Kotiäidit on ihanan onnellisia
Luen innolla Ida Boidin ja Nea Finnilän ja The Mönkiset tien kotiäitiblogeja.. Elämä on ihanan seesteistä kun nainen on kotona. Ida kertoo että Lsuri lukee raanattua. Karjalanpiirakat ja munsvoit tuoksuu. Lapset lähtee kouluun ja Ida jää pienten kanssa ja luetaan raamattus. Lapset ovat ihania ja viisaita. Meillä on toisin.
Meillä on tilanne että.mies on uupumuksen takia sairaslomalla ja elätän perhettä. Haluan olla Ida.
Kommentit (19)
Ida koti on kalvinistinen. Se tuo onnen..
Ai n mukaan Tradwifet kirjoittaa juuri kuin nämä. Mainostetaan lämmintä ihanaa kotia jossaxt0 luvun vaimo keittää ja synnyttää miehen johdossa utan penger.
Ap jatkaa. Idan vaikeissa on todella lämmin tunnelma. Meillä 4 lasta riitelee usein. Mies on väsynyt ja olinkin kotona 4v ja mies elätti. Mies koki paineen kovaksi kun yksin elätti eli meillä ei palata enää kotiäitiyteen. Kun mies paranee jaamme työt ja elatuksen.
Jos perheellä on oma firma voiko puhua kotiäitiydestä?
Amerikan trawifet ovat luoneet omat brandit ja voivat olla miljonäärejä. Tätä pari Suomessakkn koettaa.
Halveksin kotinaisia. Kaikki kelpaa, mitä muut naiset tuottavat, mutta itse ei osallistuta muuhun, kuin oman perheen hyvinvointiin. Suomi on paska maa.
Olen uskova vaimo mutta joudun käymään töissä vaikka olisin mieluummin kotona. Meillä on velkaa. Elämme vaatimattomasti muttei miehen tulot nrttona 2600e riitä kunnl 3 teiniä. Tietysti teinit jo hyvin pärjää kotona ja heistä olen parempi työäitinä. Nyt rahat ei ole enää niin kireällä ja kodin ilmapiiri on parempi.
Kun lukee näiden kotiäitien blogeja kaikki on ihanaa. .Mies lukee raamattua ja piirakat tuoksuu ja perhoset lentää. Ja lapsia tulee. En tiedä onko oikeasti näin vai onko kuvaus kaunisteltu. Asumme erään bloggaavan kotivaimon lähellä ja aika vänkäys ja huuto kuuluu kesäillalla. Kuitenkin kaikki on ulospäin ihanaaa.
Ida Bois kertoo että kaikki muuttui kun perhe sai uskonratkaisun.
Nämä Suomen kotiäidit ovat ilman mitään koulutusta? Kotiäitiys antaa merkitystä ja antaa työn - miehen palkalla. En usko hyvin koulutetun jäävän kotiin kuten lääkäri juristi tms
Ida Boishan tekee bisnestä. Kaikki uskovaiset naiset tekee bisnestä. Kyllä se hymyilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö ap. Ne näyttelee onnellista.
Miksi?
Kotiäidin työ on itsenäistä mutta 24/7. Työäifin 8 tuntia vain.
Osa on onnellisia. Osa ei. Jotkut masentuu syvästi jopa.
Valtion tulisi maksaa meille minimipalkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Saavat seuraajia ja rahaa. Se on heidän bisnes.
Onhan ne. Minäkin oli 30 vuotta sitten kotiäitinä, kunnes lapset meni kouluun. Se oli ihanaa aikaa, koska minulle lapset ja perhe olivat elämäntapa, en minä heitä olisi muuten hankkinutkaan, vaikka olisi ollut kuinka kova vauvakuume.