Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää symppaan vaan Tuulaa ja Santeria, koska ovat yliopiston käyneitä. AMK:t, amikset ja peruskoululaiset ei iske, kun olen itsekin yliopiston käynyt.
Hear hear. Vastenmielistä katsoa tuota tolloa varastomiestä, joka ei ole eläessään lukenut yhtään kirjaa, pelkästään Seiskan kuvatekstit. Kun kamera näyttää sitä, näkyy selvästi miten kaksi aivosolua yrittää raksuttaa, mutta ruosteessa on koko koneisto.
Niin siis Sofia sitten onkin varmaan lukenut eläessään todella monet kirjat läpi kun on päätynyt myymään itseään.
Arvostan varastomiehen duunia 100 kertaa enemmän kuin ed. mainittua.
Sofia on ainakin ylioppilas ja tietääkseni hänellä myös yliopisto-opintoja. Ehkä on siis lukenut muutaman kirjankin. Mites oma laitasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesassa alkaa satamaan yöllä. Mut mut, eihän noi nuku taivasalla, kai ? Oliskin joku hikinen pressu jonks alla nukutaan. Pakko olis painautua kaveriin että pysyis suht kuivana.
Asiasta toiseen. On toi Milena kans yx tapaus. Reeo merkkas tossa äsken Milenan sohvalle ensi viikkoa ajatellen. Siksi Reeo käväsee eri porukoissa ja tekee samalla päätöksiä. Miettii Heidin kannalta ketä siihen Heidin viereen että Heidi säästyy lähtemisestä. Takuuvarmasti Heidin noi äänestää häätöön.
Heidi on Reeolle tärkeä kun hän voittaa noita kisoja. Miikan ja Reeon olis jo aika alkaa voittamaan. Muuten Heidi jyrää.
Kyllä toi Lauran jengi käärmeilee Heidin satavarmasti häätöön ellei Heidi voita joko päällikkökisaa uudelleen TAI nimeämiskilpailua. Toivoisin Heidille kumpaa tahansa.
Itse haluaisin nähdä Heidin siellä sohvalla ihan vaan sen takia, että näkisi minkälainen kannatus hänellä on. Koska jos ei kansa tykkää niin aivan turhaan tuolla sitten on koska ei voi voittaa kuitenkaan.
Rohkeasti vain Heidi keskipenkille. Ne naamat ja ilmeet, kun Heidi pelastetaan ekana turvaan, oli sitten vastassa melkein kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Heidi on kyllä niin etovan näköinen, että tuon näköinen lapsi olisi saanut jäädä tekemättä.
Osaatko HÄVETÄ yhtään?? Et varmaan. Vaikutat todella yksinkertaiselta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidillä jäänyt levy päälle "mä olen niin onnellinen".
ei kai hoe tuolla <nyt. >Olkoot että saa viestin ulkomaailmasta. Täytyy ymmärtää Heidin ikä, on sitä sukupolvea, mulle kaikki ja hetimminä minä,
No ei ole mikään sukupolvikysymys. Jos nyt kuitenkin lähestytään asiaa tuolta kannalta, niin taitaa Heidin sukupolvi miettiä paljon enemmän muita kuin esim suuret ikäluokat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi on kyllä niin etovan näköinen, että tuon näköinen lapsi olisi saanut jäädä tekemättä.
Osaatko HÄVETÄ yhtään?? Et varmaan. Vaikutat todella yksinkertaiselta ihmiseltä.
Olen kaukana yksinkertaisesta.
Terveisin
Kahden akateemisen tutkinnon ihminen
Eye Rolling Snake kirjoitti:
Onko mätisäkki tehny tänään talossa mitään mainitsemisen arvoista, siis jotain muuta kuin silmien pyörittelyä tai paskan jauhamista?
Hyi yök sinä!
Vierailija kirjoitti:
Olen suomalainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Merveä ja Milenaa on seurannut, arveluttaa yhä enemmän ne muutoinkin epäuskottavaa kiusaamistarinat, mitä kertoivat.
En usko hetkeäkään, että lukiossa olisi taululle kirjoitettu Milena on n-sana.
Veikkaan, että on ollut: joku Milenan kiusaamiseen ja tyrannointiin kyllästynyt luokkatoveri on sen kirjoittanut. Milena itse on tunnettu koulukiusaaja. Kiusatut ovat saattaneet yrittää puolustautua kyseenalaisin keinoin ja siitähän Milena on saanut vain lisäpontta ja oikeutusta teoilleen.
Milenan ihonväri nyt ei poikkea omastani eikä monen muunkaan kantaväestön ihonväristä lainkaan. Kunhan satuili.
Eipä juuri poikkea, mutta kyllähän tuosta heti näkee, ettei ole mikään tavallinen Virtanen tai Nieminen. Että kyllä ne juuret on siellä lähi-idässa päin.
ei oo lähi-itää, Mauritius saari, katso kartalta, Afrikan kartta, eteläosaan ja oikealle puolelle
Onneksi katsojat ratkaisee kuka häädetään.
Kaksinaamainen Laura ansaitsee lähteä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi, Salla, Milla ja Reeo parhaat.💕 Merve ja Laura pahimmat. Minulla on oikeus mielipiteeseeni, joten turha valittaa.
Mielipide se on tyhmäkin mielipide.
Voi voi, anteeksi kun en pidä sinun absoluuttisesta totuudesta. Koita kestää.
Vierailija kirjoitti:
Olen suomalainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Merveä ja Milenaa on seurannut, arveluttaa yhä enemmän ne muutoinkin epäuskottavaa kiusaamistarinat, mitä kertoivat.
En usko hetkeäkään, että lukiossa olisi taululle kirjoitettu Milena on n-sana.
Veikkaan, että on ollut: joku Milenan kiusaamiseen ja tyrannointiin kyllästynyt luokkatoveri on sen kirjoittanut. Milena itse on tunnettu koulukiusaaja. Kiusatut ovat saattaneet yrittää puolustautua kyseenalaisin keinoin ja siitähän Milena on saanut vain lisäpontta ja oikeutusta teoilleen.
Milenan ihonväri nyt ei poikkea omastani eikä monen muunkaan kantaväestön ihonväristä lainkaan. Kunhan satuili.
Eipä juuri poikkea, mutta kyllähän tuosta heti näkee, ettei ole mikään tavallinen Virtanen tai Nieminen. Että kyllä ne juuret on siellä lähi-idässa päin.
Kuitenkin se, että lukiolaiset olisivat kirjoittaneet taululle, että Milena on n-sana on valetta.
Se on kun ei enää keksitä hyviä argumentteja niin aletaan haukkumaan ulkonäköä. No, silloin haukkuja on joutunut luovuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut pässimäisen tyhmää olla ottamatta omaa etua, koska siellä olisi voinut olla esim. finaalipaikka. Onhan sellainen ollut palkintona joskus (Mikael) jo ensimmäisellä viikolla. Se riski kannattaa ottaa, että saa kaikkien vihat niskoille talossa.
Enemmän kertoo mielistelystä tällainen 'pistän joukkueen edelle omaa etuani'. Ei mene läpi Milana.
Kerroppa tarkemmin tästä? Siis ekalla viikolla tarjolla finaalipaikka? Wtf?
En enää edes muista mikä kausi, olisko ollut peräti se, jonka Teija sitten voitti? BB järjesti hyvin varhaisessa vaiheessa äänestyksen, kuka asukkaista ansaitsisi finaalipaikan yhden viikon perusteella ja Mikael oli siinä vaiheessa suosikki ja tosiaan sai suoran finaalipaikan. Jätkähän ei tehnyt sitten oikein mitään mainittavaa, nssiskeli muistaakseni jotain donnaa ja oli muutenkin Joukon jatkona.
Mutta hyvä esimerkki siitä, että kuinka suosikit tuppaavat vaihtumaan, kun viikot kertyvät.
Sulla menee kaudet sekasi. Teijan voitto oli eri kausi, mutta joo Mikael sai immuniteetin koko kaudeksi :D Sillon voiti se janica tms ja mikael tuli toiseksi.
Joo, saatoi olla näin, kiitos oikaisusta.
Sama kausi jolloin Tynkkynen oli köntsät housuissa.
Oltiinko silloinkin letut levällään?
No venäläissyntyinen Marianahan otti Johanilta suihin saunan lauteilla. Vai oliko eri kausi?
Kyllä ihmiset osaavat olla typeriä. Koko kansan edessä tv:ssä? Huh huh. Homo sapiens ei todellakaan ole kovin viisas mitä pidemmälle aika kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesassa alkaa satamaan yöllä. Mut mut, eihän noi nuku taivasalla, kai ? Oliskin joku hikinen pressu jonks alla nukutaan. Pakko olis painautua kaveriin että pysyis suht kuivana.
Asiasta toiseen. On toi Milena kans yx tapaus. Reeo merkkas tossa äsken Milenan sohvalle ensi viikkoa ajatellen. Siksi Reeo käväsee eri porukoissa ja tekee samalla päätöksiä. Miettii Heidin kannalta ketä siihen Heidin viereen että Heidi säästyy lähtemisestä. Takuuvarmasti Heidin noi äänestää häätöön.
Heidi on Reeolle tärkeä kun hän voittaa noita kisoja. Miikan ja Reeon olis jo aika alkaa voittamaan. Muuten Heidi jyrää.
Kyllä toi Lauran jengi käärmeilee Heidin satavarmasti häätöön ellei Heidi voita joko päällikkökisaa uudelleen TAI nimeämiskilpailua. Toivoisin Heidille kumpaa tahansa.
Siinähän laittavat häätöön, mutta me äänestäjäthän me päätämme kuka sieltä lähtee. Tuskin Heidi.
Heidi päihittäis Lauran helposti häädössä
Totta. Toivottavasti tuo Laura kärmes tippuu huomenna, äsken taas suolasi, että Reeo valehtelee muka koko ajan. Hah, muija itse puhuu pas...aa minkä kerkiää. Valehteli mm Sallalle, että ei äänestänyt häntä vaikka antoi 2 p. Yritti senkin vierittää Reeon syyksi.
Mitö ihmettä Reeo muka nyt on Lauralle valehdellut. Reeo on yks suorimmista pelureista tuolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin
PÄIVÄN PIERU! Tuskinpa olet edes uimamaisteri. Terveisiä vain sinne kusenhajuiseen koppiisi, mihin olet lopuksi iäksesi juuttunut.
Miltä toi näyttäisi, jos kaikki naiset esittelisivät tissejään samalla innolla kuin Sofia?
Reeo liikuttui Heidin viestistä ja tämän reaktiosta viestiin. 😍
Vierailija kirjoitti:
Mervehän uhosi Heidistä että: "se on meinaa morjens ensi viikolla, mua ärsyttää niin paljon". Voi olla että näin käy voi olla että ei.
Hamsteri lentää kuin oravanpyörästä ulos talosta jos on äänestyksessä. Ei sillä ole faneja, korkeintaan jotain peräkammarien tyttöjä, jotka samastuu sen hamsterinhymyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin
Se ei todista yhtään mitään. Minun silmissä olet samalla tasolla Putinin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin
Kiva kun laitat teidät huonoon valoon 👍 ai että inhoan tota AKATEEMINEN sanaa hyi helvetti :D niin kuin mikä luulet olevasi? Jotenkin parempi ihminen? Yliopistossakin on tutkintoja mihin pääsee kuka tahansa kun vähän lukee pääsykokeisiin, ottaa vaikka 100e verkkovalmennuskurssin missä opetetaan kaikki pääsykokeessa olevat aihealueet. Toivottavasti kukaan fiksu ei oikeasti nykypäivänä luule, että yliopistoon pääsee vain tietyt etuoikeutetut ihmiset. Akateemisuus ei kerro ihmisen todellisesta viisaudesta yhtään mitään.
Laura ulos huomenna!
Salla ensin turvaan ja sitten Millalle pisteitä.