Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Laura pääsee turvaan. Eipä aiheuta mitään mielenkiintoisia reaktioita. Tylsää BB:tä halutaan🥱
Milla ulos valivalivali. Laura ekana turvaan. Sitten ääniä Sallalle. Salla on sanavalmis toisin kuin Milla. Mitä iloa on jos 2 kamera näyttää aina Milla&Salla ininää.
Miksi Sallaa äänestetään? Hirvee negis ja ärsyttävät huulitäytteet. Vaikee edes kattoo sen naamaa, ku pitää oikeen törröttää jatkuvasti niitä täytehuulia 😩
Toivotaan et Mildero ja Saldero saa jäädä taloon.🙏
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää Sallan ja Millan haukkumista toi kooste
Ja hyvä niin 👍
Vierailija kirjoitti:
"Jännittävä" reeon ja miikkan big brother kausi sen jatkuu. Heidän talossaan. Pistänpä viestiä siis viikon tauon jälkeen. Ei tällä kaudella ole vaan jännitystä kun nuo kaksi miestä laittavat haluamansa ulos siinä järjestyksessä kuin haluavat. Ihan hyvä kausi muuten, mutta odotin bb.n puuttuvan reagoivan enemmän /viihteellisemmin tuohon. Saumoja oli. Niitä ei käytetty. Terveisin miesSeuraaja. Liian helpoksi ja varmaksi tehty reeon helppopeli.
Koska naiset vaan haukkuu toisiaan selän takana. Yhdessä tekemällä saisivat reeon ja Miikan penkille yhtä aikaa.
Myin sieluni paholaiselle. Toivottavasti riittää että Milla pääsee turvaan.
NYT ÄÄNIÄ MILLALLE ETTÄ SAADAAN HÄNET TURVAAN!!
Pelastetaan Salla ja Milla!!!
Että toi Salla on niin raskas.
Vierailija kirjoitti:
Upee Transnainen tämä Sofia! Ei ehkä Henny Harjusolan tasoa, mutta voittaa BB-Ellan ja JAde Nyströmin. Elena Vikström on kanssa tasokas!
Niin hyvä kuin onkin että nykyään heidän on mahdollisuus olla mitä on ja tehdä itsestään kauniita naisia, mutta sitä en ymmärrä miksi haluavat näyttää kaikki lähes samalta.
Hiukset, leikatut nenät, malli sama ja kaikilla valtavat saman mallin huulet. Eiväthän he miehinä näyttäisi samalle.
Tämä jotenkin ihmetyttää.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti. Millu puhuu pelkästään pierusta tuolla sohvalla. Yäk !
No vieressä Laura varmasti komppaa taas ripulipaskaansa.
Ensi viikolla tulee varmaan joku kahden tiimin välinen kilpailu, 5 + 5 hlöä ja päälliköllä joku oma roolinsa. Hävinnyt tiimi sitten häätöön viikon päätteeksi.
Kyllä käyvät nolostuttavan ylikierroksilla taas Laura ja MiaMillu.
Vierailija kirjoitti:
Inhokit: Mervi ja Mia.
*Merve
Vierailija kirjoitti:
Upee Transnainen tämä Sofia! Ei ehkä Henny Harjusolan tasoa, mutta voittaa BB-Ellan ja JAde Nyströmin. Elena Vikström on kanssa tasokas!
Varmaan on Harjusola ens vuonna BB:ssä jättiperseensä kanssa keikistelemässä. Ei kahta ilman kolmatta.
Mä niin toivon, että toi Miikka lähtis tuolta. Hän on niin ylimielinen ja ilkeä. Kuvottavimmat piirteet, mitä ihmisessä voi olla.
Tuo Mian nahka-asu on aivan kauhea.