Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko HitMixin juontaja Mia valittu taloon HitMix mainoksena? HitMix mainoksia ainakin Ruudun puolella lähes kaikissa jaksoissa. Sattumaa?
Ja onko Tuula otettu taloon mainostamaan ET-lehteä? Ainakin Seela Sella on määkimässä joka mainostauolla lehteä.
Kohdennettuja mainoksia iän ja sukupuolen mukaan.
Kauhea kada bling blingiä ei ole hyvä merkki
Miikka tekee paljon kotitöitä, eniten tuolla täyttää astianpesukonettakin. Lakanoiden vaihto on myös paljon työläämpi operaatio kun moni muu juttu tuolla. Sokea täytyy olla jos väittää, ettei Miikka osallistu.
Ja kuuro, jos väittää, etteivät Merve ja Laura ole talon vastenmielinen, kaksinaamaisin ja ilkein kiusaajakaksikko. Sitä mä ihmettelen kuinka kukaan euroakaan laittaa noiden kahden hirviön talossa pitämiseen.
Tuulaa ei nöy siivoustalkoissa koska menee pk hon lepäämään siksi. Venyttelee aamupalansakin viimeiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ainaskin Sofialta kaikki meikit pois ja meikittä suoraan lähetykseen noissa samoissa vaatteissa missä nyt imuroi.
Mieluummin kaikilta naisilta meikit pois.
Meikit pois kaikilta. Niin johan rupeaa näkymään selvemmin santerin miehiset ominaisuudet.
Miksi santeri kävelee kuin joulutonttu, jalat koukussa, ilmeisesti koukistelee kinttujaan, että ei näyttäisi niin pitkältä, kuin on. Kävelisi kyykyssä, niin ei olisi pituutta liikaa.
Kuinka pitkä on? Tietääkö kukaan?
189cm
Melkoinen "lady"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kummankaan puolelta mitään ihastusta todellakaan. Reeo voisi ikänsä puolesta olla vaikka Heidin isä. Puhtaasti peliä. Reeo on varmaan ainut talossa kenelle Heidi voi jutella. Eivät nuo edes lääpi toisia ym.
Eipä se ikä ole este . Heidi on niin sinisilmäinen . Selvästi ihastunut.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyllä noin suuri ikäero todella usein on este.
Ja todella usein ei ole este. Jännä tää (naisten?) defenssi ja halu olla uskomatta asiaa.
Ei ole mikään uskon asia. Muutama poikkeuksen tekevä julkkis ei tilastoja heilauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakkakielto on polttajille tosi raju rangaistus, voi tulla äkkiseltään tosi pahoja vieroitusoireita. BB:n pitäisi antaa edes nikotiinipurkkaa
mistä se tuli tupakka kielto???
Soffe oli pitänyt sähkötupakkaa sisällä suussa tai jotain tämmöstä
Tahtoivatko kaikki olla solidaarisia ja tukea ihanaa Sofia prisessaa ja alkoivat myös tupakkalakkoon. Pähkinänakkelin vuoksi ei kaikille puettu häpeäpukua. Onko BB väsynyt paimentamaan lapsilaumaansa vai mistä johtuu tällainen touhu. Kaikki eivät tupakoi, eivätkä kaikki toki varasta.
Tuula kävi ns kuoleman rajalla. Selvisi. Ehkä halusi tehdä räväkkää kaiken ikävän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Juhaniii kirjoitti:
No niin, pikku hiljaa alkaa näkymään tuon Irakin lahjan Suomelle luonne. Ei kestä arvostelua itsestään, Ei edes tajua että varasti, vaan kääntelee asiaa mieleisekseen. Sehän on täysi tollo.
Napas on kiero. Kuuskii esim. Tuulan korvaan: teen nyt draamaa, valehtelin, ei minulla ole reumaa, otin vain nämä tyynyt kun tulee draamaa. Tykkään kun tulee draamaa.
Sitten kun tekee draamaa niin ei kestä sen seurauksia, muiden pitäis vain ylistää ja paijata - ihan seko koko Irakin ihme.
Kunpa isä olisi antanut Napasille kunnolla korville niin olisi oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo låhi idän ihmeet järjestään ovat lapsellisek uhmakkaita narsisteja?
Häiriintyneitä kaikki tyynni.
Vierailija kirjoitti:
Nabbe-setä näytti suorastaan vaaralliselta suuttuessaan Tuulalle ja Sofialle.
Harmi ettei potkaissut mummolta tekareita kurkkuun, olisi lentänyt talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Miikka tuolla paljon siivoillut tai tehnyt muutakaan?
Miikka leipoo usein leipää ja vaihtaa lakanat siivouspäivänä. Mitä Tuula ja Heidi tekee? Ei mitään. Istuu valmiiseen pöytään, kun joku muu tekee ensin ruuan. 59-vuotiaalta, kolmen lapsen äidiltä melkoinen suoritus, ettei tuohon ikään ole oppinut ruokaa laittamaan. Heidille äiti taitaa tehdä kotona kaiken eteen.
Tuula on kuorinut sipulin, imuroinut useesti köökin lähettyviltä, matka ei oo jatkunut makkariin mutta melekonen suoritus sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko
Heidin vanHemmat eronneet? Jos asuu
Tanskassa ei nyt kovin läheistä. H puhuu vain äidistään. Kovin ahdistuneen oloinen.Aika hemmotellun oloinen, on vanhan oloiset vanhemmat, kai ainoa lapsi.
Puhuu
Siskostaan Tanskassa eli olisko iskällå toinen perhe siellä ja H oirelee tic oireilla ja huomionhaku iskälle bb talon kautta.. jotenkin outoa.
Hikinen hamsteri.
Vierailija kirjoitti:
Sofia on kyllä talon huonoiten pukeutuva, mutta näistä ns. normaalisti pukeutuvista Merve on kyllä huonoin. Tekisi mieli polttaa nuo Merven ihmeelliset nukkuvierurievut. Nyt kun Mervelläkin on iho-ongelmia niin näyttää vain entistä homssuisemmalta.
Olen vähän pettynyt tän vuoden asukkaiden tyyleihin. Esim. inhottavan Ellan ainoa katsottava puoli talossa oli hänen trendikäs ja joskus kekseliäs garderoobinsa - Soffen vaatteet on ihan kauheita straight outta compton- tai moscow whore nights -kadunkulmilta.
Merve, Laura ja Millu näyttävät homssuisilta, vaatteet ei istu, ne ovat ryppyisiä tai nukkaisia ja liian halvan näköisiä. Heidillä on muutama kiva vaatekappale, mut sit on tuollaista nykyteinin geneerisstä nollarikamaa kirppareilta. Reeo on tyypillinen rokki-tyyliin jämähtänyt heebo, noita mahtuu sata tusinaan, mutta he tuntuvat viihtyvän omassa habituksessaan. Millasta on jäänyt vain mieleen hänen kietoutumisensa viluisennäköisesti siihen vaatteeseen, joka hänellä sattuu olemaan päällä. Sallalla on kivoja vaatteita.
Täällä kauheasti haukutulla Tuulalla taitaa olla talon kivoin garderoobi: hauska sekoitus kirpparilöytöjä ja merkkituotteita. Eläinkuoseista voi olla monta mieltä (itse inhoan), mutta onhan ne klassikko ja jatkuvasti myös trendinä, niin kuin nytkin ovat. Nabben joistakin vaatteista myös tykkään, jos ymmärsin oikein, myös hänen vaatteet on sekoitus kirpparia + merkkituotteita. Miikka olisi muuten ok, mutta en tykkää yhtään liian tiukoista housuista miehillä, se saisi jäädä sinne 2018-2019 trendeihin. Mutta ymmärrän kyllä, että jos on aiemmin ollut ylipainoa ja nyt on varsin hyvässä kuosissa, niin haluaa siitä nauttia ja näyttää kroppaa. Ei siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se et Tuulan mies asuu Amerikassa ei kerro kovin hyvästä suhteesta ja mamma osallistuu bb taloon. Elää Suomessa.
Kyllä siinä mummo selvästi etsii itseään. En tosin usko, että BB talo on mitenkään oikea juttu, mutta huvinsa kullakin. Esitte taloon tullessaan jotain erinomaista, nyt on taantunut tavalliseksi eläkeläismummoksi.
Tuula haluaa uuisa kokemuksia ja nyt niitä on tullut jo roppakaupalla, toivottavasti menee >Vinaaliin saakka, ei Tuula tarvi voittoa, onhan tuo huikea kokemus ja Tuula rohkeana edustaa vähän kypsempää naista. Hienoa! Kyllä kansa tietää. Eikka eli Eino Poutiainen, kova Vennamolainen ja edesmennyt niin samasta pitäjästä kotoisin ja mopolla Eikka viiletti omaa vaalipiiriään,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Miikka tuolla paljon siivoillut tai tehnyt muutakaan?
Ei oo muuta kuin hiivaleipää ja kaurakeksejä. Ja vaihtanut lakanoita kolmikossa.
Silloin kun Aleksikin oli tuolla niin Aleksi otti välillä paidan pois kun tuli hiki. Ai että, kyllä silmä lepäsi nuoren miehen yläropassa.
Kaikki daamit juuri meikkaamassa, voi miten suloinen näky. Ei noista miehistä kyllä tosipaikan tullen rintamalle olisikiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki daamit juuri meikkaamassa, voi miten suloinen näky. Ei noista miehistä kyllä tosipaikan tullen rintamalle olisikiaan.
Jos Reeo alkaa meikkaamaan lopetan katsomisen.
Täällä ihan liikaa haukutaan noiden ulkonäköö. Mitä välii jonkun tissit, hampaat, finnit tai perseen muoto!
Tuula pesee wc, vie roskia, lajittelee. Mut miksi siivoustalkoissa Tuulaa ei näy kameroissa. Putsaako silloin wc pönttöjä.