Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidillä jäänyt levy päälle "mä olen niin onnellinen".
ei kai hoe tuolla <nyt. >Olkoot että saa viestin ulkomaailmasta. Täytyy ymmärtää Heidin ikä, on sitä sukupolvea, mulle kaikki ja hetimminä minä,
No ei ole mikään sukupolvikysymys. Jos nyt kuitenkin lähestytään asiaa tuolta kannalta, niin taitaa Heidin sukupolvi miettiä paljon enemmän muita kuin esim suuret ikäluokat.
Suuret ikäluokat on ansaitulla eläkkeellä ja perinöjä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi on kyllä niin etovan näköinen, että tuon näköinen lapsi olisi saanut jäädä tekemättä.
Osaatko HÄVETÄ yhtään?? Et varmaan. Vaikutat todella yksinkertaiselta ihmiseltä.
Olen kaukana yksinkertaisesta.
Terveisin
Kahden akateemisen tutkinnon ihminen
Yhden akateemisen tutkinnon omaavakaan ei vaivaudu kirjoittamaan noin kahjosti, saati sitten kahden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi on kyllä niin etovan näköinen, että tuon näköinen lapsi olisi saanut jäädä tekemättä.
Osaatko HÄVETÄ yhtään?? Et varmaan. Vaikutat todella yksinkertaiselta ihmiseltä.
Terveisin
Kiva kun laitat teidät huonoon valoon 👍 ai että inhoan tota AKATEEMINEN sanaa hyi helvetti :D niin kuin mikä luulet olevasi? Jotenkin parempi ihminen? Yliopistossakin on tutkintoja mihin pääsee kuka tahansa kun vähän lukee pääsykokeisiin, ottaa vaikka 100e verkkovalmennuskurssin missä opetetaan kaikki pääsykokeessa olevat aihealueet. Toivottavasti kukaan fiksu ei oikeasti nykypäivänä luule, että yliopistoon pääsee vain tietyt etuoikeutetut ihmiset. Akateemisuus ei kerro ihmisen todellisesta viisaudesta yhtään mitään.
Ja siis vaikka olisi kuinka vaikea tahansa saada paperit koulusta, ei se silti kerro viisaudesta yhtään mitään. Todellinen viisaus lähtee sydämen viisaudesta. Ei mistään nippelitiedoista. Kuka tahansa massamurhaaja voi olla mestari nippelitiedossa. Todellinen viisaus on jotain paljon suurempaa
Hyvää viihdettä Big Brother lauantaisin. NOT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kai hoe tuolla <nyt. >Olkoot että saa viestin ulkomaailmasta. Täytyy ymmärtää Heidin ikä, on sitä sukupolvea, mulle kaikki ja hetimminä minä,
No ei ole mikään sukupolvikysymys. Jos nyt kuitenkin lähestytään asiaa tuolta kannalta, niin taitaa Heidin sukupolvi miettiä paljon enemmän muita kuin esim suuret ikäluokat.
Allekirjoitit juuri sen suurten ikäluokkien itsekkyyden ja materialismin :D
Vierailija kirjoitti:
Jospa laittaisit tänne linkin, josta pääsisimme näkemään sinun naamasi 🤣.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin
Kiva kun laitat teidät huonoon valoon 👍 ai että inhoan tota AKATEEMINEN sanaa hyi helvetti :D niin kuin mikä luulet olevasi? Jotenkin parempi ihminen? Yliopistossakin on tutkintoja mihin pääsee kuka tahansa kun vähän lukee pääsykokeisiin, ottaa vaikka 100e verkkovalmennuskurssin missä opetetaan kaikki pääsykokeessa olevat aihealueet. Toivottavasti kukaan fiksu ei oikeasti nykypäivänä luule, että yliopistoon pääsee vain tietyt etuoikeutetut ihmiset. Akateemisuus ei kerro ihmisen todellisesta viisaudesta yhtään mitään.
Ei se yliopistoon pääseminen vielä riitä, vaan se, että pääsee sieltä tutkinnon suorittaneena pois.
Millu sano et noissa uusissa kalsareissa hänen p*llu näytti huonolta eikä aio pukea niitä, ja jatkoi et rintsikoita ei alle laita. Tiedoksenne.
Miksi noi joutuu ulos nukkumaan? En oo kerennyt tänään katto 247.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesassa alkaa satamaan yöllä. Mut mut, eihän noi nuku taivasalla, kai ? Oliskin joku hikinen pressu jonks alla nukutaan. Pakko olis painautua kaveriin että pysyis suht kuivana.
Asiasta toiseen. On toi Milena kans yx tapaus. Reeo merkkas tossa äsken Milenan sohvalle ensi viikkoa ajatellen. Siksi Reeo käväsee eri porukoissa ja tekee samalla päätöksiä. Miettii Heidin kannalta ketä siihen Heidin viereen että Heidi säästyy lähtemisestä. Takuuvarmasti Heidin noi äänestää häätöön.
Heidi on Reeolle tärkeä kun hän voittaa noita kisoja. Miikan ja Reeon olis jo aika alkaa voittamaan. Muuten Heidi jyrää.
Kyllä toi Lauran jengi käärmeilee Heidin satavarmasti häätöön ellei Heidi voita joko päällikkökisaa uudelleen TAI nimeämiskilpailua. Toivoisin Heidille kumpaa tahansa.
Siinähän laittavat häätöön, mutta me äänestäjäthän me päätämme kuka sieltä lähtee. Tuskin Heidi.
Heidi päihittäis Lauran helposti häädössä
Totta. Toivottavasti tuo Laura kärmes tippuu huomenna, äsken taas suolasi, että Reeo valehtelee muka koko ajan. Hah, muija itse puhuu pas...aa minkä kerkiää. Valehteli mm Sallalle, että ei äänestänyt häntä vaikka antoi 2 p. Yritti senkin vierittää Reeon syyksi.
Mitö ihmettä Reeo muka nyt on Lauralle valehdellut. Reeo on yks suorimmista pelureista tuolla
Ei olekaan valehdellut. Mut tää valehtelija Laura ihan pokkana silmää räpäyttämättä valehteli Millalle&Sallalle, et ei he kukaan kolme ole antanut niille ääniä. Siis kaikki antoivat ääniä, valehtelija Laura mm Sallalle 2p. On muijalla pokkaa. Huomenna annan ääniä muille, et tuo käärmes lähtee tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Millu sano et noissa uusissa kalsareissa hänen p*llu näytti huonolta eikä aio pukea niitä, ja jatkoi et rintsikoita ei alle laita. Tiedoksenne.
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten juuri suuret ikäluokat ovat ansainneet eläkkeensä?
Ovat saaneet kaiken todella helpolla. Duunarimies ja kotirouva lapsineen pystyivät hankkimaan omakotitalon tosiaan sen yhden duunarin tuloilla.
Pääsivät hyvin palkattuihin töihin ilman koulutusta. Ostovoimaa riitti.
Heidin sukupolvi taas on sitä mieltä, että ihan jokainen ansaitsee hyvän elämän myös eläkepäiviään.
Niistä kupeista, kipoista ja muusta rojusta ei ole kuin harmia perillisille.
Reeo tsemppaa Heidiä ettei välittäis muitten ilkeilystä. Muutenkin Reeo vaikuttaa pitävän Heidistä kun on kova kilpailemaan ja täysjärkinen nuori. On varmasti aistinut noiden aikuisten naisten jatkuvan seläntakana paskan jauhamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten juuri suuret ikäluokat ovat ansainneet eläkkeensä?
Ovat saaneet kaiken todella helpolla. Duunarimies ja kotirouva lapsineen pystyivät hankkimaan omakotitalon tosiaan sen yhden duunarin tuloilla.
Pääsivät hyvin palkattuihin töihin ilman koulutusta. Ostovoimaa riitti.
Heidin sukupolvi taas on sitä mieltä, että ihan jokainen ansaitsee hyvän elämän myös eläkepäiviään.
Niistä kupeista, kipoista ja muusta rojusta ei ole kuin harmia perillisille.
eläkepäivinään*
Vierailija kirjoitti:
Reeo tsemppaa Heidiä ettei välittäis muitten ilkeilystä. Muutenkin Reeo vaikuttaa pitävän Heidistä kun on kova kilpailemaan ja täysjärkinen nuori. On varmasti aistinut noiden aikuisten naisten jatkuvan seläntakana paskan jauhamisen.
Tämä on kyllä inhottava kommentti. Jos Heidi ei tuolla ilman Reeoa pärjää, niin häätöön ja kotiin. Tuolla pitää jokaisen pärjätä yksilönä.
Nyt menee jo överiksi, että heitetään olisi pitänyt lapsi jättää tekemättä. Mieti kuinka törkeästi kirjoitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuret ikäluokat ovat tällähetkellä 70 v - 77 v , eivät todellakaan ole koskaan pystyneet olemaan itsekkäitä koska ovat aina tottuneet jakamaan kaiken, heitä ei ole koskaan käsitelty yksilöinä vaan aina massana. Ei ole myöskään suurten ikäluokkien vika että heitä on paljon, koska eivät ole itse synnyttäneet itseään.
Voitte lopettaa mollaamisen, suuret ikäluokat ovat pian haudassa! Tämä omien vanhempieni puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä inhottava kommentti. Jos Heidi ei tuolla ilman Reeoa pärjää, niin häätöön ja kotiin. Tuolla pitää jokaisen pärjätä yksilönä.
Jotenkin niin vähättelevää nuoria naisia kohtaan muutenkin tämä palstalla esiintyvä Reeo on isällinen jne kommentointi.
Niinpä. Milenan kannattaisi satuillessaan muistaa, että näitä ohjelmia katsoo sitä samaa lukiota käyneet ihmiset.
Tuo vale olisi muutenkin ollut uskottavampi, jos olisi sijoittanut sen vaikka ylä- tai alakouluun.