Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47561/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

Vierailija
47562/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän näyttää siltä , että Laura pelastuu ensimmäisenä häädöstä. Toivottavasti jatkossa istuu Merven kanssa häädössä. Jos vaikka silloin lähtisi kaksi talosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47563/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kim Sainio oli vuosina 20062009 ja 20112014 Big Brotherin pääohjaajana. Oi niitä aikoja! Mihinköhän vois kerätä adressin että Kimi takas ohjaajan pallille! Monesti on sanonu lähetyksissä että ihan liian nössöä menoa talossa ollut.

Sainion aikaan tuli rangaistuksia. Kyllä Kim  osasi olla hyvä ohjaaja, oli tiukka ja puolueeton.

Vierailija
47564/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla läyhärikiusaajat Laura, Merve ja Milena juttelivat ulkona keskenään ennen nukkumaanmenoa, että pahin skenaario mikä voisi tapahtua tämän päivän häätölähetyksessä olisi, että heidän inhokkinsa Salla pääsisi ekana turvaan.

Tiedämme siis mitä tehdä! Ensin pommitetaan Salla turvaan ja sen jälkeen äänet Millalle. Laura tai Millu pihalle!

Juu näin se vain menee. Kuinka paljon pitää pommittaa et Salla ja Milla saadaan turvaan?

Itse laitan euroja Lauralle, Sallalle ja Millalle. Millupillupieruperse saa tänään painua hornantuuttiin. Paskanhajuinen Täti vihreä.

Vierailija
47565/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauran taustajoukoilla on pinkat kunnossa, ääniä tulee ropiseen. Älkää turhaan palstalaiset kuluttako kelatukianne vielä tällä viikolla.

Nimim. Varma tieto

Toivottavasti lauralle itselleen on okei, että häntä talossa haluaa pitää vain lähipiiri. Toivottavasti se on fiksu päätös lauran kannalta...

Fakta on, että jos katsoo bbplazaa, y l istä, twitteriä ja tätä vauvaa, suurin osa hauluaa lauran ulos.  

Vierailija
47566/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikkaa vituttaa niin lujaa. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47567/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

piretähään yks savolaiinen väerä leuka talossa eli Milla, ossaa nauraa itteelleenkin ja onhan tuo niin sopivan näköönenkin. 

Vierailija
47568/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutettiinko se tupakkakielto vai miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47569/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on kyllä talon huonoiten pukeutuva, mutta näistä ns. normaalisti pukeutuvista Merve on kyllä huonoin. Tekisi mieli polttaa nuo Merven ihmeelliset nukkuvierurievut. Nyt kun Mervelläkin on iho-ongelmia niin näyttää vain entistä homssuisemmalta.

Vierailija
47570/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura huiteli korkeuksissa ja muut oli tasaisesti, Sainio ihmetteli kun Mia viimeisenä mutta totesi että tuo muuttuu. Näin on ja toivottavasti saamme kotimatkalle Sallan. 

Oikeinkin hyvä että Sainio totesi Napaksen kaivavan pikkulapiolla kuoppaa itselleen johon sitten tippuu. Ja että Napakselle PITÄÄ antaa jatkuvasti rankkua pienemmästäkin rikkeestä ja että siitä pitää tulla jatkumo. Siihen se sitten päättyy Napaksen tie kun alkaa riehumaan rankuista ja tulee migren.

Nabaz on hirveän huomion hakuinen.  Käyttäytyy välillä kuin pikkulapsi. 

Ei noudata sääntöjä ja käy pyytelemässä anteeksi PK huoneessa. Ainako hän saa anteeksi rikkeensä.

Nää menee Kelaan ja huutaa ummarrakko ka en ummarra ja saa kaiken mita keksi vaatia

Sama kun jos poliisi pysäyttää syytetään rasismista. Sen ne ainakin on länsimaissa oppinut että r-kortti käännetään aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47571/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura himaan huomenna 🤯🤯🤯

Eipä Laura juurikaan tuo taloon viihdettä.

Tämä on itsellänikin suurin syy siihen miksi en hänestä erityisesti pidä. Vaikka Nabaskin ärsyttää toisinaan, hänkin tuo paljon enemmän viihdettä + kontenttia taloon. Lauralla on vaan se oma pieni jengi kenen kanssa on oma itsensä, muuten istuu nurkassa hiljaa ja tuijottaa kun muut puhuu. Ei sano ikinä suoraan kenellekään mitään vaan menee nurkan taakse valittamaan. Samoin Merve. Kaksi lammasta niin sanottuna.

Eilen katsoin monta tuntia 24/7 Laura, Miikka, Millu, Sofia, Merve istu sohvalla ja keskusteli. Sit pitkän ajan päästä huomasin et Aijaa heidikin oli siellä, istu vaan hiljaa. Eikä oo ensimmäinen kerta. Ticit välillä paljastaa et Heidi lähettyvillä.

Nytkin Heidi vaan istua toljttaa eikä osallistu keskusteluun. Ei ole mitään sanottavaa.

Minullakin olisi eilisen ryöpyn jälkeen vitsit vähissä. Mielestäni on viisautta olla hiljaa, eikä länkyttää mitä sattuu kuten Napbaz päivästä toiseen, loputtomiin.  Pieni lapsikin väsähtää välillä, tämä vaan jatkaa.

Vierailija
47572/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kim Sainio oli vuosina 20062009 ja 20112014 Big Brotherin pääohjaajana. Oi niitä aikoja! Mihinköhän vois kerätä adressin että Kimi takas ohjaajan pallille! Monesti on sanonu lähetyksissä että ihan liian nössöä menoa talossa ollut.

Kimistä oli katasrofi tuo bile valinta, eli olisi pitänyt lopettaa. Oman edun tavoittelu ei ollut todellakaan fiksua. 

No tottahan se on. Eikö Heidi olisi voinut laittaa itseään pois bileistä. 

Uskon, että moni päällikkö  olisi halunnut lopettaa kokonaan biletyksen viimeistään siinä vaiheessa, kun näki, että moni asukas kyynelehti, kun ei päässyt mukaan.

Heidi oli kyllä aika itsekäs ja se varmasti kostautuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47573/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruperse, joka näyttää kesksaria Heidin selän takana, ja uhkaa heittää kakulla Heidiä naamaan ( vaikka oli tyytyväisenä mussuttamassa niitä kakkuja), joutais vaikka heti heiluriovista ulos. Huonoa mainosta radiokanavalle, että heillä on rumia puhuva rumakäytöksinen teini palkkalistoilla. Ei ihan kaikki muumit laaksossa tuolla tyttelillä.

Vierailija
47574/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulos äänestetty Jerry, Pirkka, Rusu, Alekssi, mikä oli ekana ulos äänestettyy, turha vinkua että "akat" tuolla. No voishan nuo 2 muutakin miästä poistua. 

Laura pääsee tyurvaan , se on ilman muuta selvä. 

Kaikki miehet äänestetty ulos. Tylsää.

Niin on tylsää ja ainoa jolla talossa on munaa käyttää hametta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47575/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen tasapainoista porukkaa talossa. Itkut tulee kun ei pääse saunaan. Itku tulee kun joku sanoo pahasti. Nyt alkaa olla oikea hetki isoveljen hämmentää kunnolla kun mentaalipuoli alkaa osalla brakaamaan.

Vierailija
47576/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kim Sainio oli vuosina 20062009 ja 20112014 Big Brotherin pääohjaajana. Oi niitä aikoja! Mihinköhän vois kerätä adressin että Kimi takas ohjaajan pallille! Monesti on sanonu lähetyksissä että ihan liian nössöä menoa talossa ollut.

Kimistä oli katasrofi tuo bile valinta, eli olisi pitänyt lopettaa. Oman edun tavoittelu ei ollut todellakaan fiksua. 

No tottahan se on. Eikö Heidi olisi voinut laittaa itseään pois bileistä. 

Uskon, että moni päällikkö  olisi halunnut lopettaa kokonaan biletyksen viimeistään siinä vaiheessa, kun näki, että moni asukas kyynelehti, kun ei päässyt mukaan.

Heidi oli kyllä aika itsekäs ja se varmasti kostautuu. 

Heidi ei tiennyt, mistä oli kyse. Kuvitteki, että joutuu häätöön, jos avaa toisen oven. Tuolla jokainen pelaa omaa etuaan ajatellen. On aikamoista jeesustelua sanoa, että porukan etu, kun tiedetään, ettei Heidi olisi siitäkään valinnasta mitään kruunua saanut. Sekin olisi käännettty niin, että pelasi omaksi edukseen. Heidi on sylkykuppi. Ainoat inhimilliset häntä kohtaan on Reeo ja Miikka.

Vierailija
47577/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme on tapahtunut, Merve nousi ylös ja kähinä helpotti, määräsikö joku kauhan varteen.

Vierailija
47578/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voikin rasauttaa toi Lauran lausuma r-kirjain näin paljon.

Vierailija
47579/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla läyhärikiusaajat Laura, Merve ja Milena juttelivat ulkona keskenään ennen nukkumaanmenoa, että pahin skenaario mikä voisi tapahtua tämän päivän häätölähetyksessä olisi, että heidän inhokkinsa Salla pääsisi ekana turvaan.

Tiedämme siis mitä tehdä! Ensin pommitetaan Salla turvaan ja sen jälkeen äänet Millalle. Laura tai Millu pihalle!

Juu näin se vain menee. Kuinka paljon pitää pommittaa et Salla ja Milla saadaan turvaan?

Itse tiedän kyllä mitä pitää tehdä. Millu ja Laura saa ääniä multa. Tuollainen käskyttäminen on niin out.

Vierailija
47580/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme on tapahtunut, Merve nousi ylös ja kähinä helpotti, määräsikö joku kauhan varteen.

Vaikka Merve melkoisen vetämätön usein onkin, niin ruokaa on kyllä laittanut usein. 

Ja tekee ilmeisen hyvää ruokaa, äsken moni sanoi, että mikä vaan Merven laittama kelpaa kyllä

Ketju on lukittu.