Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47961/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura tänään ulos, aivan tapetti talossa.

Laura siksi pois, kun ne Merven kanssa vessassa juoruilee.

Juonittelijoitten mestari kaksikko.  Laura on muuten ihan tosikko. Viihdearvoltaan nolla. 

Laura vaan parantaa, kun väki vähenee. Malttakaa vielä pari viikkoa. Tulette näkemään todellisen Lauran.

Joo, siis ihan hervotonta läppää, jee. Aloitti MiaMillun kanssa toisen suomalaisen viihdeklassikon jankkauksen 'se on kyllä hyvä...'. Ihan kuin kummankaassa ei olisi jo tarpeeksi.

Ei näistä ole kuin lainavaloilla välkkyviksi tekokuiksi. Toistelevat toisten keksimien ja paremmin esittämien repliikkien jankkausta. Kuin yläasteella ennen muinoin. Millu sentään omaa nokkeluutta ja sanavalmiutta ja pystyy oikean läpänheittoon Miikkan ja Reeon kanssa, mutta noiden ankeuttajien kanssa menee sitten vain jankkaamiseksi, koska tolla läyhäjengillä ei vain ole nokkeluutta ja huumorintajua. Kyllä se valitettavasti on tullut jo sellaiseksi. Ei tässä kannata odottaa Lauran läppämasiinan käynnistymistä jouluun asti. Silloin se varmaan keksii jonkin tooooosi hyvän ja tuoreen läpän: 'Aatto taatto kuksi innoissaan, omaa pientä, pientä muoriaan, mutta muori ruoja pakana, pukin poissa ollessa käytti kynttilöitä. Hehehehehe.'

Vierailija
47962/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää putoo milla tai Salla. Sit ens viikolla Heidi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47963/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuula on hoikka, mutta kävelee vähän köyryssä ja liikehtii muutenkin mummomaisesti. Takapuoli näyttää 80-vuotiaan naisen persaukselta.

Onko sun takapuoli tiukka ja kiinteä?

Tuula on alkanut vaikuttamaan vanhainkoti asukkaalta. Huuhuilee siihen malliin kuin mun mummo, niin samanoloinen. Ainut eto on se, ettei mun mummo lyö nyrkkiä pöytään aina kun puhuu, Tuula tekee sitä koko ajan.

Vierailija
47964/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran palkki eilen huippukorkea, muut matelee alhaalla. Pääasia että Laura ja Mia pysyy talossa. 

Vierailija
47965/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänää putoo milla tai Salla. Sit ens viikolla Heidi.

ei oo niin selevää pässinlihaa Heidin putoaminen, Heidi kova kilpailija, oli sitten fyysistä , henkistä, älykkyyttä vaativaa.

Vierailija
47966/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47967/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula on vaan askareiden tuijottelija. Näkee, että on epäpäteevänä päässyt liian aikaisin pomottajan paikalle eikä hallitse oikein mitään. Sellainen diipadaapajuttua lykkivä, ilman omaa panosta.

Vierailija
47968/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauran palkki eilen huippukorkea, muut matelee alhaalla. Pääasia että Laura ja Mia pysyy talossa. 

Pysyy ennätyskorkealla turvaan pääsyyn asti. Pidetään siitä kiinni. Sen jälkeen tykitetään Mialle ääniä niin saadaan toi läyhäkaksikko erotettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47969/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulos äänestetty Jerry, Pirkka, Rusu, Alekssi, mikä oli ekana ulos äänestettyy, turha vinkua että "akat" tuolla. No voishan nuo 2 muutakin miästä poistua. 

Laura pääsee tyurvaan , se on ilman muuta selvä. 

Kaikki miehet äänestetty ulos. Tylsää.

Geriatri-Reeon aikaansaannosta. Vanhus pelkää nuoria alfamiehiä. Harmittaa että komeiden Aleksin ja Karvanin sijasta joutuu katsomaan tuon syyläistä naamaa.

No tää on näköjään kakaroitten mielipide. Eihän kukaan normaali aikuinen tämmöisiä kirjoittele.

Hauska ku ensin sanotaan, että hirveimmät ulkonäkökommentit tulevat Reeo- ja Heidi-faneilta, sit heti perään tälläanen iha järkky haukkumiskommentti. Tuskin on Reeofanin kirjoittama...

Vierailija
47970/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauran palkki eilen huippukorkea, muut matelee alhaalla. Pääasia että Laura ja Mia pysyy talossa. 

Niinpä. Näiden on pakko pysyä talossa, että tuosta Reeosta joskus päästään eroon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47971/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuula on hoikka, mutta kävelee vähän köyryssä ja liikehtii muutenkin mummomaisesti. Takapuoli näyttää 80-vuotiaan naisen persaukselta.

Onko sun takapuoli tiukka ja kiinteä?

Tuula on alkanut vaikuttamaan vanhainkoti asukkaalta. Huuhuilee siihen malliin kuin mun mummo, niin samanoloinen. Ainut eto on se, ettei mun mummo lyö nyrkkiä pöytään aina kun puhuu, Tuula tekee sitä koko ajan.

Katse on harhaileva ja yksinkertaisetkaan askareet ei onnistu. Dementian oireita ja itsekritiikittömyys lähteä bb taloon.

Vierailija
47972/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Lauran puolustajat ja Reeon mollaajat 24/7. Siellä se totuus iskee vasten kasvoja teillekin. Nyt tuotanto leikkelee koosteet ihan oman mielensä mukaan saaden Reeon näyttämään pahalta ja Lauran joltain pyhimysenkeliltä. Yhtä kaksinaamaista kakan puhujaa kuin Laura en ole vähään aikaan nähnytkään. Merve tulee hyvänä kakkosena käsikynkässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47973/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

247 kamera 1, Salla ja Milla keskustelee, plajon on nyt sädämen päällä kun ei saanut juonia hyvänolennon aikana. 

Vierailija
47974/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ihan liikaa haukutaan noiden ulkonäköö. Mitä välii jonkun tissit, hampaat, finnit tai perseen muoto!

Se on kakaroitten touhua. Kyllä ne jos jossain vaiheessa itse aikuistuvat ( no jotkut ei koskaan) niin oppivat että elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin ulkonäkö. Sitä odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47975/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Lauran puolustajat ja Reeon mollaajat 24/7. Siellä se totuus iskee vasten kasvoja teillekin. Nyt tuotanto leikkelee koosteet ihan oman mielensä mukaan saaden Reeon näyttämään pahalta ja Lauran joltain pyhimysenkeliltä. Yhtä kaksinaamaista kakan puhujaa kuin Laura en ole vähään aikaan nähnytkään. Merve tulee hyvänä kakkosena käsikynkässä.

En minä ketään pelkän juonittelun takia ainakaan ulos pistäisi, kaikkihan tuolla juonittelee. Enemmän minulle merkitsee toisien kunnioittaminen ja käytöstavat. Tuollainen jatkuva päin naamaa v**tuilu ja ylimielinen määräily on kuvottavaa katsottavaa. Merve ja Laura eivät tee mitään tällaista. 

Vierailija
47976/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulos äänestetty Jerry, Pirkka, Rusu, Alekssi, mikä oli ekana ulos äänestettyy, turha vinkua että "akat" tuolla. No voishan nuo 2 muutakin miästä poistua. 

Laura pääsee tyurvaan , se on ilman muuta selvä. 

Kaikki miehet äänestetty ulos. Tylsää.

Geriatri-Reeon aikaansaannosta. Vanhus pelkää nuoria alfamiehiä. Harmittaa että komeiden Aleksin ja Karvanin sijasta joutuu katsomaan tuon syyläistä naamaa.

No tää on näköjään kakaroitten mielipide. Eihän kukaan normaali aikuinen tämmöisiä kirjoittele.

Hauska ku ensin sanotaan, että hirveimmät ulkonäkökommentit tulevat Reeo- ja Heidi-faneilta, sit heti perään tälläanen iha järkky haukkumiskommentti. Tuskin on Reeofanin kirjoittama...

Shhh, ole ihan hiljaa kakara. Olen ylpeä Heidin kannattaja. Ikuisesti.

Vierailija
47977/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millun nahkapuku niin mauton.

Vierailija
47978/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Sallan ja Millan fani, mut ihan asiaa puhuivat kyllä noista kiljumisista ja meikkaamisesta.

Vierailija
47979/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä toivon että mia lähtisi kotimatkalle 🙏

Vierailija
47980/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulavois olla talossa vielä 2vk. En toivo voittoa hälle mutta muiden kiusaksi.

Ketju on lukittu.