Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt joko lauta-Laura tai pillupieruwt-Mia luiskaan tänä iltana! On jo korkea aika!
Merve kyllä murtuu, jos Lauralle tulee lähtö.
Millakin sanoi, ettei haluis olla talossa ilman Sallaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei ota mallia Sofiasta ja hänen " ammatistaan".
Itse ihmettelen sitä, miksi heittää yliopistotutkintonsa hukkaan tekemällä nykyistä työtään. Luulisi normaalityön voittavan itsensä myymisen.
Minkä ihmeen yliopistotutkinnon, mistä ihmeestä se on täällä vedetty kehiin, onko siitä näyttöä missään.
Joku muotialan tutkinto
Kyllä on merve, mia, laura ja sofia tosi ilkeitä muita talon naisia kohtaan, haukkuvat ja naureksivat selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla ja milla niin oikeessa kun puhuivat, että sofia käyttäytyy kuin tämä olisi HÄNEN show. Ei ole ollut, eikä tule olemaan.
Sofian ylimielisyys paljastu viimest'ään siinä kun sanoi, että milla, heidi ja salla on naisina "no tollasta tusinatavaraa".
Hyi! Sanoiko tosiaan näin? Olipa ikävästi sanottu.
Jotkut transnaiset ovat hirveän ylinaisellisia. On tukat, meikit, korkokengät, tissivakoa, paljasta pintaa, lyhyenlyhyet paljettimekot, kimitystä, teatraalista ylikorostunutta naismaista elehdintää ja seksuaalisuuden korostusta.
Onko tämä miesten näkemys naisista, tai toive/ajatus siitä miltä unelmanainen näyttää ja miten käyttäytyy vai miksi kopioidaan tätä naismallia.
Vierailija kirjoitti:
Merve on kyllä kaunis.
Moni kakku päältä kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soffea jouduttu monesti odottaa kun on vessassa. Ei tajua kanssa-asukit et syy ei oo pitkä kakka, vaan munan teippausoperaatio. Ensi pitää avata teippaukset ja sitten teipata uusi (salakuljetettu) munateippi paikoilleen pisuliinan jälkeen. Meneehän siinä aikaa.
Kun suunnitteli illan vaatteita, mietti et jos liian lyhyt mekko niin laitettava edes kivat stringit. Ihme ettei ole huolissaan munan letkahtamisesta ulos lainkaan.
No kyllähän kanssa asukit sen ymmärtää. Onko peniksen teippaukseen olemassa joko siihen tarkoitettu teippi? Vai miten toimii?
Mitenkähän teipit toimii, kun alkaa seisomaan? Makoikee niin naisten kuin miestenkin sylissä ja hivelee heitä.
No jo on kurvit esillä suoraan lähetykseen tuolla karkin mässyttäjällä...nuori ihminen kuin kapakkaruusu !
Kun Milena meikannut, on paljon eksoottisemman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soffea jouduttu monesti odottaa kun on vessassa. Ei tajua kanssa-asukit et syy ei oo pitkä kakka, vaan munan teippausoperaatio. Ensi pitää avata teippaukset ja sitten teipata uusi (salakuljetettu) munateippi paikoilleen pisuliinan jälkeen. Meneehän siinä aikaa.
Kun suunnitteli illan vaatteita, mietti et jos liian lyhyt mekko niin laitettava edes kivat stringit. Ihme ettei ole huolissaan munan letkahtamisesta ulos lainkaan.
No kyllähän kanssa asukit sen ymmärtää. Onko peniksen teippaukseen olemassa joko siihen tarkoitettu teippi? Vai miten toimii?
Hän voisi talossa demota miten se toimii. Kiinnostaa ihan vilpittömästi tietää miten se teippihomma toimii ja minne vehkeet survotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve on kyllä kaunis.
Moni kakku päältä kaunis.
... Ja sisältä mätä.
Upea, uhkea Merve. Todellinen nainen.
En ole sateenkaari-ihmisiä vastaan ja ystäväpiirissänikin on heitä. Sofia vaan ihmetyttää, jos on korkeakoulututkinto, niin miksi myy itseään.
Näissä sateenkaari-ihmisissäkin on eroja kaikista ei tarvitse pitää. Vastenmielinen on Sofia ylimielisyydessään ja muiden aliarvioimisessa. Todellisen luontonsa näytti Rusun häätämisessä. Olisi saanut itse olla Rusun paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt joko lauta-Laura tai pillupieruwt-Mia luiskaan tänä iltana! On jo korkea aika!
Merve kyllä murtuu, jos Lauralle tulee lähtö.
EI murru . Suree vähän tänä iltana ja huomenna on uusi ja uljas Merve, jolle Lauran lähtö tekisi vain hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt joko lauta-Laura tai pillupieruwt-Mia luiskaan tänä iltana! On jo korkea aika!
Merve kyllä murtuu, jos Lauralle tulee lähtö.
Höpö höpö tilanne parantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla ja milla niin oikeessa kun puhuivat, että sofia käyttäytyy kuin tämä olisi HÄNEN show. Ei ole ollut, eikä tule olemaan.
Sofian ylimielisyys paljastu viimest'ään siinä kun sanoi, että milla, heidi ja salla on naisina "no tollasta tusinatavaraa".
Hyi! Sanoiko tosiaan näin? Olipa ikävästi sanottu.
Jotkut transnaiset ovat hirveän ylinaisellisia. On tukat, meikit, korkokengät, tissivakoa, paljasta pintaa, lyhyenlyhyet paljettimekot, kimitystä, teatraalista ylikorostunutta naismaista elehdintää ja seksuaalisuuden korostusta.
Onko tämä miesten näkemys naisista, tai toive/ajatus siitä miltä unelmanainen näyttää ja miten käyttäytyy vai miksi kopioidaan tätä naismallia.
Mervelle sanoi ekoissa bileissä, että Merve on "suttuliisa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millun nahkapuku niin mauton.
Se on varmaankin retroa, joltain 60-luvulta. Minkälaista hörönaurua jos jonkun muun päällä tuommoinen.
On tosiaan hieno muotiväri ja nykyaikainen leikkaus.
Mian nahka-asu on supercool.
Voi kun nuo kaikki pahattaret lähtis tänään pois talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla ja milla niin oikeessa kun puhuivat, että sofia käyttäytyy kuin tämä olisi HÄNEN show. Ei ole ollut, eikä tule olemaan.
Sofian ylimielisyys paljastu viimest'ään siinä kun sanoi, että milla, heidi ja salla on naisina "no tollasta tusinatavaraa".
Hyi! Sanoiko tosiaan näin? Olipa ikävästi sanottu.
Jotkut transnaiset ovat hirveän ylinaisellisia. On tukat, meikit, korkokengät, tissivakoa, paljasta pintaa, lyhyenlyhyet paljettimekot, kimitystä, teatraalista ylikorostunutta naismaista elehdintää ja seksuaalisuuden korostusta.
Onko tämä miesten näkemys naisista, tai toive/ajatus siitä miltä unelmanainen näyttää ja miten käyttäytyy vai miksi kopioidaan tätä naismallia.
Sofia puhui itseään katujen kulmilla myyvista naisista hyvin alentuvaan sävyyn, kuinka niillä on pakko. Hän valitsee ajan ja paikan, milloin menee mihinkin ja ottaako suihin vai jotain muuta. Asiakkaina plastiikkakirurgeja, poliitikkoja ym. rikkaita miehiä. Olevinaan näiden kadulla olevien ihmisten yläpuolella, jota ihmettelen suuresti.
Minkä ihmeen yliopistotutkinnon, mistä ihmeestä se on täällä vedetty kehiin, onko siitä näyttöä missään.