Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Siis ovatko Salla ja Milena jossain salaliitossa nyt? Vai toimiiko Milena kaksoisagenttina? Tämähän menee niin jännittäväksi, että menee varmaan yöunetkin 😅
Eivät. Milena vain toimii kaksoisagenttina ja luulee, ettei Salla tajua sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Lauran juttu on, kun kokoaika Heidin seurassa ja koittaa kaveeraa jatkuvasti? Voiko toi olla mitään muuta kuin "... pidä vihollisesi vielä lähempänä"
Sitä että ovat olleet kavereita. Laura pelastanut Heidin häädöltä mutta Heidi on kylmä ihminen.
Ei kaveria haukuta selän takana ja sitähän Laura kateuttaan tehnyt kokoajan. Empä ole Heidin kuullut Lauraa haukkuvan et se siitä kaveruudesta.
Ulos äänestetty Jerry, Pirkka, Rusu, Alekssi, mikä oli ekana ulos äänestettyy, turha vinkua että "akat" tuolla. No voishan nuo 2 muutakin miästä poistua.
Laura pääsee tyurvaan , se on ilman muuta selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Lauran juttu on, kun kokoaika Heidin seurassa ja koittaa kaveeraa jatkuvasti? Voiko toi olla mitään muuta kuin "... pidä vihollisesi vielä lähempänä"
Sitä että ovat olleet kavereita. Laura pelastanut Heidin häädöltä mutta Heidi on kylmä ihminen.
Ei kaveria haukuta selän takana ja sitähän Laura kateuttaan tehnyt kokoajan. Empä ole Heidin kuullut Lauraa haukkuvan et se siitä kaveruudesta.
Heidi sanon ut että ei luota Lauraan ja Merveen Reeolle, Heidille ei kannata kertoa mitään , juoruu heti faijalle.
Hauska ku Repa ja Miikka kommentoi noihin Lauran viimeisiin vetoomuksiin et yrittää olla hauska ennen sohvaa vielä. Toivottavasti Laura putoo tai ettei ainakaan turvaan pääse ekana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ovatko Salla ja Milena jossain salaliitossa nyt? Vai toimiiko Milena kaksoisagenttina? Tämähän menee niin jännittäväksi, että menee varmaan yöunetkin 😅
Eivät. Milena vain toimii kaksoisagenttina ja luulee, ettei Salla tajua sitä.
Tässähän on kaikki suuren agenttitarinan ainekset koossa 🕵
Ei oo ainakaan hyvää mainosta!
Vierailija kirjoitti:
Onko HitMixin juontaja Mia valittu taloon HitMix mainoksena? HitMix mainoksia ainakin Ruudun puolella lähes kaikissa jaksoissa. Sattumaa?
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla läyhärikiusaajat Laura, Merve ja Milena juttelivat ulkona keskenään ennen nukkumaanmenoa, että pahin skenaario mikä voisi tapahtua tämän päivän häätölähetyksessä olisi, että heidän inhokkinsa Salla pääsisi ekana turvaan.
Tiedämme siis mitä tehdä! Ensin pommitetaan Salla turvaan ja sen jälkeen äänet Millalle. Laura tai Millu pihalle!
Asiaa! Juuri näin tehdään!
Vierailija kirjoitti:
Ulos äänestetty Jerry, Pirkka, Rusu, Alekssi, mikä oli ekana ulos äänestettyy, turha vinkua että "akat" tuolla. No voishan nuo 2 muutakin miästä poistua.
Laura pääsee tyurvaan , se on ilman muuta selvä.
Kaikki miehet äänestetty ulos. Tylsää.
Salla ja Milla on mitäänsanomaton läyhäporukka . Jompikumpi ulos .
Vierailija kirjoitti:
Laura huiteli korkeuksissa ja muut oli tasaisesti, Sainio ihmetteli kun Mia viimeisenä mutta totesi että tuo muuttuu. Näin on ja toivottavasti saamme kotimatkalle Sallan.
Oikeinkin hyvä että Sainio totesi Napaksen kaivavan pikkulapiolla kuoppaa itselleen johon sitten tippuu. Ja että Napakselle PITÄÄ antaa jatkuvasti rankkua pienemmästäkin rikkeestä ja että siitä pitää tulla jatkumo. Siihen se sitten päättyy Napaksen tie kun alkaa riehumaan rankuista ja tulee migren.
y-------n ketju poistettu Reeosta. Liittyi varmaan siihen silloin kun Reeo oli kauan pk:ssa
Joo samaa olin tulossa kirjoittamaan 🤣 hyvä ku sanoivat ääneen sen. Sitähän tuo on noilta kahdelta kirkuvalta apinalta Lauralta ja Mialta, teatteria ennen sohvaa. Ei vaan ainakaan mun silmissä osakkeita nosta tuommoinen kiljuminen.
Vierailija kirjoitti:
Hauska ku Repa ja Miikka kommentoi noihin Lauran viimeisiin vetoomuksiin et yrittää olla hauska ennen sohvaa vielä. Toivottavasti Laura putoo tai ettei ainakaan turvaan pääse ekana.
Vierailija kirjoitti:
Nabbe on ainut, joka järjestää edelleen ees jotain kontenttia. Laura ulos tänään koska on tylsä.
Nabbe haluaakin olla keskipisteenä ja viekin aika paljon ruutu aikaa.
Jos sitä ei joku asia miellytä, se suuttuu ja ilmaisee myös sen kovin sanoin.
Ei ole kuitenkaan minun suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Hauska ku Repa ja Miikka kommentoi noihin Lauran viimeisiin vetoomuksiin et yrittää olla hauska ennen sohvaa vielä. Toivottavasti Laura putoo tai ettei ainakaan turvaan pääse ekana.
Laura pääsee ensimmäisenä turvaan . Ei katsojiin vaikuta mitkään sunnuntain oletetut käyttäytymiset . Minulla on ollut pitkään selvää että Laura on suosikkini .
Milenan ties monesko mainos hänen liikuntasalista.
No niin, pikku hiljaa alkaa näkymään tuon Irakin lahjan Suomelle luonne. Ei kestä arvostelua itsestään, Ei edes tajua että varasti, vaan kääntelee asiaa mieleisekseen. Sehän on täysi tollo.
Taustamelu: tapetaanko siellä sikaa ? Kauhee älämölö kun se Milla taas vauhdissa. Lopetin 24/7 katsomisen tältä päivältä, hitos tylsää meininkiä. Korkeintaan kurkkaan illalla kuka pyörähti pyöröovesta ulos.