Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47941/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin Sallan mukaan autiolle saarelle!

Vierailija
47942/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kummankaan puolelta mitään ihastusta todellakaan. Reeo voisi ikänsä puolesta olla vaikka Heidin isä. Puhtaasti peliä. Reeo on varmaan ainut talossa kenelle Heidi voi jutella. Eivät nuo edes lääpi toisia ym. 

Eipä se ikä ole este . Heidi on niin sinisilmäinen . Selvästi ihastunut.

Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyllä noin suuri ikäero todella usein on este. 

Ja todella usein ei ole este. Jännä tää (naisten?) defenssi ja halu olla uskomatta asiaa.

Ei ole mikään uskon asia. Muutama  poikkeuksen tekevä julkkis ei tilastoja heilauta.

Jätetään Danny nyt keskustelun ulkopuolelle. Tämä on bb official keskustelu. Pysytään aiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47943/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulos äänestetty Jerry, Pirkka, Rusu, Alekssi, mikä oli ekana ulos äänestettyy, turha vinkua että "akat" tuolla. No voishan nuo 2 muutakin miästä poistua. 

Laura pääsee tyurvaan , se on ilman muuta selvä. 

Kaikki miehet äänestetty ulos. Tylsää.

Geriatri-Reeon aikaansaannosta. Vanhus pelkää nuoria alfamiehiä. Harmittaa että komeiden Aleksin ja Karvanin sijasta joutuu katsomaan tuon syyläistä naamaa.

No tää on näköjään kakaroitten mielipide. Eihän kukaan normaali aikuinen tämmöisiä kirjoittele.

Miehet on halunneet toiset miehet pois.

Reeo: Aleksi, Marko(?), Jerry, Mathias

Nabaz: Karvan, Pirkka

Sofia: Rusu.

Ja Miikka on kompannut kaikkia. Ja sitten itse valittavat, kun on niin vähän miehiä talossa.

Vierailija
47944/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ihan liikaa haukutaan noiden ulkonäköö. Mitä välii jonkun tissit, hampaat, finnit tai perseen muoto!

On väliä. Tämä on viihdeohjelma ja esiintyjien on syytä olla edustavia.

Vierailija
47945/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla turvaan ensin Merven harmiksi. Sitten Millalle ääniä, niin saadaan ensi viikolla Sofia häätöön.

Vierailija
47946/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on hankkinut kultapaidan ajatellen kai voittavansa tympeällä olemuksellaan..?

Reeo hokas et naiset voi kääntyä häntä vastaan ja pälläilee naisten meikkisessiota? Nabbe naisten seassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47947/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea huutaja on Millu ulos vaan valehtelemaan ja kiroilemaan.

Vierailija
47948/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katson tätä. Ei ole järkeä näit tuijottaa, jotka kuvittelee olevansa suuria julkkiksia nyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47949/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura ON Kirsten Dunstin näköinen! Ii-haa-NA.

Vierailija
47950/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulos äänestetty Jerry, Pirkka, Rusu, Alekssi, mikä oli ekana ulos äänestettyy, turha vinkua että "akat" tuolla. No voishan nuo 2 muutakin miästä poistua. 

Laura pääsee tyurvaan , se on ilman muuta selvä. 

Kaikki miehet äänestetty ulos. Tylsää.

Geriatri-Reeon aikaansaannosta. Vanhus pelkää nuoria alfamiehiä. Harmittaa että komeiden Aleksin ja Karvanin sijasta joutuu katsomaan tuon syyläistä naamaa.

No tää on näköjään kakaroitten mielipide. Eihän kukaan normaali aikuinen tämmöisiä kirjoittele.

Miehet on halunneet toiset miehet pois.

Reeo: Aleksi, Marko(?), Jerry, Mathias

Nabaz: Karvan, Pirkka

Sofia: Rusu.

Ja Miikka on kompannut kaikkia. Ja sitten itse valittavat, kun on niin vähän miehiä talossa.

Aleksi, Jerry ja Mathias lähtivät talosta, koska katsojat halusivat heidät ulos. Reeolla ei ollut mitään vaikutusta siihen. Joka kerta oli myös 3 muuta häädössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47951/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmea huutaja on Millu ulos vaan valehtelemaan ja kiroilemaan.

ja tuhnailemaan. 

Vierailija
47952/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki daamit juuri meikkaamassa, voi miten suloinen näky. Ei noista miehistä kyllä tosipaikan tullen rintamalle olisikiaan.

Onko Miikka käynyt armeijaa, ei oo kuullut intti juttuja, yleensä miehet juttelee. Reeo on sivari. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47953/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Miikka tuolla paljon siivoillut tai tehnyt muutakaan?

Miikka leipoo usein leipää ja vaihtaa lakanat siivouspäivänä. Mitä Tuula ja Heidi tekee? Ei mitään. Istuu valmiiseen pöytään, kun joku muu tekee ensin ruuan. 59-vuotiaalta, kolmen lapsen äidiltä melkoinen suoritus, ettei tuohon ikään ole oppinut ruokaa laittamaan. Heidille äiti taitaa tehdä kotona kaiken eteen.

  Tuula on kuorinut sipulin, imuroinut useesti köökin lähettyviltä, matka ei oo jatkunut makkariin mutta melekonen suoritus  sanoisin. 

Keittiön roskikseen laittoi muovipussin. Kolmannella kerralla onnistui. Melkoinen saavutus pitkillä kynsillä.

Vierailija
47954/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidille Reeo on vähän niinku iskän korvike tuolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47955/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että "Laura fanit" eksyneet tänne juuri häätöpäivänä. Terkkuja Lauran perheelle ja tutuille! Neiti lentää tänään kuin leppäkeihäs, ilkeys muita kohtaan rumentaa ihmistä.

Vierailija
47956/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että "Laura fanit" eksyneet tänne juuri häätöpäivänä. Terkkuja Lauran perheelle ja tutuille! Neiti lentää tänään kuin leppäkeihäs, ilkeys muita kohtaan rumentaa ihmistä.

Just näin, toivottavasti tekee Kirsit 😁

Vierailija
47957/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulos äänestetty Jerry, Pirkka, Rusu, Alekssi, mikä oli ekana ulos äänestettyy, turha vinkua että "akat" tuolla. No voishan nuo 2 muutakin miästä poistua. 

Laura pääsee tyurvaan , se on ilman muuta selvä. 

Kaikki miehet äänestetty ulos. Tylsää.

Geriatri-Reeon aikaansaannosta. Vanhus pelkää nuoria alfamiehiä. Harmittaa että komeiden Aleksin ja Karvanin sijasta joutuu katsomaan tuon syyläistä naamaa.

No tää on näköjään kakaroitten mielipide. Eihän kukaan normaali aikuinen tämmöisiä kirjoittele.

  Saa nähä voittaako Reeo vai Soofia, voittokerroin 5 vedonlyönnissä, Miikka 9 ja Heidi 6, Nappis 12 ja muut tulee pitkän matkan päässä. 

Vierailija
47958/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viikkoon katsonut ja nyt katsoin pari viimeisintä koostetta. Vieläkö joku oikeasti fanittaa Reeoa ja Miikkaa? Koko ajan pelkkää ylimielistä kettuilua. Juu, "huumoria", mutta tarviiko ihan jokaisesta asiasta vääntää jotain pilkkaa. Ja miksi Reeoa ei rankaistu siitä, kun puhui ihan selvästi nimeämisistä kiertoilmaisuilla (vanhoissa elokuvissa entiset päälliköt ajetaan pois). Ja porukka vain ihan sokeana kuuntelee ja tottelee. Muutenkin olen huomannut, että tuo mies ei kyllä itse heittäydy mukaan yhtään mihinkään. Kaikki viihde hänessä tulee toisten kustannuksena, joko piruiluna tai juonitteluna tai haukkumisena. Onko kertaakaan esim kertonut itsestään mitään noloja tarinoita tai ylipäätään mitään muuta kuin jotain urheilujuttuja? 

Vierailija
47959/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole missi- tai misterkisa.

Vierailija
47960/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realistisesti ajatellen tyttötrestetti Mia, Salla Milla lentää ku leppäkeihäs tänään, mielellään Salla. Ei jaksa enää juonittelua joka paikassa, Millalla kova nikotiinin tuska, ei saa mennä kukaan myrkkykopille. 

Ketju on lukittu.