Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47901/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kim Sainio oli vuosina 20062009 ja 20112014 Big Brotherin pääohjaajana. Oi niitä aikoja! Mihinköhän vois kerätä adressin että Kimi takas ohjaajan pallille! Monesti on sanonu lähetyksissä että ihan liian nössöä menoa talossa ollut.

Kimistä oli katasrofi tuo bile valinta, eli olisi pitänyt lopettaa. Oman edun tavoittelu ei ollut todellakaan fiksua. 

Sainion kaudella myös se 'tiimin edun valinta' tarkoitti hyvin usein sitä, että tiimi sai pskaa niskaansa.

Silloin ei voinut niin kauheasti kiillottaa kilpeään jeesustelemalla, et hei mä en ole itsekäs, kun päällikön valinnat oli tyyliä 'otan tiimille jotain' ja tiimi sai eläviä rottia ja heinäsirkkoja yövieraiksi. Siinä meni monella laskelmoinnit sekaisin, kun tajusivat, että kaikki palkinnot ovat todella arvaamattomia. Joko todella hyvää (esim. immuniteetti itselle) tai todella pahaa.

Vierailija
47902/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asukkaat myös Miikka keskusteli eilen Heidin laiskuudesta. Ei siivoa jälkiään, eikä auta ruuan laitossa. Tottunut varmaan kun äidin luona asuu. Ja mielestäni tämäkin kertoo heidin itsekkyydestä, et ei tajua yhtään auttaa muita ja kuormittaa muita sotkuillaan. Ja tekeekö Heidi tuolla mitään muuta kuin makaa? Muita asukkaita olen nähnyt välillä polkemassa kuntopyörää tai juoksemassa. Heidiä en ole kertaakaan nähnyt, luulisi kun urheilija on, että ei jaksaisi vaan maata

No eilen illalla siivosi koko kyllä lähes koko kämpän.

No ei kyllä siivonnut. Vähän imuria olohuoneessa heilutti ja meni sen jälkeen nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47903/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Miikka tuolla paljon siivoillut tai tehnyt muutakaan?

Vierailija
47904/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula on hoikka, mutta kävelee vähän köyryssä ja liikehtii muutenkin mummomaisesti. Takapuoli näyttää 80-vuotiaan naisen persaukselta.

Onko sun takapuoli tiukka ja kiinteä?

Vierailija
47905/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan niin että nää noiden mielestä helpot tipputetaan ja joutuvat tiputtaa omaa porukkaa pois😁

Vierailija
47906/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Miikka tuolla paljon siivoillut tai tehnyt muutakaan?

Ei oo muuta kuin hiivaleipää ja kaurakeksejä. Ja vaihtanut lakanoita kolmikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47907/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulos äänestetty Jerry, Pirkka, Rusu, Alekssi, mikä oli ekana ulos äänestettyy, turha vinkua että "akat" tuolla. No voishan nuo 2 muutakin miästä poistua. 

Laura pääsee tyurvaan , se on ilman muuta selvä. 

Kaikki miehet äänestetty ulos. Tylsää.

Geriatri-Reeon aikaansaannosta. Vanhus pelkää nuoria alfamiehiä. Harmittaa että komeiden Aleksin ja Karvanin sijasta joutuu katsomaan tuon syyläistä naamaa.

Vierailija
47908/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ainaskin Sofialta kaikki meikit pois ja meikittä suoraan lähetykseen noissa samoissa vaatteissa missä nyt imuroi.

Mieluummin kaikilta naisilta meikit pois.

Meikit pois kaikilta. Niin johan rupeaa näkymään selvemmin santerin miehiset ominaisuudet.

Miksi santeri kävelee kuin joulutonttu, jalat koukussa, ilmeisesti koukistelee kinttujaan, että ei näyttäisi niin pitkältä, kuin on. Kävelisi kyykyssä, niin ei olisi pituutta liikaa.

Kuinka pitkä on? Tietääkö kukaan?

189cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47909/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Miikka tuolla paljon siivoillut tai tehnyt muutakaan?

Miikka leipoo usein leipää ja vaihtaa lakanat siivouspäivänä. Mitä Tuula ja Heidi tekee? Ei mitään. Istuu valmiiseen pöytään, kun joku muu tekee ensin ruuan. 59-vuotiaalta, kolmen lapsen äidiltä melkoinen suoritus, ettei tuohon ikään ole oppinut ruokaa laittamaan. Heidille äiti taitaa tehdä kotona kaiken eteen.

Vierailija
47910/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa et Laura on niin urheilullinen mitä antaa ymmärtää. Kroppa ei ole yhtään sellainen. Iso takapuoli. Tosi vankat jalat, paksut reidet ja jopa nilkat.

Löysä rasvakudos ei kerro urheilevasta naistesta. Vegeruoalla saa pidettyä vartalon hallinnassa? Mutta silti he syövät paljon eri herkkuja. Vegeruoka ei vaan kiinteytä millään tavoin rasvakudosta. Unohdit mainita että Lauralta rasvakudosta löytyy liian paljon peffasta ja selästä.

Reeolla on kaamea kaljamaha ja miestissit. Vielä kun iso on tuollainen kalvakka, niin tulee mieleen joulukinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47911/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura tänään ulos, aivan tapetti talossa.

Laura siksi pois, kun ne Merven kanssa vessassa juoruilee.

Juonittelijoitten mestari kaksikko.  Laura on muuten ihan tosikko. Viihdearvoltaan nolla. 

Laura vaan parantaa, kun väki vähenee. Malttakaa vielä pari viikkoa. Tulette näkemään todellisen Lauran.

Käynnistyykö se läppämachine silloin?

Vierailija
47912/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen päällikkönä oloa Laura ei haukkunut Heidiä. Merve aloitti sen , että Heidi pitää saada ulos. Laurahan oli se hiljainen ensin. Nyt sitten häädössä , kun puhuu paskaa Heidistä selän takana. Olisipa Merve nyt häädössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47913/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvatun sanoja käytätte. Juoruamisesta.

Läyhääminen. Aivan karmea junttisana.

Toinen sana. Luiskaan.

Ulos talosta. Eikä mitään junttisanaa luiskaan.

Kukahan nämätkin sanat keksineet.

Yök yök yök.

Vierailija
47914/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asukkaat myös Miikka keskusteli eilen Heidin laiskuudesta. Ei siivoa jälkiään, eikä auta ruuan laitossa. Tottunut varmaan kun äidin luona asuu. Ja mielestäni tämäkin kertoo heidin itsekkyydestä, et ei tajua yhtään auttaa muita ja kuormittaa muita sotkuillaan. Ja tekeekö Heidi tuolla mitään muuta kuin makaa? Muita asukkaita olen nähnyt välillä polkemassa kuntopyörää tai juoksemassa. Heidiä en ole kertaakaan nähnyt, luulisi kun urheilija on, että ei jaksaisi vaan maata

No eilen illalla siivosi koko kyllä lähes koko kämpän.

Ei Heidiä kiinnosta kuin voitot kisoissa, palkinnot, päällikkyydet, oma etu, finaaliin pääsy, muille ei etuja, Reeon palvonta. Eilen pikkasen yksinollessa järjesteli taloa kun oli ikävä päästä juonimaan. Ulkona kävi vain Reeon kanssa paperi, kivi sakset pelin. Ei toivotellu ees hyviä öitä muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47915/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla tai Milla lähtee tänään. Eipä väliä kumpi noista käärmeistä.

Kauniita "käärmeitä". 

Vierailija
47916/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on selvä että Salla on ekana turvassa ja hyvä niin. Sitten vaan kaikki vielä keskittämään äänensä Millalle, niin se ja sama lähteekö Millu vai Laura talosta.

Jaa miten on selvä? 😄 Eiköhän milla tai Salla lähde.

No illalla näet. Salla on takuuvarmasti ensimmäisenä turvassa. Naurattaa se sinua tai ei.

Salla, Milla ja .ia taistelee lähtijä paikasta.

Vierailija
47917/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura. Pistettäs nyt muija ulos. Niin raskas ihminen. Pelkkä toi sen lattanaaman mangohösellys ärsytti.

Vierailija
47918/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se et Tuulan mies asuu Amerikassa ei kerro kovin hyvästä suhteesta ja mamma osallistuu bb taloon. Elää Suomessa.

Kyllä siinä mummo selvästi etsii itseään.  En tosin usko, että BB talo on mitenkään oikea juttu, mutta huvinsa kullakin. Esitte taloon tullessaan jotain erinomaista, nyt on taantunut  tavalliseksi eläkeläismummoksi.

Vierailija
47919/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvatun sanoja käytätte. Juoruamisesta.

Läyhääminen. Aivan karmea junttisana.

Toinen sana. Luiskaan.

Ulos talosta. Eikä mitään junttisanaa luiskaan.

Kukahan nämätkin sanat keksineet.

Yök yök yök.

Läyhääjät luiskaan!

Vierailija
47920/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on äkäisen oloinen tyyppi, ei kiinnosta katsella enää. Toi on viihdeohjelma.

Ketju on lukittu.