Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Myrkkykatkot jatkaa myrkyttämistään. MiaMillu käy ylikierroksilla ja jatkaa suomalaisten sketsiohjelmien aivotonta apinointia. Laura ja Soffe heittäytyy Suurina Humoristeina mukaan. Ja sit meikataan ja laitetaan hiuksia. Ja välillä otetaan Merve mukaan ja puhutaan syvällisiä, esim. seksileluista, suihinotoista, horoskoopeista ja sit noist miehist niinku.
Siis mä olen niin Tuulan puolella nyt tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä käänne. Miten tämä muutti taloa? Ei mitenkään.
Miksi olisit halunnut että taloon jää tylsin asukas, jonka poissaoloa kukaan ei edes huomaa?
Miksi tapetti-ihminen Lartsa sai sitten jäädä?
Kiitos rakkaat äänestäjät. Näin toivoin käyvän. Nyt Laura plus poppoo äänestää sohvalle nuo ylimieliset käärmekset. Niin Reeo ja Miika kehui että Laura ulos ja rekan alle yksitellen. Nyt naiset yhteisrintamaan ja käärmekset ulos!!
Nyt joku huikea käänne BB! Joku todella näyttävä trans-nainen taloon!
Tais tuotanto päättää tän. Miikan kommentti "C'mon hei ja sitten ulos!"
Voi kun Milla puhui rumasti pvällä kun ei päässyt tupakille.
Eiköhän tuotanto ja Nelonen laittanut omalle pillu-Millulleen äänipaketin, sillä kyllähän oman konsernin törkyturpaisesta radiojuontajasta pidetään huolta. Nelonen ei omia tiimiläisiään pudota.
Laihdutus onnistuu ainakin tehokkaasti kun menee ruokahalu Millun pierujuttuja kuunnellessa🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Eikö kellään teistä epäilytä ja tule kusetuksen fiilistä tästä että Mia oli kokoajan reippaasti lähdössä ja Milla kokoajan vahvassa johdossa. Kuitenkin Millan aika lähteä .. Täyttä kusetuspaskaa koko äänestys
Jos 17 ihmistä ja reeon suunnitelmajoukko äänestää, ei tuossa ole mitään yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto laittoi "parit" äänet Millulle. Turha taistella tuulimyllyä vastaan.
Nyt kyllä mättää äänestys, jumalavita!! 🤬🤬🤬
Milla oli niin seinäruusu alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Höh. Ei Millaa. Sehän oli noista paras. Minkä hiton takia laitatte jonkun läyhä-Lauran ja millun jatkoon, ja sitten kiltti Milla joutuu lähtemään.
Koska se ei ole kiinnostava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksikään ihminen menee äänestämään tuota oksettavaa kaksinaamaista kiusaaja Lauraa, ei tuollaisella ihmisellä voi olla faneja! Historian pahin kiusaaja Merven kanssa Suomen BB-talossa.
Menee ihan samaan kastiin aiempien BB:n voittaneiden kiusaajien Janican (2011) ja Teijan (2012) kanssa sillä erolla että Janica ja Teija olivat viihdyttäviä toisin kuin Laura.
Teija sairaanhoitaja oli ilkeä kiusaaja. Piti lopettaa kauden seuraaminen juuri hänen takiaan.
Tuo kausi oli yksi parhaimmista.
Eikö ne saa tuonne taloon jotain näyttävää trans-naista. Tyyliin Henny Harjusola
Vierailija kirjoitti:
Reeo sai näpäytyksen!!!!
Miten niin... Laura taisteli b luokan vastustajia vastaan, nähtiin ettei suosio riitä.
Ihmiset varmaan vaan antoi lopussa ääniä sallalle ja Mialle ja unohtivat että siellä on vielä Millakin. Minäkin mietin että kumpikohan tipahtaa ja sit muistin että ai niin onhan se millakin vielä äänestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä käänne. Miten tämä muutti taloa? Ei mitenkään.
Miksi olisit halunnut että taloon jää tylsin asukas, jonka poissaoloa kukaan ei edes huomaa?
Miksi haluat jättää taloon vain Lauran jengin taloon? Sitten on vain kaverit siellä eikä aiheudu mitään draamaa.
Eikös se ole olevinaan joku radiotoimittaja? Eipä tarvitse ihmetellä ns ääniä.
Seuraavaksi Merve, Laura, Mia ja Milena penkille.