Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talon lähes kaikki naiset on siis Heidiä vastaan.
Tuohan on ihan klassisen juttu; Heidi on päässyt poikien tiimiin, pärjää peleissä, ei lähde mukaan kärmesten läyhäämiseen jne.
Ollaan kateellisia kaikesta, haukutaan, syytellään, mustamaalataan.
Eilen harmitti niin paljon, kun koko naislauma(pl. Tuula, Salla, Milla) mollasivat ja läyhäsivät Heidiä olkkarissa, ja tottakai Heidi tuollaset asiat aistii että mistä siellä puhutaan.Heidi olis selvästi illalla halunnut jutella vähä fiiliksistä, ja siitä miten nihkeesti toiset otti hänen voiton. Ei kuitenkaan uskaltanut tuon hyvä mielen tehtävän takia jutella Reeolle, ettei vaan sitä lasketa ilkeämieliseksi puheeksi.
Onneks Heidi vaikuttaa vahvalta tyypiltä, niin ehkä kestäää tuon naisten läyhäämisen. Ja onneksi hänellä on muutama ystävä naistenki puolella ja Reeon vahva tuki :3
Myötätunto on kyllä väkisinkin Heidin puolella, joka ei ole tehnyt mitään, mistä olisi akkojen vihat päälleen saanut. Kiltti nuori nainen, jolla on älliä. Joten ei jää kuin kateellisuus vain motiiviksi tuolle ylenmääräiselle mollaamiselle (3 naista Merve, Laura, Mia ja yksi mies, Soffe + yksi joka paikan hämmentäjä Milena).
Itse en henk.koht pysty kauaa Heidiä kuuntelemaan, on niin nuori ja naiivi puheissaan, mutta tehtävissä hän on kovahermoinen ja sitkeä. Hän on myös naisasukkaista persoonallisin ja mystisin henkilönä, vaikka moni muu tuolla yrittää olla niin spesiaalia.
Minuakin ihan pistää ärsyttämään Heidin naiivius!! Kunhan nyt ei vaan menisi luottamaan vääriin ihmisiin tuolla. Reeo näyttää aidosti välittävän, toisin kuin Lauran porukka kun kokoajan puhuvat pahaa seläntakana. Voi kumpa joku kuulisi ja osaisi kertoa Heidille missä mennään. Ihan käy sääliksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soffe otti eilen ehkäisypillerin kylppärissä.
Sofia on syntynyt poikana.
Mut miks se otti sit e-pillerin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi lentää talosta kun Reeo ja Miika eivät enää tarvitse häntä .Ovatkin puhuneet että kun tarve vaatii niin häätöön vaan .
kyllä kansa tietää
Mä luulen, että Heidillä on kyllä faneja. Voipi olla ettei niin vain lähde, vaikka sohvalle joutuisi. Monesti vielä kansa on sen kiusatun puolella.
Laudalla näköjään on viha-rakkaussuhde Heidiin. Aluksi oli jo melkein virallinen vuoden Pöppänä, mutta laittaessaan Reeon häätöpenkille, muuttuikin siinä silmänräpäyksessä rottahooraksi, kavaltajaksi, petturiksi. Nyt kun mielipaha laudallakin on vähän laantunut (oi noi tunteelliset nuoret miehet), niin Heidi alkaa olla jo taas pöppänä.
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoon tota Lauraa.
No hyvä etten ole ainoa, joka myöskin vihaa. Olisin pudottanut heti ensimmäisenä jo pois. Uskon, että KKona-Markossakin olisi ollut enemmän potenttiaalia ja viihdearvoa. Harmillisesti hänen matka jäi lyhyeen. Esittelyvideon perusteella pidin yhtenä suosikkina jopa.
Alkaako jo tehtävä, varmaan sisätehtävä, sitten saavat taas herkkuja to. Aiku ihanaa.
Meidän on nyt tyytyminen tuohon jengiin mitä tuolla on. Voisi tulla uusiakin vaikka valeasukkaana.
Vierailija kirjoitti:
Meidän on nyt tyytyminen tuohon jengiin mitä tuolla on. Voisi tulla uusiakin vaikka valeasukkaana.
Valehäätökin ois kiva :-D
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoon tota Lauraa.
No hyvä etten ole ainoa, joka myöskin vihaa. Olisin pudottanut heti ensimmäisenä jo pois. Uskon, että KKona-Markossakin olisi ollut enemmän potenttiaalia ja viihdearvoa. Harmillisesti hänen matka jäi lyhyeen. Esittelyvideon perusteella pidin yhtenä suosikkina jopa.
Menkää molemmat keskustelemaan mt-ammattilaisen kanssa. Teillä on vakava vika päässä.
Vierailija kirjoitti:
Alkaako jo tehtävä, varmaan sisätehtävä, sitten saavat taas herkkuja to. Aiku ihanaa.
Matkailuaiheinen tehtävä on tulossa. Varmasti osaa saa herkkuja, ja osa palvelee.
Toivottovasti olisi tuollainen roolitehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi lentää talosta kun Reeo ja Miika eivät enää tarvitse häntä .Ovatkin puhuneet että kun tarve vaatii niin häätöön vaan .
kyllä kansa tietää
Mä luulen, että Heidillä on kyllä faneja. Voipi olla ettei niin vain lähde, vaikka sohvalle joutuisi. Monesti vielä kansa on sen kiusatun puolella.
Laudalla näköjään on viha-rakkaussuhde Heidiin. Aluksi oli jo melkein virallinen vuoden Pöppänä, mutta laittaessaan Reeon häätöpenkille, muuttuikin siinä silmänräpäyksessä rottahooraksi, kavaltajaksi, petturiksi. Nyt kun mielipaha laudallakin on vähän laantunut (oi noi tunteelliset nuoret miehet), niin Heidi alkaa olla jo taas pöppänä.
Ketäpä kiinnostaa laudan mielipiteet yleensäkään? Siellä ollaan fanaattisia Reeo faneja, jossa alisteiset miehet sekä pojat katsoo ylöspäin tätä fanituksen kohdettaan. Samoin siellä fanitetaan sen mukaan kuin Reeolle on suosiollista, myös Miikkaa ja Heidiä, kunhan Reeo siitä hyötyy. Ei siellä normaali ihminen pitkään viihdy ja esim täällä vauvafissä saa ihminen paremmin äänensä kuuluviin laaja-alaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soffe otti eilen ehkäisypillerin kylppärissä.
Sofia on syntynyt poikana.
Mut miks se otti sit e-pillerin?
Siis mikä tää e-pillerijuttu oikeen on? Taisi ottaa särkylääkettä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoon tota Lauraa.
Menkää molemmat keskustelemaan mt-ammattilaisen kanssa. Teillä on vakava vika päässä.
Eiköhän ihan jokaisella saa olla omat inhokit / suosikit, varsinkin tällaisessa viihdeohjelmassa, jossa se on tarkoituskin. Herkkien ihmisten ei varmaan kannattaisi katsoa saatika lukea tällaisia foorumeita, jos ei kestä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoon tota Lauraa.
Ai, mutta eikö siellä bb:n koostelähetyksessäkin aina haukuta ja/tai kehuta asukkaita? Miksi ei siis me muutkin saatais.
Laura on yksi parhaista asukkaista! Lempeä, sydämmellinen, empaattinen ja hyvä keskustelemaan. Ja osaa tosiaan keskustella syvällisiäkin ja se on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoon tota Lauraa.
Sinunlaisia ihmisiä ei pitäisi edes päästää nettiin. Jaxuhaleja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoon tota Lauraa.
Sinunlaisia ihmisiä ei pitäisi edes päästää nettiin. Jaxuhaleja
Veikkaan ,että nämä on lautalaisia. Siellä haukutaan Merveä ja Lauraa tai naisia yleensäkin, ellei ne ole Reeolle hyödyksi. Ja samaa tekevät täälläkin, siitä heidät yleensä tunnistaa. Myös kielenkäyttö on ronskia kuin mihin ovat laudalla tottuneet.
Miikka paasaa taas parisuhteensa autuudesta. Ehkä vähempikin riittäis.
Muistaako kukaan mikä Miikka oli horoskoopissa?
"Sofia" on ollut hiljaa ja naama kuin sitruunan syöneellä. Taitaa vappuviuhkaa harmittaa kun ei voi patsastella luukepit esillä, tulis vilu.
Todellinen luonne näkyy hyvin nyt ilmeestä. Hyi.
Miikka on niin sokean rakastunut. Kyllä se tasoittuu.
Mä inhoon tota Lauraa.