Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
48761/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumitäpaskaa tää BB on!

Vierailija
48762/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen nainen tää Milla! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48763/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ollut vähän äänestäjiä kun näin kääntyi 🙁

Joo, onhan tuottajat myöntäneet tän, että äänestäjämäärät ovat pieniä ja vähälläkin äänimäärällä tulee äkkinäisiä käänteitä.

Ei tullut alussa äkkiänäisiä käänteitä. Jodelin pellet äänestivät alussa Lauraa ja muut eivät? En muutakaan enää keksi miten noi toimii päin mäntyä.

Vierailija
48764/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula siellä voittajien kelkkaan taas hypänneenä hehkuttamassa itseään. VOe mahoton.

Vierailija
48765/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAH HAH HAA. Mä niin nautin!!! Saitte näpäytyksen!!!

Minkä ihmeen näpäytyksen? 🤣

Kun ei lähteny Laura tai millu

Ja ?

Vierailija
48766/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ylläri (not), että Nelosen työntekijä sai jatkaa talossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48767/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtu sitten äänestää Millaa 😂

Selittäkää vaan, että tuotanto pelissä. Ihan kuulkaas kaikki tunnekuohuissaan äänestivät toiset Miaa ja toiset Sallaa.

Vierailija
48768/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne saa tuonne taloon jotain näyttävää trans-naista. Tyyliin Henny Harjusola

Onko hän muka näyttävä.🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48769/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se hovimuusikko näkee tässä juontaja emännässä? 

Vierailija
48770/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka noi puvustaa!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48771/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että Milla lähti. Sofian ja Mian vahingoniloiset ilmeet kertoivat kaiken..

Vierailija
48772/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne saa tuonne taloon jotain näyttävää trans-naista. Tyyliin Henny Harjusola

Onko hän muka näyttävä.🤭

Henny nimenomaan on Näyttävä. Ehkä jopa liiankin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48773/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helwettiä!?? Siis Milla johti äänestystä reippaalla 30% johdolla ja yhtäkkiä onkin häädössä 🥵🥶... Kellä vaikuttaa äänestää mitään kun tuotanto päättää kuka lähtee ulos ja muokkaa prosenttipalkit muutaman prosentin päähän toisistaan

Olisi aidompi ja uskottavampi äänestys jos lopputulosta ei tuotanto muokkaisi mieleisekseen vaan välillä olisi 10-20% eroja eikä mitään " todella tiukka jännittävä äänestys kokoajan"

Vierailija
48774/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti paras kommentti mikä nitoo kauden: "YLLÄTTYNYT ETTÄ PÄÄSIN NÄINKÄÄN LÄHELLE REEOA". -MILLA 2022.

Reeon varmakausi jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48775/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto laittoi "parit" äänet Millulle. Turha taistella tuulimyllyä vastaan.

Nyt kyllä mättää äänestys, jumalavita!! 🤬🤬🤬

Tän jälkeen multa ei lähde nelosen äänestyksiin enää sentin senttiä 😡

Vierailija
48776/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun viimeset lempparit Heidi ja Milla häädetään niin sit meen Nabazin, Tuulan ja Sofian puolelle.

Harmi kun Milla tippui, kyllä oli käärme Laura onnellisen näköinen, halaili hymyssä suin Miaa kun ennen kun Milla oli edes ulkona. Yök mikä muija!

Ei oo mitään Nabazin, Tuulan ja Sofian porukkaa. Nabaz ja Tuula on Reeon leirissä. Sofia on taas kuullu totuuksia ja kaliistuu Lauran, Merven ja Miian porukkaan

Vierailija
48777/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla siirtyy todennäköisesti Merven liittoon nyt.

Vierailija
48778/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla lähti, mutta ketä kiinnostaa? Lähinnä kiinnostaa dayana, milloin se tulee angolan vaihdosta takasin?

Vierailija
48779/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran on hyvä tietää mitä kansa tietää. Tuula voittoon!

Vierailija
48780/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti Salla puhumassa täyttä paskaa Heidille tuolla. Yhtäkkiä Millu kirjottanu twiitin Milenalle ja mitä muuta. Mikä tota ihmistä vaivaa? Surisi edes parhaan kaverinsa häätöä, ei ku jauhaa sellasta paskaa muista et huhhu

Ketju on lukittu.