Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Talo kaipaa nyt oikeesti uutta verta.
Ei Reeoa ja Lauraa pois, lähes ainoat normaalit aikuiset ihmiset tuolla.[/quote]
Muuten oikein, mutta Laura ei ole millään mittarilla normaali. Lauran katse on sairaan vaaniva! Reeo sen sijaan huipputyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaako jo tehtävä, varmaan sisätehtävä, sitten saavat taas herkkuja to. Aiku ihanaa.
Matkailuaiheinen tehtävä on tulossa. Varmasti osaa saa herkkuja, ja osa palvelee.
Toivottovasti olisi tuollainen roolitehtävä.
Sofia, Merve, Laura ,Tuula ja Miia laivan ruumaan huonolla ruualla palvelemaan luxusristeilijöitä läpi vuotokauden.
Jotain tän suuntaista !
Mä en kestä tota Miikan lässytystä. Hän on niin parisuhdeasiantuntija että.
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoon tota Lauraa.
Tervetuloo jonon jatkoksi. 💩
Leppoisaa tuolla nyt on, ei saa juonitella. Merve laittanut tanssimaan muutamia , hauskaa
ärsyttää, märsyttää, haistattaa, maistattaa, naurattaa, pierrettää
Vierailija kirjoitti:
Miikka on niin sokean rakastunut. Kyllä se tasoittuu.
Mahtaako tasottua.
Menee ihan ylikierroksilla, jos jo yhdessä ovat asuneetkin, niin luulis ettei ihan noin ihanaa olis kaikki.
Laudan selailu aikaan sai minussa sitä, etten tykännyt Miikkasta tai Reeosta ja se muitten haukkuminen, erityisesti Lauran ja Merven. Mutta nyttemmin kun olen ollut taolla ladalta olen huomannut ajatuksieni selkeytyvän ja huomannut, ettei siinä Miikkassa tai Reeossa paljon vikaa olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soffe otti eilen ehkäisypillerin kylppärissä.
Sofia on syntynyt poikana.
Mut miks se otti sit e-pillerin?
voi pyhä yksinkertaisuus
Ettekö te nyt jumalauta ymmärrä sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän ihastunut Milenaan. Luulin olevani heteronainen.
Skorpionina Milena aikoinaan värähdytteli mun lievää bi-puolta. Se oli kyllä onnistunut gladiaattori-hahmo.
Mä en kestä jos noi porsaat saa nyt vielä jotain fetajuustoja ja kreikkalaisia herkkuja. Typeriä tehtäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soffe otti eilen ehkäisypillerin kylppärissä.
Sofia on syntynyt poikana.
Mut miks se otti sit e-pillerin?
voi pyhä yksinkertaisuus
Ettekö te nyt jumalauta ymmärrä sarkasmia.
voi suatana, olin varma että täällä on joku yksinkertainen, no hyvää päivän jatkoa
ihana matkailutehtävä, noista saarista oon käynyt Kreetalla ja Rodos.
Vierailija kirjoitti:
Laura on yksi parhaista asukkaista! Lempeä, sydämmellinen, empaattinen ja hyvä keskustelemaan. Ja osaa tosiaan keskustella syvällisiäkin ja se on hyvä.
Tää syvällinen keskustelija ostais voittorahoilla merkkilaukun 🤣🤣🤣
Uittu ! Ton maailman ärsyttävimmän isopää Mian vois heittää uittuun tuolta !
Miikka keräilää mammojen pisteitä maalailemalla tuota täydellisen parisuhteen kuvaa, jossa puhuu herrasmiehenä ylitsevuotavan kauniistii ihanasta naisestaan. Yleensä näissä jutuissa vielä korostaa itseään niin hienona poikaystävänä. Laskelmoitua ulospäinesittämistä, mitä Miikka muutenkin harrastaa tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Miikka keräilää mammojen pisteitä maalailemalla tuota täydellisen parisuhteen kuvaa, jossa puhuu herrasmiehenä ylitsevuotavan kauniistii ihanasta naisestaan. Yleensä näissä jutuissa vielä korostaa itseään niin hienona poikaystävänä. Laskelmoitua ulospäinesittämistä, mitä Miikka muutenkin harrastaa tuolla.
Olen huomannut saman. Minuun ei ainakaan tehoa, mutta tykkään kyllä hänen läpänheittämisestä. Ihan hauska kaveri.
voi pyhä yksinkertaisuus