Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena treenaa ja puhuu kuka kirjoitti ja Salla puhuu pisteytyksestä .
Vieläkö Milena jaksaa puhua siitä twiitistä 😂😂 Mahtaa kaihertaa kun eisä sitä koskaan tule saamaan tietää. Hänhän luulee että saa viimeistään nähdä, kun talosta tulee. Mut eihän se näkynyt kameroille ketä sen kirjoitti?
Lapussa luki "ärsyttää" ja sitä sanaa käyttää eniten Sofia ja Merve. Oisko Sofia? Hän on sen verran ilkee suustaan et siitä kyllä vois ainaki uskoa. Ei sillä, twiitti piti kyllä kutinsa ja Milenan jankuttaminen siitä todistaakin sen todeksim
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että Laura pääsee turvaan ensimmäisenä .
Kertoisitko vielä kuka häädetään? Ketkä pääsee finaaliin? Kuka voittaa?
Sofia voittaa
Vierailija kirjoitti:
Kim Sainio oli vuosina 20062009 ja 20112014 Big Brotherin pääohjaajana. Oi niitä aikoja! Mihinköhän vois kerätä adressin että Kimi takas ohjaajan pallille! Monesti on sanonu lähetyksissä että ihan liian nössöä menoa talossa ollut.
Kimistä oli katasrofi tuo bile valinta, eli olisi pitänyt lopettaa. Oman edun tavoittelu ei ollut todellakaan fiksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskois ikinä et Milena joku pt tms? 😂😂 Sallakin kattoo silmät pyöreinä tuol salilla et mitä hiivattii.... okok.
Miksi ei uskoisi? Gladiaattori kuitenkin ollut
No se nyt onkin ihan urpå ohjelma muutenkin. Sopii Milenalle oikein hyvin 🤣
Merven äänestä pitäs olla jo huolissaan. Ei oo normaalia toi kähinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena treenaa ja puhuu kuka kirjoitti ja Salla puhuu pisteytyksestä .
Vieläkö Milena jaksaa puhua siitä twiitistä 😂😂 Mahtaa kaihertaa kun eisä sitä koskaan tule saamaan tietää. Hänhän luulee että saa viimeistään nähdä, kun talosta tulee. Mut eihän se näkynyt kameroille ketä sen kirjoitti?
Lapussa luki "ärsyttää" ja sitä sanaa käyttää eniten Sofia ja Merve. Oisko Sofia? Hän on sen verran ilkee suustaan et siitä kyllä vois ainaki uskoa. Ei sillä, twiitti piti kyllä kutinsa ja Milenan jankuttaminen siitä todistaakin sen todeksim
Ei Sofia ole ilkeä. Eikä ikinä sano selkään takana, kertoo rehdisti päin naamaa. Mä veikkaan Reeoa, että halunnut vain hämmentää porukkaa
Sofia ei ole kertaakaan ollut häädös. Voi se voittaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskois ikinä et Milena joku pt tms? 😂😂 Sallakin kattoo silmät pyöreinä tuol salilla et mitä hiivattii.... okok.
Miksi ei uskoisi? Gladiaattori kuitenkin ollut
No se nyt onkin ihan urpå ohjelma muutenkin. Sopii Milenalle oikein hyvin 🤣
No siihen en ota kantaa onko urpo ohjelma. Mut eiköhän Milena tiedä miten kuuluu treenata jos sinne on päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskois ikinä et Milena joku pt tms? 😂😂 Sallakin kattoo silmät pyöreinä tuol salilla et mitä hiivattii.... okok.
Miksi ei uskoisi? Gladiaattori kuitenkin ollut
Gladiaattorikisahan on ihan pelleilyä.
Vaikea uskoa et Laura on niin urheilullinen mitä antaa ymmärtää. Kroppa ei ole yhtään sellainen. Iso takapuoli. Tosi vankat jalat, paksut reidet ja jopa nilkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskois ikinä et Milena joku pt tms? 😂😂 Sallakin kattoo silmät pyöreinä tuol salilla et mitä hiivattii.... okok.
Miksi ei uskoisi? Gladiaattori kuitenkin ollut
No se nyt onkin ihan urpå ohjelma muutenkin. Sopii Milenalle oikein hyvin 🤣
No siihen en ota kantaa onko urpo ohjelma. Mut eiköhän Milena tiedä miten kuuluu treenata jos sinne on päässyt.
Ei siltä näytä nyt bb:ssä. Gladiaattoreista en osaa sanoo mitä siellä tehny eikä pahemmin kiinnostakaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Merven äänestä pitäs olla jo huolissaan. Ei oo normaalia toi kähinä.
Etelän naisilla usein tumma ääni. Älä huolestu.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla ei nää todellisuutta . Laura on paras tänä iltana .
Onko vaikeuksia ymmärtää, että kaikki ei sinun laurastasi tykkää? Jotkut kun tykkää enempi iloisesta ja reilusta meiningistä
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa et Laura on niin urheilullinen mitä antaa ymmärtää. Kroppa ei ole yhtään sellainen. Iso takapuoli. Tosi vankat jalat, paksut reidet ja jopa nilkat.
näkee että on tehnyt kuntonsa eteen jotain, pumppaa sinäkin että saat peffaa
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa et Laura on niin urheilullinen mitä antaa ymmärtää. Kroppa ei ole yhtään sellainen. Iso takapuoli. Tosi vankat jalat, paksut reidet ja jopa nilkat.
No ootpa sä tarkkaan katsonut kun nilkatkin tsekannut 😂😂😂 must hän on ihan urheilullisen näköinen. Eipä heidiäkään niin urheilijalta näytä ja syö ja makaa vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin team Heidi (+rooma). Pelaavat paljon fiksummin. Lauran poppoo ihan onnetonta sakkia :---D
Mä olen ainakin team Laura. Rooman poppoo kovia manipuloimaan.
Millon tää manipulointi tapahtuu kun itse en sellaista nää? Reeon porukkahan ei äänestä tismalleen samoja koskaan häädössä vaan jakavat pisteet nimenomaan siten, että saavat varmasti sinne ne, jotka jokainen sinne haluaa.
Just näin. Käyvät kyllä tarkkaan aina häätöjutut läpi. Reeo aina Heidiltäkin nätisti kysyy kenet haluaisi ulos, kuka on ärsyttänyt eniten jne. Toki yleensä salakielellä, kaikki ei vaan nähtävästi tajua sitä.
Näimpä, Reeo vähän kuulostelee että ketä omat jengiläiset haluaa äänestää, ja sanoo myös oman ajatuksen. Sit Reeo laskeskelee että miten saadaan äänet riittämään ja jakautumaan oikein. Eihhän Reeolle juuri ole henkilökohtaista merkitystä että ketä on häädössä, kuhan heidän jengin ulkopuolelta suurinosa.
Porukka ihmettelee, että miksi asukkaat lähtee Reeon kelkkaan, mutta mun mielestä siinä ei oo mitään ihmeellistä, paljon parempi turva tuolla Reeon porukassa. Lisäksi tuo jengin toiminta on kaikesta huolimatta paljon suorempaa ja reilumpaa kuin toisen porukan henkilökohtainen läyhääminen.
Kuka talossa sanoikaan alussa et Laura ei näytä 35-vuotiaalta? Nyt kun katsoo vois luulla et on yli 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että Laura pääsee turvaan ensimmäisenä .
Hienoa, että meillä on täällä selvännäkijä 🔮
faktat faktoina
Loorajengin huijausyritys, ei näe yhtään mistään.