Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Millalle ääniä, ei kiusaajaa turvaan!
Vierailija kirjoitti:
Eikö tolla Heidillä ole edes varaa ostaa vaatteita, kun on joku 2013-vuoden T-paita päällä?
On varmaan ollut pitkään käyttämättä ja huomannut edelleen mahtuvansa siihen, niin siksi ottanut sen taloon mukaan. Ollut tuolloin nähtävästi itselle tärkeällä leirillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura tarvitsee nyt ääniä. Kaikki äänestämään Lauraa.
Lauran sisko laittaa varmaan kiihkoissaan monilla sadoilla ääniä 😆
Hänelle varmaan saa tehdä samalla tavalla kuin Reeo siskolle?
Mitä Reeo on tehnyt siskolle?
Mies sano äsken hyvin. Milla ja Salla turhia. Sallaa ei edes huomaa, ja sit kun huomaa on tosi ärsyttävä
Vierailija kirjoitti:
Milla turvaan! Olis kaikille hyvä napautus!!
Kelle napautus. Milla antaa vähiten viihdettä.
Toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset. Reeon sisko ei saa kannustaa, mutta Lauran sisko saa. Ensimmäisen voi myös käydä nirhaamassa. Se on suvaitsevaisuutta katsokaas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla saanut paljon kiinni Lauraa. Eilen Lauran prosentit oli yli 70 ja nyt 48. Lisää ääniä Sallalle.
Milla lähestyy Lauraa. Ensin ääniä Millalle sitten vasta Sallalle.
Just näin. Milla turvaan nyt! Leuat loksahtaa koko porukalla. Kunnon draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Milla turvaan! Olis kaikille hyvä napautus!!
Siis oikeasti?? Jaksatko katsoa vaisua naamaa koko seuraavan viikon ? En tykkää Sallasta, mut ainakin on elossa = puhuu jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla turvaan! Olis kaikille hyvä napautus!!
Kelle napautus. Milla antaa vähiten viihdettä.
On hyvä vastavoima ja herättää muissa tunteita. Laura jos lähtis niin kuka ottais johtajan roolin hänen jengissään?
Lörö lähti käymään ruikulla.
Kyllä Laurakin on suu korvissa kun yritys tehdä vielä vaikutusta katsojiin.
Muuten on turpa rullalla, häätöpenkillä ollaan niin Läppä Machinea että!
Vierailija kirjoitti:
Tolla Mialla on aina päällä sunnuntai lähetyksessä tuo violetti nahka asu.
Onko rintsikat?
Vierailija kirjoitti:
Ette voi olla tosissanne!!! 😂 nyt on ehkä kusisin kausi ikinä. Laura on niin tylsä et nyt pihalle! Miks se saa ääniä??? Vi... u haloo
Läheiset varmaan äänestää. En tunne ketään ketä siitä tykkäis ja keskusteluissakaan harvemmin kehutaan erityisesti.
millan vuoro päästä turvaan,e i käärme lauraa >:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla turvaan! Olis kaikille hyvä napautus!!
Siis oikeasti?? Jaksatko katsoa vaisua naamaa koko seuraavan viikon ? En tykkää Sallasta, mut ainakin on elossa = puhuu jotain.
No ompa tosi hyvä napautus kun kohta katsojille ei oo mitään katsottavaa. Ei tod oo mitää järkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla turvaan! Olis kaikille hyvä napautus!!
Siis oikeasti?? Jaksatko katsoa vaisua naamaa koko seuraavan viikon ? En tykkää Sallasta, mut ainakin on elossa = puhuu jotain.
Mitä sä kyseenalaistat toisten mielipiteitä? No täältä pesee sulle: Kivikasvon naama v*tuttaa!!!
Lauran ainoaksi läpäksi jäis se, kun kutsui itseään läppä-machineksi. :D
Go Milla!