Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Täh miten Lauralla noin paljon kannattajia??? (katon eilistä lähetystä)
Mikä ihme tuo nyt on ? Jos seuraa 247 : kaa ja tekee omat päätöksensä niin Laurasta tykkääjiä on . Sillä että tällä palstalla pieni joukko koko ajan dissaa Lauraa ei ole mitään vaikutusta .
Hienosti menee äänestystilanne . Tsemppiä Laura .
Vierailija kirjoitti:
Tuliko Sofia keskellä yötä sisälle, vai oliko ulkona aamuun saakka.
Oli ulkona koko yön. Nyt suihkussa pitkän kaavan mukaan vettä säästämättä.
Hyvä tuotanto, hienosti leikelty eilinen kooste! Itse 24/7 tilaajana ensimmäistä kertaa katsoin koostelähetyksen kun ihmiset antaneet ymmärtää, että Reeo näytetään niissä huonossa valossa. Taidokkaasti leikattu ja saatu Reeo näyttämään täydelliseltä k***päältä ilman mitään totuuspohjaa. Täytyy nostaa hattua tuotannon käsikirjoitukselle.
Ja en ole vannoutunut Reeo fani, minulla siellä toinen voittaja suosikki. Mutta sympaattinen kaveri kyseessä, jonka todellinen luonne ja käytös jää täysin pimentoon.
Laura olisi eilisen tilanteen mukaan pääsemässä ensimmäisenä turvaan (n.70%). Tämä ei mitenkään korreloi twitterin ja tämän palstan mielipiteen kanssa. Lauran kannattajat (ystävät ja lähisuku?) ovat nyt olleet todennäköisesti liikkeellä. Ero ei välttämättä äänissä ole edes kovin iso, joten tuo voi olla HELPOSTI muutettavissa. Nyt ääniä erityisesti Sallalle ja Millalle, vaikutetaan yhdessä!!!
https://bigbrother.fi/uutiset/laura-mia-salla-ja-milla-ovat-haatouhan-a…
Tällä palstalla saa kyllä ihan väärän kuvan todellisuudesta talossa . Laura ekana turvaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh miten Lauralla noin paljon kannattajia??? (katon eilistä lähetystä)
Mikä ihme tuo nyt on ? Jos seuraa 247 : kaa ja tekee omat päätöksensä niin Laurasta tykkääjiä on . Sillä että tällä palstalla pieni joukko koko ajan dissaa Lauraa ei ole mitään vaikutusta .
Johtaa äänestystä murskaavan ylivoimaisesti 🥰
Ihme tyyppi tekee videoita täysin alastomana, kulkee kokoajan puoliastomana ja käy BB:n kopissa vaatteet päällä suihkussa ja miettii saada karvat pysymään päässä. Jo on ihmisen elämä järkyttävää, olisi mitä on ja kiitollinen siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla saa kyllä ihan väärän kuvan todellisuudesta talossa . Laura ekana turvaan .
Väärin, vain koostelähetyksiä seuraavat saavat väärän kuvan todellisuudesta talosta.
Vierailija kirjoitti:
Laura olisi eilisen tilanteen mukaan pääsemässä ensimmäisenä turvaan (n.70%). Tämä ei mitenkään korreloi twitterin ja tämän palstan mielipiteen kanssa. Lauran kannattajat (ystävät ja lähisuku?) ovat nyt olleet todennäköisesti liikkeellä. Ero ei välttämättä äänissä ole edes kovin iso, joten tuo voi olla HELPOSTI muutettavissa. Nyt ääniä erityisesti Sallalle ja Millalle, vaikutetaan yhdessä!!!
https://bigbrother.fi/uutiset/laura-mia-salla-ja-milla-ovat-haatouhan-a…
Ei kannata vaahdota . En tunne Lauraa mutta on itsestään selvää että ääni menee Lauralle .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla saa kyllä ihan väärän kuvan todellisuudesta talossa . Laura ekana turvaan .
Väärin, vain koostelähetyksiä seuraavat saavat väärän kuvan todellisuudesta talosta.
Seuraan 247 . En katso koosteita . Laura turvaan .
Vierailija kirjoitti:
Hienosti menee äänestystilanne . Tsemppiä Laura .
Vielä se äänestystilanne keikahtaa toisinpäin.
Sunnuntaina alkaa palkit vaihdella paikkaa.
Laura kotiin !!
Vierailija kirjoitti:
Jos Heidi ei saa immuniteettiä niin on selvää,että porukka haluaa sen ulos.Olisko sittenkin pitänyt keskeyttää juhlat eikä heittää porukkaa ulos juhlista. Ei kovin pitkälle tainut ajatella Heidi asiaa.
Heidi olisi ollut jo tällä viikolla häätöäänestyksessä ilman päällikkyyttä. Joten tuo sen toiminta ei muuta tilannetta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura olisi eilisen tilanteen mukaan pääsemässä ensimmäisenä turvaan (n.70%). Tämä ei mitenkään korreloi twitterin ja tämän palstan mielipiteen kanssa. Lauran kannattajat (ystävät ja lähisuku?) ovat nyt olleet todennäköisesti liikkeellä. Ero ei välttämättä äänissä ole edes kovin iso, joten tuo voi olla HELPOSTI muutettavissa. Nyt ääniä erityisesti Sallalle ja Millalle, vaikutetaan yhdessä!!!
https://bigbrother.fi/uutiset/laura-mia-salla-ja-milla-ovat-haatouhan-a…
Ei kannata vaahdota . En tunne Lauraa mutta on itsestään selvää että ääni menee Lauralle .
Kiitos sinulle 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Merve jättänyt itseään Lauran kanssa häätöön jos inhoaa itsekkyyttä.
No ei tainnu Mervelläkään olla munaa jättää itseään sinne mutta Mervehän ajattelee aina muita ensin; vai miten se meni ?
Miksi ihmeessä olisi jättänyt ?
Olisi testannut mikä on suosio äänestäjien silmissä.
No eipä ole pikkulikkakaan testannut, vaikka tilaisuuksia olisi kyllä ollut😂
Upeeta että löytyy myös järkeviä ihmisiä . Hieno äänestystilanne .
Nyt kannattaa vain hyväksyä että Lauralla on reilu kannattajajoukko .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla saa kyllä ihan väärän kuvan todellisuudesta talossa . Laura ekana turvaan .
Väärin, vain koostelähetyksiä seuraavat saavat väärän kuvan todellisuudesta talosta.
Seuraan 247 . En katso koosteita . Laura turvaan .
Minulla taas ei ole 247 ja katson koosteet. Laura turvaan.
Heidi on itse tehnyt valintansa. Itse olisin valinnut toisin.
Billeet olisin jättänyt kaikilta väliin. Itseni olisin uhrannut enkä 11 muuta.
Sainiokin sanoi että olisi keskeyttänyt bileet.
Tuliko Sofia keskellä yötä sisälle, vai oliko ulkona aamuun saakka.