Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Upee Transnainen tämä Sofia! Ei ehkä Henny Harjusolan tasoa, mutta voittaa BB-Ellan ja JAde Nyströmin. Elena Vikström on kanssa tasokas!
Miten tämmönen kommentti liittyy mitenkään bb:hen?
Milla turvaan! Ois taas mielenkiintoinen käänne!🙏🏻 Laura liian itsestäänselvä ja tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Siis oishan se noille asukkaille kunnon pommi ku Milla pääsis turvaan. Sehän aiheuttais talossa kuhinaa. Ja jos Laura lähtee, niin valtasuhteet muuttuisivat mielenkiintoisesti kuten Kirsin kohdalla.
Näinpä! Katsojat voisivat vähän käyttää pelisilmää ja hämmentää pakkaa äänestämällä pois sellaisen joka on varma jääjä. (tai siis jättää äänestämättä sellaista :D)
Ei se Milla pääse turvaan. Niin tylsää kun Laura pääsee turvaan eikä talossa tapahdu mitään🙄
Salla on loppupeleissä aika tarkkanäköinen sille,mitä talossa tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Milla turvaan! Ois taas mielenkiintoinen käänne!🙏🏻 Laura liian itsestäänselvä ja tylsä.
Ja todella ilkeä selkäänpuukottaja ja edessämielistelijä.
Toivotaan, että Milla pääsee ekana turvasan. Läppämasiinalla kylmä rinki persuuksien alla loppuun saakka. Sitten häätöluiskaan joutuu lopulta "pieru" .
Vierailija kirjoitti:
Mies sano äsken hyvin. Milla ja Salla turhia. Sallaa ei edes huomaa, ja sit kun huomaa on tosi ärsyttävä
Ei sanonut. Eikä sun ukkos horinat ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upee Transnainen tämä Sofia! Ei ehkä Henny Harjusolan tasoa, mutta voittaa BB-Ellan ja JAde Nyströmin. Elena Vikström on kanssa tasokas!
Miten tämmönen kommentti liittyy mitenkään bb:hen?
Kommentissa on mainittu yksi tämän vuoden asukas, Sofia. Eli liittyy siis tämän vuoden BB:hen
Viimeiset äänet Millalle nyt, saadaan illan iso ylläri heti alkuun!!! Haluan nähdä asukkaitten reaktiot! Milla ansainnut äänet!
Niinpä. Miks pitää noi vallanpitäjät ja itsestään selvät talossa? Ne tapetitkin pääsis paremmin esille. Paljon mielenkiintoisempaa kun lähtijä aiheuttais oikeesti muutoksia asukkaissa.
Pelkkää Sallan ja Millan haukkumista toi kooste
Siis oikeesti. Millu puhuu pelkästään pierusta tuolla sohvalla. Yäk !
"Jännittävä" reeon ja miikkan big brother kausi sen jatkuu. Heidän talossaan. Pistänpä viestiä siis viikon tauon jälkeen. Ei tällä kaudella ole vaan jännitystä kun nuo kaksi miestä laittavat haluamansa ulos siinä järjestyksessä kuin haluavat. Ihan hyvä kausi muuten, mutta odotin bb.n puuttuvan reagoivan enemmän /viihteellisemmin tuohon. Saumoja oli. Niitä ei käytetty. Terveisin miesSeuraaja. Liian helpoksi ja varmaksi tehty reeon helppopeli.
Vierailija kirjoitti:
Ni huh huh mikä jumalatar toi Sofia on!
Beelsebulin ho... niinku ...ro.
Näytetäänkö koosteissa mitä kaikkea Laura ja Merve puhuu muista? Hyvä olis kun näytettäisiin katsojille.
Miks noi Laura ja Mia näyttää noin isoilta Millan ja Sallan vieressä?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Miks pitää noi vallanpitäjät ja itsestään selvät talossa? Ne tapetitkin pääsis paremmin esille. Paljon mielenkiintoisempaa kun lähtijä aiheuttais oikeesti muutoksia asukkaissa.
Tapetit pois
Just lähti 10 ääntä Millalle! Action!
Nyt mahdollisuus näpäyttää Lauran läyhäjengiä!! Milla ekana turvaan. Ääniä nyt! Ja kun Milla turvassa, äänet Sallalle niin talosta poistuu joko Laura tai Millu!