Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
40661/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millu nousi ruokapöydästä ja lauloi "pippeli pillua tervehtää". Kiva toisten jatkaa syömistä.

Mikä tätä vaivaa? Kuvitteleeko olevansa jotenkin "jätkämäinen" kun suoltaa tämmöstä paskaa kokoajan?

Säälittävä pissis.

Ja tuokin on lähemmäs 30v. Ei uskoisi. Weeteepissis parhaimillaan, ulkonäköä ja käytöstä myöten. Kamala tyyppi.

Vierailija
40662/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kaksoset on? Nuuhkimassa toistensa peppuja?

Jännä kuinka tää kuitenkin kiinnostaa sua.

Totta. Eiväthän Aleksi ja Mia ole millään tavalla kiinnostavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40663/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauralla on erikoisen pieni pää

Oikeesti se pää on leveäkalloinen ja iso kuin yleensä suomalaisilla, mutta vartaloon nähden se on pieni.

Laura on pelottavan mallinen, kun tekivät yhtä tehtävää niin ne massiiviset jalat oikein korostui ja näytti ihan hiipivältä ilvekseltä.

Milena 100 kiloinen, on massaa

No ei kyllä oo, minä oon satakiloinen ja tuo nyt on pieni mun rinnalla 🤭

Vierailija
40664/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti se pää on leveäkalloinen ja iso kuin yleensä suomalaisilla, mutta vartaloon nähden se on pieni.

Laura on pelottavan mallinen, kun tekivät yhtä tehtävää niin ne massiiviset jalat oikein korostui ja näytti ihan hiipivältä ilvekseltä.

Sanoi tänään itse niin. 

Vierailija
40665/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Salla osaakin puhua niin että sä et kuule yhtään mitä se sanoo?? Sit välillä sillä on tosi kova ääni. On aika rasittava seurattava.

Vierailija
40666/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tota Heidii. Aina, kun alan ajattelemaa ettei se oo joka puolelle sohija, alkaa se taas sen saman sohimisen. 

Vierailija
40667/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on niin että REO ensin turvaan koska talo tarvitsee miehiä ja seurattavaa.

Kaksoset on mulle ihan sama miten käy,koska vaihdan aina kameraa kun he pelleilevät keskenään.

Milena ulos tänään, en tykkää kieroista valehtelevista ihmisistä, hän juoruaa tuolla kaikille naisille vuorotellen mitä kukakin sanoi ja teki, kaksinaamainen ihminen ja jotenkin pelottava eilisen raivoamisen jälkeen. Ulos talosta ennenkuin tekee jotain pahaa.

Vierailija
40668/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kaksoset on? Nuuhkimassa toistensa peppuja?

Jännä kuinka tää kuitenkin kiinnostaa sua.

sua kiinnostaa moinen, mene bor-----no sivulle

Vierailija
40669/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt oikeesti, naisia on ihan hirvee määrä nyt. Toivottavasti ei todellakaan lähde mies tällä viikolla, oli sit millane mies tahansa. Samanlaisia naisia on talo täynnä. Meikkausta ja hiustenlaittoa. Juoruamista. 7 viikkoa. Nyt on varmistettava et miehet jää taloon.

Eniten meikkaa yksi mies.

Ja Heidi ei onneksi välitä meikkileikeistä, on fiksummalla tasolla mitä nuo kanat.

Vierailija
40670/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena sanoi itse painavansa yli 100 kg eilen yöllä.

Vierailija
40671/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätisäkki voi valmistautua lähtemään Majava-baarin tiskille. Siellä on niitä lippalakkimiehiä ja selkään taputtelijoita.

Vierailija
40672/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos täällä täysin vajaata porukkaa! Reeon olis jo pitänyt keskiviikkopudotuksissa poistua. Niin kiero ja omahyvänen kuin vaan voi olla. Ajattelee vaan omaa voittoaan pelaamalla muita ulos määräilemällä.

Luulee olevansa oikea alfauros.

Valehtelee ja juonii ja manipuloi, 

Vierailija
40673/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kuka on inhokkisi, kaikkien yhteinen inhokki on Milena joten kaikille muille ääniä!!!!!

Hotelliin twiittipsykoosien kanssa

Minä oon alkanu tykkäämään milenasta kirsin lähdön jälkeen.

Vierailija
40674/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt oikeesti, naisia on ihan hirvee määrä nyt. Toivottavasti ei todellakaan lähde mies tällä viikolla, oli sit millane mies tahansa. Samanlaisia naisia on talo täynnä. Meikkausta ja hiustenlaittoa. Juoruamista. 7 viikkoa. Nyt on varmistettava et miehet jää taloon.

Huom! Tänä vuonna erikoisen vahvojha naisia myös HENKISESTI , silti haluaisin Milenan lähtevän , eilinen episodi oli liikaa mutta toivon NAISEN voittavan, oli sitten Laura, Heidi, Sofia transnainen

Vierailija
40675/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kuka on inhokkisi, kaikkien yhteinen inhokki on Milena joten kaikille muille ääniä!!!!!

Hotelliin twiittipsykoosien kanssa

No itse haluan mielummin Aleksin tai Mian ulos. Milena voi vielä aiheuttaa konflikteja jankkaamisellaan(vähän niin kuin Daiyana) ja Aleksista tai Miasta voi paljastua uusia puolia kun toinen lähtisi.

Vierailija
40676/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla ja Salla on kyllä dorkia. Koko ajan ihme juorulijuoruli, ja kehenkään ei voi luottaa. Mut Heidiin muka voi vaikka ei sitten kuitenkaan, ja eilen Milla + Salla puhui kahdestaan että Reeon haluavat ulos. Joten kannattais vähän olla Heidin kanssa enempi varuillaan.  Ihan älyttömän ristiriitasia tyyppejä.

Niille on pääasia, että saavat jauhaa paskaa muista kahdestaan. Mitään muuta ne ei osaa tai saa aikaan. Umpitylsiä asukkaita molemmat.

Vierailija
40677/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Meni pakkaaminen randomilla. Nyt mulla on tuolla kasa vaatteita, joille ei ole sopivaa yläosaa ja päinvastoin'. 

Juupa juu Merve. Tunnusta pois: mikään muu vaate ei enää mene päälle, kuin mustat verkkarit ja venyvät sukkahousut.

😂 Spläääsh.

Vierailija
40678/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo turha lässytys ja menkää laittamaan kättä taskuun Reeon puolesta. Tärkeintä on hoitaa kunnialla tämä homma himaan.

Hohhoijaa, jos hän on jo saamassa 90% äänistä niin ei hän siihen lisää roposia tarvii. Jotain jos tarvii miettiä niin valinta Millun, Allun ja Milenan välillä

Äänestäisin Milenaa että Millu tai Allu putoais mutta nyt pitää säästää. Ehkä 10€ vois laittaa.

Punainen risti on huomattavasti parempi kohde .

Sinne ei kannata rahojaan laittaa, on nykyisin pelkkää huijausta. Rahat menee ihan muualle mihin pitäis.

Laittakaa ihmeessä rahaa, BB kassassa ei ollut rahaa palkata kuvaajaa talon ulkopuolelta. Reeolle palkka ja tuskin Santerikaan ilmaiseksi itseään näytteli.

Vierailija
40679/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom! Tänä vuonna erikoisen vahvojha naisia myös HENKISESTI , silti haluaisin Milenan lähtevän , eilinen episodi oli liikaa mutta toivon NAISEN voittavan, oli sitten Laura, Heidi, Sofia transnainen

Sukupuoli on maailman huonoin syy voittaa mitään.

Vierailija
40680/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidistä ei oo vaikea vieraankaan sanoa kun valehtelee. Sen nököhampaat jää ulkopuolelle paikoilleen ja näkyy nielaisu. Silmät harmittaa epävarmasti alaviistoon.

Ketju on lukittu.