettei itke sen takia, että toisilla on paha olla. (kun eivät saaneet viestiä omaisiltaan). Sanoi itkevänsä kun on niin onnellinen, että saa itse kuulla äitinsä äänen.
Eikö toi just oo itsekkyyttä. Vielä kun ei tiennyt mistä asiasta on kysymys, ennenkuin teki päätöksen.
Täytyy omalta kohdalta kyl sano että olisin valinnut toisille edun.
Onko Salllan meikkipeilin valo himmeä, kun meikki on kuin pellellä 🤡🤡🤡