Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kummankaan puolelta mitään ihastusta todellakaan. Reeo voisi ikänsä puolesta olla vaikka Heidin isä. Puhtaasti peliä. Reeo on varmaan ainut talossa kenelle Heidi voi jutella. Eivät nuo edes lääpi toisia ym.
Eipä se ikä ole este . Heidi on niin sinisilmäinen . Selvästi ihastunut.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyllä noin suuri ikäero todella usein on este.
Ja todella usein ei ole este. Jännä tää (naisten?) defenssi ja halu olla uskomatta asiaa.
Ei ole mikään uskon asia. Muutama poikkeuksen tekevä julkkis ei tilastoja heilauta.
Jätetään Danny nyt keskustelun ulkopuolelle. Tämä on bb official keskustelu. Pysytään aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulos äänestetty Jerry, Pirkka, Rusu, Alekssi, mikä oli ekana ulos äänestettyy, turha vinkua että "akat" tuolla. No voishan nuo 2 muutakin miästä poistua.
Laura pääsee tyurvaan , se on ilman muuta selvä.
Kaikki miehet äänestetty ulos. Tylsää.
Geriatri-Reeon aikaansaannosta. Vanhus pelkää nuoria alfamiehiä. Harmittaa että komeiden Aleksin ja Karvanin sijasta joutuu katsomaan tuon syyläistä naamaa.
No tää on näköjään kakaroitten mielipide. Eihän kukaan normaali aikuinen tämmöisiä kirjoittele.
Miehet on halunneet toiset miehet pois.
Reeo: Aleksi, Marko(?), Jerry, Mathias
Nabaz: Karvan, Pirkka
Sofia: Rusu.
Ja Miikka on kompannut kaikkia. Ja sitten itse valittavat, kun on niin vähän miehiä talossa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ihan liikaa haukutaan noiden ulkonäköö. Mitä välii jonkun tissit, hampaat, finnit tai perseen muoto!
On väliä. Tämä on viihdeohjelma ja esiintyjien on syytä olla edustavia.
Salla turvaan ensin Merven harmiksi. Sitten Millalle ääniä, niin saadaan ensi viikolla Sofia häätöön.
Laura on hankkinut kultapaidan ajatellen kai voittavansa tympeällä olemuksellaan..?
Reeo hokas et naiset voi kääntyä häntä vastaan ja pälläilee naisten meikkisessiota? Nabbe naisten seassa..
Karmea huutaja on Millu ulos vaan valehtelemaan ja kiroilemaan.
Miksi katson tätä. Ei ole järkeä näit tuijottaa, jotka kuvittelee olevansa suuria julkkiksia nyt
Laura ON Kirsten Dunstin näköinen! Ii-haa-NA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulos äänestetty Jerry, Pirkka, Rusu, Alekssi, mikä oli ekana ulos äänestettyy, turha vinkua että "akat" tuolla. No voishan nuo 2 muutakin miästä poistua.
Laura pääsee tyurvaan , se on ilman muuta selvä.
Kaikki miehet äänestetty ulos. Tylsää.
Geriatri-Reeon aikaansaannosta. Vanhus pelkää nuoria alfamiehiä. Harmittaa että komeiden Aleksin ja Karvanin sijasta joutuu katsomaan tuon syyläistä naamaa.
No tää on näköjään kakaroitten mielipide. Eihän kukaan normaali aikuinen tämmöisiä kirjoittele.
Miehet on halunneet toiset miehet pois.
Reeo: Aleksi, Marko(?), Jerry, Mathias
Nabaz: Karvan, Pirkka
Sofia: Rusu.
Ja Miikka on kompannut kaikkia. Ja sitten itse valittavat, kun on niin vähän miehiä talossa.
Aleksi, Jerry ja Mathias lähtivät talosta, koska katsojat halusivat heidät ulos. Reeolla ei ollut mitään vaikutusta siihen. Joka kerta oli myös 3 muuta häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Karmea huutaja on Millu ulos vaan valehtelemaan ja kiroilemaan.
ja tuhnailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki daamit juuri meikkaamassa, voi miten suloinen näky. Ei noista miehistä kyllä tosipaikan tullen rintamalle olisikiaan.
Onko Miikka käynyt armeijaa, ei oo kuullut intti juttuja, yleensä miehet juttelee. Reeo on sivari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Miikka tuolla paljon siivoillut tai tehnyt muutakaan?
Miikka leipoo usein leipää ja vaihtaa lakanat siivouspäivänä. Mitä Tuula ja Heidi tekee? Ei mitään. Istuu valmiiseen pöytään, kun joku muu tekee ensin ruuan. 59-vuotiaalta, kolmen lapsen äidiltä melkoinen suoritus, ettei tuohon ikään ole oppinut ruokaa laittamaan. Heidille äiti taitaa tehdä kotona kaiken eteen.
Tuula on kuorinut sipulin, imuroinut useesti köökin lähettyviltä, matka ei oo jatkunut makkariin mutta melekonen suoritus sanoisin.
Keittiön roskikseen laittoi muovipussin. Kolmannella kerralla onnistui. Melkoinen saavutus pitkillä kynsillä.
Heidille Reeo on vähän niinku iskän korvike tuolla.
Jännä, että "Laura fanit" eksyneet tänne juuri häätöpäivänä. Terkkuja Lauran perheelle ja tutuille! Neiti lentää tänään kuin leppäkeihäs, ilkeys muita kohtaan rumentaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että "Laura fanit" eksyneet tänne juuri häätöpäivänä. Terkkuja Lauran perheelle ja tutuille! Neiti lentää tänään kuin leppäkeihäs, ilkeys muita kohtaan rumentaa ihmistä.
Just näin, toivottavasti tekee Kirsit 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulos äänestetty Jerry, Pirkka, Rusu, Alekssi, mikä oli ekana ulos äänestettyy, turha vinkua että "akat" tuolla. No voishan nuo 2 muutakin miästä poistua.
Laura pääsee tyurvaan , se on ilman muuta selvä.
Kaikki miehet äänestetty ulos. Tylsää.
Geriatri-Reeon aikaansaannosta. Vanhus pelkää nuoria alfamiehiä. Harmittaa että komeiden Aleksin ja Karvanin sijasta joutuu katsomaan tuon syyläistä naamaa.
No tää on näköjään kakaroitten mielipide. Eihän kukaan normaali aikuinen tämmöisiä kirjoittele.
Saa nähä voittaako Reeo vai Soofia, voittokerroin 5 vedonlyönnissä, Miikka 9 ja Heidi 6, Nappis 12 ja muut tulee pitkän matkan päässä.
En ole viikkoon katsonut ja nyt katsoin pari viimeisintä koostetta. Vieläkö joku oikeasti fanittaa Reeoa ja Miikkaa? Koko ajan pelkkää ylimielistä kettuilua. Juu, "huumoria", mutta tarviiko ihan jokaisesta asiasta vääntää jotain pilkkaa. Ja miksi Reeoa ei rankaistu siitä, kun puhui ihan selvästi nimeämisistä kiertoilmaisuilla (vanhoissa elokuvissa entiset päälliköt ajetaan pois). Ja porukka vain ihan sokeana kuuntelee ja tottelee. Muutenkin olen huomannut, että tuo mies ei kyllä itse heittäydy mukaan yhtään mihinkään. Kaikki viihde hänessä tulee toisten kustannuksena, joko piruiluna tai juonitteluna tai haukkumisena. Onko kertaakaan esim kertonut itsestään mitään noloja tarinoita tai ylipäätään mitään muuta kuin jotain urheilujuttuja?
Ei tämä ole missi- tai misterkisa.
Realistisesti ajatellen tyttötrestetti Mia, Salla Milla lentää ku leppäkeihäs tänään, mielellään Salla. Ei jaksa enää juonittelua joka paikassa, Millalla kova nikotiinin tuska, ei saa mennä kukaan myrkkykopille.
Ottaisin Sallan mukaan autiolle saarelle!