Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Miksi Merve jättänyt itseään Lauran kanssa häätöön jos inhoaa itsekkyyttä.
Voi voi kun Heidin itsekkyyttä mollataan mutta Lauraa ja Merveä pitäisi ymmärtää. Minä olen Heidin puolella loppuun asti.
Tupuliini kirjoitti:
Hahhaa, hoono soomi saisi lentää tuolta pois, on niin ärsyttävää kuunnella. Kiroaa välillä ja välillä itkee ja huutaa toisille.
Onhan tuo niin arveluttava tyyppi, että pelottaa jo välillä. Kiihtyy sekunnissa nollasta sataan, ja mitähän tapahtuisi ilman kameroita. Kulttuurilleen varmaan ominaisesti käyttäytyvä. Tyyppi on ällöttävän limainen monipersoona.
Jos päällikkönä olisi ollut Merve , Laura tai Milena niin varmasti olisivat toimineet samoin kuin Heidi. Merve joka huutaa herkkujen perään niin tuskin olisi sanonut stop juhlille ja ei olisi ottanut kakkuja. Kukaan ei olisi ollut itsekäs , mutta nyt kun on kysymys Heidistä niin se on itsekäs. Toivon tosiaan, että Heidi menee finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Tupuliini kirjoitti:
Hahhaa, hoono soomi saisi lentää tuolta pois, on niin ärsyttävää kuunnella. Kiroaa välillä ja välillä itkee ja huutaa toisille.
Onhan tuo niin arveluttava tyyppi, että pelottaa jo välillä. Kiihtyy sekunnissa nollasta sataan, ja mitähän tapahtuisi ilman kameroita. Kulttuurilleen varmaan ominaisesti käyttäytyvä. Tyyppi on ällöttävän limainen monipersoona.
Tempperamenttia se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi sanoi eilen hyvin että hän on talon nuorin mutta silti tuntuu että hän asuisi täällä lasten kanssa. Viittasi eri tyyppien uhriutumiseen esiim häätöön joutumisessa. Hän itse ollut joutumassa häätöön monta kertaa, jäänyt häkkiin, jäänyt valitsematta voittajoukkueesta neuvotteluhuoneeseen eikä ole olkut niistä moksiskaan. Harvinaisen kypsä 21-vuotias!
Tuollainen Heidin eilinen käytös ei ole kypsää, vaan todella lapsellista ja osoittaa täydellistä sosiaalisen pelisilmän puutetta. Sanoiko kertaakaan, että harmittaa toisten puolesta kun eivät saaneet viestejä kotoa?? Ei, itki ja hehkutti vain omaa onneaan. Suorastaan kylmäävää käytöstä.
Sanoi itse et on koko ajan liipasimella lähteä niin eipä oikeastaan tarttenut edes miettiä mitä tekee, ottaako oman edun vai muiden. Miksi hän ei saisi iloita omista eduistaan vaan pitäisi ( teko)märehtiä toisten puolesta. Mä tykkään Heidin pelityylistä ja asenteesta!
Heidin käytös on itsekästä ja lapsellista ja osoittaa, ettei Heidillä ole sosiaalisia taitoja.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Laurallekin kelpasi 250€ maksu että saa kaksi pois pelistä hetkeksi.
Niimpä, mikä oli Lauralta tosi itsekäs teko, eipä siinä ajateltu muita. Sama koskee Miaa. No tota se Reeoviha teettää, hukkaan meni molempien suuñitelmat, sekös nìitä harmittaa.
Nähne on pelottava asukas. Bbnä en pitäisi häntä talossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Merve jättänyt itseään Lauran kanssa häätöön jos inhoaa itsekkyyttä.
No ei tainnu Mervelläkään olla munaa jättää itseään sinne mutta Mervehän ajattelee aina muita ensin; vai miten se meni ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Laurallekin kelpasi 250€ maksu että saa kaksi pois pelistä hetkeksi.
Niimpä, mikä oli Lauralta tosi itsekäs teko, eipä siinä ajateltu muita. Sama koskee Miaa. No tota se Reeoviha teettää, hukkaan meni molempien suuñitelmat, sekös nìitä harmittaa.
Ei ollut itsekäs teko. Kyseessä oli kauppatehtävä, jossa Laura osti yhteisen hyvän vuoksi vihjeitä 250 euron hintaan.
Kuinka talossa olevat edes kuvittelevat, että Heidi itse päättää ja junailee kaiken. Edellinen päällikkö ei saanut tarpeeksi kränää aikaan ja tuotanto pisti vautia ja porukan ulos. Sekös sai hyoeenalauman raivoon, itse ovat tuotannon määräyksestä jokainen vuorollaan kaivelleet puskista kerkkeja, kuin älyväpaat tollot. Täytyyhän heidän tietää ettei talossa tapahdu mitään ilman BB:n määräyksiä ja valvontaa. Ei edes apinan pähkinävarkaus.
Heidi taisi järkyttyi ensin tehtävän laadusta, kotiterveisistä ja "ystävien" vihamielisyydestä. Toivottavasti tuotanto suojelee nuorta ihmistä, opettaa tälle hyeenälaumalle missä mentiin ja missä mennään. Toivottavasti Heidi sai läheisiltään voimaa jopa ohjeita, turvallisia ohjeita. Eihän tuollaista kukaan kestä, Heidi, tämä nuor tyttö on varjo entisestään, muutaman viikon hyeenoiden pesässä olon jälkeen.
Toivottavasti läkeiset opastivat, että kotiin ja heti, ei moiseen laumaan kannata jäädä. Paatunut ihminen voi rallatella kaiken läpi, mutta ei kokematon ja rehellinen nuori ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Laurallekin kelpasi 250€ maksu että saa kaksi pois pelistä hetkeksi.
Lauran saamat 250 meni yhteiseen kassaan samoin hän vei kahvinsa yhteiseen käyttöön
Juu ei Mervellä ole hirveästi varaa haukkua muita itsekkääksi. Tuota läyhäjengiä vartenko Heidin olisi pitänyt nukkua ulkona ja antaa läheisten viestit oman viestin sijaan. Ihan oikean valinnan teki. Pääsi Merve ja kumppanit vähän kokeilemaan makuupusseja ja ulkoilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Merve jättänyt itseään Lauran kanssa häätöön jos inhoaa itsekkyyttä.
No ei tainnu Mervelläkään olla munaa jättää itseään sinne mutta Mervehän ajattelee aina muita ensin; vai miten se meni ?
Miksi ihmeessä olisi jättänyt ?
Sihvola äänestetään tänään ensimmäisenä turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Merve jättänyt itseään Lauran kanssa häätöön jos inhoaa itsekkyyttä.
No ei tainnu Mervelläkään olla munaa jättää itseään sinne mutta Mervehän ajattelee aina muita ensin; vai miten se meni ?
Miksi ihmeessä olisi jättänyt ?
Olisi testannut mikä on suosio äänestäjien silmissä.
Heidi voittoon💕