Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Hyvännäköinen nainen tää Milla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ollut vähän äänestäjiä kun näin kääntyi 🙁
Joo, onhan tuottajat myöntäneet tän, että äänestäjämäärät ovat pieniä ja vähälläkin äänimäärällä tulee äkkinäisiä käänteitä.
Ei tullut alussa äkkiänäisiä käänteitä. Jodelin pellet äänestivät alussa Lauraa ja muut eivät? En muutakaan enää keksi miten noi toimii päin mäntyä.
Tuula siellä voittajien kelkkaan taas hypänneenä hehkuttamassa itseään. VOe mahoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAH HAH HAA. Mä niin nautin!!! Saitte näpäytyksen!!!
Minkä ihmeen näpäytyksen? 🤣
Kun ei lähteny Laura tai millu
Ja ?
Olipas ylläri (not), että Nelosen työntekijä sai jatkaa talossa!
Unohtu sitten äänestää Millaa 😂
Selittäkää vaan, että tuotanto pelissä. Ihan kuulkaas kaikki tunnekuohuissaan äänestivät toiset Miaa ja toiset Sallaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne saa tuonne taloon jotain näyttävää trans-naista. Tyyliin Henny Harjusola
Onko hän muka näyttävä.🤭
Mitä se hovimuusikko näkee tässä juontaja emännässä?
Harmi, että Milla lähti. Sofian ja Mian vahingoniloiset ilmeet kertoivat kaiken..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne saa tuonne taloon jotain näyttävää trans-naista. Tyyliin Henny Harjusola
Onko hän muka näyttävä.🤭
Henny nimenomaan on Näyttävä. Ehkä jopa liiankin :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä helwettiä!?? Siis Milla johti äänestystä reippaalla 30% johdolla ja yhtäkkiä onkin häädössä 🥵🥶... Kellä vaikuttaa äänestää mitään kun tuotanto päättää kuka lähtee ulos ja muokkaa prosenttipalkit muutaman prosentin päähän toisistaan
Olisi aidompi ja uskottavampi äänestys jos lopputulosta ei tuotanto muokkaisi mieleisekseen vaan välillä olisi 10-20% eroja eikä mitään " todella tiukka jännittävä äänestys kokoajan"
Ylivoimaisesti paras kommentti mikä nitoo kauden: "YLLÄTTYNYT ETTÄ PÄÄSIN NÄINKÄÄN LÄHELLE REEOA". -MILLA 2022.
Reeon varmakausi jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto laittoi "parit" äänet Millulle. Turha taistella tuulimyllyä vastaan.
Nyt kyllä mättää äänestys, jumalavita!! 🤬🤬🤬
Tän jälkeen multa ei lähde nelosen äänestyksiin enää sentin senttiä 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun viimeset lempparit Heidi ja Milla häädetään niin sit meen Nabazin, Tuulan ja Sofian puolelle.
Harmi kun Milla tippui, kyllä oli käärme Laura onnellisen näköinen, halaili hymyssä suin Miaa kun ennen kun Milla oli edes ulkona. Yök mikä muija!
Ei oo mitään Nabazin, Tuulan ja Sofian porukkaa. Nabaz ja Tuula on Reeon leirissä. Sofia on taas kuullu totuuksia ja kaliistuu Lauran, Merven ja Miian porukkaan
Salla siirtyy todennäköisesti Merven liittoon nyt.
Salla lähti, mutta ketä kiinnostaa? Lähinnä kiinnostaa dayana, milloin se tulee angolan vaihdosta takasin?
Lauran on hyvä tietää mitä kansa tietää. Tuula voittoon!
Heti Salla puhumassa täyttä paskaa Heidille tuolla. Yhtäkkiä Millu kirjottanu twiitin Milenalle ja mitä muuta. Mikä tota ihmistä vaivaa? Surisi edes parhaan kaverinsa häätöä, ei ku jauhaa sellasta paskaa muista et huhhu
Vittumitäpaskaa tää BB on!